Neequote:
Picsquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
en ik heb weer een leuk rokje aanmaar zoals octo al zei in het vorige topic, ik mis écht heupen en een taille
Ja, dat bedoel ik ook, hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:36 schreef conleche het volgende:
Je kan je dekbed gewoon wassen hoor! Als het niet in je eigen wasmasjien past, hebben ze bij de meeste wasserettes wel een groter exemplaar.
Met dit weer vind ik het juist een stuk makkelijker. Normaal eet ik heel veel avondeten en weinig fruit enzo, maar met dit weer heb ik amper honger en eet ik juist heel veel fruit en sla enzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef rosaatje het volgende:
Wat is het lastig om je aan een dieet te houden zeg met dit weer!
Thnx!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:27 schreef shinydiscoball het volgende:
succes bij de dietist Sylvana!
Ja, precies.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Met dit weer vind ik het juist een stuk makkelijker. Normaal eet ik heel veel avondeten en weinig fruit enzo, maar met dit weer heb ik amper honger en eet ik juist heel veel fruit en sla enzo
Dat is ook zo, maar mijn probleem is dat ik dan juist te weinig ga eten. Terwijl ik van mijn dietiste gewoon wel drie maaltijden moet eten. Maar dat lukt dan niet...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Met dit weer vind ik het juist een stuk makkelijker. Normaal eet ik heel veel avondeten en weinig fruit enzo, maar met dit weer heb ik amper honger en eet ik juist heel veel fruit en sla enzo
Jup, idd weinig nieuws. En toen ze dus vroeg wat ik van haar verwachtte, vertelde ik dus ook dat ik van haar verwacht dat ze me gemotiveerd houdt, een stok achter de deur is zeg maarquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Meer brood eten dus! Maar verder weinig nieuws zou ik denken Sylvana? Je wist zelf al wel dat het in de tussendoortjes zat toch?
hmmm dat moet ik toch maar ff googlenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, m'n moeder maakt ze klaar, ik heb geen verstand van asperges.
En ik laat natuurlijk keihard de magnums en ziekenhuis-vieze-saucijzenbroodjes van de afgelopen dagen weg.
Maar ik vond die niet zo in een vrolijke post passen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:
Veiligheidspeldje, had je een hardloopbroek gekocht bij de appie als in Albert Hein? Ik ben ook op zoek naar een korte hardloopbroek met sleutelvakje![]()
Staat je leuk!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
en even een indicatie van het mooie weer.. (en mijn bleke huidje)
ow ja het kapsel is echt een no-go, maar een wit voorhoofd ook
[ afbeelding ]
heeeerlijk tuintje zo
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staat je leuk!(maar je scheldt nu wel mooi mijn hippe kapsel uit
. Ik heb dr ook een haarbandje en een staartfrotje in met dit weer: zit het niet zo voor mn ogen ... alleen mijn pony glipt er nog wel onderdoor
)
Wél gezond en goed voor de lijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:27 schreef BabblingBrook het volgende:
Guttegut, ik heb vandaag heel Den Haag doorgelopen om posters te verspreiden. Ik ben echt kapot
Wat voor posters?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:27 schreef BabblingBrook het volgende:
Guttegut, ik heb vandaag heel Den Haag doorgelopen om posters te verspreiden. Ik ben echt kapot
posters voor het Zenith Festival, daar doe ik een deel van de Marketing voorquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat voor posters?
Ik zit nu bij mijn ouders in Drachten. Ik heb een hele mooie nieuwe bh en ik ben er zo blij mee. Uiteindelijk gewoon van het huismerk van Livera. Goed genoeg (en met mijn studentenbudgetje kan ik ook geen loeidure bh's kopen).
Mevrouw heeft me opgemeten (daar zag ik nog het meest tegenop. M'n moeder: "Dan snap ik niet dat je op vrouwen valt"), bleek omtrek 85 te hebben (al kwam ze eerst met een 80 op de proppen) en ik heb nu gewoon cup F/G, terwijl ik altijd D heb gedragen
. Altijd piepten mijn borsten een beetje boven de bh uit, maar deze zit gewoon als gegoten
. Ga morgen ofzo meteen nog één of twee halen
.
Bij m'n zus gegeten (kipkerrie) en ik ga zo weer op huis aan
.
Dus tot straks.
Ik wist het, ik wist het, ik wist het. Ik had foto's van je gezien in strak t-shirt en ik had er een miljoen om durven verwedden dat dat geen D was!! (kan ik nu natuurlijk wel beweren, nu ik al gelijk heb gekregenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat voor posters?
Mevrouw heeft me opgemeten (daar zag ik nog het meest tegenop. M'n moeder: "Dan snap ik niet dat je op vrouwen valt"), bleek omtrek 85 te hebben (al kwam ze eerst met een 80 op de proppen) en ik heb nu gewoon cup F/G, terwijl ik altijd D heb gedragen
. Altijd piepten mijn borsten een beetje boven de bh uit, maar deze zit gewoon als gegoten
.
Dan heb je nu twee witte bandjes op je schouders.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Kwam er wel achter dat ik mijn schouders en nek nogal verbrand heb... (dat krijg je als je helemaal in je boek zit ...... )
Had dat even eerder gezegd danquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het, ik wist het. Ik had foto's van je gezien in strak t-shirt en ik had er een miljoen om durven verwedden dat dat geen D was!! (kan ik nu natuurlijk wel beweren, nu ik al gelijk heb gekregen)
Klopt. Mijn moeder heeft onlangs ook een bh gekocht (zonder advies in te winnen) en die blijkt nu ook te klein. Hoewel ik dat gesjor aan m'n lijf maar niks vond heb (Ik durf zelfs te zweren dat de winkelmevrouw nog zei: "Kijk niet zo raar!" of ik moet het verkeerd gehoord hebbenquote:Maar ik geloof dat de halve vrouwenbevolking een te kleine BH koopt. Als ik de mevrouw van de lingeriewinkel moet geloven.....
Volgens mij heb ik het ooit gezegd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |