Mooie motor hoor.
En ja, een jongen meldt zich zowaar in dit topic.

Gelijk maar even een korte en simpele inleiding, in eerste instantie bijna 5 maanden thuis gezeten en al moe als ik de trap op en af liep waardoor ik niet meer kon sporten en nadat die ongein eindelijk weer werd onderdrukt door de medicaties, zat ik nog eens bijna 3 maanden thuis door ander fysiek ongemak.
Kortom, weinig beweging en hetzelfde eetritme en dan gaat het ook niet de goede kant op.

Bewust gekozen voor een tijdelijk baantje bij de post zodat de verleiding tot het blijven liggen in de tuin verdwenen is.
Qua gewicht zit ik overigens wel aardig dacht ik zo, een BMI van 22 rond en zo'n 78 kilo i.c.m mijn 1.90 meter.
Máar de boel is gewoon niet wat het was en moet zijn, te slap, de boel hangt op plekken waar ik het niet wil en het vet zit niet bepaald lekker verdeeld momenteel en dus zal ik er ook aan moeten geloven.
Veel hardlopen, 4 daags een aantal uur lopen en een beetje fietsen als postbezorger en weer gestart met het voetballen en zwem weer een keer in de week.
Oja en m'n eetritme ook maar aangepast, meer water drinkend i.p.v die vele liters cola en geen 2e avondmaaltje rond een uur of 10 in de avond.
Verder pas ik me niet teveel aan, gewicht vind ik gewoon wel goed en vermoed dat het met een intensiever ritme qua sport en inspanning wel moet lukken en zo niet moet ik toch maar eens wat minder calorieën naar binnen werken.
Hoi trouwens.