quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:36 schreef Yashaaaaa het volgende:zit nu op men mobiel dus ff kort antwoord. ik vind dat iedereen wat toevoegd in deze reeks. ik vind alleen ook jou F-adoratie eng. jij bedoeld het blijkbar als grap maar het komt op meerdere zeer serieus over. dus als ik denk dat jij serieus bent en ik maak daar een

opmerking over
verwacht ik meteen dat jij er weer serieus op ingaat. achteraf blijkt het een interpretatie fout. maar niet eens een zo heel gekke. en vandaar dat de rest me wel kan begrijpen denk ik.
Tja, als je dat al gaat verwachten/voor me invullen maakt het dus niet zoveel uit wat ik antwoord... vandaar mijn frustratie over het gevoel van dat 'ik geen goed kan doen'. Want dat kon ik dus in dit geval ook niet omdat je eigenlijk al voor jezelf een antwoord had ingevuld en dus voorbij gaat aan wat ik werkelijk antwoord.
Maar prima als je serieus zoiets hebt van dat je dat eng vind, prima als je daar wat tegen me over zegt. Maar werd meteen van top tot teen afgebrand, zielig ventje etc... dat vind ik niet kunnen. En waar ik me dus vooral dan over verbaasde is dat als ik ook maar een beetje zoals dat deed, dat helemaal fout was bij de anderen, en dat nu het jou betreft het heel anders gaat. In jouw voordeel het uitleggen enzo. Klinkt calimero-achtig maar ik vind dat echt opvallend en versterkte dus mijn gevoel van 'onrechtmatig behandeld worden'. En ja zoals iedereen wel weet nu is dat het enige waar ik enorm over kan vallen, wanneer ik voel dat me onrecht wordt aangedaan.
Ben blij dat je nu achteraf dit zo zegt iig, alleen volgende keer proberen wat minder overhaast te lezen als je al in een bepaald verwachtingspatroon zit te denken want dan gaat het snel mis idd.
Maar nu dus helaas weer een 'rel' die nergens voor nodig was, maar zoals bv Cali alweer kwam opmerken... ik ben er weer bij betrokken... dus volgende misverstand is het ws weer raak... jouw reaktie nu veranderd het geheel wel voor mij, maar misschien alsnog beter dat ik ermee nok want de schijn wordt er niet beter op.
M'n hoofdpijn is er ook niet beter op geworden, overigens

Owja: Als ik ooit iets zuurs/gemeen/lulligs etc wil zeggen, dan ben ik daar heel duidelijk in... dan staat er echt geen

smiley enzo in.... ik ben met humor en geouwehoer vaak dubbelzinnig bezig, veel geplaag en veel knip-oog opmerkingen... als ik serieus wordt dan is dat ook duidelijk te merken