Hoi Poek.quote:
Dat zit er voor mij voorlopig eventjes niet in, ben even weer druk aan het afvallenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:53 schreef Piles het volgende:
Zit ik hier met 3 broodjes met chocoladevlokken
Maar toch lekker hoor
Wel eten hè, anders wordt je weer duizeligquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat zit er voor mij voorlopig eventjes niet in, ben even weer druk aan het afvallen
Nog ffies voordat ik naar Turkije ga
Netjesquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn baas vond het daarnet niet erg om te horen dat ik al vakantie heb, ik kan gelijk aan het werk wanneer ik wil. Dus meer dan de 4 tot 8 uur die in mijn contract staan. Handig.
Zekerquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel eten hè, anders wordt je weer duizelig
Kun je stellen ja! Niet elke baas is zo hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
In Denemarken was het helemaal feest
Wat een tijd was dat
Heel graag!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kun je stellen ja! Niet elke baas is zo hoor. Wil jij niet nog eens naar het buitenland Dean?
Wil ik ook, maar dan met het vliegtuig natuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ga straks wel veel reizen denk ik
Overal lekker heen tuffen met de auto
Hoi trouwens!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kun je stellen ja! Niet elke baas is zo hoor. Wil jij niet nog eens naar het buitenland Dean?
Hoi trouwens!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
de tegenstellingen hier ook.. Ik zou zeggen: "Wees blij dat hij werkt" terwijl jij tegen mij zou zeggen: "Wees blij dat je het niet koud hebt"quote:
Dure hobbyquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar dan met het vliegtuig natuurlijk
Ik ga alvast maar sparen voor een eigen brevet denk ik
Is ook nooit goed he? Hier staat verdomme de airco nog niet eens aan. Spanjaarden vinden het nog koud en lopen nog vaak met jas + shawl overstraat. En euh, het is hier ook 24 gradenquote:
ja ik zit hier met kippevelquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
de tegenstellingen hier ook.. Ik zou zeggen: "Wees blij dat hij werkt" terwijl jij tegen mij zou zeggen: "Wees blij dat je het niet koud hebt"
Ja maar zij zijn ook anders gewend. Ik zit hier onder de airco die alleen koude lucht blaast. Waardoor het op mijn werkplek waarschijnlijk kouder is dan op de rest van het kantoor..quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is ook nooit goed he? Hier staat verdomme de airco nog niet eens aan. Spanjaarden vinden het nog koud en lopen nog vaak met jas + shawl overstraat. En euh, het is hier ook 24 graden
Misschien ooit nog eens aan het werk in het buitenland, de mogelijkheden zijn eindeloos he! Reizen ben ik ook dol op, met de auto lijkt me wel gaaf want ik vind autorijden cool. Maar ik wil ook wel eens ver weg en dan wordt het met de auto wat lastig. Ach het maakt me niet uit, met de trein kan soms ook erg tof zijn! En ik wil nog een roadtripje maken door Spanje als ik straks vakantie hebquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heel graag!!
Maar ben hier bijna klaar, en dan kan ik hier fulltime werken, dus stage in het buitenland zit er niet meer in
Ga straks wel veel reizen denk ik
Overal lekker heen tuffen met de auto
Dat zei mijn opa ook altijd...quote:
Past nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:21 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je niet een ander plekje krijgen Yenice?
En dan niet met een klein vliegtuigje gaan vliegen want die vind je niet tof zei je tegen me, dus ik verwacht wel dat je dan met een 737 op pad gaat ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar dan met het vliegtuig natuurlijk
Ik ga alvast maar sparen voor een eigen brevet denk ik
Er zijn tegenwoordig hele leuke kleine jetsquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
En dan niet met een klein vliegtuigje gaan vliegen want die vind je niet tof zei je tegen me, dus ik verwacht wel dat je dan met een 737 op pad gaat ofzo
Ze zijn anders gewend, dat klopt. Neemt alleen niet weg dat ik het hier heet hebquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar zij zijn ook anders gewend. Ik zit hier onder de airco die alleen koude lucht blaast. Waardoor het op mijn werkplek waarschijnlijk kouder is dan op de rest van het kantoor..
Het is ook niet nodigquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ze zijn anders gewend, dat klopt. Neemt alleen niet weg dat ik het hier heet heb.
Zou gewoon ergens anders gaan zitten dan. Of de airco zachter zetten, dat ding kost toch meer dan genoeg energie en écht nodig lijkt het me ook nog niet..
nou.... okquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig hele leuke kleine jets![]()
Maar zelf vliegen in zo'n kleintje is wel leuk, er naar kijken niet
24? Koud oni, zou ik ook wel een jas+shawl aan doen! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is ook nooit goed he? Hier staat verdomme de airco nog niet eens aan. Spanjaarden vinden het nog koud en lopen nog vaak met jas + shawl overstraat. En euh, het is hier ook 24 graden
tuurlijkquote:
Roadtripsquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Misschien ooit nog eens aan het werk in het buitenland, de mogelijkheden zijn eindeloos he! Reizen ben ik ook dol op, met de auto lijkt me wel gaaf want ik vind autorijden cool. Maar ik wil ook wel eens ver weg en dan wordt het met de auto wat lastig. Ach het maakt me niet uit, met de trein kan soms ook erg tof zijn! En ik wil nog een roadtripje maken door Spanje als ik straks vakantie heb.
Oja hoi natuurlijk ook. Hoe gaat ´t mit dei?
Roycoooooooquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
24? Koud oni, zou ik ook wel een jas+shawl aan doen! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....
Ik wil altijd nog een keer naar Amerika! Lijkt me gewoon een super vet landquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Roadtrips
Ben het liefst met de auto, ook lange afstanden. Kan je stoppen waar en wanneer je wil, lekker om je heen kijken, even van de snelweg af wat kleine dorpjes bekijken enzo..
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer naar Amerika! Lijkt me gewoon een super vet land![]()
Coowl!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:44 schreef jna het volgende:
ik ga waarschijnlijk deze zomer naar Amerika. Westkust wel te verstaan.
Ook in de planning. 3 weken volgend jaar. Of auto mee op de boot, of vliegen en daar dikke slee huren...quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer naar Amerika! Lijkt me gewoon een super vet land![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |