Ik maak ook maar een geintje.quote:
Damz!quote:
Daarom. Kan me wel voorstellen dat je als Jazz fan Metallica en FF hard vind... maar als je ook 3 Inches Of Blood, Chimaira, Hatebreed, Machine Head enzo luisterd, dan valt het opzich ook wel weer meequote:
Kunoooooquote:
Beste band ooit? Dat vind ik een beetje te ver gaan als je ook Iron Maiden en Black Sabbath kent. Het zijn pioneers geweest ooit. Maar tegenwoordig moeten ze het hebben van de oude nummers terwijl een band als Iron Maiden nogsteeds goede shit produceertquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daarom. Kan me wel voorstellen dat je als Jazz fan Metallica en FF hard vind... maar als je ook 3 Inches Of Blood, Chimaira, Hatebreed, Machine Head enzo luisterd, dan valt het opzich ook wel weer mee
Maar Metallica is gewoon de shit. Beste band ooit. Punt.
Metallica valt ook wel mee, maar ik luister het niet zo vaakquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daarom. Kan me wel voorstellen dat je als Jazz fan Metallica en FF hard vind... maar als je ook 3 Inches Of Blood, Chimaira, Hatebreed, Machine Head enzo luisterd, dan valt het opzich ook wel weer mee
Ken ik beide, maar blijf bij mijn standpunt. Dat je pionier bent wil niet zeggen dat je automatisch goed bentquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Beste band ooit? Dat vind ik een beetje te ver gaan als je ook Iron Maiden en Black Sabbath kent. Het zijn pioneers geweest ooit. Maar tegenwoordig moeten ze het hebben van de oude nummers terwijl een band als Iron Maiden nogsteeds goede shit produceert
Maar smaken verschillen, nietwaar?
Zeker, ook druk aan het verslag typen, hoe meer ik daar type, hoe meer ik hier ook typequote:Op woensdag 7 mei 2008 11:05 schreef Piles het volgende:
Zo, ik mis weer eens een pagina
Jullie zijn lekker productief dus
Metallica & Symphonyquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
quote:
ik ga me maar eens douchen en aankleden, het is ook zo asociaal om hier zo zonder kleren te fokken...quote:
Doe maar jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga me maar eens douchen en aankleden, het is ook zo asociaal om hier zo zonder kleren te fokken...
Ouwe lambalquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Deantje!![]()
[..]
ik ga me maar eens douchen en aankleden, het is ook zo asociaal om hier zo zonder kleren te fokken...
ik ben ook heel blij dat er geen webcam functie bij fok inzit...!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe maar ja![]()
In andere gevallen zou ik reageren met![]()
mag ik in mn weekend?quote:
Nu nog niet nee!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben ook heel blij dat er geen webcam functie bij fok inzit...!
[..]
mag ik in mn weekend?
Is dat speciaal naar mij gericht?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
maar ik kan het toch niet helpen dat ik al weekend heb sinds maandag...?quote:
als jij mij naakt wil indenken wel, anders mmm neequote:
Nee, als ze hetzelfde blijven doen is het niet goed, als je vernieuwen heeft liever iedereen dat ze zoals vroeger spelen, maar als ze dat doen....quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vond St.Anger een ballenalbum. Imo is metallica niet meer wat het was...
Vakantie, heel wat andersquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar ik kan het toch niet helpen dat ik al weekend heb sinds maandag...?
Dat ik wat anders doe betekend toch niet gelijk dat het beter doe? Niet elke vernieuwing is een vooruitgang. Van mij hoeven ze geen standaard trash blijven spelen maar het enige goede wat metallica de laatste jaren heeft gedaan is imo S&Mquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, als ze hetzelfde blijven doen is het niet goed, als je vernieuwen heeft liever iedereen dat ze zoals vroeger spelen, maar als ze dat doen....
Metallica is nogsteeds fucking Metallica, wat ze ook doen.
En jij doet over twintig-dertig jaar toch ook niet meer hetzelfde als nu?
Jij quotte mij en daarna kwam datquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar ik kan het toch niet helpen dat ik al weekend heb sinds maandag...?
[..]
als jij mij naakt wil indenken wel, anders mmm nee
Mwah, ben dan verstokt Metallica fan, vind alles wat ze gemaakt hebben wel vet. Maar Metallica is gewoon meer dan alleen trash, en sommige zogenaamd oldskool hardcore fans trekken dat niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat ik wat anders doe betekend toch niet gelijk dat het beter doe? Niet elke vernieuwing is een vooruitgang. Van mij hoeven ze geen standaard trash blijven spelen maar het enige goede wat metallica de laatste jaren heeft gedaan is imo S&M
Hoiquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:29 schreef Yesse het volgende:
Jaaaaaaaaa hallooooooooooooooooooo
Hooooooooiquote:
Nou, we zijn hier gewoon hoorquote:
Ik ben geen oldskool hardcore fan maar ik mijn ogen zijn ze het een beetje kwijt. Ik ben niemand die gaat praten over true metal enzo maar ik vind de nieuwe muziek gewoon niet zo goed als de oude.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mwah, ben dan verstokt Metallica fan, vind alles wat ze gemaakt hebben wel vet. Maar Metallica is gewoon meer dan alleen trash, en sommige zogenaamd oldskool hardcore fans trekken dat niet.
Ja ik ook maar toch heb ik tijd om hier te checkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik jou jullie ook
Maar ben net zo lekker bezig vandaag
Ik heb jou ook op msn tochquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:32 schreef Deansensitized het volgende:
Zowel hier als MSN, dus brand maar los
Ah het is leuk om te horen. Zeg het nog eensquote:
Ik mis julliequote:Op woensdag 7 mei 2008 11:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah het is leuk om te horen. Zeg het nog eens
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah het is leuk om te horen. Zeg het nog eens
Sinds kort, toen met die Stage SC topic links voor de stats enzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb jou ook op msn toch
Ik kan me alleen niet herinneren sinds wanneer dan
Ahhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |