Maatje van mij gaat deze zomervakantie naar Chili, Peru en Bolivia geloof ik.. Vorig jaar is die gast ook al alleen door Thailand, Laos e.d. getrokken!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vind Amiland ook niet zo super, zeker vroeger had ik veel vooroordelen (en meestal zijn vooroordelen? juist ja, waar) omdat ik wat Ami´s heb leren kennen in het buitenland. Feit blijft echter wel dat het een land is met op sommige plekken prachtige natuur. Wonen, dat zou ik er nooit kunnen, denk ik. Maar gewoon, zou eens willen weten hoe het er echt is, het nieuws en films geven ook een vertekend beeld denkik. En al die schattige dorpjes lijken me zo grappig.
Nu heb ik trouwens voor het eerst een Ami leren kennen die graag een andere taal wil leren, Spaans weliswaar maar toch. Normaal doen ze niet eens de moeite.
Zou ook liever eerst naar Z-Amerika gaan. PeruChili
Argentinië
Geil! Lekker neuspeuteren bij de vleetquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
neuspeuteren schijnt ook enorm goed voor je weerstand te zijn
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:21 schreef jna het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik dan maar eens ophouden met steeds m'n toetsenbord aflikken.
Is wel waarquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Bacterien zijn zwaar overrated. Niemand bouwt tegenwoordig nog gezonde weerstand op omdat alles maar steriel moet zijn
en er schijnt een vrouwenoverschot te zijn....quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:26 schreef jna het volgende:
Waarom hoor je nou amper verhalen van Nederlanders die naar Suriname gaan. Alle stagiaires zijn enorm enthousiast en meteen verliefd op het land, de natuur is super en de mensen enorm gastvrij.
Ik MSN te veelquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
hebben jullie zo weinig vrienden dan, of gaan jullie vaak bij ze langs?
Ik heb een vriendin, scheelt ook. das de reden dat ik onbeperkt smsen heb. ik sms in een standaardmaand tussen de 300 en 600 smsjes.. je wordt er ook makkelijker in als het goedkoper wordt naarmate je meer smsjes stuurt..
internet maakte mn telefoon goedkoper en is een leuke gimmic..
btw.
piet
Ik zie suriname niet echt als een goed land om bedrijfsvoering te leren...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:26 schreef jna het volgende:
Waarom hoor je nou amper verhalen van Nederlanders die naar Suriname gaan. Alle stagiaires zijn enorm enthousiast en meteen verliefd op het land, de natuur is super en de mensen enorm gastvrij.
maar dat kost nietsquote:
Sowieso lijkt het me slim om in het buitenland altijd een condoom te gebruikenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
en er schijnt een vrouwenoverschot te zijn....
hoor alleen ook dat soa's daar hoogtij vieren...
Vanuit mijn opleiding aan er elk jaar wel een paar. Ze hebben daar 5 maanden een onwijs leuke tijd, maar bijna niemand haalt zijn stage.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:26 schreef jna het volgende:
Niet veel vrienden, en ik hoef ze ook niet elke dag te sprekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
lol.. how come?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Vanuit mijn opleiding aan er elk jaar wel een paar. Ze hebben daar 5 maanden een onwijs leuke tijd, maar bijna niemand haalt zijn stage.
Zie mij vrienden van de atletiek 3-5 keer in de week.. vrienden van school msn ik veel. SMS-en deed ik alleen in Zweden veel, was daar spotgoedkoopquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb een vriendin, scheelt ook. das de reden dat ik onbeperkt smsen heb. ik sms in een standaardmaand tussen de 300 en 600 smsjes.. je wordt er ook makkelijker in als het goedkoper wordt naarmate je meer smsjes stuurt..
internet maakte mn telefoon goedkoper en is een leuke gimmic..
btw.
piet
Ik heb genoeg vrienden en ik spreek ze genoeg. Elke week wel naar de kroeg met zequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet veel vrienden, en ik hoef ze ook niet elke dag te spreken
Vaak langs bij vrienden ja, vanuit thuis heb ik een vaste lijn waarmee ik bel, en daarbij bel ik nooit naar Nederland (heb ik skype voor) maar maak ik wel veel gebruik van skype, msn, gtalk & mail. Met smsjes maak ik zo´n 10 ¤ per maand op en met mijn NLse telefoon 35 ¤ per maand door abonnement. Ach jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
Nou omdat ze alleen maar van het weer, de omgeving en de feesten genieten en zich niet concentreren op hun stage. Maar dat ligt niet zo zeer aan Suriname natuurlijk. Tevens moet je erg tegen het 'het komt wel'-mentaliteit kunnen..quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lol.. how come?
mn pa is een paar keer naar Suriname geweest voor zaken. was geloof ik wel vet alleen stonden de "tuinders" hun gewas te beschermen met shotguns.. lekker volk dan..
Ik bedoelde het ook gewoon meer als vakantieland.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Vanuit mijn opleiding aan er elk jaar wel een paar. Ze hebben daar 5 maanden een onwijs leuke tijd, maar bijna niemand haalt zijn stage.
Yeah! Of lekker los gaan in een discothequequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vrienden en ik spreek ze genoeg. Elke week wel naar de kroeg met ze
ja dat geloof ik ook graag..quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou omdat ze alleen maar van het weer, de omgeving en de feesten genieten en zich niet concentreren op hun stage. Maar dat ligt niet zo zeer aan Suriname natuurlijk. Tevens moet je erg tegen het 'het komt wel'-mentaliteit kunnen..
Tuurlijk niet man, zonder is veel lekkerderquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:28 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me slim om in het buitenland altijd een condoom te gebruiken
Dat weet jij heul nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, zonder is veel lekkerder!
Zonder vriendin zou je het wel doen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja dat geloof ik ook graag..
joh, ik zit goed hier in Nederland. weet niet of ik mezelf genoeg kan motiveren in het buitenland, en ik heb mn meissie nu hier...
Ik behoor tot de intimi van Roycooooooquote:
het heeft dit keer niet uitgemaakt omdat ik te lui en te laat was.. maar het zou voor mij zeer zeker een grote factor zijn bij mn beslissing..quote:
Intimi tot aan t gaatje hequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik behoor tot de intimi van Roycoooooo
Thank you for flying with SOA.. We hope you had a pleasant flightquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, zonder is veel lekkerder!
quote:
Heb voor deze nieuwe al een een half jaar lang gebruikt hoor... niks aan de handquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
stond laatst op nu.nl dat Nederlanders het vaakst flesjes navullen, zo´n 6 keer gemiddeld per flesje (meen ik mij te herinneren). Is ook al weer onhygiënisch...
Iemand zou dat hele verhaal nog eens aan een vriendin van mij moeten uiteggen. Die denkt/dacht dat je alleen een condoom nodig had bij eh.. het serieuzere werk. Niet beseffende dat je ook op andere manieren een SOA op kunt lopenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Thank you for flying with SOA.. We hope you had a pleasant flight
E-learning is een wassen neusquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Ga aan t werk gek! Ga zo ook weer verder met mijn e-learning!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Yeah! Of lekker los gaan in een discotheque concert![]()
Holy fucking shit dudequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
ik sms in een standaardmaand tussen de 300 en 600 smsjes..
Ik zal het je vriendin wel effe voordoenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iemand zou dat hele verhaal nog eens aan een vriendin van mij moeten uiteggen. Die denkt/dacht dat je alleen een condoom nodig had bij eh.. het serieuzere werk. Niet beseffende dat je ook op andere manieren een SOA op kunt lopen
Doei, ambtenaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ik ga der zo weer eens vandoor
Tot morgen!
Tot morgenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ik ga der zo weer eens vandoor
Tot morgen!
tja, je moet wat..quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, je moet wat..
nogmaals.. je stuurt soms ook onzinsmsjes want dat maakt toch geen fluit uit..
dag loesje!![]()
xxx
nee joh..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |