Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik durf Mikkie morgen echt niet onder ogen te komen
ervaring?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naja, ik vond die paarse voorbinddildo een minder goed alternatief.
Een fles ketjap in je kont?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben uiteraard voor nog raardere dingen op de Poli beland![]()
Laat mij er ff buiten wil jequote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
dan word je ontmaagd met een grote paarse voorbinddildo geleend van PietjePuk?![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah ik mot geen pindakaaspottenkijkers
Okay, ik weet dat je groot van me gewend bent, maar zo'n kegel erin schuiven lijkt me wel een stap te ver, schatquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat ook niet neeDoe mij die kegels maar van de bowlingbaan
Nou ik weet zeker dat dat bij mij niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wie zegt dat ze er bij mij ingeschoven worden
jij denkt ook alleen maar aan jezelf hè?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, ik weet dat je groot van me gewend bent, maar zo'n kegel erin schuiven lijkt me wel een stap te ver, schat.
Nou zo'n bowlingpin erin lijkt me als vrouw ook niet echt een pretjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij denkt ook alleen maar aan jezelf hè?bang dat je niets meer voelt straks
Kun je nou al Catannen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als iedereen afhaakt ga ik maar ff P&W kijken.
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
de donald duck lezen is toch synoniem voor schijten? Aangezien dat een echt wc-blaadje is?
Neequote:
that's mequote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moblo is er en 't gaat standaard over neuken en schijten.
Wat hebben we nou aan jouquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee. Als ik daaraan ga beginnen kom ik nergens meer toe
.
We gaan bowlen he, niet op survivalkampquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag mooi setje Probiker motorschoenen, en Alpinestars zomerhandschoenen gekocht, ik ben echt he-le-maal klaar voor morgen
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We gaan bowlen he, niet op survivalkamp.
Verzin een beterequote:
Wees blij dat je grappen een keer gewaardeerd wordenquote:
Het topic erover staat bol van 't gezeik over 't programma.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm even mijn saldo checken.. ik ben meegevraagd naar Rock'inpark.. even kijken of dat erin zit
Zonde... was vorige jaren dik succes toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het topic erover staat bol van 't gezeik over 't programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |