Ontbijt jij met een gekookt eitje? Lijkt me ook wel erg weinig...quote:Op zondag 11 mei 2008 10:16 schreef conleche het volgende:
Ja das wat al te modern, zo'n Tarzan met een strik op Moeders ontbijtbed![]()
Gisteren gegeten:
gekookt eitje
stukje paté
stuk komkommer, met 2 plakjes ham
stukje osseworst
wodka
2 rundervinken en een hele grote bak sla met mosterddressing en ui
handje gemengde noten.
Ja, ik ga ook pas om een uur of 22 hoorquote:Op zondag 11 mei 2008 10:22 schreef conleche het volgende:
Nog even over het hardlopen: ik zou echt gaan als de zon al onder is, ik ben gister gegaan om half 6 en ik dacht dat ik dood ging! Leek wel of ik een zonnesteek kreeg!
Daar was vorig jaar nog zo'n rel over omdat de Kijkshop in haar moederdagfolder een pagina had gewijd aan allerhande erotische speeltjesquote:Op zondag 11 mei 2008 10:11 schreef freecell het volgende:De vibrerende variant was ook wat typisch geweest op moederdag denk ik
Oh noezz, ze komt 10 calorieën tekort!quote:Op zondag 11 mei 2008 10:27 schreef freecell het volgende:
Het advies om tenminste 1200 Kcal op een dag binnen te krijgen is daarentegen nog niet achterhaald!
Ik heb gisteren wel gekookt, maar het is eigenlijk veel te warm om te koken. Pff. Gelukkig hoef ik vanavond alleen maar aardappeltjes en een vegaburger op te bakken. Dan hoef ik er niet de hele tijd bij te blijven.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Die '30 day shred'-DVD works like a charm, trouwens. Woensdag begonnen op 71,5 kilo en nu 70. Maar dat kan ook komen door mijn eetgedrag. Als het heet is hoef ik automatisch geen vlees meer en eet ik eigenlijk alleen nog brood en salades (en wel ook veel rosé...).
Is het echt nog zo veel?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh noezz, ze komt 10 calorieën tekort!.
Conleche: nog even een festini ijsje erbij en je zit goed.
Eieren zijn anders wel calorieënbommen....quote:Op zondag 11 mei 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Je eet supernetjes hoor Conleche; chapeau.
En eieren mag je eten tot je erbij neervalt. Daarnaast bevat het een shitload aan vitaminen en mineralen, daar waar een volkoren cracker alleen vezels levert en een hele hoop KH's.
quote:Op zondag 11 mei 2008 10:27 schreef Baseke het volgende:
Ik vind dit stieken altijd een van de leukste topics.![]()
Dus ik zal ook maar eens posten in plaats van te lurken!
Vanmiddag naar de sportschool en dan daarna even een park(je) opzoeken!
Dank!quote:
Tof hèquote:Op maandag 12 mei 2008 04:14 schreef conleche het volgende:
WTF: Viking je bent oranje!!!
Niet alleen de hele avond als ik naar het tijdstip kijkquote:Ben net terug van superfeest. Hele avond gedanst!
Euh, check het lijstje even...quote:Op maandag 12 mei 2008 10:41 schreef mordradead het volgende:
Maar ik ben hier de zwaarste he, gister onder de 73 en vandaag boven de 74
En principe is dus gewoon gespierd net als patrick swayze.
ik denk dat ik hier de zwaarste ben (maaaaar ben ook lang)..... 83,4 kg bij 185 cm....quote:Op maandag 12 mei 2008 10:41 schreef mordradead het volgende:
Maar ik ben hier de zwaarste he, gister onder de 73 en vandaag boven de 74
En principe is dus gewoon gespierd net als patrick swayze.
Ik weeg hetzelfde maar ben 5 cm korter. Dus ik win. \o/quote:Op maandag 12 mei 2008 12:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik denk dat ik hier de zwaarste ben (maaaaar ben ook lang)..... 83,4 kg bij 185 cm....
aaaaaawwww wat een lieverdjequote:Op maandag 12 mei 2008 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
@BJ: de mevrouw van wie het nestje is heeft ze idd naar motoren vernoemd
maar hij heet gewoon Kawaen dat laten we maar zo, aangezien mijn vriend ook een Kawasaki heeft
het is een rood met wit katje:
[ afbeelding ]
Ok, gelukkig maarquote:Op maandag 12 mei 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
neuh, da's de lichtval
helemaal kerngezond, was gewoon een vuiltje ten tijde van de foto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |