Zit jij ook in de FOK! Moto SC ?quote:
Stuff genoeg hier, dat is het probleem nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat stuff liggen dat je voor me kan maken
Zie nou wel. Yash en ik zijn perfect voor elkaar!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Qua grappen zitten jullie iig aardig op hetzelfde niveau.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
schitterend als dan dadelijk irl blijkt dat we een enorme afkeer voor elkaar hebben
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zal raar opkijken, "verrassiiiiiiiiing"
![]()
.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fuck, ik heb zojuist m'n 15.000e post gemist.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je krijgt vanaaf wel een biertje van me, Mikkie
Okee schatquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee je moet lief doen tegen mij fdomme
Het bier verzorgen vertrouwen we hem toequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je krijgt vanaaf wel een biertje van Mikkie
Wat een briljante vrouwenredeneringquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Maandje! Ik ben al in de EK-spirit! Heb de pool van mijn vaders voetbalclub al ingevuld en net op Fok ook al. Maar ja, ik heb Frankrijk helemaal niet laten scoren omdat ik het Franse team stom vind, dus erg hoog zal ik niet eindigen.
Serieus? Op de poolformulieren die wij hier hebben liggen namelijk niet... Oohhh wacht, ik zit verkeerd te kijkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
F![]()
, ze hebben 't schema omgegooid dit EK. Dat betekent dat je alleen een finale kan krijgen tussen eentje uit poule A / B en eentje uit poule C / D.
Jouw finale is dus theoretisch onmogelijk.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee je moet lief doen tegen mij fdomme
Hehe Coiler voegt me ook ineens toe op hyves
Slaat nergens op idd, de kans op Portugal / Duitsland in de finale is echt enorm nuquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:06 schreef Mikkie het volgende:
Lees het nu pas, van dat speelschema. Da's wel enorm zonde, zeg.
Als er een nieuwe komt, wordt het waarschijnlijk een matzwarte met donker vizierquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:31 schreef Coiler het volgende:
Je moet wel een zwarte helm nemen!
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als er een nieuwe komt, wordt het waarschijnlijk een matzwarte met donker vizier
Nee. We gaan het hebben over geile neuqseks en Yashi's tieten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
.............
We gaan het toch niet heel de avond over voetbal hebben hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |