Coowl!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:44 schreef jna het volgende:
ik ga waarschijnlijk deze zomer naar Amerika. Westkust wel te verstaan.
Ook in de planning. 3 weken volgend jaar. Of auto mee op de boot, of vliegen en daar dikke slee huren...quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer naar Amerika! Lijkt me gewoon een super vet land![]()
Rondtrekken ja, waarschijnlijk ook naar Las Vegasquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Coowl!Wat doen, rondtrekken, waar? Met fam. ofzo?
Moet je ETA meenemen, die pokerde ook nogal wat bijelkaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Rondtrekken ja, waarschijnlijk ook naar Las VegasDus misschien ben ik nog rijk ook als ik terug kom
Pieterquote:
waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Rondtrekken ja, waarschijnlijk ook naar Las VegasDus misschien ben ik nog rijk ook als ik terug kom
Met de huidige waarde van de dollar niet neequote:
mwah Amerika heeft me op 1 of andere manier altijd wel aangetrokken. Hoewel ik de jungle van Suriname ook geweldig vind.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
Amerika, daar zou ik echt niet naar toe willen![]()
Sowieso! Kleren zijn daar stukken goedkoper (ook als er geen lage dollar koers was)! Mattie van mij zijn ouders zijn er net een week geleden geweest. Die allstars patta's iets van 30 dollar ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:51 schreef jna het volgende:
[..]
Met de huidige waarde van de dollar niet nee![]()
Hoewel winkels weer een stuk leuker zijn door de dollar
Eerste wat m'n vader zei: MOET GIBSON L5 SNAREN MEENEMEN!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:53 schreef Deansensitized het volgende:
Ga daar dan ook gitaarshoppen onderweg inderdaad
Even bij de Dean fabriek kijken
Mij ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:54 schreef Deansensitized het volgende:
Altijd fan van Amerika geweest, lijkt me zo supergaaf om daar eens heen te gaan
Nee, en de winkels in Amerika mogen ze ook niet versturen buiten de USA. Zal wel een soort protectionisme zijn van Gibsonquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:56 schreef Deansensitized het volgende:
Whehehe, hebben ze die hier niet dan?
Ojaquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet
Alleen dat ik geen zin meer heb
Wil dat ook. Elke zomer nog een echte zuip vakantie gehouden (Malgrat, Mallorca, Alanya, Chersonissos). Dit jaar naar Albufeira! Maar dat soort vakanties wel een keer gehad/gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:59 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja
Maar altijd als ik Amerika zie in films en series heb ik zoiets, daar wil ik heen! Liefst nu!
Nog even sparen, en dan volgend jaar drie weken lang voluit genieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |