Oh jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sinds kort, toen met die Stage SC topic links voor de stats enzo
Heb Children Of Bodom eigenlijk niet echt heel vaak geluisterd... zal vanmiddag even een discografietje binnen halenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Blooddrunk is het nieuwe album van CoB. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het klinkt opzich niet slecht maar is maar een schim over van wat ooit Children of Bodom was
kwam wat?quote:
ik hou fok en prive sterk gescheidenquote:
Het is geen naamtopic voor Yessequote:Op woensdag 7 mei 2008 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
En ik wil Yesse hierbij feliciteren met het behalen van de meeste naamtopics in de geschiedenis van Stage SC...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
En ik wil Yesse hierbij feliciteren met het behalen van de meeste naamtopics in de geschiedenis van Stage SC...
Goed bezig dudequote:Op woensdag 7 mei 2008 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kwam wat?
En Dean, ik ben anders nu echt hard bezig voor school...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hou fok en prive sterk gescheiden![]()
Signing up for...quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
ebut@enemy.nl
sorry...quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Signing up for...
Spam list 1
Spam list 2
Spam list 3
Spam list 4
Spam list 5... Error already existing email address...
finished
Ik zag het gisteren aan je fotoquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
ebut at enemy.nl
ik doe nog wel IETS hier...quote:
Daarom noem je ons ook bij naam en Yesse niet zekerquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het is geen naamtopic voor YesseHet is een naamtopic voor 'ons'
niet grappig?quote:
Krijg toch al pallets vol, maar mijn spamfilter vist ze er mooi allemaal uitquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Signing up for...
Spam list 1
Spam list 2
Spam list 3
Spam list 4
Spam list 5... Error already existing email address...
finished
Heb ook niet gezegd van niet toch??quote:
u bent toegevoegdquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
mijn msnadres / spamadres staat gewoon in mijn fobo
edit: inderdaad daar durft toch niemand te kijken
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Krijg toch al pallets vol, maar mijn spamfilter vist ze er mooi allemaal uit
quote:
ik was al om 10 uur wakker, maar zat gewoon lekker in mn boxer met een kopje koffie in het zonnetje te fokken...quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb ook niet gezegd van niet toch??
Alleen 11 uur wakker worden, je nog eens wat douchen en aankleden, komt nogal lamballerig over
Respectquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik was al om 10 uur wakker, maar zat gewoon lekker in mn boxer met een kopje koffie in het zonnetje te fokken...
dat gaat me te ver hoor... ik ga niet zelf mensen toevoegen...!quote:
Ik ben toch niet helderziend dat ik je adres zo weetquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat gaat me te ver hoor... ik ga niet zelf mensen toevoegen...!
ik weet het ik ben coooool!!!quote:
staat gewoon in mn profiel hoor..!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben toch niet helderziend dat ik je adres zo weet
fobo zei ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Aah ik was ook blondquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Staat in zijn FoBoquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
WHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
meer danquote:
Had het al gezienquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
staat gewoon in mn profiel hoor..!
quote:
Neequote:Op woensdag 7 mei 2008 11:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
WHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
kon je echt geen grapperige grap bedenken?
dat was te merken...quote:
Ja maar ik wilde ook zo leuk meedoenquote:
Maar dan vullen we elkaar toch perfect aanquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde ook zo leuk meedoenMaar als vrouw ben ik alleen goed in het lachen om grapjes van anderen..
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan vullen we elkaar toch perfect aan
Ik heb teveel mensen in mijn lijst daarvoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nu de grens gepasseerd dat ik meer Fokkers dan kennissen in mn lijst heb![]()
Ik ruim nogal eens op, mensen die ik nooit spreek of wil/hoef te spreken gaan er uitquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb teveel mensen in mijn lijst daarvoor
Ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb teveel mensen in mijn lijst daarvoor
Die gaan bij mij gewoon naar een andere groepquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ruim nogal eens op, mensen die ik nooit spreek of wil/hoef te spreken gaan er uit
Ik ook. Waarschijnlijk wil ik te veel mensen blijven sprekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ruim nogal eens op, mensen die ik nooit spreek of wil/hoef te spreken gaan er uit
Nieuwe groep aangemaakt: Fok!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
En waar sta ik dan![]()
Of misschien wil ik het niet eens weten
Die groep had ik nog van toen in FP-mod wasquote:
Ik vroeger ook altijd maar dan raak ik mensen altijd kwijt omdat ik een paar mensen heb die het leuk vinden om hun namen te laten beginnen met #!*@#%)*!)@"e:Op woensdag 7 mei 2008 12:18 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik gebruik nooit groepen eigenlijk, sorteer altijd op online/offline
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
Je stond eerst in vriendjes maar dat is zo'n lange lijst aan het worden
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je stond eerst in vriendjes maar bij nader inzien is de classificatie iets te hoog gegrepen voor jou
Pasop he. Anders hack ik je msn acoountquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
Zo, das duidelijk
[..]
En jij bent gelijk geblokkeert?
Was gewoon een vraagquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Pasop he. Anders hack ik je msn acoount
Je kent het he. Wie het hardst ontkent....quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Was gewoon een vraag
Je raakte geloof ik een gevoelige snaar bij Yesse![]()
Jaaa zomaar een conclusie trekken die niet waar is, en hij is niet geblokkeerd want dat zou ook niet lief zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Was gewoon een vraag
Je raakte geloof ik een gevoelige snaar bij Yesse![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nu de grens gepasseerd dat ik meer Fokkers dan kennissen in mn lijst heb![]()
Ik dacht al.. Ik kon er zelf niets vunzigs uithalen, dus ik begon al te twijfelen aan mezelfquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet alles waar ik aan denk is vunzig hoorWist niet meer wat gazapig is
Ik heb liever dat ze niet happen, maar dat is dan weer wel een vunzige gedachte van mijquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
Iedereen is maar snel gaan lunchen
En doe rustig joh
Je laat je veel te snel op de kast jagen
Al zijn meiden die happen het leukst
Het is maar net wat je onder happen verstaatquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:36 schreef nicomart het volgende:
Ik heb liever dat ze niet happen, maar dat is dan weer wel een vunzige gedachte van mij
Ja hequote:
Het uitwisselen van msn-adressen en wat vunzige opmerkingenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
iddquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder happen verstaat
Maar iemand moest m inkoppen toch
Ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:18 schreef Piles het volgende:
Ik gebruik nooit groepen eigenlijk, sorteer altijd op online/offline
De legende is terugquote:
de tering.. hele menu's daarquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:44 schreef Deansensitized het volgende:
Verse champignonnensoep en zalmkibbeling met saus
Het is niet gek in ieder geval. BIj mijn MBO-stage had ik ook zo'n uitgebreide keuken. Regelmatig loempia's met satesaus onder andere..quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:49 schreef Deansensitized het volgende:
Neuh, is wel meer te koop hoor, sandwiches en losse broodjes en beleg, maar kies altijd voor wat warms. Soep is standaard, maar als ze wat lekkers erbij hebben neem ik daar ook een portie van
Vis
Hoi Poek.quote:
Dat zit er voor mij voorlopig eventjes niet in, ben even weer druk aan het afvallenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:53 schreef Piles het volgende:
Zit ik hier met 3 broodjes met chocoladevlokken
Maar toch lekker hoor
Wel eten hè, anders wordt je weer duizeligquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat zit er voor mij voorlopig eventjes niet in, ben even weer druk aan het afvallen
Nog ffies voordat ik naar Turkije ga
Netjesquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn baas vond het daarnet niet erg om te horen dat ik al vakantie heb, ik kan gelijk aan het werk wanneer ik wil. Dus meer dan de 4 tot 8 uur die in mijn contract staan. Handig.
Zekerquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel eten hè, anders wordt je weer duizelig
Kun je stellen ja! Niet elke baas is zo hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
In Denemarken was het helemaal feest
Wat een tijd was dat
Heel graag!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kun je stellen ja! Niet elke baas is zo hoor. Wil jij niet nog eens naar het buitenland Dean?
Wil ik ook, maar dan met het vliegtuig natuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ga straks wel veel reizen denk ik
Overal lekker heen tuffen met de auto
Hoi trouwens!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kun je stellen ja! Niet elke baas is zo hoor. Wil jij niet nog eens naar het buitenland Dean?
Hoi trouwens!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
de tegenstellingen hier ook.. Ik zou zeggen: "Wees blij dat hij werkt" terwijl jij tegen mij zou zeggen: "Wees blij dat je het niet koud hebt"quote:
Dure hobbyquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar dan met het vliegtuig natuurlijk
Ik ga alvast maar sparen voor een eigen brevet denk ik
Is ook nooit goed he? Hier staat verdomme de airco nog niet eens aan. Spanjaarden vinden het nog koud en lopen nog vaak met jas + shawl overstraat. En euh, het is hier ook 24 gradenquote:
ja ik zit hier met kippevelquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
de tegenstellingen hier ook.. Ik zou zeggen: "Wees blij dat hij werkt" terwijl jij tegen mij zou zeggen: "Wees blij dat je het niet koud hebt"
Ja maar zij zijn ook anders gewend. Ik zit hier onder de airco die alleen koude lucht blaast. Waardoor het op mijn werkplek waarschijnlijk kouder is dan op de rest van het kantoor..quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is ook nooit goed he? Hier staat verdomme de airco nog niet eens aan. Spanjaarden vinden het nog koud en lopen nog vaak met jas + shawl overstraat. En euh, het is hier ook 24 graden
Misschien ooit nog eens aan het werk in het buitenland, de mogelijkheden zijn eindeloos he! Reizen ben ik ook dol op, met de auto lijkt me wel gaaf want ik vind autorijden cool. Maar ik wil ook wel eens ver weg en dan wordt het met de auto wat lastig. Ach het maakt me niet uit, met de trein kan soms ook erg tof zijn! En ik wil nog een roadtripje maken door Spanje als ik straks vakantie hebquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heel graag!!
Maar ben hier bijna klaar, en dan kan ik hier fulltime werken, dus stage in het buitenland zit er niet meer in
Ga straks wel veel reizen denk ik
Overal lekker heen tuffen met de auto
Dat zei mijn opa ook altijd...quote:
Past nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:21 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je niet een ander plekje krijgen Yenice?
En dan niet met een klein vliegtuigje gaan vliegen want die vind je niet tof zei je tegen me, dus ik verwacht wel dat je dan met een 737 op pad gaat ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar dan met het vliegtuig natuurlijk
Ik ga alvast maar sparen voor een eigen brevet denk ik
Er zijn tegenwoordig hele leuke kleine jetsquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
En dan niet met een klein vliegtuigje gaan vliegen want die vind je niet tof zei je tegen me, dus ik verwacht wel dat je dan met een 737 op pad gaat ofzo
Ze zijn anders gewend, dat klopt. Neemt alleen niet weg dat ik het hier heet hebquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar zij zijn ook anders gewend. Ik zit hier onder de airco die alleen koude lucht blaast. Waardoor het op mijn werkplek waarschijnlijk kouder is dan op de rest van het kantoor..
Het is ook niet nodigquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ze zijn anders gewend, dat klopt. Neemt alleen niet weg dat ik het hier heet heb.
Zou gewoon ergens anders gaan zitten dan. Of de airco zachter zetten, dat ding kost toch meer dan genoeg energie en écht nodig lijkt het me ook nog niet..
nou.... okquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig hele leuke kleine jets![]()
Maar zelf vliegen in zo'n kleintje is wel leuk, er naar kijken niet
24? Koud oni, zou ik ook wel een jas+shawl aan doen! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is ook nooit goed he? Hier staat verdomme de airco nog niet eens aan. Spanjaarden vinden het nog koud en lopen nog vaak met jas + shawl overstraat. En euh, het is hier ook 24 graden
tuurlijkquote:
Roadtripsquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Misschien ooit nog eens aan het werk in het buitenland, de mogelijkheden zijn eindeloos he! Reizen ben ik ook dol op, met de auto lijkt me wel gaaf want ik vind autorijden cool. Maar ik wil ook wel eens ver weg en dan wordt het met de auto wat lastig. Ach het maakt me niet uit, met de trein kan soms ook erg tof zijn! En ik wil nog een roadtripje maken door Spanje als ik straks vakantie heb.
Oja hoi natuurlijk ook. Hoe gaat ´t mit dei?
Roycoooooooquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
24? Koud oni, zou ik ook wel een jas+shawl aan doen! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....
Ik wil altijd nog een keer naar Amerika! Lijkt me gewoon een super vet landquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Roadtrips
Ben het liefst met de auto, ook lange afstanden. Kan je stoppen waar en wanneer je wil, lekker om je heen kijken, even van de snelweg af wat kleine dorpjes bekijken enzo..
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer naar Amerika! Lijkt me gewoon een super vet land![]()
Coowl!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:44 schreef jna het volgende:
ik ga waarschijnlijk deze zomer naar Amerika. Westkust wel te verstaan.
Ook in de planning. 3 weken volgend jaar. Of auto mee op de boot, of vliegen en daar dikke slee huren...quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer naar Amerika! Lijkt me gewoon een super vet land![]()
Rondtrekken ja, waarschijnlijk ook naar Las Vegasquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Coowl!Wat doen, rondtrekken, waar? Met fam. ofzo?
Moet je ETA meenemen, die pokerde ook nogal wat bijelkaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Rondtrekken ja, waarschijnlijk ook naar Las VegasDus misschien ben ik nog rijk ook als ik terug kom
Pieterquote:
waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Rondtrekken ja, waarschijnlijk ook naar Las VegasDus misschien ben ik nog rijk ook als ik terug kom
Met de huidige waarde van de dollar niet neequote:
mwah Amerika heeft me op 1 of andere manier altijd wel aangetrokken. Hoewel ik de jungle van Suriname ook geweldig vind.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
Amerika, daar zou ik echt niet naar toe willen![]()
Sowieso! Kleren zijn daar stukken goedkoper (ook als er geen lage dollar koers was)! Mattie van mij zijn ouders zijn er net een week geleden geweest. Die allstars patta's iets van 30 dollar ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:51 schreef jna het volgende:
[..]
Met de huidige waarde van de dollar niet nee![]()
Hoewel winkels weer een stuk leuker zijn door de dollar
Eerste wat m'n vader zei: MOET GIBSON L5 SNAREN MEENEMEN!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:53 schreef Deansensitized het volgende:
Ga daar dan ook gitaarshoppen onderweg inderdaad
Even bij de Dean fabriek kijken
Mij ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:54 schreef Deansensitized het volgende:
Altijd fan van Amerika geweest, lijkt me zo supergaaf om daar eens heen te gaan
Nee, en de winkels in Amerika mogen ze ook niet versturen buiten de USA. Zal wel een soort protectionisme zijn van Gibsonquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:56 schreef Deansensitized het volgende:
Whehehe, hebben ze die hier niet dan?
Ojaquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet
Alleen dat ik geen zin meer heb
Wil dat ook. Elke zomer nog een echte zuip vakantie gehouden (Malgrat, Mallorca, Alanya, Chersonissos). Dit jaar naar Albufeira! Maar dat soort vakanties wel een keer gehad/gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:59 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja
Maar altijd als ik Amerika zie in films en series heb ik zoiets, daar wil ik heen! Liefst nu!
Nog even sparen, en dan volgend jaar drie weken lang voluit genieten!
Toch oriënterend?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:03 schreef PieterBas het volgende:
Had wel een korte sollicitatiegesprek...
Yepquote:
Handigquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep, maar er was wat misgegaan.. Ik heb niet de ambitie op 2 jaar eerst te software te gaan ontwikkelen.. en dat was eigenlijk wel de bedoeling.
Zoetjes mag je pas na je 50ste gebruikenquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
Ik had namelijk eerst 1 zoetje en toen was het nog niet genoeg maar 2 zoetjes is toch te veel
Het lijkt Afrika wel!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:20 schreef Yesse het volgende:
Weer vergeten water te bestellen![]()
![]()
Zitten we weer een dag zonder water
Ging een beetje fout tussen de bemiddelingsbureau en het bedrijf..quote:
Wel 5quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het lijkt Afrika wel!!![]()
Moet je nu ook 50km lopen voor de dichtbijzijnste waterput?
had een ijshoorntje genomen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm toen gingen we met collega's een mcflurry halen
Dag dieet!
product kilojoules/kilocalorieenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
had een ijshoorntje genomen!Die zijn niet eens zo heel slecht
Ja joh, nu ben ik gelijk deprissiefquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
product kilojoules/kilocalorieen
IJshoorn 675/160
McFlurry M&Ms 1579/
McFlurry Cappuccino 1339/319
McFlurry Crunch 1453/345
scheelt wel ja
Geachte heer/mevrouw,quote:
Ik heb eerst wat rijervaring nodig want zo durf ik nog geen lange afstanden af te leggen. Lijkt me wel echt supervet, nu ik toch in Spanje ben wil ik graag meer zien van andere steden en het typische platteland.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Roadtrips
Ben het liefst met de auto, ook lange afstanden. Kan je stoppen waar en wanneer je wil, lekker om je heen kijken, even van de snelweg af wat kleine dorpjes bekijken enzo..
Ahjoh volgende keer gewoon voor het ijshoortje gaan en vanavond en morgen iets minder eten en iets meer bewegen en je kan weer op volle kracht verderquote:
In Nederland water uit flessen drinkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:20 schreef Yesse het volgende:
Weer vergeten water te bestellen![]()
![]()
Zitten we weer een dag zonder water
Stel anders even een afvalschema opquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ahjoh volgende keer gewoon voor het ijshoortje gaan en vanavond en morgen iets minder eten en iets meer bewegen en je kan weer op volle kracht verder
Ja maar deze waterflessen-ding-machine maakt het water automatisch extra koud of heet.. Dus thee hoef je dan niet met een waterkoker te zetten. En dat is handig als je klanten hebt enzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
In Nederland water uit flessen drinken.
Zelfs het wc water is zo schoon dat je het kunt drinken. Denk serieus dat het Nederlandse wc/douche water schoner is dan het Spaanse kraanwater (man dat meurt naar chloor en smaakt naar kalk, kun je echt niet drinken)
Merkt niemand op dat het deprEssief is? Bij deze; het is depressief!quote:
Zou je best willen doen volgens mij :xquote:
Nee been there done that, het is alleen niet opgevolgdquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zou je best willen doen volgens mij :x
Yep.. Je zou in principe uit de plee kunnen drinken... maar of dat nou zo hygienisch isquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
En douche en wc water is hier toch eigenlijk gewoon water uit de kraan?
Het is ook zoveel moeite om thee te zetten voor een klant?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar deze waterflessen-ding-machine maakt het water automatisch extra koud of heet.. Dus thee hoef je dan niet met een waterkoker te zetten. En dat is handig als je klanten hebt enzo![]()
En douche en wc water is hier toch eigenlijk gewoon water uit de kraan?
Wel gelijk uit dat kraantje in de WC.. dan heeft het nog niets aangeraakt dus is het nog net zo schoonquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep.. Je zou in principe uit de plee kunnen drinken... maar of dat nou zo hygienisch is
Mensen die zichzelf en jou gezag ondermijnenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee been there done that, het is alleen niet opgevolgd
Schan-da-lig inderdaad! Ik zou een brief naar Bea sturen.. Dit pik jij niet, ooh nee, ooh nee!! Zou ze nog een pets voor de billen moeten geven ook!!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het is ook zoveel moeite om thee te zetten voor een klant?![]()
Ja het is gewoon kraanwater in Nederland, wat absoluut belachelijk is. Waarom ga je een wc doorspoelen met gezuiverd water? Is gewoon totaal zonde. Zeker als je bedenkt dat je in de meeste landen niet eens water uit de kraan drinken kunt...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Merkt niemand op dat het deprEssief is? Bij deze; het is depressief!Geen dank
!
Drink hier altijd gekoeld water, lekker man!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hey, goed gedaan hoor man
Levenswerk: Berlijn Blog.
Ja joh, ik maak er ook geen probleem van hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ahjoh volgende keer gewoon voor het ijshoortje gaan en vanavond en morgen iets minder eten en iets meer bewegen en je kan weer op volle kracht verder
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]TNX VROUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hey, goed gedaan hoor man!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Haha ja, want Bea heeft hier ook echt iets mee te maken?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schan-da-lig inderdaad! Ik zou een brief naar Bea sturen.. Dit pik jij niet, ooh nee, ooh nee!! Zou ze nog een pets voor de billen moeten geven ook!!!!
just didn't carequote:Op woensdag 7 mei 2008 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Merkt niemand op dat het deprEssief is? Bij deze; het is depressief!Geen dank
!
Drink hier altijd gekoeld water, lekker man!
Haha where did my spoiler gooo? Schreef zoiets als, wil je dan op elke spelfout gaan letten in dit topic? Extra dagtaakquote:
Al ons afvalwater wordt weer gezuiverd. Zo erg is het dan toch niet?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ja, want Bea heeft hier ook echt iets mee te maken?. Ik vind het gewoon onzinnig om de wc door te spoelen met schoon water, thats all. Zeker in deze maatschappij waarin we opeens zoveel om het milieu geven, is ook echt te merken
. Want nee, zoet water is niet schaars hoor, nee nee.
Zo mega erg is het niet, maar het blijft zonde. Kost toch aardig wat werk om al dat vervuilde pleewater schoon te zuiveren lijkt mequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Al ons afvalwater wordt weer gezuiverd. Zo erg is het dan toch niet?
Drie weken lang Stage SC meet door Amerikaquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb eerst wat rijervaring nodig want zo durf ik nog geen lange afstanden af te leggen. Lijkt me wel echt supervet, nu ik toch in Spanje ben wil ik graag meer zien van andere steden en het typische platteland.
Ik wil ook wel een keer naar de USA. Met een camper door het land trekken stel ik me dan zo voor hihi.
Ik drink gezuiverd (Maas-)water.. In principe kan je ook gewoon zeewater filteren..quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ja, want Bea heeft hier ook echt iets mee te maken?. Ik vind het gewoon onzinnig om de wc door te spoelen met schoon water, thats all. Zeker in deze maatschappij waarin we opeens zoveel om het milieu geven, is ook echt te merken
. Want nee, zoet water is niet schaars hoor, nee nee.
Liefst langerquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Drie weken lang Stage SC meet door Amerika
Iemand de Top Gear aflevering gezien in Amerikaquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Drie weken lang Stage SC meet door Amerika
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iemand de Top Gear aflevering gezien in Amerika
Elkaars campers onderspuiten met foute leuzen over Amerikanen, homo's en Hillary for President
Gewoon doenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Elkaars campers onderspuiten met foute leuzen over Amerikanen, homo's en Hillary for President
dies echt geweldigquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik uit een bekerquote:
eens kijken hoe lang je het vol houdt in rednex Alabamaquote:
En de reactie daarop is dan weer 1 van de redenen waarom ik absoluut niet naar Amerika wilquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
Je moet natuurlijk ook niet naar dat soort plaatsen gaan in Amerika. Net zoals je hier ook niet naar aso wijken moet gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
En de reactie daarop is dan weer 1 van de redenen waarom ik absoluut niet naar Amerika wil
Oh, hoi trouwens weer
Niemand heeft hier nog zin, behalve ik
En glas? WTF? Weet je wel hoeveel onschuldige dieren er dood moeten zodat jij uit een glas kan drinken!quote:
haha, red jij het al met 27,50 p maand..?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geachte heer/mevrouw,
Ik controleerde vandaag hoeveel tegoed ik nog overhad. Toen bleek dat ik
nog 27,50 van 27,50 overhad Maar bij mijn extra kosten stond dat ik
23,20 buiten mijn tegoed aan kosten heb gemaakt. Hoe kan dit? Ik heb
geen 09- nummers gebeld of een van de andere mogelijkheden.
krijg ik terug:
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u informeert naar de kosten buiten
uw tegoed.
Wat u ziet zijn de gebruikskosten over de maand april, op 24 april was
uw tegoed op. U bent toen buiten uw tegoed gaan bellen en SMS'en.
Op 1 mei heeft u uw nieuwe tegoed ontvangen, dat is wat u nu ziet als
tegoed.
Ik bel nooit buiten mijn bundel. En ondertussen is mijn tegoed nog steeds 27.50 van 27.50 en is "buiten mijn tegoed" al 27 euro. Dus ik bellen, hoe dat dan zat, want het is ondertussen al 7 dagen geen april meer en ik heb gewoon gesmst. Krijg ik als antwoord; nee het is gewoon je eigen schuld en de computer loopt gewoon 7 dagen achter, vandaar dat ik nog steeds 27,50 heb van mn tegoed.
Maar ik heb ook maar alvast rekening gehouden met een rekening van 60 euro..
I'm getting the boys...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
En de reactie daarop is dan weer 1 van de redenen waarom ik absoluut niet naar Amerika wil
Oh, hoi trouwens weer
Ik vind Amiland ook niet zo super, zeker vroeger had ik veel vooroordelen (en meestal zijn vooroordelen? juist ja, waar) omdat ik wat Ami´s heb leren kennen in het buitenland. Feit blijft echter wel dat het een land is met op sommige plekken prachtige natuur. Wonen, dat zou ik er nooit kunnen, denk ik. Maar gewoon, zou eens willen weten hoe het er echt is, het nieuws en films geven ook een vertekend beeld denkik. En al die schattige dorpjes lijken me zo grappig.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, hoi trouwens weer
Ik haal amper de 30 euro in een jaar denk ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
haha, red jij het al met 27,50 p maand..?![]()
ik heb onbeperkt sms en internet. dat samen is al E20,- p maand. dan nog een belbundel van E40,- maakt minimaal 60.. ze kwamen ook weleens van E85 enzo
foeiquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf en jouw gezag ondermijnen
Ik red het zelfs met ¤15 per maand, en ga binnenkort zelfs nog wel voor een goedkoper abo'tje.. zo veel bel ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik heb onbeperkt sms en internet. dat samen is al E20,- p maand. dan nog een belbundel van E40,- maakt minimaal 60.. ze kwamen ook weleens van E85 enzo
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef Bootje84 het volgende:
en betreft pleewater drinken.. de toiletbril is iig een X aantal keer schoner dan het gemiddelde toetsenbord...
Knuffel jij ook bomen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En glas? WTF? Weet je wel hoeveel onschuldige dieren er dood moeten zodat jij uit een glas kan drinken!
Daar heb je ook een punt... ook het stuurwiel van een (huur-)auto schijnt een behoorlijk aantal bacterien te bevatten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
foei![]()
en betreft pleewater drinken.. de toiletbril is iig een X aantal keer schoner dan het gemiddelde toetsenbord...
Dat is lame.... only in America...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I'm getting the boys...
of dat ze gesued werden omdat ze.... een gratis auto weggaven.. maar het verkeerde bouwjaar opgaven..
stond laatst op nu.nl dat Nederlanders het vaakst flesjes navullen, zo´n 6 keer gemiddeld per flesje (meen ik mij te herinneren). Is ook al weer onhygiënisch...quote:
Ik red het makkelijk met 27,50quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik dan maar eens ophouden met steeds m'n toetsenbord aflikken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
foei![]()
Bacterien zijn zwaar overrated. Niemand bouwt tegenwoordig nog gezonde weerstand op omdat alles maar steriel moet zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:21 schreef Leinonlein het volgende:
stond laatst op nu.nl dat Nederlanders het vaakst flesjes navullen, zo´n 6 keer gemiddeld per flesje (meen ik mij te herinneren). Is ook al weer onhygiënisch...
neuspeuteren schijnt ook enorm goed voor je weerstand te zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Bacterien zijn zwaar overrated. Niemand bouwt tegenwoordig nog gezonde weerstand op omdat alles maar steriel moet zijn
Alleen als zij aangeven ook te willen knuffelenquote:
Maatje van mij gaat deze zomervakantie naar Chili, Peru en Bolivia geloof ik.. Vorig jaar is die gast ook al alleen door Thailand, Laos e.d. getrokken!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vind Amiland ook niet zo super, zeker vroeger had ik veel vooroordelen (en meestal zijn vooroordelen? juist ja, waar) omdat ik wat Ami´s heb leren kennen in het buitenland. Feit blijft echter wel dat het een land is met op sommige plekken prachtige natuur. Wonen, dat zou ik er nooit kunnen, denk ik. Maar gewoon, zou eens willen weten hoe het er echt is, het nieuws en films geven ook een vertekend beeld denkik. En al die schattige dorpjes lijken me zo grappig.
Nu heb ik trouwens voor het eerst een Ami leren kennen die graag een andere taal wil leren, Spaans weliswaar maar toch. Normaal doen ze niet eens de moeite.
Zou ook liever eerst naar Z-Amerika gaan. PeruChili
Argentinië
Geil! Lekker neuspeuteren bij de vleetquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
neuspeuteren schijnt ook enorm goed voor je weerstand te zijn
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:21 schreef jna het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik dan maar eens ophouden met steeds m'n toetsenbord aflikken.
Is wel waarquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Bacterien zijn zwaar overrated. Niemand bouwt tegenwoordig nog gezonde weerstand op omdat alles maar steriel moet zijn
en er schijnt een vrouwenoverschot te zijn....quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:26 schreef jna het volgende:
Waarom hoor je nou amper verhalen van Nederlanders die naar Suriname gaan. Alle stagiaires zijn enorm enthousiast en meteen verliefd op het land, de natuur is super en de mensen enorm gastvrij.
Ik MSN te veelquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
hebben jullie zo weinig vrienden dan, of gaan jullie vaak bij ze langs?
Ik heb een vriendin, scheelt ook. das de reden dat ik onbeperkt smsen heb. ik sms in een standaardmaand tussen de 300 en 600 smsjes.. je wordt er ook makkelijker in als het goedkoper wordt naarmate je meer smsjes stuurt..
internet maakte mn telefoon goedkoper en is een leuke gimmic..
btw.
piet
Ik zie suriname niet echt als een goed land om bedrijfsvoering te leren...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:26 schreef jna het volgende:
Waarom hoor je nou amper verhalen van Nederlanders die naar Suriname gaan. Alle stagiaires zijn enorm enthousiast en meteen verliefd op het land, de natuur is super en de mensen enorm gastvrij.
maar dat kost nietsquote:
Sowieso lijkt het me slim om in het buitenland altijd een condoom te gebruikenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
en er schijnt een vrouwenoverschot te zijn....
hoor alleen ook dat soa's daar hoogtij vieren...
Vanuit mijn opleiding aan er elk jaar wel een paar. Ze hebben daar 5 maanden een onwijs leuke tijd, maar bijna niemand haalt zijn stage.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:26 schreef jna het volgende:
Niet veel vrienden, en ik hoef ze ook niet elke dag te sprekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
lol.. how come?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Vanuit mijn opleiding aan er elk jaar wel een paar. Ze hebben daar 5 maanden een onwijs leuke tijd, maar bijna niemand haalt zijn stage.
Zie mij vrienden van de atletiek 3-5 keer in de week.. vrienden van school msn ik veel. SMS-en deed ik alleen in Zweden veel, was daar spotgoedkoopquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb een vriendin, scheelt ook. das de reden dat ik onbeperkt smsen heb. ik sms in een standaardmaand tussen de 300 en 600 smsjes.. je wordt er ook makkelijker in als het goedkoper wordt naarmate je meer smsjes stuurt..
internet maakte mn telefoon goedkoper en is een leuke gimmic..
btw.
piet
Ik heb genoeg vrienden en ik spreek ze genoeg. Elke week wel naar de kroeg met zequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet veel vrienden, en ik hoef ze ook niet elke dag te spreken
Vaak langs bij vrienden ja, vanuit thuis heb ik een vaste lijn waarmee ik bel, en daarbij bel ik nooit naar Nederland (heb ik skype voor) maar maak ik wel veel gebruik van skype, msn, gtalk & mail. Met smsjes maak ik zo´n 10 ¤ per maand op en met mijn NLse telefoon 35 ¤ per maand door abonnement. Ach jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
Nou omdat ze alleen maar van het weer, de omgeving en de feesten genieten en zich niet concentreren op hun stage. Maar dat ligt niet zo zeer aan Suriname natuurlijk. Tevens moet je erg tegen het 'het komt wel'-mentaliteit kunnen..quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lol.. how come?
mn pa is een paar keer naar Suriname geweest voor zaken. was geloof ik wel vet alleen stonden de "tuinders" hun gewas te beschermen met shotguns.. lekker volk dan..
Ik bedoelde het ook gewoon meer als vakantieland.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Vanuit mijn opleiding aan er elk jaar wel een paar. Ze hebben daar 5 maanden een onwijs leuke tijd, maar bijna niemand haalt zijn stage.
Yeah! Of lekker los gaan in een discothequequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vrienden en ik spreek ze genoeg. Elke week wel naar de kroeg met ze
ja dat geloof ik ook graag..quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou omdat ze alleen maar van het weer, de omgeving en de feesten genieten en zich niet concentreren op hun stage. Maar dat ligt niet zo zeer aan Suriname natuurlijk. Tevens moet je erg tegen het 'het komt wel'-mentaliteit kunnen..
Tuurlijk niet man, zonder is veel lekkerderquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:28 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me slim om in het buitenland altijd een condoom te gebruiken
Dat weet jij heul nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, zonder is veel lekkerder!
Zonder vriendin zou je het wel doen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja dat geloof ik ook graag..
joh, ik zit goed hier in Nederland. weet niet of ik mezelf genoeg kan motiveren in het buitenland, en ik heb mn meissie nu hier...
Ik behoor tot de intimi van Roycooooooquote:
het heeft dit keer niet uitgemaakt omdat ik te lui en te laat was.. maar het zou voor mij zeer zeker een grote factor zijn bij mn beslissing..quote:
Intimi tot aan t gaatje hequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik behoor tot de intimi van Roycoooooo
Thank you for flying with SOA.. We hope you had a pleasant flightquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, zonder is veel lekkerder!
quote:
Heb voor deze nieuwe al een een half jaar lang gebruikt hoor... niks aan de handquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
stond laatst op nu.nl dat Nederlanders het vaakst flesjes navullen, zo´n 6 keer gemiddeld per flesje (meen ik mij te herinneren). Is ook al weer onhygiënisch...
Iemand zou dat hele verhaal nog eens aan een vriendin van mij moeten uiteggen. Die denkt/dacht dat je alleen een condoom nodig had bij eh.. het serieuzere werk. Niet beseffende dat je ook op andere manieren een SOA op kunt lopenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Thank you for flying with SOA.. We hope you had a pleasant flight
E-learning is een wassen neusquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Ga aan t werk gek! Ga zo ook weer verder met mijn e-learning!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Yeah! Of lekker los gaan in een discotheque concert![]()
Holy fucking shit dudequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
ik sms in een standaardmaand tussen de 300 en 600 smsjes..
Ik zal het je vriendin wel effe voordoenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iemand zou dat hele verhaal nog eens aan een vriendin van mij moeten uiteggen. Die denkt/dacht dat je alleen een condoom nodig had bij eh.. het serieuzere werk. Niet beseffende dat je ook op andere manieren een SOA op kunt lopen
Doei, ambtenaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ik ga der zo weer eens vandoor
Tot morgen!
Tot morgenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ik ga der zo weer eens vandoor
Tot morgen!
tja, je moet wat..quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, je moet wat..
nogmaals.. je stuurt soms ook onzinsmsjes want dat maakt toch geen fluit uit..
dag loesje!![]()
xxx
nee joh..quote:
wat heb jij gesnoven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |