quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:16 schreef Yashaaaaa het volgende:ow en martin. als ik jou was zou ik dikke Schijt aan mij hebben en gewoon lekker door posten. je laat je toch niet weg jagen door mij

+1 mezelf een minderwaardigheidscomplex aan praten
Ik wil niet schijt hebben aan je, ik wilde het gewoon gezellig, ik deed ook gezellig tegen je (feit, ik kan het weten) maar jij leest het zo negatief mogelijk. Opzich prima, een van m'n eerste reakties was ook van dat dat kan gebeuren... verkeerde interpretatie. Maar als andere keren, waar ik aan de andere kant van de medaille zat... ie-de-reen zich moest uitlaten over mij... en dat dan nu de focus weer op mij ligt... terwijl jij imo toch duidelijk out-of-line was met je 'zielig ventje' etc nadat ik niks persoonlijks tegen jou had gezegd in die trant... ja dan ga ik niet zozeer weg vanwege jou, maar omdat de verhoudingen dan hier blijkbaar zo zijn waar ik aan het kortste eind trek. Begrijpbaar, ik heb de schijn tegen, en zo gaat dat nou eenmaal, anderen moeten dan nog even hun graan halen (CP, Cali) etc vanwege eerdere akkefietjes met hun...
Kan ik wel aan iedereen schijt gaan hebben maar zo'n sfeer wil ik niet, ik hóef hier niet te zijn voor iets voor mezelf. Als het nou een studie was ofzo zou ik me er echt niet om uitschrijven bv

Ik kom voor de lolligheid, als mijn input niet echt gewenst is dan is het voor beide partijen beter toch?
Of wil je zeggen dat je naast je uitlatingen me wel wat vind toevoegen aan de reeks?