abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58426809
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Relaxed man , het enige wat je moet doen is niet meer richting F toespelen. Het lijkt nu gigantisch met z'n allen tegen 1 maar dat komt alleen omdat Yashi wat post, en de rest sensatie proeft (ja ik ook) en gaat ouwehoeren.
paar weken terug had ik al een betoog over de schijn tegen me hebben.

Vooral bij tekst kan dat erg tegen je werken, omdat iedereen je letters kan lezen als ze willen.

Blijkbaar leest Y mijn replies heel negatief... terwijl ik constant met een smile zit te ouwehoeren net als iedereen... dat ik jou haar liefje noem is toch overduidelijk een geintje? jullie kennen elkaar geeneens, doelde alleen op dat mrs puk toen enzo... naja ik hoef me zelf niet uit te leggen... alleen jammer dat waar andere keren iedereen mij er even op wees dat ik fout zat, niemand nu zegt dat ik het allemaal gewoon leuk bedoelde, want dat weten jullie denk ik wel... jammer

En dat met F is toch gewoon 1 grap man die ik juist doorzette door jullie gehap erop... lekker boeiend ook, geen reden om mij ineens af te branden...

het heeft gewoon geen zin meer voor mij hier nog te posten.... zelfs als ik 4 weken lang gewoon positief gezellig naar mijn mening zit te ouwehoeren met iedereen doe ik het voor sommigen nog niet goed.... ja dan is voor mij de gezelligheid hier er wel af.

Ik had 't iig leuk vandaag, tot net dan

Andere keren moest iedereen z'n woordje over mij doen, andersom zou ik dit keer dan wat steun verwachten maar zit er niet echt in zo te zien.... ik voel me nu echt kut hierover, gaat helemaal nergens over... maar is nu wel echt laatste hoofdstuk van mij hier.
pi_58426819
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar P Ik wil uitleg verdomme

je lult over je rel met me heen hoer!
He wat? Waar heb je 't over ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_58426857
Oh Noes, nu zit ik er alsnog middenin . Maar goed, ik ga ff een reactie tikken, niet wegrennen aub .
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:53:36 #80
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58426930
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:48 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Vooral bij tekst kan dat erg tegen je werken, omdat iedereen je letters kan lezen als ze willen.

Blijkbaar leest Y mijn replies heel negatief... terwijl ik constant met een smile zit te ouwehoeren net als iedereen... dat ik jou haar liefje noem is toch overduidelijk een geintje? jullie kennen elkaar geeneens, doelde alleen op dat mrs puk toen enzo... naja ik hoef me zelf niet uit te leggen... alleen jammer dat waar andere keren iedereen mij er even op wees dat ik fout zat, niemand nu zegt dat ik het allemaal gewoon leuk bedoelde, want dat weten jullie denk ik wel... jammer

En dat met F is toch gewoon 1 grap man die ik juist doorzette door jullie gehap erop... lekker boeiend ook, geen reden om mij ineens af te branden...

het heeft gewoon geen zin meer voor mij hier nog te posten.... zelfs als ik 4 weken lang gewoon positief gezellig naar mijn mening zit te ouwehoeren met iedereen doe ik het voor sommigen nog niet goed.... ja dan is voor mij de gezelligheid hier er wel af.

Andere keren moest iedereen z'n woordje over mij doen, andersom zou ik dit keer dan wat steun verwachten maar zit er niet echt in zo te zien.... ik voel me nu echt kut hierover, gaat helemaal nergens over... maar is nu wel echt laatste hoofdstuk van mij hier.
Je kunt je natuurlijk ook helemaal opvreten over een paar posts, ja .

Misschien dat je eens je manier van uiten moet bekijken, empatisch vermogen: hoe komen m'n posts over bij anderen. Nu weet je precies te beschrijven wat je wil, maar het valt me op dat ik bij heel veel van je F-gerelateerde posts ook zoiets had van " ". Ik ging ook denken dat je het serieus meent. Een belangrijk deel van communicatie is interactie. Van F komt geen enkele reactie op je geouwehoer, dus dan wordt het gauw een éénzijdig adoratieverhaal. Ik geloof je best wel dat je het als geintje bedoelde, maar ik kan me heel goed vinden in de manier waarop anderen je posts lezen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:53:51 #81
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58426942
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Noes, nu zit ik er alsnog middenin . Maar goed, ik ga ff een reactie tikken, niet wegrennen aub .
Hou je het korter dan drie pagina's?
Zerg schreef:
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:53:59 #82
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_58426945
Martin, neem je antidepressiva eens een keer, er is meer leven buiten Fok om hoor.

onee wacht, niet voor iedereen
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:55:07 #83
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58426975
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
er is meer leven buiten Fok om hoor.
WAT?!?!?!?!
Zerg schreef:
pi_58426994
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:55 schreef Mikkie het volgende:

[..]

WAT?!?!?!?!
Inderdaad waar dan
pi_58426999
Grappig hoor, als ik ook maar klein beetje onvrede uit over opmerkingen die echt op de persoon zijn, met serieuze smileys etc... krijg ik iedereen over me heen.

Zit ik hier te grappen en te grollen/ouwehoeren als iedereen net, en gaat Yashaaaa ineens flippen, en dan heb ik het óók gedaan.

Zal ik maar paar tieten groeien ofzo? blijkbaar kan je dan geen fout doen...

En dat jullie gaan twijfelen of ik het serieus meen is toch de hele grap man.... ik ben nou eenmaal dubbelzinnig...
pi_58427021
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:48 schreef Hertog_Martin het volgende:

Ten eerste, als je als eens een rel achter de rug hebt, ben je een makkelijker slachtoffer, want bij de eerste actie van wie dan ook is 't makkelijk happen voor iedereen door te refereren naar een eerdere rel.

Ten tweede, zoals ik al eerder zei, je voelt je nu onwijs aangevallen doordat opeens iedereen over je heen valt en 't dus onwijs "met z'n allen tegen hem" lijkt. Dit kan je gerust nuanceren.

Ten derde, inhoudelijk over de rel. Je ouwehoert de hele tijd over F, zij heeft nooit maar dan ook echt he-le-maal nooit ook maar enige reactie getoond. Dat moet je automatisch aan 't denken zetten. Ik vind erg knap want iemand die zoveel toespelingen op je maakt, geen idee wat je ervan moet denken (ongeacht(!) hoe ze bedoelt zijn). Het verhaal van Yashi tegen mij & Mikkie is dusdanig anders, dat Yashi wel toespeelt en mee gaat lopen ouwehoeren.

Conclusie: kap met toespelingen, neem 't niet al te persoonlijk op, en wees er na vanavond klaar mee .
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:57:19 #87
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427024
Grote twijfel maakt zich van mij meester... ga ik nog een aflevering One Tree Hill kijken (S02E01) en daarna slapen, of ga ik meteen slapen...aangezien om 6.15 de wekker weer gaat? .
Zerg schreef:
pi_58427043
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
Hou je het korter dan drie pagina's?
, ik ben niet goed in lange betogen .
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:58:03 #89
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_58427050
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Grappig hoor, als ik ook maar klein beetje onvrede uit over opmerkingen die echt op de persoon zijn, met serieuze smileys etc... krijg ik iedereen over me heen.

Zit ik hier te grappen en te grollen/ouwehoeren als iedereen net, en gaat Yashaaaa ineens flippen, en dan heb ik het óók gedaan.

En dat jullie gaan twijfelen of ik het serieus meen is toch de hele grap man.... ik ben nou eenmaal dubbelzinnig...
Ook zonder tieten lukt het, zie Yashaaaa oe oeo eoeoeoeoeoe is dit op de persoon? pas op nu durf k niet meer naar de meet te komen

En je komt enkelzinnig over Martin. Mikkie had ergens wel gelijk
pi_58427060
quote:

De mijne zijn nu ook niet bepaald noemenswaardig hoor
pi_58427073
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:58 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ook zonder tieten lukt het, zie Yashaaaa oe oeo eoeoeoeoeoe is dit op de persoon? pas op nu durf k niet meer naar de meet te komen

En je komt enkelzinnig over Martin. Mikkie had ergens wel gelijk
Hehehe ik maakte de grap zelf ook al

God wat een heerlijk persoontje ben jij ook
pi_58427084
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat bepalen we zelf wel .
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:59:54 #93
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_58427098

ook voor martin, als je er behoefte aan hebt
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:00:23 #94
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427106
quote:

Bullshit. Niet iedereen valt over je heen, dan had je je gezeik al lang gehad. Iedereen probeert het nu juist voor je in perspectief te stellen.
quote:
Kan wezen, en is prima. Ben je zelf bij. Maar wees dan ook niet op je pik getrapt als mensen vragen stellen bij wat je bedoelt. Je zegt dat het de bedoeling is, dan kun je reacties verwachten. Nu krijg je je reactie, mensen kunnen je dubbelzinnigheid kennelijk niet helemaal goed interpreteren, en dan schreeuw je ineens moord en brand dat je zo zielig bent? Dat is niet fair.
Zerg schreef:
pi_58427115
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef Mikkie het volgende:
Grote twijfel maakt zich van mij meester... ga ik nog een aflevering One Tree Hill kijken (S02E01) en daarna slapen, of ga ik meteen slapen...aangezien om 6.15 de wekker weer gaat? .
Ik zou meteen gaan slapen, aangezien ik seizoen 1 tot en met 3 in een week gekeken heb.. Dus volgens mij was het nogal spannend.. of ik had gewoon geen leven... Hmm ik denk dat het toch dat laatste was
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:01:47 #96
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427137
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Is dat zo? Dat valt toch wel mee? Pics

Ik moet natuurlijk wel weten waar ik mee te maken heb zaterdag .
Zerg schreef:
pi_58427156
Ik vraag jullie alleen om vorig topic nog eens terug te lezen en je af te vragen of yashaaa's reaktie terecht was. Want als ik onterecht reageer in jullie ogen doet iedereen daar zn zegje over, maar Y kan nu ongestoord dit spuien?

En kom op, empathie op een forum? is sowieso nogal beperkt he... maar als iedereen leuk zit te ouwehoeren, en ik maak ook plagerijtjes ed met een groot aantal smileys als en en het is geeneens op de persoon of whatever.... dan mag het toch wel duidelijk zijn dat ik denk dat het gewoon net zo leuk bedoeld overkomt op de anderen als alle andere posts... omdat ze van gelijke soort zijn.....

waren mijn reakties anders dan die van de rest? minder 'geouwehoer'-lijk ?

Nee ik krijg een preek over hoe ik moet posten terwijl Y er gewoon ver ver ver naast zit... scheve wereld hier.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:02:57 #98
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427160
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik zou meteen gaan slapen, aangezien ik seizoen 1 tot en met 3 in een week gekeken heb.. Dus volgens mij was het nogal spannend.. of ik had gewoon geen leven... Hmm ik denk dat het toch dat laatste was
Zoveel tijd heb ik niet eens. Of ik moet gewoon helemaal niet meer gaan slapen .
Zerg schreef:
pi_58427171
Ik weet 100% zeker dat als ik degene was die had gezegd wat Yashaaaa daarstraks zei dat iedereen naar mij had gewezen

Nou veel plezier met haar hoor, wacht maar tot mevrouw snel op de kast keer tegen jullie gaat flippen
pi_58427179
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:02 schreef Hertog_Martin het volgende:

Nee ik krijg een preek over hoe ik moet posten terwijl Y er gewoon ver ver ver naast zit... scheve wereld hier.
Nogmaals, als iemand 0.0 reageert op tientallen toespelingen moet je bij jezelf te rade gaan. Het grote verschil is dat Y reageerde en F niet (helemaal nooit, een prestatie op zich ).
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:04:27 #101
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427184
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:02 schreef Hertog_Martin het volgende:

Ik denk dat je hier de crux de pakken hebt.
Kennelijk is er in jouw ogen geen verschil, maar in de ogen van anderen wel. Gevolg: niet op één lijn zitten, miscommunicatie, etc. etc.
Zerg schreef:
pi_58427200
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:01 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Is dat zo? Dat valt toch wel mee? Pics

Ik moet natuurlijk wel weten waar ik mee te maken heb zaterdag .
Dat zie je dan wel hea

*schnell van die kippenborstdingetjs gaat kopen*
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:06:13 #103
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427213
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik weet 100% zeker dat als ik degene was die had gezegd wat Yashaaaa daarstraks zei dat iedereen naar mij had gewezen

Nou veel plezier met haar hoor, wacht maar tot mevrouw snel op de kast keer tegen jullie gaat flippen
Quatsch. Prima als je het ergens niet mee eens bent, maar ga niet lopen janken van 'ja maar als zij dan bla bla bla bla'.

Het is echt niet zo dat we één groot complot tegen je smeden ofzo hoor, het lijkt nu alsof je dat wel zo ervaart .
Zerg schreef:
pi_58427234
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:03 schreef Hertog_Martin het volgende:

vrijdag 2 mei 2008 @ 00:06:59 #105
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427237
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat zie je dan wel hea

*schnell van die kippenborstdingetjs gaat kopen*
Damn, je hebt ook al geen fobopics Damn, nu ben ik nog nieuwsgierig ook .
Zerg schreef:
pi_58427244
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Het is echt niet zo dat we één groot complot tegen je smeden ofzo hoor, het lijkt nu alsof je dat wel zo ervaart .
BNW is tenslotte verderop .
pi_58427260

Wat een heerlijk nummer is het toch
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:09:24 #108
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427297
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:07 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

BNW is tenslotte verderop .
Misschien moeten we het topic verhuizen .
Zerg schreef:
pi_58427316
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:09 schreef Mikkie het volgende:
Misschien moeten we het topic verhuizen .
Ik denk dat Houniet en Missie "achter" al aan 't vergaderen zijn.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:10:49 #110
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_58427321
Yasha postte iets over je stalkadoratie, een opmerking. Hierop reageerde je nogal "apart" en aangevallen, ipv dat je bij jezelf naging over hoe je posts geinterpreteerd worden/ werden. Als je daarna post:
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:

Pietje maakt nu vast wel een naamtopic voor je hoor, want dat is nog zo'n liefje van je...of ben je 'm intussen glad vergeten?
Komt dit uitlokkend over. Niet grappig, want ik mis andere smilies.
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:

Pietje maakt nu vast wel een naamtopic voor je hoor, want dat is nog zo'n liefje van je... of ben je 'm intussen glad vergeten?
Zo komt het misschien meer over, zoals jij het wilt over laten komen. Al is er met smilies weinig sarcastisch / humoristisch van je tekst te maken
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:11:12 #111
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427335
Anyway, ik ben weg. Geen OTH meer, maar lekker naar bed. Even nog een boekje lezen ofzo en lekker slapen, anders ben ik morgen helemaal niks waard

Slaap lekker allemaal .
Zerg schreef:
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:11:29 #112
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_58427343
quote:

[..]

Geloof mij maar
pi_58427360
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geloof mij maar
Ken jij Yashi ?
pi_58427381
quote:

[..]

Begint met de H en eindigt op .....
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:14:33 #115
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_58427417
dat
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:12 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ken jij Yashi ?
en dat
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Kijk, dat vind ik dan wel weer grappig, de gedachtengang die ik nu bij sommige mensen teweeg breng
pi_58427438
Via een betrouwbare bron kan ik melden dat Mikkie aan z'n research is begonnen .
pi_58427441
Ook even bij mezelf toen je Dat en dat schreef Ik denk wtf moet ik hem dan van kennen
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:16:19 #118
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_58427449
Ernstig, ik kwam straks thuis dus, enne, kreeg een lekkere tongzoen van men vriendje, maar ik rook al meteen aan zen baard dat hij shoarma had gegeten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:16:33 #119
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427452
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Helemaal niet aan gedacht

Anyway: neuqbaar.
Zerg schreef:
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:18:44 #120
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427504
Het zijn geen twee erwten op een plank, da's al mooi meegenomen
Zerg schreef:
pi_58427535
Je kan direct zijn ook iets te letterlijk inschatten . Oh wacht, interpretatieverschilletje .
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:20:00 #122
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427539
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan direct zijn ook iets te letterlijk inschatten . Oh wacht, interpretatieverschilletje .

Anyway, nu ben ik wel écht weg.

Adieu .
Zerg schreef:
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:20:12 #123
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_58427543
Ook erg vet, dat meisje uit batenburg, zo vet huis waar ze in wonen aanbouw achter met dikke 23423.43 geluidsinstallatie, aparte pc voor muziek daar. Verderop bureau met 2 pc's met elk 2 schermen

moest ik ff gezegd hebben he
pi_58427547
Ach ik heb een handvol Maarja ik heb ook kleine handen

En ik zeg maar zo: met een zak over de kop is alles neukbaar
pi_58427555
Ow en we gaan inderdaad hier niet serieus mijn jetsers bespreken
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:21:06 #126
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427562
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:

Ik heb grote handen, maar ach, dan verdeel ik m'n handen gewoon wat beter .
Zerg schreef:
pi_58427564
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Anyway, nu ben ik wel écht weg.

Adieu .
Tot zo
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:21:29 #128
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427568
quote:
Echt wel, waarom denk je anders dat ik blijf plakken? .
Zerg schreef:
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:21:43 #129
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_58427572
quote:

"Wat is et verschil tussen een lelijk en een mooi wijf? > Een krat bier "

Wat is Batenburg toch een tof landje aan de maas
pi_58427573
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik heb grote handen, maar ach, dan verdeel ik m'n handen gewoon wat beter .
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen
pi_58427576
quote:
Dan doen we idd na de meet wel .
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:22:41 #132
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427596
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dan doen we idd na de meet wel .
Ho ho. Jij mag dat tijdens de meet bespreken. Yashi en ik doen dat ná de meet. Non-verbaal, welteverstaan .
Zerg schreef:
pi_58427604
quote:

[..]

Quatsch. Prima als je het ergens niet mee eens bent, maar ga niet lopen janken van 'ja maar als zij dan bla bla bla bla'.

Het gaat er om dat vorige 2 keren er opmerkingen gemaakt werden die op de persoon waren en zonder 'leuke' smilies en dat als ik daar wat van zij (in 1e instantie op nettere manier dan Y nu) dan was ik de gebeten hond

Daarna bij elk klein dingetje, moest ik me verantwoorden.

Nu zit ik gewoon te ouwehoeren als iedereen, flipt zij onterecht, en dan ben ik óók nog weer de kwaaie...

Ja nogal logisch dan dat ik me onmachtig ga voelen zo van kan geen goed doen hier...

Als ik yashaaaa had willen beledigen dan doe ik dat wel direct, en niet verkapt... als er bij mij smileys enzo staan is het positief bedoeld....

Over empathie gesproken, leef je ook in mij in dan, gezien de vorige situaties en nu dit, dat het nogal logisch is dat dat frustrerend is.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:23:08 #134
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427605
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen
. .
Zerg schreef:
pi_58427609
Jups! Want ik ben ook echt van het soort dat zich meteen ff goed laat nemen
pi_58427614
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:22 schreef Mikkie het volgende:
Ho ho. Jij mag dat tijdens de meet bespreken. Yashi en ik doen dat ná de meet. Non-verbaal, welteverstaan .
En hij gaat maar door en door en door .
pi_58427622
Het liefst met zen 3en tegelijk
pi_58427645
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moeten alle gaten gevuld worden ja?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:24:36 #139
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_58427646
quote:
Ik laat deze passeren Mikkie is me te dominant
pi_58427668
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yasha postte iets over je stalkadoratie, een opmerking. Hierop reageerde je nogal "apart" en aangevallen, ipv dat je bij jezelf naging over hoe je posts geinterpreteerd worden/ werden. Als je daarna post:
[..]

Komt dit uitlokkend over. Niet grappig, want ik mis andere smilies.
[..]

Zo komt het misschien meer over, zoals jij het wilt over laten komen. Al is er met smilies weinig sarcastisch / humoristisch van je tekst te maken
En zo kan je dezelfde analyse op duizenden posts loslaten...

Maar gewoon de inhoud al, gezien de context... kan onmogelijk lullig bedoeld zijn.... als ze Pietje nou persoonlijk kende ofzo.... is toch gewoon duidelijk geouwehoer... en dan staan er nog smileys bij ook.

Maar dit bedoel ik dus, als andersom was geweest had je gewezen op de smileys die erbij stonden om te bewijzen dat het grappig bedoeld was... en dáár ben ik nu over de zeik over. Zo oppertunistisch
pi_58427686
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ik laat deze passeren Mikkie is me te dominant
!
pi_58427719
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
.... als ze Pietje nou persoonlijk kende ofzo.... is toch gewoon duidelijk geouwehoer... en dan staan er nog smileys bij ook.

Maar dit bedoel ik dus, als andersom was geweest had je gewezen op de smileys die erbij stonden om te bewijzen dat het grappig bedoeld was... en dáár ben ik nu over de zeik over. Zo oppertunistisch
Kwestie van inschatten, maar goed ik kap ook met reageren want dit blijft een discussie die niet opgelost kan worden. De punten die gemaakt zijn zijn duidelijk en er is echt niemand die je hier weg wil hebben of zo. Kap alleen met 't toespelen op F, en klaar.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:28:17 #143
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_58427729
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:25 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

En zo kan je dezelfde analyse op duizenden posts loslaten...

Maar gewoon de inhoud al, gezien de context... kan onmogelijk lullig bedoeld zijn.... als ze Pietje nou persoonlijk kende ofzo.... is toch gewoon duidelijk geouwehoer... en dan staan er nog smileys bij ook.

Hier ga je de fout in,. het is voor "ons" niet duidelijk genoeg. Oa. gezien je eerdere "negatief" ingestelde posts in het verleden, ga je iemands post anders lezen. En hier had ik dus ook een beetje het idee dat jij een gebeten hond, aangebrande bami voelde
pi_58427748
aangebrande bami !
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:29:34 #145
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427751
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:23 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Het gaat er om dat vorige 2 keren er opmerkingen gemaakt werden die op de persoon waren en zonder 'leuke' smilies en dat als ik daar wat van zij (in 1e instantie op nettere manier dan Y nu) dan was ik de gebeten hond

Daarna bij elk klein dingetje, moest ik me verantwoorden.

Nu zit ik gewoon te ouwehoeren als iedereen, flipt zij onterecht, en dan ben ik óók nog weer de kwaaie...

Ja nogal logisch dan dat ik me onmachtig ga voelen zo van kan geen goed doen hier...
Zij flipt in jouw ogen onterecht, maar kennelijk kunnen anderen zich er wel iets bij voorstellen. Leg je dan de schuld bij alle anderen, of ga je bij jezelf te rade?

Wel jammer overigens, ik zat toevallig vorige week ofzo nog te denken dat sinds het vorige akkefietje er helemaal geen gezeik meer was geweest .
quote:
Als ik yashaaaa had willen beledigen dan doe ik dat wel direct, en niet verkapt... als er bij mij smileys enzo staan is het positief bedoeld....
Het ging ook niet om Yash beledigen, net als dat het haar niet gaat om jou beledigen. Ze zet alleen de nodige vraagtekens bij je posts, en dat is niet heel gek, vind ik.
quote:
Over empathie gesproken, leef je ook in mij in dan, gezien de vorige situaties en nu dit, dat het nogal logisch is dat dat frustrerend is.
Oh, ik kan me zeker voorstellen dat het frustrerend is. Logisch, ook. Maar dat het voor jou frustrerend is, maakt niet meteen dat anderen zich dan maar moeten aanpassen en hun bek moeten houden zodat jij geen frustraties hebt. Het is nu de kunst om wat te doen met de feedback die je krijgt.

Twee opties: of je gaat zitten kniezen, je beledigd voelen en hier weg blijven omdat je je niet begrepen voelt en boehoe-iedereen-is-tegen-mij, of je pakt de feedback op door te denken 'goh, er zijn blijkbaar een aantal mensen die mijn posts niet interpreteren zoals ik ze over het algemeen bedoel, hoe ga ik dat oplossen?'. En wat die oplossing is kan ik je niet panklaar geven en dat wil ik ook helemaal niet, maar misschien dat CP al een aardige suggestie heeft gegeven. En ik heb net ook al iets aangegeven waarvan ik denk dat het niet zozeer jouw posts beïnvloed, maar wel de manier van interpreteren van anderen (namelijk: het ontbrekende interactiegehalte).
Zerg schreef:
pi_58427754
het ging geeneens over die F-geintjes bij yashaaaaa

lees haar reaktie op pagina 1 nog eens...

ze flipt omdat ze denkt dat ik haar aanval omdat ik geinde van dat ze jaloers was omdat zíj geen naamtopic had en dat jij als haar oude liefje dat misschien wel wilde maken...

zonder smileys is dat al overduidelijk gewoon kul en dus plagerig...

daar gaat het om hoor, niet over die 'toespelingen'
pi_58427755
Mikkie, jij was slapen .
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:30:32 #148
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427766
quote:
Ja kom zeg . Ik weet dat je een open relatie wilt, maar zou je het in het begin niet even rustig aan doen
Zerg schreef:
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:31:44 #149
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427788
quote:
Ga je nu trouwens zelf nog een beetje bespreken hoe het zit? Wat voor vorm ze zijn, maten enzo, of moet Piet er echt naar gaan vragen? .
Zerg schreef:
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:32:23 #150
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427801
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, jij was slapen .
Ja papa .
Zerg schreef:
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:33:00 #151
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58427810
Ben er nu ook inderdaad vandoor. Slaap lekker allemaal en tot in dromenland Yash .
Zerg schreef:
pi_58427820
4 op een rij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')