Toch oriėnterend?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:03 schreef PieterBas het volgende:
Had wel een korte sollicitatiegesprek...
Yepquote:
Handigquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep, maar er was wat misgegaan.. Ik heb niet de ambitie op 2 jaar eerst te software te gaan ontwikkelen.. en dat was eigenlijk wel de bedoeling.
Zoetjes mag je pas na je 50ste gebruikenquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
Ik had namelijk eerst 1 zoetje en toen was het nog niet genoeg maar 2 zoetjes is toch te veel
Het lijkt Afrika wel!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:20 schreef Yesse het volgende:
Weer vergeten water te bestellen![]()
![]()
Zitten we weer een dag zonder water
Ging een beetje fout tussen de bemiddelingsbureau en het bedrijf..quote:
Wel 5quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het lijkt Afrika wel!!![]()
Moet je nu ook 50km lopen voor de dichtbijzijnste waterput?
had een ijshoorntje genomen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm toen gingen we met collega's een mcflurry halen
Dag dieet!
product kilojoules/kilocalorieenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
had een ijshoorntje genomen!Die zijn niet eens zo heel slecht
Ja joh, nu ben ik gelijk deprissiefquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
product kilojoules/kilocalorieen
IJshoorn 675/160
McFlurry M&Ms 1579/
McFlurry Cappuccino 1339/319
McFlurry Crunch 1453/345
scheelt wel ja
Geachte heer/mevrouw,quote:
Ik heb eerst wat rijervaring nodig want zo durf ik nog geen lange afstanden af te leggen. Lijkt me wel echt supervet, nu ik toch in Spanje ben wil ik graag meer zien van andere steden en het typische platteland.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Roadtrips
Ben het liefst met de auto, ook lange afstanden. Kan je stoppen waar en wanneer je wil, lekker om je heen kijken, even van de snelweg af wat kleine dorpjes bekijken enzo..
Ahjoh volgende keer gewoon voor het ijshoortje gaan en vanavond en morgen iets minder eten en iets meer bewegen en je kan weer op volle kracht verderquote:
In Nederland water uit flessen drinkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:20 schreef Yesse het volgende:
Weer vergeten water te bestellen![]()
![]()
Zitten we weer een dag zonder water
Stel anders even een afvalschema opquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ahjoh volgende keer gewoon voor het ijshoortje gaan en vanavond en morgen iets minder eten en iets meer bewegen en je kan weer op volle kracht verder
Ja maar deze waterflessen-ding-machine maakt het water automatisch extra koud of heet.. Dus thee hoef je dan niet met een waterkoker te zetten. En dat is handig als je klanten hebt enzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
In Nederland water uit flessen drinken.
Zelfs het wc water is zo schoon dat je het kunt drinken. Denk serieus dat het Nederlandse wc/douche water schoner is dan het Spaanse kraanwater (man dat meurt naar chloor en smaakt naar kalk, kun je echt niet drinken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |