Tja, als je dat al gaat verwachten/voor me invullen maakt het dus niet zoveel uit wat ik antwoord... vandaar mijn frustratie over het gevoel van dat 'ik geen goed kan doen'. Want dat kon ik dus in dit geval ook niet omdat je eigenlijk al voor jezelf een antwoord had ingevuld en dus voorbij gaat aan wat ik werkelijk antwoord.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
zit nu op men mobiel dus ff kort antwoord. ik vind dat iedereen wat toevoegd in deze reeks. ik vind alleen ook jou F-adoratie eng. jij bedoeld het blijkbar als grap maar het komt op meerdere zeer serieus over. dus als ik denk dat jij serieus bent en ik maak daar eenopmerking over verwacht ik meteen dat jij er weer serieus op ingaat. achteraf blijkt het een interpretatie fout. maar niet eens een zo heel gekke. en vandaar dat de rest me wel kan begrijpen denk ik.
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:30 schreef Brammie1 het volgende:
ik ga niet deze hele discussie bijlezen, gewoon tvp'tje
Misschien moet jij ook wel beter kijken wat je typt zoals vele hier het al gezegd hadden.. Als het echt een overtrokken reactie van mij zou zijn geweest had ik dat heus wel te horen gekregen, en dat doet niks af aan het feit dat ik tieten heb, met hen ouwehoer of weet ik veel wat.. Want ik vertrouw er wel op dat die jongens zo eerlijk zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ben blij dat je nu achteraf dit zo zegt iig, alleen volgende keer proberen wat minder overhaast te lezen als je al in een bepaald verwachtingspatroon zit te denken want dan gaat het snel mis idd.
Ik vind niet echt dat het nergens voor nodig was, ik wil mijn mening gewoon uiten en jah dat doe ik op een harde manier.. En nogmaals misschien moet je ook es bij jezelf te raden gaan en je afvragen waarom je posts zo op "ons" overkomen.. Of misschien gewoon dus in het vervolg denken van ow laat die Y maar lekker lullen boeit mij het dat zij dat zo vind..quote:Maar nu dus helaas weer een 'rel' die nergens voor nodig was, maar zoals bv Cali alweer kwam opmerken... ik ben er weer bij betrokken... dus volgende misverstand is het ws weer raak... jouw reaktie nu veranderd het geheel wel voor mij, maar misschien alsnog beter dat ik ermee nok want de schijn wordt er niet beter op.
sorry voor je hoofdpijn.quote:M'n hoofdpijn is er ook niet beter op geworden, overigens![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Begrijpbaar, ik heb de schijn tegen, en zo gaat dat nou eenmaal, anderen moeten dan nog even hun graan halen (CP, Cali) etc vanwege eerdere akkefietjes met hun...
Leuk voor je!quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Man wat een gejank zeg
Het is maar fucking internet
Oké het is niet echt 'je gram halen' maar het is ook niet echt constructief om daar steeds op te wijzen imo. Niks tegen jou verder.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer gezegd dat ik een Deja Vu zag en 1 keer de feitelijke opmerking geplaatst dat deze rellen op 1 of andere manier om jou draaien...Toen ben ik gaan slapen....
I don't see it
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Oké het is niet echt 'je gram halen' maar het is ook niet echt constructief om daar steeds op te wijzen imo. Niks tegen jou verder.
En yashaaaa, misschien vond je het wel waard mb je zegje doen, maar de felheid en het gedoe enzo is wmb gewoon weer zonde enne jammer.
En Piet, jou wil ik alleen maar zeggen: ... vorige lost was tof
Nee, het ging om de situatie niet 't persoontje.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:04 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Jezus, kom ik nu echt over als een hulpeloos meisje dat zelf niet zou kunnen zeggen dat het vervelend is?
Hebben ze bij de H&M geen restaurantquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
Hey allen...
Misschien om weer even terug te gaan naar waar het Nijmegen topic om draait
volgende week gaan Hosti en ik uit eten...
Zijn er mensen die een leuk restaurantje weten?
Niet al te duur, niet al te druk, maar wel gewoon gezellig uit eten...
Misschien hebben ze een hele leuke serveerster....Jeweetwel modellen enzoquote:
Loop naar binnen en vraag naar het resaurant met de serveersters die bijverdienen als model....Weet je het gelijkquote:
Wat Pietje zegt.. Het ging om de situatie niet om jou.. Ik geloof best dat jij uitermate goed voor jezelf op kan komen.. Maar dan kunnen anderen het nog wel stront irritant gaan vinden..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:04 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Jezus, kom ik nu echt over als een hulpeloos meisje dat zelf niet zou kunnen zeggen dat het vervelend is? Newsflash: dat ben ik niet, en ik stoorde me er gewoon niet aan. Dat jullie nu ineens over H_M heenvallen zogenaamd omdat ik er vast niet van gediend zou zijn komt eerder over alsof jullie toch maar een reden zochten. NIEMAND hoeft het voor mij op te nemen, al helemaal niet op deze laffe manier waarbij ik niet eens kon zeggen hoe IK er over dacht omdat ik ziek op bed lag.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
Hey allen...
Ik zou hem gewoon voor je laten kokenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
Hey allen...
Ergens in Duitsland ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is DJ eigenlijk?
Vind ie lastig omdat hij een vleeseter is en ik nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon voor je laten koken
Er is ooit een topic geweest over iemand die een complete maaltijd van iemands lichaam wilde eten (dus geen hapjes), alles voorbereid, een week voor moment supreme ging 't uitquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
Lastig, pff... die spinazie pasta van laats was wel teh shit ja
Visquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:25 schreef Californium het volgende:
Vind ie lastig omdat hij een vleeseter is en ik niet![]()
Ah ja, kamp of zoquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is ooit een topic geweest over iemand die een complete maaltijd van iemands lichaam wilde eten (dus geen hapjes), alles voorbereid, een week voor moment supreme ging 't uit.
geen creatievere ideeen?quote:
Ik weet het... vegetariërs... tja.. .het is dat ze voor de rest een leuke meid is, maar anders...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hosti wat doe je nu weer met een niet vleeseter
Men vlees wat doe je
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hosti wat doe je nu weer met een niet vleeseter
Men vlees wat doe je
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet het... vegetariërs... tja.. .het is dat ze voor de rest een leuke meid is, maar anders...
Dat zijn een hoop koolhydratenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben deze week wel goed bezig qua eten..
Maandag: Lasagna
Dinsdag: zelfgemaakte Pizza
woensdag: Pannenkoeken
Donderdag: Friet
Vrijdag: Diepvries pizza
Zaterdag: gebakken aardappeltjes
En zondag wss weer friet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |