quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik had op z'n minst een topic titel verwacht met 'schuddende tieten' of 'roze bh's'
www.valtaf.nl werkt ook best goed. Er is ook een programmaatje, dat is de eetmeter, maar hij is niet meer te vinden waar ik 'm vandaan gehaald heb, dus je zal moeten betalen als je die wil. Het is wel erg goed en houdt niet alleen je calorieen, maar ook voedingsstoffen, vitamines en mineralen bij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:45 schreef Stiemie het volgende:
Ik wil weer een beetje op gaan letten met wat ik eet. Nu vulde ik dat vroeger altijd in bij overgewicht.nl, maar ik zag dat die site nu offline is. Weet iemand een soortgelijke site? Dus waar je gratis elke dag kunt invullen wat je allemaal hebt gegeten en kunt zien hoeveel calorien etc dat dan bevat?
Ja, dat was ik dus vergeten. Kan ik die gewoon in de avond erbij eten zonder problemen? Bij de yoghurt dus. :pquote:
Oeh, das zeker spannend zeg, ik duim voor julliequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
het is nog niet zeker... maar! om 5 voor 5 waren we nog de enigen en zouden we dus een huis in Nijmegen hebben!!
morgen om half 9 weten we het zeker... spannend!
Al een beetje zenuwachtig aan het worden?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:40 schreef Sylvana het volgende:
Gecondoleerd MoBlo
Als het echt waar zou zijn dat de zon vet zou wegsmelten, dan hoefde ik morgen niet naar de diëtist, maar was ik nu superslank geweestGisteren hele middag in de zon gezeten en vanmiddag tijdens mn 2 uur durende pauze ook
Ik heb trouw 2 dagen eetdagboekje bijgehouden, en ben toch best wel zenuwachtig voor morgennaja, we zullen het allemaal wel zien
Vanavond lekker zwemmen iig
Dat zeg ik toch, dat ik best wel zenuwachtig benquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Al een beetje zenuwachtig aan het worden?
Stond dat er echt alquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, dat ik best wel zenuwachtig ben
ja, kijk maar:quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Stond dat er echt alik heb het zelfs twee keer gelezen
Lijkt me inderdaad wel spannend, maar ook wel fijn dat je straks meer te horen krijgt
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:40 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb trouw 2 dagen eetdagboekje bijgehouden, en ben toch best wel zenuwachtig voor morgennaja, we zullen het allemaal wel zien
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Stond dat er echt alik heb het zelfs twee keer gelezen
o, daar ben ik ook wel benieuwd naar, laat je weten hoe ze zijn?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoo kheb mijn eten ook weer op
vandaag tnt:
vanilleyoghurt met meusli
waspeen
maaltijdsalade
rundervink
beetje rijst
en een paar suikervrije dropjes tussendoor....
heb nu optimel vanille-yoghurt-ijsjes in de vriezer staan, ben benieuwd
Ik zie wodka staan...quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:40 schreef conleche het volgende:
Gegeten tot nog toe:
Gekookt eitje, plakje ham
Salade met ui, geitenkaas en mosterddressing
Kroket (bij de benzinepomp)
Wodka
Voor vanavond in de planning:
Salade van tomaat, sla en mozzarella en een biologische slavink. Toe: aardbeitjes.
Wodka is niet goed voor de lijn in ieder geval, ik geloof zo'n 100 cal per klein glaasje. Wijn is tussen de 80 en 100 (voor zoete witte wijn nog wel wat meer) per wijnglas (horecahoeveelheid) en bier is per glas iets van 180 uit m'n hoofd, dus ik kan er iets naast zitten. Daar zat ik behoorlijk naast: het is veel minderquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:01 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Ik zie wodka staan...
Hoe zit het eigenlijk met de calorieen in alcohol? Weet iemand dat?
Bier zit heel veel in schijnt, maar hoe zit het dan met rose, wijn etc...
Dank!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:30 schreef mordradead het volgende:
Flesje bier - 126 Kcal
Glas rose/rode wijn - 123 Kcal
Glas witte wijn - 101 Kcal
bron caloriechecker.nl
Ik kijk nu de afvallersxxl finaleeigenlijk moet ik zo maar even gaan hardlopen, eerst even m'n eten laten zakken
Je bent iig wel eerlijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:35 schreef mordradead het volgende:
Ik ga er weer mee beginnen![]()
![]()
kijken of ik het nu wel volhoud
Jeetje, Vooral ook de vergelijking met Hagelslag cake en chips met ijsbergsla en komkommer...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Sylvana het volgende:
OMG, moest dus 2 dagen bijhouden wat ik at, voor de diëtist. Wat een verschil of ik bij Peter ben ( gisteren) of gewoon hier thuis
Lees en huiver:
Dinsdag:
Ontbijt: 3 rijstwafels
Lunch: 1 snee brood met philadelphia kruiden
1 snee brood met snijworst
Avondeten: chicken tonight hawaii
Hagelslag cake
Halve zak chips heinz tomato ketchup
Woensdag:
Ontbijt: 1 snee brood met 20+ smeerkaas
1 snee brood met 30+ kaas en tomaat
Tussendoor: halve komkommer
Lunch: 1 snee brood met 30+ kaas en komkommer
1 snee brood met philadelphia kruiden
Tussendoor: 2 tomaten en rest van komkommer
Avondeten: kipfilet met paprika, champignons, ui en rijst
Tussendoor: 300 gram ijsbergsla met ei en tomaat
Neequote:
Picsquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
en ik heb weer een leuk rokje aanmaar zoals octo al zei in het vorige topic, ik mis écht heupen en een taille
Ja, dat bedoel ik ook, hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:36 schreef conleche het volgende:
Je kan je dekbed gewoon wassen hoor! Als het niet in je eigen wasmasjien past, hebben ze bij de meeste wasserettes wel een groter exemplaar.
Met dit weer vind ik het juist een stuk makkelijker. Normaal eet ik heel veel avondeten en weinig fruit enzo, maar met dit weer heb ik amper honger en eet ik juist heel veel fruit en sla enzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef rosaatje het volgende:
Wat is het lastig om je aan een dieet te houden zeg met dit weer!
Thnx!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:27 schreef shinydiscoball het volgende:
succes bij de dietist Sylvana!
Ja, precies.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Met dit weer vind ik het juist een stuk makkelijker. Normaal eet ik heel veel avondeten en weinig fruit enzo, maar met dit weer heb ik amper honger en eet ik juist heel veel fruit en sla enzo
Dat is ook zo, maar mijn probleem is dat ik dan juist te weinig ga eten. Terwijl ik van mijn dietiste gewoon wel drie maaltijden moet eten. Maar dat lukt dan niet...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Met dit weer vind ik het juist een stuk makkelijker. Normaal eet ik heel veel avondeten en weinig fruit enzo, maar met dit weer heb ik amper honger en eet ik juist heel veel fruit en sla enzo
Jup, idd weinig nieuws. En toen ze dus vroeg wat ik van haar verwachtte, vertelde ik dus ook dat ik van haar verwacht dat ze me gemotiveerd houdt, een stok achter de deur is zeg maarquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Meer brood eten dus! Maar verder weinig nieuws zou ik denken Sylvana? Je wist zelf al wel dat het in de tussendoortjes zat toch?
hmmm dat moet ik toch maar ff googlenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, m'n moeder maakt ze klaar, ik heb geen verstand van asperges.
En ik laat natuurlijk keihard de magnums en ziekenhuis-vieze-saucijzenbroodjes van de afgelopen dagen weg.
Maar ik vond die niet zo in een vrolijke post passen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:
Veiligheidspeldje, had je een hardloopbroek gekocht bij de appie als in Albert Hein? Ik ben ook op zoek naar een korte hardloopbroek met sleutelvakje![]()
Staat je leuk!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
en even een indicatie van het mooie weer.. (en mijn bleke huidje)
ow ja het kapsel is echt een no-go, maar een wit voorhoofd ook
[ afbeelding ]
heeeerlijk tuintje zo
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staat je leuk!(maar je scheldt nu wel mooi mijn hippe kapsel uit
. Ik heb dr ook een haarbandje en een staartfrotje in met dit weer: zit het niet zo voor mn ogen ... alleen mijn pony glipt er nog wel onderdoor
)
Wél gezond en goed voor de lijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:27 schreef BabblingBrook het volgende:
Guttegut, ik heb vandaag heel Den Haag doorgelopen om posters te verspreiden. Ik ben echt kapot
Wat voor posters?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:27 schreef BabblingBrook het volgende:
Guttegut, ik heb vandaag heel Den Haag doorgelopen om posters te verspreiden. Ik ben echt kapot
posters voor het Zenith Festival, daar doe ik een deel van de Marketing voorquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat voor posters?
Ik zit nu bij mijn ouders in Drachten. Ik heb een hele mooie nieuwe bh en ik ben er zo blij mee. Uiteindelijk gewoon van het huismerk van Livera. Goed genoeg (en met mijn studentenbudgetje kan ik ook geen loeidure bh's kopen).
Mevrouw heeft me opgemeten (daar zag ik nog het meest tegenop. M'n moeder: "Dan snap ik niet dat je op vrouwen valt"), bleek omtrek 85 te hebben (al kwam ze eerst met een 80 op de proppen) en ik heb nu gewoon cup F/G, terwijl ik altijd D heb gedragen
. Altijd piepten mijn borsten een beetje boven de bh uit, maar deze zit gewoon als gegoten
. Ga morgen ofzo meteen nog één of twee halen
.
Bij m'n zus gegeten (kipkerrie) en ik ga zo weer op huis aan
.
Dus tot straks.
Ik wist het, ik wist het, ik wist het. Ik had foto's van je gezien in strak t-shirt en ik had er een miljoen om durven verwedden dat dat geen D was!! (kan ik nu natuurlijk wel beweren, nu ik al gelijk heb gekregenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat voor posters?
Mevrouw heeft me opgemeten (daar zag ik nog het meest tegenop. M'n moeder: "Dan snap ik niet dat je op vrouwen valt"), bleek omtrek 85 te hebben (al kwam ze eerst met een 80 op de proppen) en ik heb nu gewoon cup F/G, terwijl ik altijd D heb gedragen
. Altijd piepten mijn borsten een beetje boven de bh uit, maar deze zit gewoon als gegoten
.
Dan heb je nu twee witte bandjes op je schouders.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Kwam er wel achter dat ik mijn schouders en nek nogal verbrand heb... (dat krijg je als je helemaal in je boek zit ...... )
Had dat even eerder gezegd danquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het, ik wist het. Ik had foto's van je gezien in strak t-shirt en ik had er een miljoen om durven verwedden dat dat geen D was!! (kan ik nu natuurlijk wel beweren, nu ik al gelijk heb gekregen)
Klopt. Mijn moeder heeft onlangs ook een bh gekocht (zonder advies in te winnen) en die blijkt nu ook te klein. Hoewel ik dat gesjor aan m'n lijf maar niks vond heb (Ik durf zelfs te zweren dat de winkelmevrouw nog zei: "Kijk niet zo raar!" of ik moet het verkeerd gehoord hebbenquote:Maar ik geloof dat de halve vrouwenbevolking een te kleine BH koopt. Als ik de mevrouw van de lingeriewinkel moet geloven.....
Volgens mij heb ik het ooit gezegd!quote:
Ik heb ook huidtype 1 en heb laatst Garnier gezicht factor 50 voor een prikkie bij de Zeeman gehaaldquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:36 schreef freecell het volgende:
Ik bewaar mijn zonnebrandcrème nooit langer dan een jaar en koop het niet bij dumpzaken (daar staat het vaak ook nog van het vorige seizoen).
Je leert snel met huidtype 1
Heb geen foto ervan, maar wedden dat ik -op sproetjes na- witter benquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je suis, la blanche neige
en dat verdomme na 2 weken zon
uh ja dat kloptquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:06 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dan heb je nu twee witte bandjes op je schouders.
Nou jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Heb geen foto ervan, maar wedden dat ik -op sproetjes na- witter ben![]()
Maar niet verbrand zijn en toch best vaak buiten geweest is ook al wat!
Heb maar een anderhalve literfles water/bruisend meegenomen naar stage, veel handiger dan steeds bijvullen!!
ik wil éigenlijk 22 augustus de 75kg grens bereikt hebben, want dan kan ik voor ik naar Italië ga een leren pak kopenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:22 schreef Faithy het volgende:
ik wil éigenlijk half juni de 70kg grens bereikt hebben, want dan kan ik voor ik naar Italië ga een leren pak kopen![]()
ook al italiëquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik wil éigenlijk 22 augustus de 75kg grens bereikt hebben, want dan kan ik voor ik naar Italië ga een leren pak kopen
![]()
![]()
Ik heb op internet al een paar hele mooie gezien
oh en gefeliciteerd natuurlijk met je nieuwe motor![]()
Nou, het is eigenlijk dat ik niet wil gaan Sonja-Bakkeren, maar juist zelf de goede keuzes maken. Maar van dat Sonja Bakkeren heb ik wel geleerd welke hoeveelheden e.d. goed werken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:53 schreef Faithy het volgende:
'Sonja Bakkeren ofzo' klinkt niet echt als een gestructureerd plan.. zeg maar...
klinkt als 'even weer dat boek pakken tot ik afgevallen ben en dan weer opnieuw 'de fout' in gaan...
maar hoe dan ook, veel succes
Net even in de zon gezeten en lekker verbrand
Wat leuk viking, en zo snel al!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Oeh oeh, ik heb gisteren een sollicitatiebrief verstuurd en kreeg net een reactie. Ze willen met me in contact komen om wat dingen te bespreken. Spannend
.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Oeh oeh, ik heb gisteren een sollicitatiebrief verstuurd en kreeg net een reactie. Ze willen met me in contact komen om wat dingen te bespreken. Spannend
.
Wat leuk zeg, waarvoor had je gesolliciteerd dan? Succesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:40 schreef Viking84 het volgende:
.
Op een vacature voor tekstschrijver, perfect dusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarop had je gesolliciteerd?
O en WB Zwahiel!![]()
Wat goed!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:54 schreef Faithy het volgende:
ik wil patat! Patat en een hamburger, zelfgebakken, met veel ui, curry en mayo
tja .. een rokje slankt ook meer af, maar een paar broeken in de zomer zijn ook wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:49 schreef Miss_S het volgende:
Mooie broeken BJ
Ik ben altijd bang dat dat soort broeken mij dikker maken
Wist ik jaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:01 schreef Chicolate het volgende:
Zal ik je nu blij maken met dat artikel waarin stond dat een broodje kroket gezonder is dan een boterham kaas?Kroketten zijn echt
![]()
Ontbijt jij met een gekookt eitje? Lijkt me ook wel erg weinig...quote:Op zondag 11 mei 2008 10:16 schreef conleche het volgende:
Ja das wat al te modern, zo'n Tarzan met een strik op Moeders ontbijtbed![]()
Gisteren gegeten:
gekookt eitje
stukje paté
stuk komkommer, met 2 plakjes ham
stukje osseworst
wodka
2 rundervinken en een hele grote bak sla met mosterddressing en ui
handje gemengde noten.
Ja, ik ga ook pas om een uur of 22 hoorquote:Op zondag 11 mei 2008 10:22 schreef conleche het volgende:
Nog even over het hardlopen: ik zou echt gaan als de zon al onder is, ik ben gister gegaan om half 6 en ik dacht dat ik dood ging! Leek wel of ik een zonnesteek kreeg!
Daar was vorig jaar nog zo'n rel over omdat de Kijkshop in haar moederdagfolder een pagina had gewijd aan allerhande erotische speeltjesquote:Op zondag 11 mei 2008 10:11 schreef freecell het volgende:De vibrerende variant was ook wat typisch geweest op moederdag denk ik
Oh noezz, ze komt 10 calorieën tekort!quote:Op zondag 11 mei 2008 10:27 schreef freecell het volgende:
Het advies om tenminste 1200 Kcal op een dag binnen te krijgen is daarentegen nog niet achterhaald!
Ik heb gisteren wel gekookt, maar het is eigenlijk veel te warm om te koken. Pff. Gelukkig hoef ik vanavond alleen maar aardappeltjes en een vegaburger op te bakken. Dan hoef ik er niet de hele tijd bij te blijven.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Die '30 day shred'-DVD works like a charm, trouwens. Woensdag begonnen op 71,5 kilo en nu 70. Maar dat kan ook komen door mijn eetgedrag. Als het heet is hoef ik automatisch geen vlees meer en eet ik eigenlijk alleen nog brood en salades (en wel ook veel rosé...).
Is het echt nog zo veel?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh noezz, ze komt 10 calorieën tekort!.
Conleche: nog even een festini ijsje erbij en je zit goed.
Eieren zijn anders wel calorieënbommen....quote:Op zondag 11 mei 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Je eet supernetjes hoor Conleche; chapeau.
En eieren mag je eten tot je erbij neervalt. Daarnaast bevat het een shitload aan vitaminen en mineralen, daar waar een volkoren cracker alleen vezels levert en een hele hoop KH's.
quote:Op zondag 11 mei 2008 10:27 schreef Baseke het volgende:
Ik vind dit stieken altijd een van de leukste topics.![]()
Dus ik zal ook maar eens posten in plaats van te lurken!
Vanmiddag naar de sportschool en dan daarna even een park(je) opzoeken!
Dank!quote:
Tof hèquote:Op maandag 12 mei 2008 04:14 schreef conleche het volgende:
WTF: Viking je bent oranje!!!
Niet alleen de hele avond als ik naar het tijdstip kijkquote:Ben net terug van superfeest. Hele avond gedanst!
Euh, check het lijstje even...quote:Op maandag 12 mei 2008 10:41 schreef mordradead het volgende:
Maar ik ben hier de zwaarste he, gister onder de 73 en vandaag boven de 74
En principe is dus gewoon gespierd net als patrick swayze.
ik denk dat ik hier de zwaarste ben (maaaaar ben ook lang)..... 83,4 kg bij 185 cm....quote:Op maandag 12 mei 2008 10:41 schreef mordradead het volgende:
Maar ik ben hier de zwaarste he, gister onder de 73 en vandaag boven de 74
En principe is dus gewoon gespierd net als patrick swayze.
Ik weeg hetzelfde maar ben 5 cm korter. Dus ik win. \o/quote:Op maandag 12 mei 2008 12:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik denk dat ik hier de zwaarste ben (maaaaar ben ook lang)..... 83,4 kg bij 185 cm....
aaaaaawwww wat een lieverdjequote:Op maandag 12 mei 2008 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
@BJ: de mevrouw van wie het nestje is heeft ze idd naar motoren vernoemd
maar hij heet gewoon Kawaen dat laten we maar zo, aangezien mijn vriend ook een Kawasaki heeft
het is een rood met wit katje:
[ afbeelding ]
Ok, gelukkig maarquote:Op maandag 12 mei 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
neuh, da's de lichtval
helemaal kerngezond, was gewoon een vuiltje ten tijde van de foto![]()
Oh, vrouwenmantel is geen kruidquote:Op maandag 12 mei 2008 19:48 schreef conleche het volgende:
Leuk die kruidenbakken! (heb ze zelf ook, maar met iets minder kruiden) Waar gebruik je vrouwenmantel eigenlijk voor?
O jammer, want mijn tuin staat er ook vol mee en ik dacht iets interessants te kunnen maken ermee!quote:Op maandag 12 mei 2008 20:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh, vrouwenmantel is geen kruiddat was gewoon een plantje wat ik ook nog had gekocht zaterdag. Het ziet er zo mooi uit als er dauwdruppels op blijven liggen, dat vond ik vroeger altijd zo mooi dus daarom wilde ik het hebben
geen kruid dus, wel mooi.
Verder heb ik nog steeds geen trekvan dat warme weer krijg ik zin in drinken en ijsjes en frisse sapjes, maar niet in warm eten. Misschien kook ik zo wel een eitje en maak ik maar weer een spinazie-salade ofzo..
Karbonaadjes zijn trouwens lekkerlang geleden dat ik ze heb gehad, ik ga ze na deze week maar weer eens in huis halen, lekker grillen.
Ik doe het nu een maandje. Hiervoor heb ik een jaar ongeveer 1400-1600 cal gegeten, maar ik stond eigenlijk al een tijdje stil en door even te gaan low-carben probeer ik nu het afvallen weer opgang te brengen en dat lukt. Toch zou ik het niet persé aanraden hoor, maar ik heb al zo'n verleden van dieeten en jojo-en achter de rug, dat helaas dit voor mij de enige manier is. Op den duur ga ik dan weer terug naar de 1500-1600 cal. om op gewicht te blijven. Ik moet nog best moeite doen om aan die 1200 cal te komen nu, want dat low-carben brengt met zich mee dat je veel sneller verzadigd bent. Ik kies dus expres de wat vettere vlees en vissoorten en eet bijna elke dag wel een handje noten.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
concleche, je hebt het misschien vaak moeten uitleggen maar met 1200 cal. gaat je lichaam toch in een soort van spaarstand?
Pfff, dan zal ik niet lang trekken, hoe lang doe jij dat al?
Veel water drinken heeft geen enkel effect, nergens op.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben rood
verder heel veel water op vandaag.
Teveel water drinken heeft geen zin nee, maar op warme dagen moet je wel degelijk op je vochtinname letten, omdat je dan veel meer zweet!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Veel water drinken heeft geen enkel effect, nergens op.
Was vanavond bij Tros Radar.
het werkt heel goed tegne nierstenenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dan neem ik een lekker koud biertje.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Teveel water drinken heeft geen zin nee, maar op warme dagen moet je wel degelijk op je vochtinname letten, omdat je dan veel meer zweet!
Maar wel lekker.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bier ontrekt vocht aan je lichaam
Meer dan je nodig hebt heeft geen zin inderdaad, maar ik weet van mezelf dat ik wel degelijk veel moet drinken.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Mischien niet voor de smaak, maar het werd vroeger gebruikt als geneeskrachtig kruid bij menstruatieklachten en andere vrouwenkwalen.quote:
Beetje late reactie, maar ze komen allebei bij de Livera vandaan, voor 30 euroquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:58 schreef conleche het volgende:
Bovenste bikini echt heel leuk! Waar gekocht?
Och jezus wat een nachtmerrie!! Hoe kwam dat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:32 schreef Ewelina het volgende:
@veiligheidsspeldje: fijn!
Hier gaat het wat minder: door een val van de fiets zijn een paar tanden afgebrokenEten gaat dus zeer moeilijk.
Morgen naar de tandarts.
Jeetje, das niet fijn zeg!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:32 schreef Ewelina het volgende:
@veiligheidsspeldje: fijn!
Hier gaat het wat minder: door een val van de fiets zijn een paar tanden afgebrokenEten gaat dus zeer moeilijk.
Morgen naar de tandarts.
Ah, vervelend! Ben blij dat ik goed heb leren vallen (judo) heb ooit zo een soort duik, over een auto ook nog opgelost met een koprol, geen schrammetje.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:37 schreef Ewelina het volgende:
Dank voor het medeleven
Ik fietste zondag met mijn vriend bij de Nieuwmarkt (die weg vanaf de Prins Hendrikkade), gewoon netjes op het fietspad. Helaas had één of andere malloot zijn fiets niet goed neergezet, iig hing het stuur ongeveer een meter over het fietspad. Dat zag ik dus te laat, waardoor mijn fietsstuur in dat andere stuur haakt en ik gelanceerd werd. Helaas heeft mijn gezicht (en mijn gebit dus) de eerste klap opgevangen![]()
Schade: enorm dikke lip, snee erin, gezicht op paar plekken open, en dus een paar tanden kapotHet was dat die andere fiets vaststond, anders had ik 'm de gracht ingetieft
Asociaal
Ipv de zondag door te brengen in het park heb ik dus op de bank van een bevriende tandarts gelegen![]()
Nu krijg ik alleen heel zacht en heel kleingesneden eten weg (snijtanden zijn kapot) en smoothiesMijn vriend heeft net een heel pak rietjes voor me gekocht en eergister al een blender
Ik word goed verzorgd
Ah okeequote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:44 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet wel hoe ik moet vallen, alleen ging doorrollen niet echt, aangezien mijn benen nog aan de fiets hingen
ik googelde op fail voor een ander topicquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:35 schreef Ewelina het volgende:
@cinnamongirl: er moet idd in de toekomst waarschijnlijk een kroon op, al krijg ik het voor een lagere prijs (tandartsen in je vriendenkring zijn soms best handig)
@PF:Waar komt die vandaan?
ik wok het ook altijd gewoon rauwquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bloemkool en broccoli kun je best heel kort in de wok meebakkenLekker knapperig blijft het dan (Je kunt het ook rauw eten) Maar wel zonde inderdaad.
Thx voor de tip maar (sorry, ik wil je niet beledigen) bij aquajogging en aquarobics kan ik het niet helpen om aan oude dametjes te denken of aan vrouwen die heel erg overgewicht hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:28 schreef Sylvana het volgende:
Zwemmen is idd erg goed ja. Je kunt zoals je wilt banenzwemmen, maar voor de afwisseling is het ook wel leuk om aquarobics of aquajogging ofzo te doen. Dat doe ik wel en dat vind ik toch een stuk leuker, lekker op muziek, en de oefeningen zijn goed te volgen. Dus daar zou je ook over na kunnen denken, om dat er bij te doen. Maar baantjeszwemmen is ook al heel goed hoor, helemaal als je al niet zo goed durft. Veel succes ermee iig!
Ergens zou het ook te makkelijk zijn om een dergelijke vooroordeel voor waar aan te zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:51 schreef Sylvana het volgende:
Dat vooroordeel klopt dus echt nietIk ben zelf 21, en er zijn ook heel veel jonge meiden die daar aan mee doen. Natuurlijk zijn er wel oudere dames, of mensen met veel overgewicht, maar het is echt een hele gevarieerde groep, waarin ook gewoon jonge meiden zitten die helemaal geen overgewicht hebben
Voordat ik ermee begon had ik die vooroordelen ook hoor, maar daar is dus helemaal niks van waar
Iig, bij mij in het zwembad dan
Psies.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:49 schreef octopussy het volgende:
Baantjes zwemmen trek ik ook niet zo goed. Ik erger me dan aan het water wat ik binnenkrijg (), het gekut met inhalen ende ingehaald worden, mijn zeer inefficiente zwemslag, de mensen die veel sneller zwemmen dan ik enz...
schaarslag, heet dat...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook geen echte zwemmer. Op vakantie neem ik graag een frisse duik en ook mag ik graag met een strandbal spelen, maar baantjes trekken... wat dodelijk saai. Daarbij kán ik niet eens zwemmen. Ik sla namelijk altijd met mijn rechterbeen keihard op het water(er is een naam voor, maar kan er even niet op komen... maar weinig mensen schijnen echt goed te zwemmen). Nee, laat mij maar hardlopen. Kom net terug, ben nu hartstikke dood, maar o wat zweet ik lekker
. Dadelijk douchen en dan slapen
.
O ja, schaarslagquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schaarslag, heet dat...
we verhielpen dat altijd (een beetje) door de scharende voet te verzwaren met een waterschoentje of wat kleine gewichtjes![]()
ik denk dat ik morgen wel even een moeilijk momentje heb ja, als ik de sleutels overhandigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:16 schreef Clayton1 het volgende:
Hoi Moblo,
zul je je suzuki missen? Het is toch een lekker machientje die gsx.(I love itt).
Hier wel zonquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:38 schreef Miss_S het volgende:
Wordt het nu dan toch minder weer?
Hier nog steeds geen zon in de tuin, wel al 3 verslagen af dus dat is dan wel weer handig
Nu nog 2 te gaan
Hopelijk komt het hier ook nog, heb nog wel zin om lekker buiten te liggenquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier wel zon.
Maar ik ga pas vanmiddag buiten zitten. Er moet eerst nog van alles gebeuren.
Lekker buiten met mijn vriendjequote:Op woensdag 14 mei 2008 09:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vroeg me al af waar je uithing miss_s
Erg leukquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ook leuk
Spierpijn valt mee vandaagwel blauwe plekken op m'n bruine beentjes
!
Hier krijg ik 'm ook niet meer geopend...quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef Chicolate het volgende:
... Hij doet het niet ... ik kan hem niet openen... krijg een foutmelding
Het lijkt me wel heel erg handig. Ik weet bijna zeker dat ik niet alles binnenkrijg en zo kan je er tenminste wat mee doen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |