abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58626998
Heb net ontbeten met: 2 gebakken eieren met stukjes ham en gefruite uienringen, gesmolten oude kaas, Italiaanse kruiden en ketchup. Pizza zonder bodem

't valt best mee met de kater
  maandag 12 mei 2008 @ 17:18:10 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58629181
Ik kom net terug uit het stadspark. Daar een beetje in het gras liggen lezen en muziek luisteren. De zon kwam vrij laat. Nu even m'n waterijsje op eten en dan pannenkoeken bakken .
Niet meer actief op Fok!
pi_58629338
Zo, ik heb eindelijk weer eens een productieve dag vandaag, na die rare weken de laatste tijd. Lekker met de deuren open aan m'n portfolio enzo gewerkt, en ook nog lekker gegeten tussendoor .

Ontbijt was een wit bolletje met aardbeien, een krentenbol met kaas en verse muntthee (uit m'n eigen kruidenbakken).
Lunch was een salade van spinazie, makreel, radijsjes, paprika, tomaat en chili-olie en limoensap.
Tussendoor nog een beker karnemelk met wat diksap gehad.
En vanavond weet ik nog niet, we hebben met dit weer helemaal geen zin in warm eten dus misschien wok ik wel even snel wat paksoi met kip en doe ik daar wat eiermie bij, ook lekker en toch licht.
En natuurlijk vanavond nog een festini perenijsje!

En nu ga ik nog even buiten een boek lezen ik hou zo van mooi weer. Morgen komt m'n vader weer thuis, dan help ik deze week thuis nog even mee dus nog even geen stage.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2008 17:30:30 ]
pi_58631761
Leuk die kruidenbakken! (heb ze zelf ook, maar met iets minder kruiden) Waar gebruik je vrouwenmantel eigenlijk voor?

Vandaag gegeten:

BR: dat ei-festijn beschreven ergens hierboven

D: hele zak paprikarauwkost gemengd met eiersalade en een karbonaadje. (die eet ik nogal veel de laatste tijd: de vriezer lag er vol mee, maar nu zijn ze op)
Toe: kopje decafé met 20 gr. extra pure chocolade

Totaal 1002 cal. Maar de dag is nog niet om...

De weegschaal wees 62,2 aan, dus het gaat nog steeds in gestaag tempo naar beneden
  maandag 12 mei 2008 @ 19:51:36 #205
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58631824
Ik had mijn moeder een bak met 4 soorten kruiden gegeven ... ze zien er zo lekker uit en zaterdag al meteen de bieslook gebruikt (ik moest zelf koken, dus iets met bieslook gekozen want dan mocht ik knippen )

Verder is het heerlijk weer, heb ik geen flauw idee wat mijn gewicht is en begin ik behoorlijk te stressen ... nog maar 1 week ... en nog steeds niet goed begonnen met leren.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58632002
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:48 schreef conleche het volgende:
Leuk die kruidenbakken! (heb ze zelf ook, maar met iets minder kruiden) Waar gebruik je vrouwenmantel eigenlijk voor?

Oh, vrouwenmantel is geen kruid dat was gewoon een plantje wat ik ook nog had gekocht zaterdag. Het ziet er zo mooi uit als er dauwdruppels op blijven liggen, dat vond ik vroeger altijd zo mooi dus daarom wilde ik het hebben geen kruid dus, wel mooi.

Verder heb ik nog steeds geen trek van dat warme weer krijg ik zin in drinken en ijsjes en frisse sapjes, maar niet in warm eten. Misschien kook ik zo wel een eitje en maak ik maar weer een spinazie-salade ofzo..

Karbonaadjes zijn trouwens lekker lang geleden dat ik ze heb gehad, ik ga ze na deze week maar weer eens in huis halen, lekker grillen.
pi_58632299
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:01 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Oh, vrouwenmantel is geen kruid dat was gewoon een plantje wat ik ook nog had gekocht zaterdag. Het ziet er zo mooi uit als er dauwdruppels op blijven liggen, dat vond ik vroeger altijd zo mooi dus daarom wilde ik het hebben geen kruid dus, wel mooi.

Verder heb ik nog steeds geen trek van dat warme weer krijg ik zin in drinken en ijsjes en frisse sapjes, maar niet in warm eten. Misschien kook ik zo wel een eitje en maak ik maar weer een spinazie-salade ofzo..

Karbonaadjes zijn trouwens lekker lang geleden dat ik ze heb gehad, ik ga ze na deze week maar weer eens in huis halen, lekker grillen.
O jammer, want mijn tuin staat er ook vol mee en ik dacht iets interessants te kunnen maken ermee!
pi_58632686
Ik heb een cherrytomaatjesplant gehaald plus een pepermuntplantje (kun je heerlijke frisse muntthee mee trekken!), een Spaanse peper-, een bieslook-, basilicumplantje. Hartstikke leuk en lekker, en nogal geldbesparend.
  maandag 12 mei 2008 @ 20:51:12 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58632824
concleche, je hebt het misschien vaak moeten uitleggen maar met 1200 cal. gaat je lichaam toch in een soort van spaarstand?
Pfff, dan zal ik niet lang trekken, hoe lang doe jij dat al?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_58633311
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
concleche, je hebt het misschien vaak moeten uitleggen maar met 1200 cal. gaat je lichaam toch in een soort van spaarstand?
Pfff, dan zal ik niet lang trekken, hoe lang doe jij dat al?
Ik doe het nu een maandje. Hiervoor heb ik een jaar ongeveer 1400-1600 cal gegeten, maar ik stond eigenlijk al een tijdje stil en door even te gaan low-carben probeer ik nu het afvallen weer opgang te brengen en dat lukt. Toch zou ik het niet persé aanraden hoor, maar ik heb al zo'n verleden van dieeten en jojo-en achter de rug, dat helaas dit voor mij de enige manier is. Op den duur ga ik dan weer terug naar de 1500-1600 cal. om op gewicht te blijven. Ik moet nog best moeite doen om aan die 1200 cal te komen nu, want dat low-carben brengt met zich mee dat je veel sneller verzadigd bent. Ik kies dus expres de wat vettere vlees en vissoorten en eet bijna elke dag wel een handje noten.
pi_58633769
ik ben rood

vandaag vergadering gehad in de tuin bij iemand in Nijmegen, en heerlijk in de zon gezeten!
Lijntechnisch ook nog eens goed gegaan.

Brunch: 2 boterhammen hagelslag
Avondeten: 1 kaaspannenkoek met stroop, en twee gewone pannenkoeken met stroop
Snaaien: 3 frietjes van René (ik at op die vergadering)

verder heel veel water op vandaag.

Beetje weinig, dus straks nog even een fruitkick en wat koppen thee. Maar heb ook echt geen trek, dus ga die fruitkick alleen eten 'omdat het anders wat weinig is', zeg maar..

Ja doei.
pi_58634866
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben rood

verder heel veel water op vandaag.

Veel water drinken heeft geen enkel effect, nergens op.
Was vanavond bij Tros Radar.
#35.
pi_58634928
genoeg drinken is wel goed

en drink normaal gesproken te weinig, dus voor mij is het heel goed dat ik heel veel water op heb
Ja doei.
pi_58635211
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Teveel water drinken heeft geen zin nee, maar op warme dagen moet je wel degelijk op je vochtinname letten, omdat je dan veel meer zweet!
pi_58635287
quote:

[..]

het werkt heel goed tegne nierstenen
pi_58635427
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Teveel water drinken heeft geen zin nee, maar op warme dagen moet je wel degelijk op je vochtinname letten, omdat je dan veel meer zweet!
Dan neem ik een lekker koud biertje.
#35.
pi_58635495
Bier ontrekt vocht aan je lichaam
pi_58635596
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bier ontrekt vocht aan je lichaam
Maar wel lekker.
#35.
pi_58636085
quote:

[..]

Meer dan je nodig hebt heeft geen zin inderdaad, maar ik weet van mezelf dat ik wel degelijk veel moet drinken.
a. Warm, dus ik zweet meer
b. Gevoelige blaas en nieren enzo en heb regelmatig blaasontstekingen en af en toe nierbekkenontsteking, en geloof me, als je dan te weinig drinkt merk je het echt wel
c. Zwanger, dus meer vocht nodig en sneller hoofdpijn als ik te weinig krijg
d. Minder neiging tot snaaien, want ik heb al iets in mijn mond.
pi_58638713
yeah! goedemorgen!

Wederom een mooie dag! De zon schijnt, het is warm, en ga zo maar 's naar Nijmegen

72,8 gaf de weegschaal aan! Ondanks dat ik 3 weken niet gesport heb gaat het nog steeds omlaag dat is wel fijn. Ben benieuwd hoe het dan gaat als ik weer ga sporten. Wil eigenlijk vanavond even hardlopen, maar wacht even af hoeveel ik gegeten/gedronken heb vandaag.

Zit namelijk nu met een fruitkick te ontbijten, omdat we gewoon niets meer in huis hebben, dus kan ook geen lunch meenemen Op de uni maar iets halen, maar daar heb ik ook weinig tijd voor omdat ik naar mijn werk moet.. en daar heb ik óók geen tijd, en is geen kantine

Dus: te weinig gegeten = niet sporten
Ga wel proberen genoeg vocht binnen te krijgen, dat wél En wie weet kan ik dan vanavond nog even een rondje lopen voor 't eten!

Ik stap zo lekker op de motor, mijn op één na laatste ritje met deze motor en dan over 2 nachtjes mag ik mijn nieuwe ophalen
Ja doei.
pi_58639642
Goedemorgen!
Het is nog steeds mooi weer!
Gisteren een magnum op, met puur, maar hij was niet eens zo geweldig. Helaas was er geen peerijs.
Maar weer een grote fles water mee voor stage, veel handiger dan steeds heen en weer lopen.
Op zich kan je idd. wel leven op een halve liter water per dag, maar of het fijn is is een tweede, zeker nu...
Het mooi kotsende meisje.
  Vis een optie? dinsdag 13 mei 2008 @ 10:13:31 #222
70532 loveli
N
pi_58640054
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, vrouwenmantel is geen kruid
Mischien niet voor de smaak, maar het werd vroeger gebruikt als geneeskrachtig kruid bij menstruatieklachten en andere vrouwenkwalen.
crap in = crap out
pi_58642510
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:58 schreef conleche het volgende:
Bovenste bikini echt heel leuk! Waar gekocht?
Beetje late reactie, maar ze komen allebei bij de Livera vandaan, voor 30 euro

Ik ben weer thuis, superdruk weekend gehad met een bruiloft, moederdagvisites, Pinksterfeesten in Bornerbroek en een verjaardag. En dan ook nog naar het Lageveld geweest. Ben wel lekker bruin nu en was erg gezellig allemaal, maar ben wel brak nu. Vanmiddag werken en dan vanavond lekker relaxen

En vanmiddag nog wel even boodschappen doen en dingen als halvarine en zuiveldranken halen. van het weekend bij Peter Optimel gekocht en gedronken, en dat was best lekker, dus daar koop ik wel weer een paar pakken van
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:09:44 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58643045
optimel is heeeeeerlijk
ik eet dagelijks de vanilleyoghurt en die is errrrrrg lekker. (en er zitten minder calorieen in dan in gewone magere yoghurt )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58643109
De optimel vla is ook erg lekker, vooral met
wat verse aardbeitjes erdoor!

[ Bericht 4% gewijzigd door conleche op 13-05-2008 13:45:18 ]
pi_58643187
Optimel kwark is ook heel lekker! Die eet ik zeer regelmatig als ontbijt!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:33:45 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58643457
ow ja die kwark eet ik ook best regelmatig
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:56:17 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58643912
Optimelfantopic .

Ik eet zelf ook altijd vanilleyoghurt van Optimel. Zo, ik heb een lamme hand van al dat schrijven, dus ik ga nu een boek lezen. Vanavond maar weer verder met schrijven .
Voordeel is wel dat ik nu buiten kan zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58646536
Ik heb alleen nog maar de aarbeiendrank gehad, maar om er vla of yoghurt van te kopen is ook wel een idee ja Ik zal zo mn variatieboekje eens doorkijken en dan een mooi lijstje maken met spullen die ik ga kopen Bijvoorbeeld ook crackers, voor als ik weinig honger heb en brood amper binnenkrijg ( zoals met dit warme weer) of gewoon als tussendoortje

Werken was echt superheet, het was gewoon bijna 30 graden binnen en ik moest ook nog op zolder strijken, daar was het al helemaal niet uit te houden. Dus zweet me kapot, als ik strax klaar ben met boodschappen doen enzo nog maar ff douchen
pi_58646646
In het lab was het ook erg heet! Als het nog lang zo blijft, hoop ik dat er nog wat ventilators geregeld kunnen worden. Maar bij de computer valt het best mee gelukkig, daar is airco.

Heb m'n laatste tentamen binnen Dus ik hoop in oktober (wat dat betreft ) zorgeloos de co-schappen in te kunnen gaan
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:32:52 #231
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58648152
@veiligheidsspeldje: fijn!

Hier gaat het wat minder: door een val van de fiets zijn een paar tanden afgebroken Eten gaat dus zeer moeilijk.

Morgen naar de tandarts.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58648263
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:32 schreef Ewelina het volgende:

Hier gaat het wat minder: door een val van de fiets zijn een paar tanden afgebroken Eten gaat dus zeer moeilijk.

Morgen naar de tandarts.
Och jezus wat een nachtmerrie!! Hoe kwam dat?
pi_58648723
Jeetje !
pi_58648861
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:32 schreef Ewelina het volgende:

Morgen naar de tandarts.
Jeetje, das niet fijn zeg! Sterkte!

Ik ben weer terug van het boodschappen doen, was wel stuk meer kwijt dan normaal, met al die speciale dieetdingen die ik normaal nooit nam, maar nou heb ik heel veel groenten, fruit, crackers, halvarine, gezond broodbeleg, optimel yoghurt ( drink was al op) enzo in huis De meloenen zagen er ook al goed uit, dus daar ook 1 van meegenomen, kan ik die lekker als tussendoortje opeten

Zometeen lekker kip wokken met heel veel verschillende soorten groenten ( broccoli, bloemkool, paprika, sperziebonen, ui, champignons) en een klein beetje rijst erbij en dan hoef ik de komende dagen niet meer te koken Met dit weer echt geen zin om te koken nl, dus dan maar gewoon in 1 keer heel veel koken, maar dan wel met verschillende dingen voor de variatie

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 13-05-2008 18:36:11 ]
pi_58649027
Vandaag gegeten tot nog toe:

gekookt ei met plakje ham

tonijnsalade met komkommer

stukje paté

wodka met 5 dunne plakjes droge Spaanse worst.

Voor vanavond:

Kabeljauw met veel groenten uit de oven
Daarna: tartaartje met bloemkool/broccoli met kaassaus.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:37:10 #236
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58649637
Dank voor het medeleven

Ik fietste zondag met mijn vriend bij de Nieuwmarkt (die weg vanaf de Prins Hendrikkade), gewoon netjes op het fietspad. Helaas had één of andere malloot zijn fiets niet goed neergezet, iig hing het stuur ongeveer een meter over het fietspad. Dat zag ik dus te laat, waardoor mijn fietsstuur in dat andere stuur haakt en ik gelanceerd werd. Helaas heeft mijn gezicht (en mijn gebit dus) de eerste klap opgevangen

Schade: enorm dikke lip, snee erin, gezicht op paar plekken open, en dus een paar tanden kapot Het was dat die andere fiets vaststond, anders had ik 'm de gracht ingetieft Asociaal

Ipv de zondag door te brengen in het park heb ik dus op de bank van een bevriende tandarts gelegen

Nu krijg ik alleen heel zacht en heel kleingesneden eten weg (snijtanden zijn kapot) en smoothies Mijn vriend heeft net een heel pak rietjes voor me gekocht en eergister al een blender Ik word goed verzorgd
pi_58649763
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:37 schreef Ewelina het volgende:
Dank voor het medeleven

Ik fietste zondag met mijn vriend bij de Nieuwmarkt (die weg vanaf de Prins Hendrikkade), gewoon netjes op het fietspad. Helaas had één of andere malloot zijn fiets niet goed neergezet, iig hing het stuur ongeveer een meter over het fietspad. Dat zag ik dus te laat, waardoor mijn fietsstuur in dat andere stuur haakt en ik gelanceerd werd. Helaas heeft mijn gezicht (en mijn gebit dus) de eerste klap opgevangen

Schade: enorm dikke lip, snee erin, gezicht op paar plekken open, en dus een paar tanden kapot Het was dat die andere fiets vaststond, anders had ik 'm de gracht ingetieft Asociaal

Ipv de zondag door te brengen in het park heb ik dus op de bank van een bevriende tandarts gelegen

Nu krijg ik alleen heel zacht en heel kleingesneden eten weg (snijtanden zijn kapot) en smoothies Mijn vriend heeft net een heel pak rietjes voor me gekocht en eergister al een blender Ik word goed verzorgd
Ah, vervelend! Ben blij dat ik goed heb leren vallen (judo) heb ooit zo een soort duik, over een auto ook nog opgelost met een koprol, geen schrammetje.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:44:12 #238
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58649814
Ik weet wel hoe ik moet vallen, alleen ging doorrollen niet echt, aangezien mijn benen nog aan de fiets hingen
pi_58649857
dubbel
pi_58649860
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:44 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet wel hoe ik moet vallen, alleen ging doorrollen niet echt, aangezien mijn benen nog aan de fiets hingen
Ah okee
Nee ik bedoel niet dat jij niet kan vallen, maar van judo wordt goed vallen een soort reflex
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:56:22 #241
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58650086
Dat zal best, maar met een fiets blijft het toch anders
pi_58650156
Mn eten is mislukt

Naja, de bloemkool en de broccoli dan. Was voorverpakt spul, ik in de winkel nog gevraagd of ze ook gelijk de wok in konden, of dat ze eerst voorgekookt moesten worden. Cassiere zei dat dat niet hoefde, dus ik gelijk in de wok gedaan, maar dat werkt dus echt niet

Dus nou geen broccoli en bloemkool bij het eten, maar paprika, ui, champignons en sperziebonen. Nou kan ik er dus een stuk minder dagen van eten, dus van de week nog maar een keer boodschappen doen dan. Beetje zonde van het geld, maar goed...
pi_58650234
Bloemkool en broccoli kun je best heel kort in de wok meebakken Lekker knapperig blijft het dan (Je kunt het ook rauw eten) Maar wel zonde inderdaad.
pi_58650387
Tja, ik heb nog noot bloemkool of broccoli gemaakt, omat een verse gewoon veel te groot voor 1 persoon is. Maar nu zag ik dat voorverpakte spul, en dat leek me dus wel handig. Maar in het vervolg kook ik het wel gewoon, en dan moet het wel goed gaan

Alleen kan ik er nu dus maar 2 dagen van eten, dus moet ik toch nog een keer koken van de week, terwijl ik daar niet echt tijd voor heb. Vandaar dat ik dus zoveel in 1 keer wilde maken, dat ik er wel een dag of 4 van kon eten.

[ Bericht 13% gewijzigd door _Hestia_ op 13-05-2008 19:15:49 ]
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:17:29 #245
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58650564
Een hele broccoli krijg ik best op hoor Een bloemkool overigens niet

Maar je kunt ze best in 1 x wokken Alleen niet zo lang. Broccoli kun je trouwens ook goed grillen: beetje (kruiden) olie erover en 10-15 minuten onder de grill

Nu eten, grillgroenten met (heel zachte) stoofpeertjes en aardappelpartjes. Ik hoop dat het lukt, ik leef al 2 dagen op bananen

[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 13-05-2008 19:36:20 ]
pi_58650691
Ik moest gelijk aan ewelina denken
pi_58650859
Wat kut, Ewelina. Ik had het laatst ook met 1 voortand. Kosten kroon en lapwerk eromheen: 1000 euro.

Ik heb net iets mega-vullends gemaakt, nl. Toscaanse broodsoep.

Eerst halve liter rundbouillon maken (gewoon van een blokje).
Dan gesnipperd uitje en knoflook fruiten in olijfolie, wat tomaten (mag uit blik) erbij in blokjes (ik had nog gegrilde aubergine over, dat deed ik er ook bij). Peper, zout en wat rode peper erdoor (gesneden rode, jalapenos uit blok of gewoon gedroogde chillis).
Dan in dobbelsteentjes gesneden wit brood erbij doen (ik had nog oud Turks brood over), en dan de bouillon erover gieten. Vuur laag en 20 minuten stoven.
Zelden zoiets vullends gehad en toch maar 400 kcal! (en dan had ik ook nog eens 100 gram brood en geraspte kaas erover).
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:35:22 #248
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58650950
@cinnamongirl: er moet idd in de toekomst waarschijnlijk een kroon op, al krijg ik het voor een lagere prijs (tandartsen in je vriendenkring zijn soms best handig)

@PF: Waar komt die vandaan?
pi_58651200
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 19:35 schreef Ewelina het volgende:
@cinnamongirl: er moet idd in de toekomst waarschijnlijk een kroon op, al krijg ik het voor een lagere prijs (tandartsen in je vriendenkring zijn soms best handig)

@PF: Waar komt die vandaan?
ik googelde op fail voor een ander topic
pi_58651398
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 19:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bloemkool en broccoli kun je best heel kort in de wok meebakken Lekker knapperig blijft het dan (Je kunt het ook rauw eten) Maar wel zonde inderdaad.
ik wok het ook altijd gewoon rauw heeeerlijk
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')