abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58590169
Goedemorgen
Nog steeds lekker weer dus zo maar ff moederdag shoppen doen en dan in de tuin liggen
  zaterdag 10 mei 2008 @ 16:05:07 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58595133
Jezus, het is echt vet rustig hier idd .
Ik heb de hele middag buiten gezeten. Ben er nu flauw van. Even de zonnemelk van me afspoelen nu en dan ga ik koken, want ik heb trek. Vandaag staat er pasta met champignons en prei op het menu, morgen ws meergranen pannenkoeken en dan maandag gebakken aardappelschijfjes met een vegaburger en worteltjes. En verder heb ik al 2,5 flesje water op voor vandaag . Drinken gaat makkelijk met dit weer.
Niet meer actief op Fok!
pi_58595462
Het is inderdaad erg rustig hier, maar wat wil je met dit weer
Ik lig ook alleen nog maar in mijn bikini in de tuin, ookal dat is niet helemaal waar heb wel weer een verslag af
En nu naar mijn vriendje om moederdag te vieren dit weekend en maandag met vriendje naar mijn huis en bbqen met familie
pi_58595826
Ik ga zo ook maar eens koken denk ik...spinazietaart

Nog een vraagje...hebben er hier trouwens veel mensen last van cellulitis? Ik heb namelijk ontdekt dat het bij mij begint te komen, ik denk ook omdat als ik aankom en afval dat bij m'n billen/benen gebeurt...iemand een expert op dit gebied? Er is niet veel tegen te doen toch?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:53:21 #155
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_58597572
Vandaag les 5 van Evy gedaan. In een nieuwe sportbroek, een korte. Dan word ik misschien meteen een beetje bruin tijdens het lopen. Ik heb nu wel zonnebultjes, maar dat moet je er voor over hebben.

Van Evy moet ik maandag weer lopen en dat doe ik dan maar trouw. Maar ik denk wel les 5 nog een keer te doen, ik vond het erg zwaar (de hitte hielp vast ook niet).

@ glimmendediscobal: geen last van cellulitus (tenzij ik de huid samenknijp...). Volgens mij is het gewoon iets dat je hebt, dik of dun of wat dan ook. Afvallen schijnt het wel minder zichtbaar te kunnen maken. En verder zijn er van die massage-smeer-dingen, maar of dat helpt, geen idee...
pi_58597717
Heel veel vrouwen hebben last van cellulites. Ik heb wel de indruk dat als je sport het minder wordt. Soms denk ik dat ik het helemaal niet heb, maar als ik zit en m'n benen over elkaar sla en ik kijk dan in de spiegel dan zie ik wel iets, vooral in hard zonlicht. (dus ik vermijd het om mijn benen over elkaar te slaan in daglicht, probleem opgelost )
pi_58598829
Hmm oke, dan heb ik gewoon pech waarschijnlijk. Wel kut want ik ben pas 19
pi_58600864
Da's dan iets waar ik juist geen last van heb! Al is er wel wat striae, maar die zit toch op - voor de meeste mensen - onzichtbare plekken.
Net geprobeerd wat te lopen in de polder maar eigenlijk was het wel te warm en het klepje van mn ipod hoesje brak af en groove armada is geen hardloopmuziek.

En een peerijs op 49 kcal
Het mooi kotsende meisje.
pi_58602673
ik vind striae + putjes niet zo storend
-jaaa ik heb ze ook echt waar-
maar dan moet je echt vet goed kijken
heb wel iets beters te doen
  zondag 11 mei 2008 @ 01:01:52 #160
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_58604098
Ah, oké, dan heb ik ook 'je moet vet goed kijken en met je benen over elkaar zitten'-cellulitus. Ow, en een paar zichtbare adertjes op mn bovenbenen. Aaaah! Maar de bulten die zich nu bevinden op mn decolleté leiden de aandacht daar toch wel van af (grrr, zonneallergie).

Kheb net even een moederdagcadeau in elkaar geknutseld. Een soort tarzan-tegoedbon. De musical dus. Niet de vibrerende variant.
pi_58606129
De vibrerende variant was ook wat typisch geweest op moederdag denk ik

Ik heb nog een heel klein beetje cellulitus, valt echt niet op. Toen ik 20 kilo zwaarder was, viel het wél op Dus het wordt wel minder van sporten en afvallen.
(Ik denk net: mén, ik ben precies 20 kilo zwaarder geweest dan nu! En ik voel me nu al zo bol met die buik! )
  zondag 11 mei 2008 @ 10:15:44 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58606174
Goedemorgen .

Hier ook striae en cellulitis, maar dat ervaar ik niet als storend. Iedereen heeft wel wat . Dan maak ik me drukker om de overtollige kilo's .

Het is hier echt warm. Taco heeft gisteren wéér op m'n bed gepist ( ), dus nu zit het beddegoed weer in de was. We gaan er maar eens op letten. Hij plast dus wel, maar wel op de verkeerde plekken en volgens mij ook altijd op m'n bed. Eerder deed 'ie 't ook op tassen, maar die liggen nu in de klerenkast en de klerenkast komt 'ie ook niet meer in. Hij heeft (nog) niet op de bank gepist. Of 'ie überhaupt wel eens op de bak plast weet ik ook niet. Ik ben wel bang dat ik hem op deze manier weer helemaal zindelijk moet maken. Ik denk dat ik de plantenspuit maar weer eens ga inzetten als 'ie weer op een onbetamelijke plek probeert te plassen en dan zet ik hem ook meteen op de bak. Hoewel 'ie nog wel redelijk veel likt aan z'n geslachtsdelen (al is het minder dan eerst), mag ik wel gewoon aan z'n blaas komen, dus ik denk dat 'ie gewoon een kattenbakfobie heeft opgelopen.

We gaan straks even naar Marks moeder voor moederdag. Die zal wel gebak hebben. Ik heb bedacht dat ik dan een klein stukje neem . Vanavond gaan we hardlopen. Zou eigenlijk gisteren al, maar Mark ging liever vandaag. Oké dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_58606182
Ja das wat al te modern, zo'n Tarzan met een strik op Moeders ontbijtbed

Gisteren gegeten:

gekookt eitje

stukje paté

stuk komkommer, met 2 plakjes ham

stukje osseworst

wodka

2 rundervinken en een hele grote bak sla met mosterddressing en ui

handje gemengde noten.
  zondag 11 mei 2008 @ 10:17:44 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58606199
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:16 schreef conleche het volgende:
Ja das wat al te modern, zo'n Tarzan met een strik op Moeders ontbijtbed

Gisteren gegeten:

gekookt eitje

stukje paté

stuk komkommer, met 2 plakjes ham

stukje osseworst

wodka

2 rundervinken en een hele grote bak sla met mosterddressing en ui

handje gemengde noten.
Ontbijt jij met een gekookt eitje? Lijkt me ook wel erg weinig...
Kun je niet beter ipv elke dag een eitje te nemen de ene dag een eitje nemen en de andere dag een paar crackers ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_58606249
Heb net ontbeten met meloen en serranoham, dus ik wissel wel af. Gisteren had ik niks meer in huis en toen moest ik voor het werk nog boodschappen doen en had ik alleen nog maar tijd voor een eitje. Die paté at ik dan ook al om 12 uur of zo. En de enige crackers die ik eet zijn van Atkins en die zijn op. Ik moet daarvoor naar een grotere AH, dan de mijne, vandaar (stiekem vind ik ze ook niet zo heel lekker, vandaar dat ik er geen haast mee maak waarschijnlijk.)

Wel eet ik elke dag wel een eitje, maar dat kan geen kwaad hoor,. Dat advies om maar 2 eieren per week te eten is achterhaald........

En ik heb alles door valtaf.nl gehaald en kwam op de 1190 cal, dus dat zit ook wel goed.

Nog even over het hardlopen: ik zou echt gaan als de zon al onder is, ik ben gister gegaan om half 6 en ik dacht dat ik dood ging! Leek wel of ik een zonnesteek kreeg!
  zondag 11 mei 2008 @ 10:25:49 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58606284
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:22 schreef conleche het volgende:
Nog even over het hardlopen: ik zou echt gaan als de zon al onder is, ik ben gister gegaan om half 6 en ik dacht dat ik dood ging! Leek wel of ik een zonnesteek kreeg!
Ja, ik ga ook pas om een uur of 22 hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_58606296
Het advies om tenminste 1200 Kcal op een dag binnen te krijgen is daarentegen nog niet achterhaald!
pi_58606305
Ik vind dit stieken altijd een van de leukste topics.

Dus ik zal ook maar eens posten in plaats van te lurken!

Vanmiddag naar de sportschool en dan daarna even een park(je) opzoeken!
  zondag 11 mei 2008 @ 10:28:46 #169
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_58606312
Hardlopen doe ik ook pas rond een uur of 10, simpelweg omdat het gewoon te heet is wanneer de zon nog op is.
Destijds in Italië had ik er niet zoveel moeite mee, lekker voetballen in de middag en mountainbiken, maar de omstandigheden zijn daar echt zóveel beter terwijl het er een graad of 10 warmer was, lang leve het sporten op hoogte (1800 meter) wat dat betreft.

Zometeen mezelf maar weer in het zweet werken, opgeroepen voor een ander voetbalelftal door de nodige blessures.
Totaal geen trek in, val nu al haast om terwijl ik momenteel enkel in een korte broek zit met de ventilator aan, haha.
pi_58606333
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:11 schreef freecell het volgende:
De vibrerende variant was ook wat typisch geweest op moederdag denk ik
Daar was vorig jaar nog zo'n rel over omdat de Kijkshop in haar moederdagfolder een pagina had gewijd aan allerhande erotische speeltjes

En cellulite: Helaas heb ik dat ook, op plekken die ik zelf niet kan zien
Op mijn billen en de achter- en zijkant van mijn bovenbenen dus. Maar dat zie je alleen in meedogenloos daglicht en aangezien ik weinig in strings op straat loop overdag boeit het me niet zo.
pi_58606364
Die '30 day shred'-DVD works like a charm, trouwens. Woensdag begonnen op 71,5 kilo en nu 70. Maar dat kan ook komen door mijn eetgedrag. Als het heet is hoef ik automatisch geen vlees meer en eet ik eigenlijk alleen nog brood en salades (en wel ook veel rosé...).
  zondag 11 mei 2008 @ 10:34:00 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58606374
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:27 schreef freecell het volgende:
Het advies om tenminste 1200 Kcal op een dag binnen te krijgen is daarentegen nog niet achterhaald!
Oh noezz, ze komt 10 calorieën tekort! .
Conleche: nog even een festini ijsje erbij en je zit goed .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 11 mei 2008 @ 10:37:11 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58606403
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Die '30 day shred'-DVD works like a charm, trouwens. Woensdag begonnen op 71,5 kilo en nu 70. Maar dat kan ook komen door mijn eetgedrag. Als het heet is hoef ik automatisch geen vlees meer en eet ik eigenlijk alleen nog brood en salades (en wel ook veel rosé...).
Ik heb gisteren wel gekookt, maar het is eigenlijk veel te warm om te koken. Pff. Gelukkig hoef ik vanavond alleen maar aardappeltjes en een vegaburger op te bakken. Dan hoef ik er niet de hele tijd bij te blijven.
Morgen pancakes, maar ik zet wel een deur open en dan gaat het wel .
Verder heb ik besloten dat ik weer minimaal 1,5 liter water ga drinken per dag ipv een shitload aan blikjes cola light weg te werken. Daar heb ik vaak niet eens zin in, maar ik pak dan uit gewoonte een blikje, terwijl water veel lekkerder wegklokt .

Morgen komt Zij weer terug trouwens, dus ik zal deze week wel een date hebben . Spannend! .
Niet meer actief op Fok!
pi_58606439
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh noezz, ze komt 10 calorieën tekort! .
Conleche: nog even een festini ijsje erbij en je zit goed .
Is het echt nog zo veel?
Ik heb bij dat lijstje het idee dat het niet boven de 900 uitkomt, maar ik eet ook altijd hele andere dingen, dus kan er best een hele scheve kijk op hebben
  zondag 11 mei 2008 @ 10:40:27 #175
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58606445
Je eet supernetjes hoor Conleche; chapeau.

En eieren mag je eten tot je erbij neervalt. Daarnaast bevat het een shitload aan vitaminen en mineralen, daar waar een volkoren cracker alleen vezels levert en een hele hoop KH's.
  zondag 11 mei 2008 @ 10:45:26 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58606520
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Je eet supernetjes hoor Conleche; chapeau.

En eieren mag je eten tot je erbij neervalt. Daarnaast bevat het een shitload aan vitaminen en mineralen, daar waar een volkoren cracker alleen vezels levert en een hele hoop KH's.
Eieren zijn anders wel calorieënbommen....

Ook op mij komt het over alsof Conleche extreem weinig eet, maar dat zullen mensen van mij ook wel denken .

O: Vanilleyoghurt
T: Fruit
L: Twee vezelrijke crackers met extra belegen kaas (geen slankversie oid ) / delightjam of bammetjes met een gekookt eitje. Glas melk of een glas smoothie (en soms een hele fles ).
T: Fruit
D: Verschillend. Maaltijdsalade, pasta, gebakken aardappelen met vegaburger, dat soort dingen. Alleen rijst eet ik eigenlijk nooit, want daar vind ik niet zo veel aan.

Ik vind alleen mijn ontbijt wat karig. Daar zou ik op zich nog wel iets aan toe kunnen voegen. Ook mijn lunch zou misschien wel verdubbeld kunnen worden (maar de hoeveelheid kaas dan niet ) maar vezelrijke crackers verzadigen heel erg, dus ik heb nooit het gevoel dat ik niet genoeg heb gegeten.

Na het avondeten eet ik eigenlijk niks meer. Soms nog wat fruit, soms een stukje kaas...
Niet meer actief op Fok!
pi_58607034
Toen ik nog koolhydraten at, at ik wel meer, maar veel magerder. Om nu aan m'n 1200 cal. te komen eet ik veel vettere vleessoorten. Dan ga je al snel de hoogte in met je calorieen.:

220.00 gram rundervink 407 44.00 0.00 24.20
10.00 gram olijfolie extra vierge (gb) 90 0.00 0.00 10.00
100.00 gram sla gemengde 8 1.00 1.00 0.00
15.00 gram uien 6 0.15 1.50 0.00
50.00 gram komkommer 4 0.50 0.50 0.00
40.00 ml wodka 97 0.00 0.00 0.00
80.00 gram ossenworst 185 20.00 0.56 11.52
40.00 gram achterham 52 7.20 0.40 2.40
40.00 gram Paté Ardenner (AH) 150 3.80 2.80 13.72
1.00 stuk scharrelei (ah) 82 6.00 0.30 7.00
17.00 gram gemengde noten, ongezout 107 3.40 2.72 9.35
Totaal: 1190
pi_58607067
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:27 schreef Baseke het volgende:
Ik vind dit stieken altijd een van de leukste topics.

Dus ik zal ook maar eens posten in plaats van te lurken!

Vanmiddag naar de sportschool en dan daarna even een park(je) opzoeken!

Welkom!! Wil je ook afvallen?
  zondag 11 mei 2008 @ 15:54:17 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58610637
Hmpff, m'n plan om geen gebak te eten bij moeders is in het water gevallen (home made appeltaart! ), maar die appeltaart was wel mijn lunch en vanavond krijg ik ook niet veel meer dan wat worteltjes binnen, denk ik .

Nu nog even met boek op balkon .
Niet meer actief op Fok!
pi_58611951
quote:
Op zondag 11 mei 2008 11:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Welkom!! Wil je ook afvallen?
Dank!

Ik wil inderdaad enigzins wat afvallen voor de zomer echt goed begint, maar ben vooral bezig mijn conditie te verbeteren, omdat deze echt verschrikkelijk is afgetakeld de laatste 2 jaar!

Ga nu sinds 6 weken naar de sportschool, maar ben in de tussentijd 2 weken naar NY geweest, dus veel progressie zal het wel niet zijn.

Ben alleen nog opzoek naar tips over eetgedrag en dergelijke!
pi_58612129
Hier ook taart op en niet eens zo lekker

Wat voor tips zoek je dan?
Dit is wat ik vind:
- vermijd vadsige tussendoortjes als chips, snoep en koekjes. Fruit is wel goed, maar ook niet onbeperkt.
- eet een grote berg groente bij het avondeten. Het is lekker, gezond en zet amper aan!
- magere yoghurt met fruit in een pak bevat vaak ontieglijk veel suiker: beter gooi je het er zelf bij.
- Vet zet meer aan per 100 gram dan eiwitten en koolhydraten, dus er veel van eten is niet handig. Het verzadigt wel goed en het is ook belangrijk voor een goede stoelgang, dus helemaal elimineren moet je niet doen.
- koolhydraten zorgen dat je hersens blijven werken en je gaat je flauw voelen bij een tekort (te lage bloedsuiker). Eet deze dus ook genoeg.
- eiwitjes zijn dan weer goed voor oa. spieren. Spieren verbranden ook energie dus die wil je zeker behouden, eet daarom ook genoeg eiwit
- wil je dit allemaal goed bijhouden, download dan de eetmeter.
- blijf sowieso boven de 1200 kcal/dag.
- rode sauzen zijn niet slecht en waterijs is ook weleens te doen (festini ijsjes bv. )
De rest: met mate (mate is nou eenmaal het toverwoord, saai he...)
Het mooi kotsende meisje.
pi_58614759
Ik:
4 eierkoeken (lunch)
1 driehoekje met chocolade spikkels van de markt (ontbijt)
1 banaan, 10 aardbeien, glas sinaasappelsap = shake (avond eten)
2L water

whoops. maar ik heb geen honger.
er staat hier wel een koude pizza op me te wachten
pi_58614993
L: Noodles (geen trek in brood ofzo, te warm)
T: Banaan, manderijn
M: Rode kool, aardappelen en een gehaktbal.
T: Appel

Erg lang geslapen, dus geen ontbijt.
  zondag 11 mei 2008 @ 23:45:12 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58618944
Hardgelopen, gedoucht, ventilator op m'n kop en zometeen ga ik nog even lekker in 'De Vliegeraar' lezen voordat ik ga slapen. Morgenmiddag ga ik in het stadspark liggen, mits er geen wolkjes zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_58621723
WTF: Viking je bent oranje!!!

Ben net terug van superfeest. Hele avond gedanst!
  maandag 12 mei 2008 @ 09:05:04 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58622177
quote:
Op maandag 12 mei 2008 04:14 schreef conleche het volgende:
WTF: Viking je bent oranje!!!
Tof hè .
quote:
Ben net terug van superfeest. Hele avond gedanst!
Niet alleen de hele avond als ik naar het tijdstip kijk .

Hier niks te melden verder, behalve dan dat het afvaltechnisch gezien kut gaat. Allemaal door dat moederdagbezoek van gisteren . Maar er liggen verder geen verjaarden oid in het verschiet voorlopig, dus ik kan het de komende week wel weer goed maken .
Niet meer actief op Fok!
pi_58622838
ik ben topzwaar
66.5
terwijl 65 m'n bovengrens was (en 60 m'n streven)
en ik durfde gewoon naar t strand en daar te rennen en ik vond m'n buik er net goed uitzien
confusing dat gewicht
  maandag 12 mei 2008 @ 10:41:18 #188
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58622970
Maar ik ben hier de zwaarste he, gister onder de 73 en vandaag boven de 74
En principe is dus gewoon gespierd net als patrick swayze.
Bernie en ik zijn tof.
pi_58623087
ja maar jij bent een gast
pi_58623685
gister drie bananen gegeten
nu drink ikheel veel water,
4 vezelpillen groot stuk ontbijtkoek en een musli reep ter compensatie.
wat kan ik nog meer eten?
veel groente?
  maandag 12 mei 2008 @ 11:57:41 #191
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_58624156
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:41 schreef mordradead het volgende:
Euh, check het lijstje even...

Vandaag weer hardlopen. Zaterdag ook overdag gedaan en vandaag kan ik door het bos, dus ik denk dat dat wel gaat lukken. Alleen: gisteren en vandaag bbq... (mijn ouders en zijn ouders, vandaar). Ik heb me gisteren redelijk ingehouden, alleen moet ik echt afblijven van die te lekkere stokbrood... Nu ontbeten met een schaaltje optimel yoghurt, maar overdag is bij mij ook niet het grootste probleem. Vooral met het avondeten en daarna eet ik te veel. Ik moet gewoon uit huizen blijven waar mensen chips hebben! (En het in ieder geval zelf niet meer kopen...)
pi_58624230
ja! dan ben ik niet de zwaarste! Tof!

73,3

maar gisteren ook schandalig gebbq-ed en zaterdag een feestje met buffetshizzle waar niets gezonds te vinden was

Wel een druk weekend gehad, in totaal 500km met de motor afgelegd, waarvan zaterdagmiddag 200km achter elkaar, zonder pauze van Borculo naar Den Haag.

Begrafenis van opa gehad, zaterdagochtend. Was heel erg emotioneel en érg druk: 200 man

vanavond gaan we nog hardlopen, heb ik besloten, maar eerst naar een vergadering in Nijmegen, lekker met de motor over de dijk, in een tuin daarna, en bruin worden, want daar hebben we écht geen tijd voor gehad dit weekend ben nog steeds WIT

Wel gisteren naar ons nieuwe katje gaan kijken Kawa
Over een weekje of 3 mogen we hem halen

zal binnenkort eens wat foto's uit mn telefoon halen en posten.
Ja doei.
  maandag 12 mei 2008 @ 12:06:16 #193
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58624290
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:41 schreef mordradead het volgende:
ik denk dat ik hier de zwaarste ben (maaaaar ben ook lang)..... 83,4 kg bij 185 cm....

gaat goed hier ben vandaag onverwachts vrij en ga met vriendlief naar schoonouders daar lekker in de zon enzo...

@MoBlo; Kawasaki???
en wat is het voor katje?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58624364
Sinds kort fiets ik elke dag naar het station ipv met een snikhete bus. Dat is dus zo'n 10 km heen en 10 km terug. En qua tijd scheelt het me maar een half uur ofzo. Dus ideaal.
pi_58624431
@BJ: de mevrouw van wie het nestje is heeft ze idd naar motoren vernoemd

maar hij heet gewoon Kawa en dat laten we maar zo, aangezien mijn vriend ook een Kawasaki heeft
het is een rood met wit katje:

Ja doei.
pi_58624521
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:06 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik denk dat ik hier de zwaarste ben (maaaaar ben ook lang)..... 83,4 kg bij 185 cm....

Ik weeg hetzelfde maar ben 5 cm korter. Dus ik win. \o/

Knie doet helemaal geen pijn meer, maar ik durf nog niet te hardlopen. Ik denk dat ik een weekje ermee wacht.. Beter te lang wachten, dan de pijn terughalen.
  maandag 12 mei 2008 @ 12:21:17 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58624578
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
@BJ: de mevrouw van wie het nestje is heeft ze idd naar motoren vernoemd

maar hij heet gewoon Kawa en dat laten we maar zo, aangezien mijn vriend ook een Kawasaki heeft
het is een rood met wit katje:

[ afbeelding ]
aaaaaawwww wat een lieverdje ben zo dol op kittens... zo knuffelig en pluizig (L)
die van mij zijn inmiddels groot en lomp haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 12 mei 2008 @ 13:10:44 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58625508
@ Kawa.

Maar heeft 'ie nou iets aan z'n oogjes of niet? (zie een plekje bij z'n rechteroog en z'n linker is wat waterig?) .
Niet meer actief op Fok!
pi_58625741
neuh, da's de lichtval

helemaal kerngezond, was gewoon een vuiltje ten tijde van de foto
Ja doei.
  maandag 12 mei 2008 @ 13:28:09 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58625775
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
neuh, da's de lichtval