abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58563729
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:36 schreef freecell het volgende:
Ik bewaar mijn zonnebrandcrème nooit langer dan een jaar en koop het niet bij dumpzaken (daar staat het vaak ook nog van het vorige seizoen).
Je leert snel met huidtype 1
Ik heb ook huidtype 1 en heb laatst Garnier gezicht factor 50 voor een prikkie bij de Zeeman gehaald
Ook ik zal snel genoeg merken of het nog werkt of niet
pi_58564467
Zonnebrand of niet, ik verbrand de eerste paar dagen toch wel ... dus dat doe ik mooi in het voorjaar (nu bijvoorbeeld): kan ik in de zomer op vakantie onbeperkt in de zon blijven, evt met wat zonnebrand maar meestal niet eens meer, zonder ook maar iets te verbranden .

En een echte afrader: de 'notenolie' zonnebrand van de kruitvat ... Het spul is dik, niet lekker smeerbaar, het plakt en mn huid wordt er zo ongelooflijk vet/vies van ... krijg er vaak spontaan pukkelexplosies van. Dus die koop ik maar niet meer .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58565515
Goeieavond

ik heb heerlijk in de sauna gezond vanmiddag Was er om kwart voor 4, tot 5 uur lekker in de zon gelegen, toen een 3 kwartier durende hotstone-massage, toen nog een uur in de zon gelegen, gegeten ( kogelbiefstuk met krieltjes, salade en verschillende groenten) en daarna nog in het stoombad, de kleurensauna en de gewone sauna geweest. En tussendoor natuurlijk lekker zwemmen en bubbelen. Dus ik heb me prima vermaakt vandaag en ben lekker bijgekleurd Ik verbrand gelukkig niet zo snel, smeer me 1 keer in met factor 5 en das wel genoeg

Nou ff bijlezen en dan lekker slapen
pi_58568540
Mogge!

Zo, als ik moet douchen ben ik altijd zo vroeg klaar om naar mn werk te gaan Dus heb nog even rustig de tijd nu om te lezen en te posten en rustig te ontbijten normaal douche ik 's avonds, zodat ik 's ochtends wat langer kan liggen (te lang altijd dus), maar gisteravond waren we érg laat thuis, dus dan maar 's ochtends voor een keertje.

Gisteren proefgereden op een motor, en ik heb 'm gekocht!!

Hij is van mij! nou ja, donderdag pas, dan gaan we hem halen

Mijn stoere nieuwe toerbuffel hij reed zó lekker! Hiermee ga ik zeker zonder problemen Italië halen deze zomer

De weegschaal was weer lief, want zonder poepen toch nog maar 73,1 gaat écht weer lekker hier!
Ja doei.
pi_58568555
Goedemorgen

Zometeen 1,5 uur college en dan weekend
Dus dan lekker in de tuin liggen en aan verslagen werken
  vrijdag 9 mei 2008 @ 08:37:11 #106
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58568915
wat was het rustig op de weg!

Kon in één keer doorrijden, pas bij de afsplitsing A12 - A50 stond file en die ging naar de A12, en ik moest de A50 op

Nu veel koffie, water en zo min mogelijk doen
Doei.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 08:47:55 #107
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_58568995
Mooie motor hoor.
En ja, een jongen meldt zich zowaar in dit topic.

Gelijk maar even een korte en simpele inleiding, in eerste instantie bijna 5 maanden thuis gezeten en al moe als ik de trap op en af liep waardoor ik niet meer kon sporten en nadat die ongein eindelijk weer werd onderdrukt door de medicaties, zat ik nog eens bijna 3 maanden thuis door ander fysiek ongemak.
Kortom, weinig beweging en hetzelfde eetritme en dan gaat het ook niet de goede kant op.
Bewust gekozen voor een tijdelijk baantje bij de post zodat de verleiding tot het blijven liggen in de tuin verdwenen is.

Qua gewicht zit ik overigens wel aardig dacht ik zo, een BMI van 22 rond en zo'n 78 kilo i.c.m mijn 1.90 meter.
Máar de boel is gewoon niet wat het was en moet zijn, te slap, de boel hangt op plekken waar ik het niet wil en het vet zit niet bepaald lekker verdeeld momenteel en dus zal ik er ook aan moeten geloven.
Veel hardlopen, 4 daags een aantal uur lopen en een beetje fietsen als postbezorger en weer gestart met het voetballen en zwem weer een keer in de week.
Oja en m'n eetritme ook maar aangepast, meer water drinkend i.p.v die vele liters cola en geen 2e avondmaaltje rond een uur of 10 in de avond.

Verder pas ik me niet teveel aan, gewicht vind ik gewoon wel goed en vermoed dat het met een intensiever ritme qua sport en inspanning wel moet lukken en zo niet moet ik toch maar eens wat minder calorieën naar binnen werken.

Hoi trouwens.
pi_58569010
Welkom Lastpost (leuke naam )
En succes
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:50:05 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58569940
De conceptversie van mijn scriptie is af! .
Ik zit nu nog te kloten met SPSS, want mijn opdrachten worden ineens niet meer uitgevoerd . Heb al even om hulp gevraagd in het SPSS-topic, dus hopelijk komt de verlossende reactie snel, dan kan ik het vandaag nog inleveren .

Verder weinig nieuws hier, behalve dan dat ik dit weekend even moet balansen, want na gisteren (op bezoek gaan bij mijn ouders is evil!) sloeg de weegschaal vanochtend weer door naar boven .
Niet meer actief op Fok!
pi_58569977
je suis, la blanche neige
en dat verdomme na 2 weken zon
pi_58570121
Goedemorgen!
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je suis, la blanche neige
en dat verdomme na 2 weken zon
Heb geen foto ervan, maar wedden dat ik -op sproetjes na- witter ben
Maar niet verbrand zijn en toch best vaak buiten geweest is ook al wat!
Heb maar een anderhalve literfles water/bruisend meegenomen naar stage, veel handiger dan steeds bijvullen!!
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:00:43 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58570131
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:06 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Dan heb je nu twee witte bandjes op je schouders.
uh ja dat klopt dus nu een hooggesloten shirtje aan, zodat mijn nek en schouders uit de zon blijven vandaag. maar wel gewoon korte mouwen en rokje, dus nu kan de rest mooi bijkleuren
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58570314
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
[..]

Heb geen foto ervan, maar wedden dat ik -op sproetjes na- witter ben
Maar niet verbrand zijn en toch best vaak buiten geweest is ook al wat!
Heb maar een anderhalve literfles water/bruisend meegenomen naar stage, veel handiger dan steeds bijvullen!!
Nou ja
8 jongens hebben om het kwartier vergeleken en dat 6 uur lang
dat ik nog steeds wit/witter was
leuk

niet meer doen he bij witte mensen
ik geloof zo dat jij witter bent, heb niet echt een foto
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:11:12 #114
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58570335
er is hier op 't werk dus echt NIETS te doen

zou er bijna wat voor mn studie van gaan doen
Doei.
pi_58570497
Ben nu ruim 3 weken bezig met m'n low-carb gedoe (14 april begonnen) en er is nu 2,2 kilo af. En dan doe ik het niet eens streng, want ik eet wel alle groenten in overvloed en ook bepaalde fruitsoorten en soms wat crackers.

Ik ga het zeker niet heel lang doen, maar toch nog wel even totdat ik onder de 60 ben!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:22:23 #116
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58570565
ik wil éigenlijk half juni de 70kg grens bereikt hebben, want dan kan ik voor ik naar Italië ga een leren pak kopen
Doei.
pi_58570631
* veiligheidsspeldje wil ook wel weer onder de 60 komen!
Als ik weer goed blijf hardlopen (gister en vandaag kan niet, maar de dagen erop weer wel) en gewoon blijf eten moet dat ook wel lukken denk ik.
Maar ik heb minder last van misselijkheid, dus dan kàn ik weer een stuk meer eten, ergens wel jammer
pi_58571147
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:22 schreef Faithy het volgende:
ik wil éigenlijk half juni de 70kg grens bereikt hebben, want dan kan ik voor ik naar Italië ga een leren pak kopen
ik wil éigenlijk 22 augustus de 75kg grens bereikt hebben, want dan kan ik voor ik naar Italië ga een leren pak kopen

Ik heb op internet al een paar hele mooie gezien

oh en gefeliciteerd natuurlijk met je nieuwe motor
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:01:11 #119
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58571438
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik wil éigenlijk 22 augustus de 75kg grens bereikt hebben, want dan kan ik voor ik naar Italië ga een leren pak kopen

Ik heb op internet al een paar hele mooie gezien

oh en gefeliciteerd natuurlijk met je nieuwe motor
ook al italië na-aper

ik wil'm ook voor italië nog hebben

en we gaan even naar de Hein Gericke OutletStore om daar wat goedkoops op de kop te tikken, voor'voorlopig' zodat ik een duur pak kan kopen als ik klaar ben met afvallen
Doei.
pi_58571701
Goeiemorgen

Gefeliciteerd met je nieuwe motor MoBlo

Welkom lastpost en veel succes, klinkt goed hoe je je doel wilt bereiken

Mooi dat je conceptversie af is Renske

Ik moet vanmiddag werken, echt geen zin in en dan vanavond nog een bruiloft van mensen die ik totaal niet ken ( sponsor van Peters voetbalteam die ook hele team heeft uitgenodigd) Gelukkig ken ik wel die andere mensen van het voetbalteam die komen. Dus we zien wel hoe het gaat worden Morgen lekker naar het Lageveld ( recreatieplas) heen, dus dan kan ik weer lekker verder bijkleuren

Nu eerst maar eens ontbijten
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:24:32 #121
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58571983
dank jullie wel overigens met de motorfelicitaties was wel weer even leuk nieuws na het overlijden van opa en het niet krijgen van het huis

heb er zo'n zin in om hem op te halen volgende week.. kan éigenlijk niet wachten....

GIsteren overigens een mooie ketting van mn moeder gehad, zal vanavond even fotootje maken staat me erg fris en tof uit Barcelone vandaan
Doei.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:31:23 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58573412
Feli met de motor, moblo .

En ik ben ook erg blij, want ik heb net m'n scriptie ingeleverd . Vanaf september mee bezig geweest en nu istie eindelijk af! . Wel een conceptversie, dus er zal vast nog wel wat aan gesleuteld moeten worden, maar het leeuwendeel is gedaan .
Nu moet ik nog een ander werkstukje schrijven, maar dat komt ook helemaal goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_58573702
Goed zo Renske

Ik heb net ff snel 2 bikini's gescoord bij de Livera. Vorigen waren allemaal nog maat 38 en 75C, terwijl ik nu maat 40 en 75D heb, dus die anderen zaten vet te klein. Maar nu kan ik morgen lekker in mn nieuwe bikini zonnen

Net eten op, en nou werken, dus fijne middag nog iedereen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:48:04 #124
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58573758
wat goed Viking

woei! voor jou
Doei.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:16:37 #125
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_58574244
Ik ben weer aangekomen... Niet zo veel als ik was afgevallen, maar toch... Maar ik ga nu weer vol goede moed verder! Gister weer eens in lange tijd een evy-les gedaan. En al een week geen zakken chips meer gekocht/gegeten. Ik eet nu weer euh normaal ipv te veel. Ik moet nog even echt de knop omzetten en weer gaan Sonja Bakkeren ofzo. Of in ieder geval die hoeveelheden weer aanhouden. Ik wil nog steeds deze zomer met 65 kilo een nieuwe bikini in.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:52:57 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58574896
zo ik ben dr ook weer ben naar de winkels geweest. Moest mijn 2 nieuwe brillen halen. En omdat ik bijna geen broeken meer heb die passen, heb ik bij H en M 2 nieuwe broeken gescoord

groene broek:

turquoise broek: (en neej past niet bij shirtje )

ow ja kwam meerdere bekenden tegen en kreeg allemaal complimentjes voelde me er haast ongemakkelijk bij....
ws bij opa en oma langs en die zaten echt met open mond op de bank haha
terwijl ik zelf dat verschil helemaal niet zo zie (maja ik zie mezelf ook elke dag natuurlijk)
pi_58574899
Succes egeltje! Normaal eten is goed en dat moet je kunnen halen.

Ik ga ook weer een poging wagen qua eten. Ging de laatste tijd toch weer fout. Knie doet vandaag bijna geen pijn meer, dus ik heb hoop dat ik volgende week weer kan Evy'en. Tot nu toe gegeten vandaag:
O: 2 boterhammen met aardbeien
T: 1 mandarijntje
L: 3 crackers met kaas
T: appel en een tomaat

Best veel fruit al en redelijk gezond denk ik? Was al 2 dagen misselijk vanwege verkeerd eten, dus het moet beter gaan nu.

Beessie-Jen, mooie broeken, staan je goed.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:53:58 #128
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58574916
'Sonja Bakkeren ofzo' klinkt niet echt als een gestructureerd plan.. zeg maar...

klinkt als 'even weer dat boek pakken tot ik afgevallen ben en dan weer opnieuw 'de fout' in gaan...

maar hoe dan ook, veel succes

Net even in de zon gezeten en lekker verbrand
Doei.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:02:12 #129
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58575081
ow ja mijn nieuwe brillen staan in het dieettopic
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:12:10 #130
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_58575276
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:53 schreef Faithy het volgende:
'Sonja Bakkeren ofzo' klinkt niet echt als een gestructureerd plan.. zeg maar...

klinkt als 'even weer dat boek pakken tot ik afgevallen ben en dan weer opnieuw 'de fout' in gaan...

maar hoe dan ook, veel succes

Net even in de zon gezeten en lekker verbrand
Nou, het is eigenlijk dat ik niet wil gaan Sonja-Bakkeren, maar juist zelf de goede keuzes maken. Maar van dat Sonja Bakkeren heb ik wel geleerd welke hoeveelheden e.d. goed werken.

Kortom, mijn plan:
- gezond eten. (bakjes yoghurt met cruesli, boterhammen met 30+ kaas, en dat goed afwisselen. Verder fruit i.p.v. zakken chips. )
- altijd de fiets pakken (nu pakte ik uit luiheid soms de bus...)
- verder met evy (ik ben de vorige keer tot les 9 gekomen. Nu ben ik weer begonnen bij les 4, maar dat was best goed te doen. Ik ga zaterdag les 5 doen.)
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:38:32 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58575754
Hoi .

Net even de stad in geweest, maar helaas: alle leuke beha's waren te duur of niet in mijn maat .
Misschien volgende week nog even een keer samen met Mark gaan. Het was ook veel te druk in de stad. Het is kermis hier en niemand wil even van z'n fiets afstappen natuurlijk, dus allemaal geïrriteerde gezichten. Kom op zeg, het is mooi weer, life is fun en dan ga je een beetje chagrijnig zitten kijken, omdat de doorstroming van het verkeer wat minder is . Van dat soort mensen word ík dan weer chagrijnig .

Verder heb ik vanochtend ontbeten met een banaan (jaja, balansen), maar het karige ontbijt compenseer ik nu weer door een hele fles vruchtensap op te drinken (ca. 250 calorieën voor de hele fles) . Ik weet nog niet wat ik ga eten vanavond. Ws iets heel simpels. Morgen moet ik weer voor drie dagen boodschappen doen ivm PINKSTERMAANDAG, DENKEN JULLIE ER ALLEMAAL EVEN OM DAT DE WINKELS DAN DICHT ZIJN? . Dus even allemaal gezonde dingen inslaan en dan moet het wel goedkomen .

Ik bedacht me trouwens net wat: iedereen roept altijd dat afvallen gemakkelijk is en op gewicht blijven moeilijk. Ik ben nu al bijna een jaar op gewicht, maar die laatste kilo's willen er maar niet af. Dus ik wil eigenlijk zeggen: tot op zekere hoogte is afvallen gemakkelijk. Ik vind het gemakkelijker om 'normaal' te eten en dan niet aan te komen. Nu ga ik buiten zitten samen met mijn initiatiefarme, zwijgzame huisgenote . Mark is nog weg. Die ging gisteren met z'n date naar Tarzan (inclusief slapen in een hotel oeh lala) en nu zullen ze wel op het strand zitten .

Edit: pfiew, ik drukte op de verkeerde knop en toen dacht ik even dat ik m'n tekst kwijt was. Maar die was gelukkig al gepost .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:36:27 #132
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58577023
pfff een tijdje niks van me laten horen hiero. Van de 74 weer terug op het stabiele gewicht van 77, toch gaat d'r nog wel wat af.

twee tot drie keer per week squashen gaat nog altijd goed, alleen de sportschool is niet elke week minimaal twee keer in de run. Vorige week de hele week gesnowboard Kwam er wel achter dat als je van te voren wat traint je vrijwel blessure vrij bent! Gelukkig had ik van te voren flink op de crosstrainer gestaan. Dus geen centje pijn!

Deze week wat teveel van 't goede leven geproeft, 2x durum gegeten (vannacht nog maar wel weer 's voor 't eerst) en niet altijd mijn goede ontbijt genomen (Kelloggs Fiber). Maar 't gaat wel goed komen. Zie hier nog wel bekenden rondhangen die toch weer goed af aan het vallen zijn. Complimenten hoor!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:40:12 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58577111
Oeh oeh, ik heb gisteren een sollicitatiebrief verstuurd en kreeg net een reactie. Ze willen met me in contact komen om wat dingen te bespreken . Spannend .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:18:48 #134
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58577888
mijn super is wel open tweede pinksterdag dus mocht er iemand onthand zitten: op de hooigracht in leiden kun je tussen 10 en 18 terecht (vorig jaar overgens niet, toen had ik niks te eten in huis...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_58577907
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Oeh oeh, ik heb gisteren een sollicitatiebrief verstuurd en kreeg net een reactie. Ze willen met me in contact komen om wat dingen te bespreken . Spannend .
Wat leuk viking, en zo snel al!

Net lekker teruggefietst, nog een uurtje werken en dan naar m'n ouders vanwege verjaardag moeder + moederdag. Niet het hele weekend denk ik, is een beetje lang.
Hier is altijd wel wat open, dus ik maak me niet zo heel druk om die feestdagen meer. Is wel handig

Tot nu toe gegeten:
bakje yoghurt met muesli
boterham met kaas
boterham met kipfilet
appel
beschuit met muisjes
grapefruit
het avondeten wordt een verrassing.
pi_58577924
quote:
Waarop had je gesolliciteerd?

O en WB Zwahiel!
pi_58578000
Gegeten tot nog toe:

O: meloen met serranoham

L: 2 tartaartjes (koud) met komkommer en lightmayo

T: 2 plakjes ham

Vanavond ga ik uiteten met 2 van mijn oudste vriendinnetjes, die ken ik al van toen ik 17 was! Chinees/Japans fusion restaurant; ben benieuwd!
pi_58578483
Mooie broeken BJ
Ik ben altijd bang dat dat soort broeken mij dikker maken

Renske fijn van je scriptie en sollicitatie natuurlijk

Hier is het echt veelste lekker weer om maar iets voor school te doen
Hele middag in de tuin gelegen
pi_58578517
quote:
Wat leuk zeg, waarvoor had je gesolliciteerd dan? Succes

Als iedereen toch nieuwe kleren enzo aan het showen is, hier mijn 2 nieuwe bikini's

Nu ga ik naar Peter toe, dus fijn weekend allemaal en geniet van de zon
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:54:05 #140
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58578571
ik wil patat! Patat en een hamburger, zelfgebakken, met veel ui, curry en mayo

maar ik denk dat 't gewoon pasta wordt
Doei.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:57:32 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58578626
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarop had je gesolliciteerd?

O en WB Zwahiel!
Op een vacature voor tekstschrijver, perfect dus . Ik geef nog geen details - eerst maar eens kijken hoe dit loopt - maar ik ben wel erg enthousiast .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:57:59 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58578634
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:54 schreef Faithy het volgende:
ik wil patat! Patat en een hamburger, zelfgebakken, met veel ui, curry en mayo

Wat goed! .
Als ik patat wil zál ik ook patat eten! .
Niet meer actief op Fok!
pi_58578651
Bovenste bikini echt heel leuk! Waar gekocht?

Viking: keep my fingers crossed!!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:45:37 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58579437
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:49 schreef Miss_S het volgende:
Mooie broeken BJ
Ik ben altijd bang dat dat soort broeken mij dikker maken
tja .. een rokje slankt ook meer af, maar een paar broeken in de zomer zijn ook wel zo makkelijk
en ik vond het niet veel dikker maken viel me reuze mee

Sylvana:
leuke bikini's hoor, vind vooral de eerste mooi (alleen niet echt geschikt voor mijn cupmaat)

ik ben vandaag niet in de zon geweest, was nog verbrand van gister... dus even een dagje (of 2) rust voor mijn huid.

@Viking: succcccces! *duim duim*
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:34:09 #145
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58580155
Zo, ik zit lekker in de schaduw sate te roosteren want ik ga sate eten met soto ayam

Ik kan het trouwens voor geen meter, zo'n bbq aantunen
Bernie en ik zijn tof.
pi_58585438
Gegeten nog:

zeewiersalade
sashimi
gegrilde reuze garnaal (die was echt reuze!)
1 slokje van bubbletea en 1 hapje van aparte pudding. (dat moest ik geproefd hebben!)

Gedronken een kruikje sake.
pi_58585506
Friet met curry als avondmaaltijd zo'n trek om kwart voor 8 op het station!
Verder een appel op vanavond dus tja, een ramp is het ook weer niet.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 01:09:46 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58587982
Ik heb twee broodjes kroket gehad als avondeten. Niet helemaal volgens plan, maar Mark kwam thuis en zei dat 'ie nog moest werken bij z'n pa. Ik had geen zin om 's avonds ook nog eens alleen thuis te zijn, dus ik dacht: 'Ik ga gewoon mee met een boek.' Maar toen hadden we dus nog niet gegeten. Z'n pa heeft toen even wat friet enzo opgehaald en aangezien ik zat ben van friet, maar niet van kroketten heb ik dus twee overheerlijke broodjes kroket gehad .
Verder nog wat chips gehad en drie wijntjes (twee witte en een rode). Was erg gezellig en ben net pas thuis.
Mark wilde ook nog verder gaan pimpelen in de stad, maar daar vond ik het wat te frisjes voor .
Dadelijk pitten iig .
Niet meer actief op Fok!
pi_58589898
Zal ik je nu blij maken met dat artikel waarin stond dat een broodje kroket gezonder is dan een boterham kaas? Kroketten zijn echt

@BJ: leuke broeken! Leuke kleurtjes ook ... (en die eerste bril is inderdaad lekker vrolijk, vind ze je allebei erg goed staan)

@Sylvana: leuke bikini's

Ik ga zo maar eens even ontbijten, boodschappen doen voor het weekend en dan mn kamer een beetje opruimen. En eindelijk mijn winterdekbed eruit halen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 10 mei 2008 @ 08:18:21 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58589944
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 08:01 schreef Chicolate het volgende:
Zal ik je nu blij maken met dat artikel waarin stond dat een broodje kroket gezonder is dan een boterham kaas? Kroketten zijn echt

Wist ik ja . Zal het nog wel eens opzoeken. Het zal desalniettemin toch behoorlijk calorierijk zijn .

Oh, en ondanks twee broodjes kroket, drie wijntjes, een hele fles vruchtensap en een halve zak chips ben ik gewoon níet aangekomen . Wat een cadeautje van mijn lichaam . Valt me wel op: soms als ik het een keer heel bont maak, kom ik niet aan, maar val ik zelfs af. Ik weet niet meer wat ik gisteren woog, maar volgens mij was het minder dan nu. Maar als ik Slank de zomer in wil zal ik nu wel echt moeten opletten . Ik ga dus ook meer met balansdagjes werken. GIsteren was een slechte dag, dus dan moet vandaag een hele goede dag worden.

Ik wil trouwens naast hardlopen ook nog aan een andere sport gaan doen. Iets bootcampachtigs, maar dan zonder die irritante grondoefeningen. Misschien is (kick)boksen wel wat voor mij? Eerst maar even afwachten waar ik werk krijg, dan zoek ik daar wel een goede sportschool.
Ik was gewoon elke keer na het spinnen en bootcampen een halve kilo lichter. Zo'n effect heeft het hardlopen (nog) niet en voor mij was dat ook gewoon een enorme motivator. Je bent dan echt bewust met je lijf bezig en omdat dingen als spinning en bootcamp zo zwaar zijn, wil je het effect ervan niet teniet doen door na afloop een patatje te gaan eten.

Ik ben gisteren pas om half 3 gaan slapen en nu ben ik alweer wakker . Nou ja. Zometeen maar even douchen en dan m'n kamer opruimen. Wil morgen ofzo ook even lekker picknicken in het park met broodjes en een sapje . Verder een lui, lang weekend waarin ik waarschijnlijk veel op het balkon zal zitten lezen .

Vanavond iig weer hardlopen in m'n shockabsorber .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')