Ik denk dat je hier de crux de pakken hebt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
waren mijn reakties anders dan die van de rest? minder 'geouwehoer'-lijk ?
Nee ik krijg een preek over hoe ik moet posten terwijl Y er gewoon ver ver ver naast zit... scheve wereld hier.
Dat zie je dan wel heaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat valt toch wel mee? Pics
Ik moet natuurlijk wel weten waar ik mee te maken heb zaterdag.
Quatsch. Prima als je het ergens niet mee eens bent, maar ga niet lopen janken van 'ja maar als zij dan bla bla bla bla'.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik weet 100% zeker dat als ik degene was die had gezegd wat Yashaaaa daarstraks zei dat iedereen naar mij had gewezen
Nou veel plezier met haar hoor, wacht maar tot mevrouw snel op de kast keer tegen jullie gaat flippen
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik weet 100% zeker dat als ik degene was die had gezegd wat Yashaaaa daarstraks zei dat iedereen naar mij had gewezen
Nou veel plezier met haar hoor, wacht maar tot mevrouw snel op de kast keer tegen jullie gaat flippen
Damn, je hebt ook al geen fobopicsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zie je dan wel hea
*schnell van die kippenborstdingetjs gaat kopen*
BNW is tenslotte verderopquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Het is echt niet zo dat we één groot complot tegen je smeden ofzo hoor, het lijkt nu alsof je dat wel zo ervaart.
Misschien moeten we het topic verhuizenquote:
Ik denk dat Houniet en Missie "achter" al aan 't vergaderen zijn.quote:
Komt dit uitlokkend over. Niet grappig, want ik mis andere smilies.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:![]()
Pietje maakt nu vast wel een naamtopic voor je hoor, want dat is nog zo'n liefje van je...of ben je 'm intussen glad vergeten?
Zo komt het misschien meer over, zoals jij het wilt over laten komen. Al is er met smilies weinig sarcastisch / humoristisch van je tekst te makenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Pietje maakt nu vast wel een naamtopic voor je hoor, want dat is nog zo'n liefje van je...of ben je 'm intussen glad vergeten?
![]()
![]()
Geloof mij maarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Damn, je hebt ook al geen fobopicsDamn, nu ben ik nog nieuwsgierig ook
.
Ken jij Yashiquote:
Begint met de H en eindigt op .....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Damn, je hebt ook al geen fobopicsDamn, nu ben ik nog nieuwsgierig ook
.
en datquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan direct zijn ook iets te letterlijk inschatten. Oh wacht, interpretatieverschilletje
.
Ik heb grote handen, maar ach, dan verdeel ik m'n handen gewoon wat beterquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach ik heb een handvolMaarja ik heb ook kleine handen
En ik zeg maar zo: met een zak over de kop is alles neukbaar
Echt wel, waarom denk je anders dat ik blijf plakken?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en we gaan inderdaad hier niet serieus mijn jetsers bespreken![]()
"Wat is et verschil tussen een lelijk en een mooi wijf? > Een krat bierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach ik heb een handvolMaarja ik heb ook kleine handen
En ik zeg maar zo: met een zak over de kop is alles neukbaar
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb grote handen, maar ach, dan verdeel ik m'n handen gewoon wat beter.
Dan doen we idd na de meet welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ho ho. Jij mag dat tijdens de meet bespreken. Yashi en ik doen dat ná de meet. Non-verbaal, welteverstaanquote:
Het gaat er om dat vorige 2 keren er opmerkingen gemaakt werden die op de persoon waren en zonder 'leuke' smilies en dat als ik daar wat van zij (in 1e instantie op nettere manier dan Y nu) dan was ik de gebeten hondquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Quatsch. Prima als je het ergens niet mee eens bent, maar ga niet lopen janken van 'ja maar als zij dan bla bla bla bla'.
Het is echt niet zo dat we één groot complot tegen je smeden ofzo hoor, het lijkt nu alsof je dat wel zo ervaart.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen![]()
En hij gaat maar door en door en doorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:22 schreef Mikkie het volgende:
Ho ho. Jij mag dat tijdens de meet bespreken. Yashi en ik doen dat ná de meet. Non-verbaal, welteverstaan.
Moeten alle gaten gevuld worden ja?quote:
En zo kan je dezelfde analyse op duizenden posts loslaten...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yasha postte iets over je stalkadoratie, een opmerking. Hierop reageerde je nogal "apart" en aangevallen, ipv dat je bij jezelf naging over hoe je posts geinterpreteerd worden/ werden. Als je daarna post:
[..]
Komt dit uitlokkend over. Niet grappig, want ik mis andere smilies.
[..]
Zo komt het misschien meer over, zoals jij het wilt over laten komen. Al is er met smilies weinig sarcastisch / humoristisch van je tekst te maken
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik laat deze passerenMikkie is me te dominant
Kwestie van inschatten, maar goed ik kap ook met reageren want dit blijft een discussie die niet opgelost kan worden. De punten die gemaakt zijn zijn duidelijk en er is echt niemand die je hier weg wil hebben of zo. Kap alleen met 't toespelen op F, en klaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
.... als ze Pietje nou persoonlijk kende ofzo.... is toch gewoon duidelijk geouwehoer... en dan staan er nogsmileys bij ook.
Maar dit bedoel ik dus, als andersom was geweest had je gewezen op desmileys die erbij stonden om te bewijzen dat het grappig bedoeld was... en dáár ben ik nu over de zeik over. Zo oppertunistisch
Hier ga je de fout in,. het is voor "ons" niet duidelijk genoeg. Oa. gezien je eerdere "negatief" ingestelde posts in het verleden, ga je iemands post anders lezen. En hier had ik dus ook een beetje het idee dat jij een gebeten hond, aangebrande bami voeldequote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En zo kan je dezelfde analyse op duizenden posts loslaten...
Maar gewoon de inhoud al, gezien de context... kan onmogelijk lullig bedoeld zijn.... als ze Pietje nou persoonlijk kende ofzo.... is toch gewoon duidelijk geouwehoer... en dan staan er nogsmileys bij ook.
Maar dit bedoel ik dus, als andersom was geweest had je gewezen op desmileys die erbij stonden om te bewijzen dat het grappig bedoeld was... en dáár ben ik nu over de zeik over. Zo oppertunistisch
Zij flipt in jouw ogen onterecht, maar kennelijk kunnen anderen zich er wel iets bij voorstellen. Leg je dan de schuld bij alle anderen, of ga je bij jezelf te rade?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Het gaat er om dat vorige 2 keren er opmerkingen gemaakt werden die op de persoon waren en zonder 'leuke' smilies en dat als ik daar wat van zij (in 1e instantie op nettere manier dan Y nu) dan was ik de gebeten hond
Daarna bij elk klein dingetje, moest ik me verantwoorden.
Nu zit ik gewoon te ouwehoeren als iedereen, flipt zij onterecht, en dan ben ik óók nog weer de kwaaie...
Ja nogal logisch dan dat ik me onmachtig ga voelen zo van kan geen goed doen hier...
Het ging ook niet om Yash beledigen, net als dat het haar niet gaat om jou beledigen. Ze zet alleen de nodige vraagtekens bij je posts, en dat is niet heel gek, vind ik.quote:Als ik yashaaaa had willen beledigen dan doe ik dat wel direct, en niet verkapt... als er bij mijsmileys enzo staan is het positief bedoeld....
Oh, ik kan me zeker voorstellen dat het frustrerend is. Logisch, ook. Maar dat het voor jou frustrerend is, maakt niet meteen dat anderen zich dan maar moeten aanpassen en hun bek moeten houden zodat jij geen frustraties hebt. Het is nu de kunst om wat te doen met de feedback die je krijgt.quote:Over empathie gesproken, leef je ook in mij in dan, gezien de vorige situaties en nu dit, dat het nogal logisch is dat dat frustrerend is.
Ja kom zegquote:
Ga je nu trouwens zelf nog een beetje bespreken hoe het zit? Wat voor vorm ze zijn, maten enzo, of moet Piet er echt naar gaan vragen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |