quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom sms je überhaupt met swarma?
En hoe kansloos ben je als je je door iemand laat smsen dat er een rel is op internet?
[ afbeelding ]
Naja nu zet je me wel als een slet neer hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze refereerde daarmee naar alle![]()
![]()
en
smileys richting iedereen
.
Ah dan ben je gelukkig wel mijn sletje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja nu zet je me wel als een slet neer hoor
Hmmm. Wat mij betreft is het allebei waarquote:
Relaxed manquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik stap maar uit deze reeks ofzo.....
Ik kwam op de nederlandse triathlon bond, dus toen ging ik 't maar vragenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En jah ik heb het gegoogledGelukkig stel je voor dat ik het uit men kop wist
Als ik jou dadelijk irl zie staat het schaamrood me op de kakenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm. Wat mij betreft is het allebei waar.
Dat is ideaal, dan kan ik daar lekker op doorgaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik jou dadelijk irl zie staat het schaamrood me op de kaken
whehe dat wordt een leuke meet danquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik zit irl zeer snel op de kast dus![]()
Perfect! Eens kijken hoe we daar van kunnen profiterenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik zit irl zeer snel op de kast dus![]()
als in ik hap heel snel
Moblo brengt het wel ter sprake denk ik zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Perfect! Eens kijken hoe we daar van kunnen profiteren.
Over seks beginnen misschien... dat is toch één van je favoriete onderwerpen?
Nee je moet gewoon lief tegen mij doenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Perfect! Eens kijken hoe we daar van kunnen profiteren.
Over seks beginnen misschien... dat is toch één van je favoriete onderwerpen?
Hmmm... ik dacht meer aan eerst flauw doen en daarna goedmaakseksquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon lief tegen mij doen
Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... ik dacht meer aan eerst flauw doen en daarna goedmaakseks.
paar weken terug had ik al een betoog over de schijn tegen me hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Relaxed man, het enige wat je moet doen is niet meer richting F toespelen. Het lijkt nu gigantisch met z'n allen tegen 1 maar dat komt alleen omdat Yashi wat post, en de rest sensatie proeft (ja ik ook) en gaat ouwehoeren.
He wat? Waar heb je 't overquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar P Ik wil uitleg verdomme
je lult over je rel met me heen hoer!
Je kunt je natuurlijk ook helemaal opvreten over een paar posts, jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
paar weken terug had ik al een betoog over de schijn tegen me hebben.
Vooral bij tekst kan dat erg tegen je werken, omdat iedereen je letters kan lezen als ze willen.
Blijkbaar leest Y mijn replies heel negatief... terwijl ik constant met een smile zit te ouwehoeren net als iedereen... dat ik jou haar liefje noem is toch overduidelijk een geintje? jullie kennen elkaar geeneens, doelde alleen op dat mrs puk toen enzo... naja ik hoef me zelf niet uit te leggen... alleen jammer dat waar andere keren iedereen mij er even op wees dat ik fout zat, niemand nu zegt dat ik het allemaal gewoon leuk bedoelde, want dat weten jullie denk ik wel... jammer
En dat met F is toch gewoon 1 grap man die ik juist doorzette door jullie gehap erop... lekker boeiend ook, geen reden om mij ineens af te branden...
het heeft gewoon geen zin meer voor mij hier nog te posten.... zelfs als ik 4 weken lang gewoon positief gezellig naar mijn mening zit te ouwehoeren met iedereen doe ik het voor sommigen nog niet goed.... ja dan is voor mij de gezelligheid hier er wel af.
Ik had 't iig leuk vandaag, tot net dan
Andere keren moest iedereen z'n woordje over mij doen, andersom zou ik dit keer dan wat steun verwachten maar zit er niet echt in zo te zien.... ik voel me nu echt kut hierover, gaat helemaal nergens over... maar is nu wel echt laatste hoofdstuk van mij hier.
Hou je het korter dan drie pagina's?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Noes, nu zit ik er alsnog middenin. Maar goed, ik ga ff een reactie tikken, niet wegrennen aub
.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
er is meer leven buiten Fok om hoor.
Ten eerste, als je als eens een rel achter de rug hebt, ben je een makkelijker slachtoffer, want bij de eerste actie van wie dan ook is 't makkelijk happen voor iedereen door te refereren naar een eerdere rel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
paar weken terug had ik al een betoog over de schijn tegen me hebben.
Vooral bij tekst kan dat erg tegen je werken, omdat iedereen je letters kan lezen als ze willen.
Blijkbaar leest Y mijn replies heel negatief... terwijl ik constant met een smile zit te ouwehoeren net als iedereen... dat ik jou haar liefje noem is toch overduidelijk een geintje? jullie kennen elkaar geeneens, doelde alleen op dat mrs puk toen enzo... naja ik hoef me zelf niet uit te leggen... alleen jammer dat waar andere keren iedereen mij er even op wees dat ik fout zat, niemand nu zegt dat ik het allemaal gewoon leuk bedoelde, want dat weten jullie denk ik wel... jammer
En dat met F is toch gewoon 1 grap man die ik juist doorzette door jullie gehap erop... lekker boeiend ook, geen reden om mij ineens af te branden...
het heeft gewoon geen zin meer voor mij hier nog te posten.... zelfs als ik 4 weken lang gewoon positief gezellig naar mijn mening zit te ouwehoeren met iedereen doe ik het voor sommigen nog niet goed.... ja dan is voor mij de gezelligheid hier er wel af.
Ik had 't iig leuk vandaag, tot net dan
Andere keren moest iedereen z'n woordje over mij doen, andersom zou ik dit keer dan wat steun verwachten maar zit er niet echt in zo te zien.... ik voel me nu echt kut hierover, gaat helemaal nergens over... maar is nu wel echt laatste hoofdstuk van mij hier.
quote:
Ook zonder tieten lukt het, zie Yashaaaa oe oeo eoeoeoeoeoe is dit op de persoon?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Grappig hoor, als ik ook maar klein beetje onvrede uit over opmerkingen die echt op de persoon zijn, met serieuze smileys etc... krijg ik iedereen over me heen.
Zit ik hier te grappen en te grollen/ouwehoeren als iedereen net, en gaat Yashaaaa ineens flippen, en dan heb ik het óók gedaan.
Zal ik maar paar tieten groeien ofzo? blijkbaar kan je dan geen fout doen...
En dat jullie gaan twijfelen of ik het serieus meen is toch de hele grap man.... ik ben nou eenmaal dubbelzinnig...
De mijne zijn nu ook niet bepaald noemenswaardig hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hehehe ik maakte de grap zelf ook alquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ook zonder tieten lukt het, zie Yashaaaa oe oeo eoeoeoeoeoe is dit op de persoon?pas op nu durf k niet meer naar de meet te komen
![]()
En je komt enkelzinnig over Martin. Mikkie had ergens wel gelijk
Dat bepalen we zelf welquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
De mijne zijn nu ook niet bepaald noemenswaardig hoor
Bullshit. Niet iedereen valt over je heen, dan had je je gezeik al lang gehad. Iedereen probeert het nu juist voor je in perspectief te stellen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Grappig hoor, als ik ook maar klein beetje onvrede uit over opmerkingen die echt op de persoon zijn, met serieuze smileys etc... krijg ik iedereen over me heen.
Zit ik hier te grappen en te grollen/ouwehoeren als iedereen net, en gaat Yashaaaa ineens flippen, en dan heb ik het óók gedaan.
Kan wezen, en is prima. Ben je zelf bij. Maar wees dan ook niet op je pik getrapt als mensen vragen stellen bij wat je bedoelt. Je zegt dat het de bedoeling is, dan kun je reacties verwachten. Nu krijg je je reactie, mensen kunnen je dubbelzinnigheid kennelijk niet helemaal goed interpreteren, en dan schreeuw je ineens moord en brand dat je zo zielig bent? Dat is niet fair.quote:En dat jullie gaan twijfelen of ik het serieus meen is toch de hele grap man.... ik ben nou eenmaal dubbelzinnig...
Ik zou meteen gaan slapen, aangezien ik seizoen 1 tot en met 3 in een week gekeken heb.. Dus volgens mij was het nogal spannend.. of ik had gewoon geen leven... Hmm ik denk dat het toch dat laatste wasquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef Mikkie het volgende:
Grote twijfel maakt zich van mij meester... ga ik nog een aflevering One Tree Hill kijken (S02E01) en daarna slapen, of ga ik meteen slapen...aangezien om 6.15 de wekker weer gaat?.
Is dat zo? Dat valt toch wel mee? Picsquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De mijne zijn nu ook niet bepaald noemenswaardig hoor
Zoveel tijd heb ik niet eens. Of ik moet gewoon helemaal niet meer gaan slapenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zou meteen gaan slapen, aangezien ik seizoen 1 tot en met 3 in een week gekeken heb.. Dus volgens mij was het nogal spannend.. of ik had gewoon geen leven... Hmm ik denk dat het toch dat laatste was
Nogmaals, als iemand 0.0 reageert op tientallen toespelingen moet je bij jezelf te rade gaan. Het grote verschil is dat Y reageerde en F niet (helemaal nooit, een prestatie op zichquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
waren mijn reakties anders dan die van de rest? minder 'geouwehoer'-lijk ?
Nee ik krijg een preek over hoe ik moet posten terwijl Y er gewoon ver ver ver naast zit... scheve wereld hier.
Ik denk dat je hier de crux de pakken hebt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
waren mijn reakties anders dan die van de rest? minder 'geouwehoer'-lijk ?
Nee ik krijg een preek over hoe ik moet posten terwijl Y er gewoon ver ver ver naast zit... scheve wereld hier.
Dat zie je dan wel heaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat valt toch wel mee? Pics
Ik moet natuurlijk wel weten waar ik mee te maken heb zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |