Ja, daarom waren de verwachtingen ook erg hoog.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
Zonde... was vorige jaren dik succes toch?
Kun je beter buiten de hekken blijvenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah maar LiveLenny Kravitz.. Maar zag net dus ook dat het zo'n 70 euro kost
Huh? Je had toch al een motorrijbewijsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jezus, niemand let op wat ik postMorgen eerste motorrijles weet je nog
![]()
Jahwel, ik wachtte op hetgeen je ging doen. Motorrijden dusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
Zeg, jij hoort op mij te rijdenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh
Ik heb hier nog een motorhelm staandus als jij je rijbewijs hebt gaan we een ritje maken
In dat geval... dan werk je in elk geval wel voor iets leuksquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah daar ga ik dus nog even over twijfelen.. staat opzich genoeg geld op de rekening![]()
Men baas vroeg toen straks toevallig of het aantal dagen dat ik gewerkt had wel klopte.. Maar wij moeten zeg maar briefjes op hangen en daar stond nog een koopzondag open een extra dinsdag en een extra vrijdag
Ik tel dan altijd per saldo. 100 euro uitgeven is zo gedaan, 50 euro niet verdienen, per saldo een verschil van 150 euro.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah het nadeel is weer dat het dus op een zaterdag is.. ik dus vrij moet vragen dus het kost me dan dus 70 euro entree, dan nog wat je daar opmaakt plus 7 uur werk.. Moet even denken of ik dat er voor over heb
how sweetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
[03-05, 20:30] Nijmeegse bowlmeet @ olround #2quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat doen we trouwens met de meet morgen?
Man, ik dacht dat ik kutgrappen maaktequote:
Dat klopt ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Man, ik dacht dat ik kutgrappen maakte.
Je bent de enigequote:
Dat wordt dan leuk bij jouquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
yup, we zullen je echt niet groepsbetasten ineens
dat komt pas bij de tweede meet
Je probeert in een maand alle provincies te bezoekenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:19 schreef Dupje het volgende:
En toen zat ik in Friesland.
Hoe lang moet je nog dan? Ik ben inmiddels van alles aan het doen (poetsen, boodschappen etc.) om maar niet aan dat studiewerk te hoeven beginnen.quote:
Des te groter is je verlangen vanavondquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
tot 5. maar elke minuut die me van jou weg houdt voelt als een uur
Ik heb nog wel wat stuff liggen dat je voor me kan makenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:07 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik wou dat ik aan mijn studiewerk kon.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |