Met jou, moblo en morgane?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
prima onderwerpen dacht ik zo. gaan we dan ook tieten vergelijken, mikkie?
Geen poremquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En dan dat dan x 2 in de Opel Agila![]()
Leuk hequote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met jou, moblo en morgane?
Prima. Keuring op vorm, omvang, stevigheid, handje-vol-gehalte, smakelijkheid etc..
Jammer van de helm iddquote:
Nah dat niet... dan kan ik me niet concentrerenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leuk he. Vooral tijdens 't leren
.
I know, maar dadelijk zijn die van mij groter, dat moet ik niet hebben hèquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik doelde meer op vergelijken met jou
Zie nou wel, je rijdt gewoon zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens vandaag ook nog op de gsx600f (zelfde motor als Moblo heeft) van een bekende gereden, gaat ook redelijk rap
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
jammer dat jullie teveel foto's gezien hebben. anders had ik mooi eerst ff een calitje kunnen doen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zie nou wel, je rijdt gewoon zonder rijbewijs
Mja het maakt mij niet uit hoor, maar hou er rekening mee dat de maatregelen vanuit het CBR niet mals zijn als je gepakt wordt...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
Was 2e keer ooit op een motor, en eerste keer op die van haar.... Na aandringen van
Oh noes!!! Stress!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke en nu begint het dilemma.. WAT DOE IK AAN
Tuurlijk!quote:
Weet jij wie The Stig is?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]! Inderdaad the stig alike
plaatje laadde niet op men mobiel
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde jou laats ook toevoegen maar ik durfde niet
Wist niet of het mocht van je
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als iedereen elkaar op msn heeft wordt er veel minder gepost.
Dat ze die Pagani er niet uit krijgenquote:
Alweerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |