Tuurlijk!quote:
Weet jij wie The Stig is?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]! Inderdaad the stig alike
plaatje laadde niet op men mobiel
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde jou laats ook toevoegen maar ik durfde niet
Wist niet of het mocht van je
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als iedereen elkaar op msn heeft wordt er veel minder gepost.
Dat ze die Pagani er niet uit krijgenquote:
Alweerquote:
Owh dat ben ik ook heel vaak, is niet ergquote:
ik! hengelend aan het gas!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:55 schreef Lentigo het volgende:
Wat is die muziek die ik hoor, zo rond de heyendaalseweg?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP je moet komen van swarma en ik mis je ook al
Aaah watje, je had het beloofd!quote:Op zondag 4 mei 2008 02:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ik thuis ben merk ik dat ik toch best wel moe ben.. dus ik ga niet meer op swarma en pietje wachten hoor
TSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 4 mei 2008 02:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ik thuis ben merk ik dat ik toch best wel moe ben.. dus ik ga niet meer op swarma en pietje wachten hoor
Jij ookquote:Op zondag 4 mei 2008 03:01 schreef Mikkie het volgende:
Piet en swarma, als jullie dit dadelijk lezen, slaap lekker.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ernstig, ik kwam straks thuis dus, enne, kreeg een lekkere tongzoen van men vriendje, maar ik rook al meteen aan zen baard dat hij shoarma had gegeten
ik dacht dat dat over de vriendin van mikkie gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
die hebben grote handschoenenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen![]()
sloeg zeker op coctailquote:
en dan een lap tekst die de normale grootte van een post dik overruledquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
zit nu op men mobiel dus ff kort antwoord. balablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |