Ik heb ook huidtype 1 en heb laatst Garnier gezicht factor 50 voor een prikkie bij de Zeeman gehaaldquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:36 schreef freecell het volgende:
Ik bewaar mijn zonnebrandcrème nooit langer dan een jaar en koop het niet bij dumpzaken (daar staat het vaak ook nog van het vorige seizoen).
Je leert snel met huidtype 1
Heb geen foto ervan, maar wedden dat ik -op sproetjes na- witter benquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je suis, la blanche neige
en dat verdomme na 2 weken zon
uh ja dat kloptquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:06 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dan heb je nu twee witte bandjes op je schouders.
Nou jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Heb geen foto ervan, maar wedden dat ik -op sproetjes na- witter ben![]()
Maar niet verbrand zijn en toch best vaak buiten geweest is ook al wat!
Heb maar een anderhalve literfles water/bruisend meegenomen naar stage, veel handiger dan steeds bijvullen!!
ik wil éigenlijk 22 augustus de 75kg grens bereikt hebben, want dan kan ik voor ik naar Italië ga een leren pak kopenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:22 schreef Faithy het volgende:
ik wil éigenlijk half juni de 70kg grens bereikt hebben, want dan kan ik voor ik naar Italië ga een leren pak kopen![]()
ook al italiëquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik wil éigenlijk 22 augustus de 75kg grens bereikt hebben, want dan kan ik voor ik naar Italië ga een leren pak kopen
![]()
![]()
Ik heb op internet al een paar hele mooie gezien
oh en gefeliciteerd natuurlijk met je nieuwe motor![]()
Nou, het is eigenlijk dat ik niet wil gaan Sonja-Bakkeren, maar juist zelf de goede keuzes maken. Maar van dat Sonja Bakkeren heb ik wel geleerd welke hoeveelheden e.d. goed werken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:53 schreef Faithy het volgende:
'Sonja Bakkeren ofzo' klinkt niet echt als een gestructureerd plan.. zeg maar...
klinkt als 'even weer dat boek pakken tot ik afgevallen ben en dan weer opnieuw 'de fout' in gaan...
maar hoe dan ook, veel succes
Net even in de zon gezeten en lekker verbrand
Wat leuk viking, en zo snel al!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Oeh oeh, ik heb gisteren een sollicitatiebrief verstuurd en kreeg net een reactie. Ze willen met me in contact komen om wat dingen te bespreken. Spannend
.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Oeh oeh, ik heb gisteren een sollicitatiebrief verstuurd en kreeg net een reactie. Ze willen met me in contact komen om wat dingen te bespreken. Spannend
.
Wat leuk zeg, waarvoor had je gesolliciteerd dan? Succesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:40 schreef Viking84 het volgende:
.
Op een vacature voor tekstschrijver, perfect dusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarop had je gesolliciteerd?
O en WB Zwahiel!![]()
Wat goed!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:54 schreef Faithy het volgende:
ik wil patat! Patat en een hamburger, zelfgebakken, met veel ui, curry en mayo
tja .. een rokje slankt ook meer af, maar een paar broeken in de zomer zijn ook wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:49 schreef Miss_S het volgende:
Mooie broeken BJ
Ik ben altijd bang dat dat soort broeken mij dikker maken
Wist ik jaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:01 schreef Chicolate het volgende:
Zal ik je nu blij maken met dat artikel waarin stond dat een broodje kroket gezonder is dan een boterham kaas?Kroketten zijn echt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |