Oh, vrouwenmantel is geen kruidquote:Op maandag 12 mei 2008 19:48 schreef conleche het volgende:
Leuk die kruidenbakken! (heb ze zelf ook, maar met iets minder kruiden) Waar gebruik je vrouwenmantel eigenlijk voor?
O jammer, want mijn tuin staat er ook vol mee en ik dacht iets interessants te kunnen maken ermee!quote:Op maandag 12 mei 2008 20:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh, vrouwenmantel is geen kruiddat was gewoon een plantje wat ik ook nog had gekocht zaterdag. Het ziet er zo mooi uit als er dauwdruppels op blijven liggen, dat vond ik vroeger altijd zo mooi dus daarom wilde ik het hebben
geen kruid dus, wel mooi.
Verder heb ik nog steeds geen trekvan dat warme weer krijg ik zin in drinken en ijsjes en frisse sapjes, maar niet in warm eten. Misschien kook ik zo wel een eitje en maak ik maar weer een spinazie-salade ofzo..
Karbonaadjes zijn trouwens lekkerlang geleden dat ik ze heb gehad, ik ga ze na deze week maar weer eens in huis halen, lekker grillen.
Ik doe het nu een maandje. Hiervoor heb ik een jaar ongeveer 1400-1600 cal gegeten, maar ik stond eigenlijk al een tijdje stil en door even te gaan low-carben probeer ik nu het afvallen weer opgang te brengen en dat lukt. Toch zou ik het niet persé aanraden hoor, maar ik heb al zo'n verleden van dieeten en jojo-en achter de rug, dat helaas dit voor mij de enige manier is. Op den duur ga ik dan weer terug naar de 1500-1600 cal. om op gewicht te blijven. Ik moet nog best moeite doen om aan die 1200 cal te komen nu, want dat low-carben brengt met zich mee dat je veel sneller verzadigd bent. Ik kies dus expres de wat vettere vlees en vissoorten en eet bijna elke dag wel een handje noten.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
concleche, je hebt het misschien vaak moeten uitleggen maar met 1200 cal. gaat je lichaam toch in een soort van spaarstand?
Pfff, dan zal ik niet lang trekken, hoe lang doe jij dat al?
Veel water drinken heeft geen enkel effect, nergens op.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben rood
verder heel veel water op vandaag.
Teveel water drinken heeft geen zin nee, maar op warme dagen moet je wel degelijk op je vochtinname letten, omdat je dan veel meer zweet!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Veel water drinken heeft geen enkel effect, nergens op.
Was vanavond bij Tros Radar.
het werkt heel goed tegne nierstenenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dan neem ik een lekker koud biertje.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Teveel water drinken heeft geen zin nee, maar op warme dagen moet je wel degelijk op je vochtinname letten, omdat je dan veel meer zweet!
Maar wel lekker.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bier ontrekt vocht aan je lichaam
Meer dan je nodig hebt heeft geen zin inderdaad, maar ik weet van mezelf dat ik wel degelijk veel moet drinken.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Mischien niet voor de smaak, maar het werd vroeger gebruikt als geneeskrachtig kruid bij menstruatieklachten en andere vrouwenkwalen.quote:
Beetje late reactie, maar ze komen allebei bij de Livera vandaan, voor 30 euroquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:58 schreef conleche het volgende:
Bovenste bikini echt heel leuk! Waar gekocht?
Och jezus wat een nachtmerrie!! Hoe kwam dat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:32 schreef Ewelina het volgende:
@veiligheidsspeldje: fijn!
Hier gaat het wat minder: door een val van de fiets zijn een paar tanden afgebrokenEten gaat dus zeer moeilijk.
Morgen naar de tandarts.
Jeetje, das niet fijn zeg!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:32 schreef Ewelina het volgende:
@veiligheidsspeldje: fijn!
Hier gaat het wat minder: door een val van de fiets zijn een paar tanden afgebrokenEten gaat dus zeer moeilijk.
Morgen naar de tandarts.
Ah, vervelend! Ben blij dat ik goed heb leren vallen (judo) heb ooit zo een soort duik, over een auto ook nog opgelost met een koprol, geen schrammetje.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:37 schreef Ewelina het volgende:
Dank voor het medeleven
Ik fietste zondag met mijn vriend bij de Nieuwmarkt (die weg vanaf de Prins Hendrikkade), gewoon netjes op het fietspad. Helaas had één of andere malloot zijn fiets niet goed neergezet, iig hing het stuur ongeveer een meter over het fietspad. Dat zag ik dus te laat, waardoor mijn fietsstuur in dat andere stuur haakt en ik gelanceerd werd. Helaas heeft mijn gezicht (en mijn gebit dus) de eerste klap opgevangen![]()
Schade: enorm dikke lip, snee erin, gezicht op paar plekken open, en dus een paar tanden kapotHet was dat die andere fiets vaststond, anders had ik 'm de gracht ingetieft
Asociaal
Ipv de zondag door te brengen in het park heb ik dus op de bank van een bevriende tandarts gelegen![]()
Nu krijg ik alleen heel zacht en heel kleingesneden eten weg (snijtanden zijn kapot) en smoothiesMijn vriend heeft net een heel pak rietjes voor me gekocht en eergister al een blender
Ik word goed verzorgd
Ah okeequote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:44 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet wel hoe ik moet vallen, alleen ging doorrollen niet echt, aangezien mijn benen nog aan de fiets hingen
ik googelde op fail voor een ander topicquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:35 schreef Ewelina het volgende:
@cinnamongirl: er moet idd in de toekomst waarschijnlijk een kroon op, al krijg ik het voor een lagere prijs (tandartsen in je vriendenkring zijn soms best handig)
@PF:Waar komt die vandaan?
ik wok het ook altijd gewoon rauwquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bloemkool en broccoli kun je best heel kort in de wok meebakkenLekker knapperig blijft het dan (Je kunt het ook rauw eten) Maar wel zonde inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |