Ja maar ik wilde ook zo leuk meedoenquote:
Maar dan vullen we elkaar toch perfect aanquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde ook zo leuk meedoenMaar als vrouw ben ik alleen goed in het lachen om grapjes van anderen..
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan vullen we elkaar toch perfect aan
Ik heb teveel mensen in mijn lijst daarvoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nu de grens gepasseerd dat ik meer Fokkers dan kennissen in mn lijst heb![]()
Ik ruim nogal eens op, mensen die ik nooit spreek of wil/hoef te spreken gaan er uitquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb teveel mensen in mijn lijst daarvoor
Ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb teveel mensen in mijn lijst daarvoor
Die gaan bij mij gewoon naar een andere groepquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ruim nogal eens op, mensen die ik nooit spreek of wil/hoef te spreken gaan er uit
Ik ook. Waarschijnlijk wil ik te veel mensen blijven sprekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ruim nogal eens op, mensen die ik nooit spreek of wil/hoef te spreken gaan er uit
Nieuwe groep aangemaakt: Fok!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
En waar sta ik dan![]()
Of misschien wil ik het niet eens weten
Die groep had ik nog van toen in FP-mod wasquote:
Ik vroeger ook altijd maar dan raak ik mensen altijd kwijt omdat ik een paar mensen heb die het leuk vinden om hun namen te laten beginnen met #!*@#%)*!)@"e:Op woensdag 7 mei 2008 12:18 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik gebruik nooit groepen eigenlijk, sorteer altijd op online/offline
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
Je stond eerst in vriendjes maar dat is zo'n lange lijst aan het worden
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je stond eerst in vriendjes maar bij nader inzien is de classificatie iets te hoog gegrepen voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |