Ja ik ook weleensquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben dan ook alleen maar jaloers, bij gebrek aan jesters
Kleuren van Nijmegen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
morgen eens bellen of deze nog te koop is
Klopt. Maar wat ik ga koken, moet ik nog halenquote:
Don't think so... ga wel lekker buiten in de zon zittenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:00 schreef Vampz het volgende:
Gaan dr morgen nog mensen naar Fantasyland op de goffert? Het wordt wel achterlijk lekker weer!
Geduld meis, geduld.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb alleen maar nuecksex in men dromen
Nee, morgen is de meet. Dat weet je toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan word je ontmaagd met een grote paarse voorbinddildo geleend van PietjePuk?![]()
ohquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, morgen is de meet. Dat weet je toch?.
Naja, ik vond die paarse voorbinddildo een minder goed alternatiefquote:
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik durf Mikkie morgen echt niet onder ogen te komen
ervaring?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naja, ik vond die paarse voorbinddildo een minder goed alternatief.
Een fles ketjap in je kont?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben uiteraard voor nog raardere dingen op de Poli beland![]()
Laat mij er ff buiten wil jequote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
dan word je ontmaagd met een grote paarse voorbinddildo geleend van PietjePuk?![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah ik mot geen pindakaaspottenkijkers
Okay, ik weet dat je groot van me gewend bent, maar zo'n kegel erin schuiven lijkt me wel een stap te ver, schatquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat ook niet neeDoe mij die kegels maar van de bowlingbaan
Nou ik weet zeker dat dat bij mij niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wie zegt dat ze er bij mij ingeschoven worden
jij denkt ook alleen maar aan jezelf hè?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, ik weet dat je groot van me gewend bent, maar zo'n kegel erin schuiven lijkt me wel een stap te ver, schat.
Nou zo'n bowlingpin erin lijkt me als vrouw ook niet echt een pretjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij denkt ook alleen maar aan jezelf hè?bang dat je niets meer voelt straks
Kun je nou al Catannen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als iedereen afhaakt ga ik maar ff P&W kijken.
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
de donald duck lezen is toch synoniem voor schijten? Aangezien dat een echt wc-blaadje is?
Neequote:
that's mequote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moblo is er en 't gaat standaard over neuken en schijten.
Wat hebben we nou aan jouquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee. Als ik daaraan ga beginnen kom ik nergens meer toe
.
We gaan bowlen he, niet op survivalkampquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag mooi setje Probiker motorschoenen, en Alpinestars zomerhandschoenen gekocht, ik ben echt he-le-maal klaar voor morgen
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We gaan bowlen he, niet op survivalkamp.
Verzin een beterequote:
Wees blij dat je grappen een keer gewaardeerd wordenquote:
Het topic erover staat bol van 't gezeik over 't programma.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm even mijn saldo checken.. ik ben meegevraagd naar Rock'inpark.. even kijken of dat erin zit
Zonde... was vorige jaren dik succes toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het topic erover staat bol van 't gezeik over 't programma.
Ja, daarom waren de verwachtingen ook erg hoog.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
Zonde... was vorige jaren dik succes toch?
Kun je beter buiten de hekken blijvenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah maar LiveLenny Kravitz.. Maar zag net dus ook dat het zo'n 70 euro kost
Huh? Je had toch al een motorrijbewijsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jezus, niemand let op wat ik postMorgen eerste motorrijles weet je nog
![]()
Jahwel, ik wachtte op hetgeen je ging doen. Motorrijden dusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
Zeg, jij hoort op mij te rijdenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh
Ik heb hier nog een motorhelm staandus als jij je rijbewijs hebt gaan we een ritje maken
In dat geval... dan werk je in elk geval wel voor iets leuksquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah daar ga ik dus nog even over twijfelen.. staat opzich genoeg geld op de rekening![]()
Men baas vroeg toen straks toevallig of het aantal dagen dat ik gewerkt had wel klopte.. Maar wij moeten zeg maar briefjes op hangen en daar stond nog een koopzondag open een extra dinsdag en een extra vrijdag
Ik tel dan altijd per saldo. 100 euro uitgeven is zo gedaan, 50 euro niet verdienen, per saldo een verschil van 150 euro.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah het nadeel is weer dat het dus op een zaterdag is.. ik dus vrij moet vragen dus het kost me dan dus 70 euro entree, dan nog wat je daar opmaakt plus 7 uur werk.. Moet even denken of ik dat er voor over heb
how sweetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
[03-05, 20:30] Nijmeegse bowlmeet @ olround #2quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat doen we trouwens met de meet morgen?
Man, ik dacht dat ik kutgrappen maaktequote:
Dat klopt ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Man, ik dacht dat ik kutgrappen maakte.
Je bent de enigequote:
Dat wordt dan leuk bij jouquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
yup, we zullen je echt niet groepsbetasten ineens
dat komt pas bij de tweede meet
Je probeert in een maand alle provincies te bezoekenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:19 schreef Dupje het volgende:
En toen zat ik in Friesland.
Hoe lang moet je nog dan? Ik ben inmiddels van alles aan het doen (poetsen, boodschappen etc.) om maar niet aan dat studiewerk te hoeven beginnen.quote:
Des te groter is je verlangen vanavondquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
tot 5. maar elke minuut die me van jou weg houdt voelt als een uur
Ik heb nog wel wat stuff liggen dat je voor me kan makenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:07 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik wou dat ik aan mijn studiewerk kon.!
Zit jij ook in de FOK! Moto SC ?quote:
Stuff genoeg hier, dat is het probleem nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat stuff liggen dat je voor me kan maken
Zie nou wel. Yash en ik zijn perfect voor elkaar!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Qua grappen zitten jullie iig aardig op hetzelfde niveau.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
schitterend als dan dadelijk irl blijkt dat we een enorme afkeer voor elkaar hebben
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zal raar opkijken, "verrassiiiiiiiiing"
![]()
.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fuck, ik heb zojuist m'n 15.000e post gemist.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je krijgt vanaaf wel een biertje van me, Mikkie
Okee schatquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee je moet lief doen tegen mij fdomme
Het bier verzorgen vertrouwen we hem toequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je krijgt vanaaf wel een biertje van Mikkie
Wat een briljante vrouwenredeneringquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Maandje! Ik ben al in de EK-spirit! Heb de pool van mijn vaders voetbalclub al ingevuld en net op Fok ook al. Maar ja, ik heb Frankrijk helemaal niet laten scoren omdat ik het Franse team stom vind, dus erg hoog zal ik niet eindigen.
Serieus? Op de poolformulieren die wij hier hebben liggen namelijk niet... Oohhh wacht, ik zit verkeerd te kijkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
F![]()
, ze hebben 't schema omgegooid dit EK. Dat betekent dat je alleen een finale kan krijgen tussen eentje uit poule A / B en eentje uit poule C / D.
Jouw finale is dus theoretisch onmogelijk.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee je moet lief doen tegen mij fdomme
Hehe Coiler voegt me ook ineens toe op hyves
Slaat nergens op idd, de kans op Portugal / Duitsland in de finale is echt enorm nuquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:06 schreef Mikkie het volgende:
Lees het nu pas, van dat speelschema. Da's wel enorm zonde, zeg.
Als er een nieuwe komt, wordt het waarschijnlijk een matzwarte met donker vizierquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:31 schreef Coiler het volgende:
Je moet wel een zwarte helm nemen!
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als er een nieuwe komt, wordt het waarschijnlijk een matzwarte met donker vizier
Nee. We gaan het hebben over geile neuqseks en Yashi's tieten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
.............
We gaan het toch niet heel de avond over voetbal hebben hé?
Met jou, moblo en morgane?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
prima onderwerpen dacht ik zo. gaan we dan ook tieten vergelijken, mikkie?
Geen poremquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En dan dat dan x 2 in de Opel Agila![]()
Leuk hequote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met jou, moblo en morgane?
Prima. Keuring op vorm, omvang, stevigheid, handje-vol-gehalte, smakelijkheid etc..
Jammer van de helm iddquote:
Nah dat niet... dan kan ik me niet concentrerenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leuk he. Vooral tijdens 't leren
.
I know, maar dadelijk zijn die van mij groter, dat moet ik niet hebben hèquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik doelde meer op vergelijken met jou
Zie nou wel, je rijdt gewoon zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens vandaag ook nog op de gsx600f (zelfde motor als Moblo heeft) van een bekende gereden, gaat ook redelijk rap
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
jammer dat jullie teveel foto's gezien hebben. anders had ik mooi eerst ff een calitje kunnen doen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zie nou wel, je rijdt gewoon zonder rijbewijs
Mja het maakt mij niet uit hoor, maar hou er rekening mee dat de maatregelen vanuit het CBR niet mals zijn als je gepakt wordt...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
Was 2e keer ooit op een motor, en eerste keer op die van haar.... Na aandringen van
Oh noes!!! Stress!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke en nu begint het dilemma.. WAT DOE IK AAN
Tuurlijk!quote:
Weet jij wie The Stig is?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]! Inderdaad the stig alike
plaatje laadde niet op men mobiel
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde jou laats ook toevoegen maar ik durfde niet
Wist niet of het mocht van je
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als iedereen elkaar op msn heeft wordt er veel minder gepost.
Dat ze die Pagani er niet uit krijgenquote:
Alweerquote:
Owh dat ben ik ook heel vaak, is niet ergquote:
ik! hengelend aan het gas!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:55 schreef Lentigo het volgende:
Wat is die muziek die ik hoor, zo rond de heyendaalseweg?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP je moet komen van swarma en ik mis je ook al
Aaah watje, je had het beloofd!quote:Op zondag 4 mei 2008 02:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ik thuis ben merk ik dat ik toch best wel moe ben.. dus ik ga niet meer op swarma en pietje wachten hoor
TSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 4 mei 2008 02:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ik thuis ben merk ik dat ik toch best wel moe ben.. dus ik ga niet meer op swarma en pietje wachten hoor
Jij ookquote:Op zondag 4 mei 2008 03:01 schreef Mikkie het volgende:
Piet en swarma, als jullie dit dadelijk lezen, slaap lekker.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ernstig, ik kwam straks thuis dus, enne, kreeg een lekkere tongzoen van men vriendje, maar ik rook al meteen aan zen baard dat hij shoarma had gegeten
ik dacht dat dat over de vriendin van mikkie gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
die hebben grote handschoenenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen![]()
sloeg zeker op coctailquote:
en dan een lap tekst die de normale grootte van een post dik overruledquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
zit nu op men mobiel dus ff kort antwoord. balablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |