Zonder vriendin zou je het wel doen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja dat geloof ik ook graag..
joh, ik zit goed hier in Nederland. weet niet of ik mezelf genoeg kan motiveren in het buitenland, en ik heb mn meissie nu hier...
Ik behoor tot de intimi van Roycooooooquote:
het heeft dit keer niet uitgemaakt omdat ik te lui en te laat was.. maar het zou voor mij zeer zeker een grote factor zijn bij mn beslissing..quote:
Intimi tot aan t gaatje hequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik behoor tot de intimi van Roycoooooo
Thank you for flying with SOA.. We hope you had a pleasant flightquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, zonder is veel lekkerder!
quote:
Heb voor deze nieuwe al een een half jaar lang gebruikt hoor... niks aan de handquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
stond laatst op nu.nl dat Nederlanders het vaakst flesjes navullen, zo´n 6 keer gemiddeld per flesje (meen ik mij te herinneren). Is ook al weer onhygiënisch...
Iemand zou dat hele verhaal nog eens aan een vriendin van mij moeten uiteggen. Die denkt/dacht dat je alleen een condoom nodig had bij eh.. het serieuzere werk. Niet beseffende dat je ook op andere manieren een SOA op kunt lopenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Thank you for flying with SOA.. We hope you had a pleasant flight
E-learning is een wassen neusquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Ga aan t werk gek! Ga zo ook weer verder met mijn e-learning!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Yeah! Of lekker los gaan in een discotheque concert![]()
Holy fucking shit dudequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
ik sms in een standaardmaand tussen de 300 en 600 smsjes..
Ik zal het je vriendin wel effe voordoenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iemand zou dat hele verhaal nog eens aan een vriendin van mij moeten uiteggen. Die denkt/dacht dat je alleen een condoom nodig had bij eh.. het serieuzere werk. Niet beseffende dat je ook op andere manieren een SOA op kunt lopen
Doei, ambtenaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ik ga der zo weer eens vandoor
Tot morgen!
Tot morgenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ik ga der zo weer eens vandoor
Tot morgen!
tja, je moet wat..quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, je moet wat..
nogmaals.. je stuurt soms ook onzinsmsjes want dat maakt toch geen fluit uit..
dag loesje!![]()
xxx
nee joh..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |