Sylvana, wat goed dat je bent gegaan. Ook goed van je dat je duidelijk aangeeft wat je van haar verwacht, daar heeft zij veel meer aan dan een passieve "okay.."-houding

.
Verder kom ik even gauw melden dat het naar omstandigheden hartstikke goed gaat met m'n vader. Hij is dinsdag geopereerd, het was een lange operatie en ze hebben vier omleidingen aangelegd.
Dinsdag hebben we hem op de IC gezien, toen was hij nog onder zeil. Naar gezicht: lijkbleek, koud, draden tubes slangetjes piepjes beademing.. bah. Woensdagmorgen kwamen we weer op bezoek, en toen was hij al van de beademing af, van alle infusen e.d. zooi af en had alleen nog een zuurstofslangetje! Hij was ook alweer goed te spreken en verveelde zich een beetje (

). Gistermiddag mocht hij alweer naar de gewone hartbewaking en vanmiddag mag hij zelfs alweer naar een normale verpleegzaal zonder extra zuurstof en met mobiele hartbewaking. Hij is zelfs alweer heen en weer naar de WC gelopen

ik heb gewoon de stoerste pappa die er is.
Het herstel gaat voorspoedig dus, en met een beetje geluk is hij na Pinksteren thuis. Ik blijf dan een week bij m'n ouders om te helpen, hij mag namelijk niet alleen blijven (fijn hè, enig kind zijn

).
Eindelijk weer een beetje rust in m'n hoofd, dus nu ga ik maar eens een paar uurtjes aan m'n scriptie werken en dan weer op bezoek bij paps.
En dan heb ik OOK nog heel gezond gekookt de afgelopen dagen, goed van mij he

Maandag maaltijdsalade met noten en kaas. Dinsdag ratatouille met gegrillde kip, gisteren pasta met zalm en spinazie en vanavond eten we asperges (ik ben de hele week al bij m'n moeder, dus ik vrees dat m'n liefje iets minder gezond eet.. ).