Het is niet gek in ieder geval. BIj mijn MBO-stage had ik ook zo'n uitgebreide keuken. Regelmatig loempia's met satesaus onder andere..quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:49 schreef Deansensitized het volgende:
Neuh, is wel meer te koop hoor, sandwiches en losse broodjes en beleg, maar kies altijd voor wat warms. Soep is standaard, maar als ze wat lekkers erbij hebben neem ik daar ook een portie van
Vis
Hoi Poek.quote:
Dat zit er voor mij voorlopig eventjes niet in, ben even weer druk aan het afvallenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:53 schreef Piles het volgende:
Zit ik hier met 3 broodjes met chocoladevlokken
Maar toch lekker hoor
Wel eten hè, anders wordt je weer duizeligquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat zit er voor mij voorlopig eventjes niet in, ben even weer druk aan het afvallen
Nog ffies voordat ik naar Turkije ga
Netjesquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn baas vond het daarnet niet erg om te horen dat ik al vakantie heb, ik kan gelijk aan het werk wanneer ik wil. Dus meer dan de 4 tot 8 uur die in mijn contract staan. Handig.
Zekerquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel eten hè, anders wordt je weer duizelig
Kun je stellen ja! Niet elke baas is zo hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
In Denemarken was het helemaal feest
Wat een tijd was dat
Heel graag!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kun je stellen ja! Niet elke baas is zo hoor. Wil jij niet nog eens naar het buitenland Dean?
Wil ik ook, maar dan met het vliegtuig natuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ga straks wel veel reizen denk ik
Overal lekker heen tuffen met de auto
Hoi trouwens!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kun je stellen ja! Niet elke baas is zo hoor. Wil jij niet nog eens naar het buitenland Dean?
Hoi trouwens!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
de tegenstellingen hier ook.. Ik zou zeggen: "Wees blij dat hij werkt" terwijl jij tegen mij zou zeggen: "Wees blij dat je het niet koud hebt"quote:
Dure hobbyquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar dan met het vliegtuig natuurlijk
Ik ga alvast maar sparen voor een eigen brevet denk ik
Is ook nooit goed he? Hier staat verdomme de airco nog niet eens aan. Spanjaarden vinden het nog koud en lopen nog vaak met jas + shawl overstraat. En euh, het is hier ook 24 gradenquote:
ja ik zit hier met kippevelquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
de tegenstellingen hier ook.. Ik zou zeggen: "Wees blij dat hij werkt" terwijl jij tegen mij zou zeggen: "Wees blij dat je het niet koud hebt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |