dies echt geweldigquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iemand de Top Gear aflevering gezien in Amerika
Elkaars campers onderspuiten met foute leuzen over Amerikanen, homo's en Hillary for President
Ik uit een bekerquote:
eens kijken hoe lang je het vol houdt in rednex Alabamaquote:
En de reactie daarop is dan weer 1 van de redenen waarom ik absoluut niet naar Amerika wilquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
Iemand de Top Gear aflevering gezien in Amerika
Elkaars campers onderspuiten met foute leuzen over Amerikanen, homo's en Hillary for President
Je moet natuurlijk ook niet naar dat soort plaatsen gaan in Amerika. Net zoals je hier ook niet naar aso wijken moet gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
En de reactie daarop is dan weer 1 van de redenen waarom ik absoluut niet naar Amerika wil
Oh, hoi trouwens weer
Niemand heeft hier nog zin, behalve ik
En glas? WTF? Weet je wel hoeveel onschuldige dieren er dood moeten zodat jij uit een glas kan drinken!quote:
haha, red jij het al met 27,50 p maand..?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geachte heer/mevrouw,
Ik controleerde vandaag hoeveel tegoed ik nog overhad. Toen bleek dat ik
nog 27,50 van 27,50 overhad Maar bij mijn extra kosten stond dat ik
23,20 buiten mijn tegoed aan kosten heb gemaakt. Hoe kan dit? Ik heb
geen 09- nummers gebeld of een van de andere mogelijkheden.
krijg ik terug:
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u informeert naar de kosten buiten
uw tegoed.
Wat u ziet zijn de gebruikskosten over de maand april, op 24 april was
uw tegoed op. U bent toen buiten uw tegoed gaan bellen en SMS'en.
Op 1 mei heeft u uw nieuwe tegoed ontvangen, dat is wat u nu ziet als
tegoed.
Ik bel nooit buiten mijn bundel. En ondertussen is mijn tegoed nog steeds 27.50 van 27.50 en is "buiten mijn tegoed" al 27 euro. Dus ik bellen, hoe dat dan zat, want het is ondertussen al 7 dagen geen april meer en ik heb gewoon gesmst. Krijg ik als antwoord; nee het is gewoon je eigen schuld en de computer loopt gewoon 7 dagen achter, vandaar dat ik nog steeds 27,50 heb van mn tegoed.
Maar ik heb ook maar alvast rekening gehouden met een rekening van 60 euro..
I'm getting the boys...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
En de reactie daarop is dan weer 1 van de redenen waarom ik absoluut niet naar Amerika wil
Oh, hoi trouwens weer
Ik vind Amiland ook niet zo super, zeker vroeger had ik veel vooroordelen (en meestal zijn vooroordelen? juist ja, waar) omdat ik wat Ami´s heb leren kennen in het buitenland. Feit blijft echter wel dat het een land is met op sommige plekken prachtige natuur. Wonen, dat zou ik er nooit kunnen, denk ik. Maar gewoon, zou eens willen weten hoe het er echt is, het nieuws en films geven ook een vertekend beeld denkik. En al die schattige dorpjes lijken me zo grappig.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, hoi trouwens weer
Ik haal amper de 30 euro in een jaar denk ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
haha, red jij het al met 27,50 p maand..?![]()
ik heb onbeperkt sms en internet. dat samen is al E20,- p maand. dan nog een belbundel van E40,- maakt minimaal 60.. ze kwamen ook weleens van E85 enzo
foeiquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf en jouw gezag ondermijnen
Ik red het zelfs met ¤15 per maand, en ga binnenkort zelfs nog wel voor een goedkoper abo'tje.. zo veel bel ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik heb onbeperkt sms en internet. dat samen is al E20,- p maand. dan nog een belbundel van E40,- maakt minimaal 60.. ze kwamen ook weleens van E85 enzo
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef Bootje84 het volgende:
en betreft pleewater drinken.. de toiletbril is iig een X aantal keer schoner dan het gemiddelde toetsenbord...
Knuffel jij ook bomen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En glas? WTF? Weet je wel hoeveel onschuldige dieren er dood moeten zodat jij uit een glas kan drinken!
Daar heb je ook een punt... ook het stuurwiel van een (huur-)auto schijnt een behoorlijk aantal bacterien te bevatten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
foei![]()
en betreft pleewater drinken.. de toiletbril is iig een X aantal keer schoner dan het gemiddelde toetsenbord...
Dat is lame.... only in America...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I'm getting the boys...
of dat ze gesued werden omdat ze.... een gratis auto weggaven.. maar het verkeerde bouwjaar opgaven..
stond laatst op nu.nl dat Nederlanders het vaakst flesjes navullen, zo´n 6 keer gemiddeld per flesje (meen ik mij te herinneren). Is ook al weer onhygiënisch...quote:
Ik red het makkelijk met 27,50quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik dan maar eens ophouden met steeds m'n toetsenbord aflikken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
foei![]()
Bacterien zijn zwaar overrated. Niemand bouwt tegenwoordig nog gezonde weerstand op omdat alles maar steriel moet zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:21 schreef Leinonlein het volgende:
stond laatst op nu.nl dat Nederlanders het vaakst flesjes navullen, zo´n 6 keer gemiddeld per flesje (meen ik mij te herinneren). Is ook al weer onhygiënisch...
neuspeuteren schijnt ook enorm goed voor je weerstand te zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Bacterien zijn zwaar overrated. Niemand bouwt tegenwoordig nog gezonde weerstand op omdat alles maar steriel moet zijn
Alleen als zij aangeven ook te willen knuffelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |