quote:Unlockable Characters:
King Boo - Win 50cc Star Cup
Diddy Kong - Win all 50cc Cups
Baby Daisy - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Wii Grand Prix Cups
Mii (Outfit A) - Win 100cc Special Cup
Mii (Outfit B) - Unlock 32 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Mii (Outfit C) - Get 15,000 points in VS mode - *unconfirmed
Dry Bones - Win 100cc Leaf Cup
Bowser Jr. - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Retro Grand Prix Cups
Daisy - Win 150cc Special Cup
Dry Bowser - Attain at least 1 Star Rank for all 150cc Wii Grand Prix Cups
Funky Kong - Unlock 4 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Baby Luigi - Unlock 8 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Birdo - Play Time Trials on 16 different courses/Get 250 wins online
Toadette - Play Time Trials on all 32 different courses
Rosalina - With a Super Mario Galaxy save, win a series of Grand Prix cups/Without Galaxy save, Attain at least 1 Star Rank for all Mirror Grand Prix Cup
Unlockable Karts:
Cheep Charger (small kart) - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Retro Grand Prix Cups
Blue Falcon (small kart) - Win Mirror Lightning Cup
Rally Romper (small kart) - Unlock 1 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Turbo Blooper (medium kart) - Win 50cc Leaf Cup
Royal Racer (medium kart) - Win 150cc Leaf Cup
B-Dasher (medium kart) - Unlock 24 Expert Staff Ghost data
Piranha Prowler (large kart) - Win 50cc Special Cup
Dragonetti (large kart) - Win 150cc Lightning Cup
Aero Glider (large kart) - Win all 150cc Retro Grand Prix Cups
Unlockable Bikes:
Quacker (small bike) - Win 150cc Star Cup
Bubble Bike (small bike) - Win Mirror Leaf Cup
Magikruiser (small bike) - Play Time Trials on 8 different courses
Rapide (medium bike) - Win 100cc Lightning Cup
Nitrocycle (medium bike) - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Wii Grand Prix Cups
Dolphin Dasher (medium bike) - Win Mirror Star Cup
Twinkle Star (large bike) - Win 100cc Star Cup
Phantom (large bike) - Win Mirror Special Cup
Torpedo (large bike) - Unlock 12 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Misc Unlockables:
Picture option to send to Wii Message Board - Complete all 8 Cups in a class
Karts & Bikes (50cc) - Earn trophies in all 50cc Grand Prix Cups
Karts & Bikes (100cc) - Earn trophies in all 100cc Grand Prix Cups
Mirror Class - Win all 150cc Cups
Alternate Title Screen - Win all Cups
Hoe krijg je een starranking bij een 1P Grand Prix?
- wordt in alle wedstrijden 1e
- goede rondetijden rijden
- zo min mogelijk items gebruiken
Hoe maak ik een superstart?
Begin pas met gasgeven als het 2e licht net aan is.
Snel weg na een recover
Zodra Lakitu je weer op de baan zet, gas geven en je zal sneller wegrijden.
Ontwijk het POW blok!
Zodra je het POW blok in beeld ziet, begin dan met het schudden van je controller. Je zal je huidige item wel verliezen, maar je zal wel op snelheid blijven.
Bestaan er ook shortcuts?
daar ben ik een zeer goede voor:)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:58 schreef McGilles het volgende:
Zijn hier nog meer fans van Time Trial die zin hebben om snelle tijden neer te zetten? Want het leukste vind ik als ik echt een uitdaging heb en een bepaalde tijd die verbetert moet worden!
Wat is je tijd op SNES Mario Circuit 3 en wat is je tijd op Shy Guy Beach?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:07 schreef mangamusicfan het volgende:
[..]
daar ben ik een zeer goede voor:)
bij snes 3 zit ik niet al te ver van de top 10 af:)
ongeveer 1,2 sec
en shy guy beach:)
maar verder vind ik er meer leuk. om te doen:)
maar sommigen levels
Jij staat verdomme overal boven aan in mijn lijstjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:07 schreef mangamusicfan het volgende:
[..]
daar ben ik een zeer goede voor:)
bij snes 3 zit ik niet al te ver van de top 10 af:)
ongeveer 1,2 sec
en shy guy beach:)
maar verder vind ik er meer leuk. om te doen:)
maar sommigen levels
oke ik zal je toevoegenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat is je tijd op SNES Mario Circuit 3 en wat is je tijd op Shy Guy Beach?
ps: voeg mij ff toe: McGilles 0645-5944-5887
jij staat bij mij bij meestal 6 tot 10quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jij staat verdomme overal boven aan in mijn lijstje
En ik heb net Dry Bowser unlocked, yay
Maar uit welke game komt die eigenlijk?
quote:Unlockable Characters:
King Boo - Win 50cc Star Cup
Diddy Kong - Win all 50cc Cups
Baby Daisy - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Wii Grand Prix Cups
Mii (Outfit A) - Win 100cc Special Cup
Mii (Outfit B) - Unlock 32 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Mii (Outfit C) - Get 15,000 points in VS mode - *unconfirmed
Dry Bones - Win 100cc Leaf Cup
Bowser Jr. - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Retro Grand Prix Cups
Daisy - Win 150cc Special Cup
Dry Bowser - Attain at least 1 Star Rank for all 150cc Wii Grand Prix Cups
Funky Kong - Unlock 4 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Baby Luigi - Unlock 8 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Birdo - Play Time Trials on 16 different courses/Get 250 wins online
Toadette - Play Time Trials on all 32 different courses
Rosalina - With a Super Mario Galaxy save, win a series of Grand Prix cups/Without Galaxy save, Attain at least 1 Star Rank for all Mirror Grand Prix Cup
Unlockable Karts:
Cheep Charger (small kart) - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Retro Grand Prix Cups
Blue Falcon (small kart) - Win Mirror Lightning Cup
Rally Romper (small kart) - Unlock 1 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Turbo Blooper (medium kart) - Win 50cc Leaf Cup
Royal Racer (medium kart) - Win 150cc Leaf Cup
B-Dasher (medium kart) - Unlock 24 Expert Staff Ghost data
Piranha Prowler (large kart) - Win 50cc Special Cup
Dragonetti (large kart) - Win 150cc Lightning Cup
Aero Glider (large kart) - Win all 150cc Retro Grand Prix Cups
Unlockable Bikes:
Quacker (small bike) - Win 150cc Star Cup
Bubble Bike (small bike) - Win Mirror Leaf Cup
Magikruiser (small bike) - Play Time Trials on 8 different courses
Rapide (medium bike) - Win 100cc Lightning Cup
Nitrocycle (medium bike) - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Wii Grand Prix Cups
Dolphin Dasher (medium bike) - Win Mirror Star Cup
Twinkle Star (large bike) - Win 100cc Star Cup
Phantom (large bike) - Win Mirror Special Cup
Torpedo (large bike) - Unlock 12 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Misc Unlockables:
Picture option to send to Wii Message Board - Complete all 8 Cups in a class
Karts & Bikes (50cc) - Earn trophies in all 50cc Grand Prix Cups
Karts & Bikes (100cc) - Earn trophies in all 100cc Grand Prix Cups
Mirror Class - Win all 150cc Cups
Alternate Title Screen - Win all Cups
Hoe krijg je een starranking bij een 1P Grand Prix?
- goede rondetijden rijden
- zo min mogelijk items gebruiken
Hoe maak ik een superstart?
Begin pas met gasgeven als het 2e licht net aan is.
Snel weg na een recover
Zodra Lakitu je weer op de baan zet, gas geven en je zal sneller wegrijden.
Ontwijk het POW blok!
Zodra je het POW blok in beeld ziet, begin dan met het schudden van je controller. Je zal je huidige item wel verliezen, maar je zal wel op snelheid blijven.
Bestaan er ook shortcuts?
Jawel hoor
Je kunt ook met zn 2-en onlinequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:32 schreef Maisnon het volgende:
Oh cool, Dry Bowser zit ook nog echt in die game
Ja, die heb ik dus nooit gespeeld
Maar eh, zodra ik hem een beetje gewend bent ga ik online meerijden en time trialen! Moet hem wel met 3 andere Mario Kart fanaten delen, broertjes enzo.
Wat dus betekend dat ik vaker offline multiplayer zal doen dan online
En ik heb new super mario bros nog in mn kast staan ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:30 schreef mangamusicfan het volgende:
[..]
jij staat bij mij bij meestal 6 tot 10
ook goed:)
en dry bowser
komt uit de game: new super mario bros voor op de ds
Mja het werd in de vorige delen zovaak gevraagd dat het gewoon handig is als het erin staat denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:34 schreef Maisnon het volgende:
Die unlockables zijn ook best spoilers misschienmaar toch handig aan de andere kant.
Het is maar een spelletjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:39 schreef Oksel het volgende:
Ik heb veel punten weer verloren. Ach.
Dat hoeft niet hoor, je kunt ook met minder punten een starrank krijgen. Ik heb bijvoorbeeld met 57 punten ook bij een cup een starrankquote:Hoe krijg je een starranking bij een 1P Grand Prix?
lquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:20 schreef shroomer het volgende:
tvp.
Kan iemand iets zeggen over voor en nadelen van sommige karts en gewichtsklassen bij time-trails en/of cups?
Kun je bijvoorbeeld een 3 sterren rating behalen of expert ghosts halen met baby mario en zo'n kinderbuggy, of kan dat veel makkelijker met bowser/bulletbike etc.?
Of een linkje naar een goede f.a.q. als je geen zin hebt om te typen
Ah daar heb ik al wat aanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:29 schreef mangamusicfan het volgende:
[..]
l
licht erg aan de baan die je kiest.
shy guy ebach bevoorbeeld moet met een kleine want die remt weinig af in ehtw ater maar dat abby geval moet je dan absoluut neit gebruiken.
maar in de meeste levels maak je toch gebruik van de bowser bikes alleen voor time trail dan.
want in een normale race kan ik het niet met zware voertuigen
heb bijna overal 3 ster nog 1 cup amar die wil maar niet lukkendat stomme flower cup ding op mirror
![]()
ja dat is waar jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:19 schreef YPrue het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, je kunt ook met minder punten een starrank krijgen. Ik heb bijvoorbeeld met 57 punten ook bij een cup een starrank
Haha jaquote:
Ja ik keek mee dus daardoor zag ik dat je op 9001 stond..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha jaff dan
Daarna weer een dikke 100pts verloren maar ik kom weer in de buurt
PS: Eric is ook goed btw!(deed net wat races met o.a. hem dus)
zoals je meschien wel weet is de beste keuze voor de meeste levels funky kong met bowser bikequote:
Dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:32 schreef Tamaartje het volgende:
misschien dit nog even toevoegen aan de OP ?
[..]
Tuurlijk wel. Eerst gewoon goed offline oefenen, de banen leren kennen en welke kart/bike bij je past.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:37 schreef Maisnon het volgende:
Maar serieus, als ik dus morgen begin aan het hele Kart gebeuren, dan kan ik toch met geen mogelijkheid ooit die punten van jullie inhalen? Dat vind ik ook zoiets
Op een korte geluksbaan goed gaan rijden heeft totaal geen zin, gewoon laatste gaan rijden en pas in de laatste lap in gaan halen, grotere kans op succes!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:12 schreef neggix het volgende:
Net ff met Pom geraced.. Wat een scheitmensen die elke keer weer die tyfus korte geluks banen kiezenWord ik echt schietziek van, een paar tussendoor oke, maar pffff.
En die 8000 wil maar niet lukken elke keer.... 3e worden en dan min punten krijgen elke keer
Rij Bowsers Castle een paar keer in TimeTrial en kijk hoe je snel kan rijden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:50 schreef Borizzz het volgende:
Nou het gaat dus al een paar keer zo:
dry dry ruins: 1e (das makkelijk; als het een keer niet lukt gewoon opnieuw beginnen)
moonview highway: 1e of 2e lukt wel
bowser castle: 9e (hier zit dus t probleem)... tips?
rainbow road: 1e of 2e wordt ik meestal wel
Waar Bowser die vuurballen gooit moet je net niet die boostjes nemen maar gewoon die sprong evenwijdig nemen aan de rand, veel sneller. Ook kan je de eerste 3 bochten allemaal miniturbo'tjes + wheelie's doen, op het laatste rechte stuk kan je minimaal 2x stunten en net na die Bowser vuurballen kan je de binnenbocht nemen waar die vuur uit de grond komt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:20 schreef Webby het volgende:
Als je 9e wordt rij je hem niet foutloos iig. Bowsers castle is een leuke track. Bij die golvende grond kan je stunts doen. De 90 graden bochten daarna kan je allemaal een mini turbo halen. Dan na de half pipe waar bowser vuurballen gooit heb je een flauwe hele lange bocht naar rechts, daar kan je als je die doortrekt de trappen op 3x een mini turbo doen en aan het einde stunten over de lava.
Je rijdt zeg maar op die blauwe boost dingen af op de zijkant, als je er bijna bent ga je evenwijdig rijden met die dingen en ipv een grote sprong maar je gewoon een rechte sprong naar de overkant, veel sneller, je moet bij de eerste sprong geen truck doen maar bij de 2e wel, beide moet je trouwens links rijden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:37 schreef Borizzz het volgende:
Het zit m denk ik in de half pipe waar bowser die vuurballen op je af stuurt.
Ik ga altijd 2x een sprong maken aan de zijkant omdan over die trage stukken te geraken. Geen idee hoe het anders moet. Wordt hierboven wel iets over gezegd maar ik vat dat niet helemaal. Iemand die dit kan/wil uitleggen?
Kom ik ook niet aan. Ik zat rond de 7500 maar door al die disconnects nu rond de 6600. Ik ga no way boven de 7500 uitkomen. Zo goed ben ik gewoon niet. Maar lol is belangrijker :-)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:12 schreef neggix het volgende:
En die 8000 wil maar niet lukken elke keer.... 3e worden en dan min punten krijgen elke keer
Ik ben gisteravond nog online geweest en had geen last van disconnectsquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:06 schreef __Saviour__ het volgende:
werkt online nu al weer wat beter?
Ik zit nu rond de 9000 nog-wat punten, dus mocht je vanavond online zijn kom je me mss tegenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:32 schreef saskia_89 het volgende:
Had er vandaag nog wel 2 ofzo, maar niet onder de race dus geen punten verloren. Maar ik heb dat wel eens vaker, ook voordat Amerika massaal ging mario karten. Sta nu nog steeds 8100 nog wat, wil wel graag boven de 8000 rijden, maar zit steeds met mensen rond de 5500 dus dat schiet niet echt op.
Hoe doe je dat in vredesnaam? Als je zoveel punten hebt krijg je er steeds maar superweinig bij als je wint.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit nu rond de 9000 nog-wat punten, dus mocht je vanavond online zijn kom je me mss tegen
Hier werkt online goedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:03 schreef SnuggLe het volgende:
Goede vraag van __Saviour__, doettie het al weer? Dan kom ik vanavond ook nog even online.
[..]
Kom ik ook niet aan. Ik zat rond de 7500 maar door al die disconnects nu rond de 6600. Ik ga no way boven de 7500 uitkomen. Zo goed ben ik gewoon niet. Maar lol is belangrijker :-)
Vooral voorzichtig spelen en niet te lang achter elkaarquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in vredesnaam? Als je zoveel punten hebt krijg je er steeds maar superweinig bij als je wint.
Ik val bij de eerste gewoon in de afgrondquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je rijdt zeg maar op die blauwe boost dingen af op de zijkant, als je er bijna bent ga je evenwijdig rijden met die dingen en ipv een grote sprong maar je gewoon een rechte sprong naar de overkant, veel sneller, je moet bij de eerste sprong geen truck doen maar bij de 2e wel, beide moet je trouwens links rijden.
Op naar de starratingquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:04 schreef Borizzz het volgende:
Nou ja t is gelukt: DRY BOWSER unlocked; en dat schijnt toch best lastig te zijn
1e - 1e - 4e - 1e was voldoende
Waar blijven de Fok!ers..?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je de Worldwide Rankings bekijkt van de nu lopende competitie zeg, dat wordt gedomineerd door Japanners
Dan sta je op gelijk niveau met de amerikanen, juist spelen nu, dan is het een eerlijke uitdagingquote:Ik ga niet online, heb 1 biertje, 3 glazen champgane, 2 glazen wit, 3 glazen rood, 2 glazen dessertwijn, 3 glazen port en 1drambuie op. Oh, en net nog een biertje op het terras. En nu nog een biertje. Dus nee, ga jullie geen gratis punten geven...
ik heb geen min gehad:Oquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:43 schreef Oksel het volgende:
Fok!Manga had net -434..Au!
Ik heb de 7000 gehaald. Ik ben ook niet zo goed, dus kijken of ik dat kan vasthouden.
Ja je hebt daar een normal ghost en een expert ghost, net als op elke andere baan!quote:Op zondag 4 mei 2008 10:10 schreef Tamaartje het volgende:
Mijn vriend is nu de ghost data's aan het proberen te verbeteren maar klopt het dat er op sommige tracks meerdere ghosts zijn? Zoals op DK Mountain?
maar je ziet er niet overal 2quote:Op zondag 4 mei 2008 10:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja je hebt daar een normal ghost en een expert ghost, net als op elke andere baan!
DK mountain moet je echt de shortcut nemen aan het eind, dan rij je zo een snelle tijd
Ik rij vanaf het begin af aan al met toad en later toen ik toadette heb unlockt ben ik met haar gaan racen op de Bullet Bike.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
Online loopt geloof ik nu weer goed, ik heb geen problemen meer ervaren. Ik merk wel dat ik beter kan blijven bij mijn Mario + basic kart. Lekker standaard maar die kart heb ik 100% onder controleVooral omdat ik gigantisch veel drift. Sorry.Zo'n standaard uitrusting komt namelijk heel amateuristisch over Wat vinden jullie de snelste/fijnste combinatie van Kart+Character? Is het Mii Poppetje een beetje fijn dan? Die moet ik namelijk nog steeds unlocken
Als je ondergewicht hebt nietquote:Op zondag 4 mei 2008 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
Online loopt geloof ik nu weer goed, ik heb geen problemen meer ervaren. Ik merk wel dat ik beter kan blijven bij mijn Mario + basic kart. Lekker standaard maar die kart heb ik 100% onder controleVooral omdat ik gigantisch veel drift. Sorry.Zo'n standaard uitrusting komt namelijk heel amateuristisch over Wat vinden jullie de snelste/fijnste combinatie van Kart+Character? Is het Mii Poppetje een beetje fijn dan? Die moet ik namelijk nog steeds unlocken
Mii + nitrobike = win!quote:Op zondag 4 mei 2008 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
Motorenquote:
Staat toch niet gesynchoniseerd met WiiFit hehquote:
Ik heb ze nog geen aandacht gegeven.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kan je er niet mee rijden jongen?
Tja, we zijn niet allemaal pro he![]()
Motoren ftw. Die wheelies kunnen je echt vaak net dat beetje extra geven dat nodig is voor winst.quote:
Zo'n lekker gevoel als je een kart voorbij 'wheelied' voor de eerste plek, 10m voor de finishquote:Op zondag 4 mei 2008 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Motoren ftw. Die wheelies kunnen je echt vaak net dat beetje extra geven dat nodig is voor winst.
Ben ook een grote fan van Time Trailsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:58 schreef McGilles het volgende:
Zijn hier nog meer fans van Time Trial die zin hebben om snelle tijden neer te zetten? Want het leukste vind ik als ik echt een uitdaging heb en een bepaalde tijd die verbetert moet worden!
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Motoren.
[..]
Staat toch niet gesynchoniseerd met WiiFit hehWant dan telt die van mij als zo'n zware Bowser
En dan iemand expres tegen je aanrijd, omdat je zwakker bent tijdens een wheelie en je 3e wordtquote:Op maandag 5 mei 2008 01:59 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Zo'n lekker gevoel als je een kart voorbij 'wheelied' voor de eerste plek, 10m voor de finish
zou ik doen:)quote:Op zondag 4 mei 2008 23:10 schreef SnuggLe het volgende:
Netjes manga, die 9999 punten. Vindt het een hele prestatie!
Screenshot naturlijk effe maken voor hier ;-)
Dry Bowser ben ik bijna 2 weken mee bezig geweest om te halen, werd steeds gepwnd door items of maakte zelf enorme fouten die ik anders nooit maaktequote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:23 schreef ASSpirine het volgende:
Bowser junior gehaald
Nu nog funky kong, dry bowser, baby luigi en daisy
dry bowser en daisy lijken niet zo moeilijk om te halen
maar de andere 2, of ik heb nog niet veel moeite gedaan met time trials, of ik vind ze gewoon te moeilijk...
Inderdaad zover ik weer gewoon overal, dus ook op mirrorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:05 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Wanneer krijg je trouwens die ster online achter je naam? Moet je dan ook een star ranking halen op mirror mode? Heb het nu voor 50, 100 en 150cc en zie zelf nog niks...
Staat dat je 15000 punten moet halen in VS race oftewel 1000x eerste wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:35 schreef Borizzz het volgende:
Ik vond 1 star rank halen al pittig hoor!
Maar idd op naar de 2 sterren!
En klopt het dat er een mii outfit C bestaat of is dit een hoax?
nee ik krijg niks alleen 0+ mja ik win meestal ook wel ruim als ik nog verlies zijn het meestal van 9700+ mensenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wow.
En als je nu wint? Kunnen er nu geen punten meer bij?
Ik druk hem altijd pas in als de 2 bijna op zn grootst isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:37 schreef Wriggles het volgende:
Wat me nog niet goed lukte is die Boost Start of hoe je het noemt...
Zou iemand wat tips kunnen geven? Ik moet gas geven ingedrukt blijven houden toch? En wanneer moet je precies beginnen? Dat uit de OP lukte niet goed.
Haha, ja ik merkte dat idd, dacht namelijk eerst dat ie in een normale race actief was maar later bleek dat hij me had gejoined in een battlequote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef Tamaartje het volgende:
BongEric wilde je joinen maar net toen hij kwam ging jij weg
Niet duidelijk.... Maar je heb dan wel 2 ghost staff data's.. 1 is dat expert... dus je moet ze 1 voor 1 ff afgaan om het te zien of je em al hebquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:49 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe kan je in godsnaam zien bij welke parcour je de expert staaf heb geunlocked? Ik heb er nu zeker 8 geunlocked
Maar als ik ooit de resterende zou willen doen, weet ik niet met welke ik moet beginnen...
Wat is het verschil met het internet dan? Ik zou het veel intressanter vinden om een korte demo te spelen ipv een video te bekijken of een review te lezen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 06:32 schreef Vampier het volgende:
EINDELIJK!!!
Ik kwam zojuist thuis en er was zowaar een Nintendo Message waar ik op zat te wachten.
HET NINTENDO PREVIEW CHANNEL!!!!! Met infomercials over Nintendo producten en Video previews. Nu kan ik eindelijk games bekijken op de TV voordat ik ze koop.
(ik weet niet ofdat het in Europa al te downloaden is)
quote:Op donderdag 8 mei 2008 06:32 schreef Vampier het volgende:
EINDELIJK!!!
Ik kwam zojuist thuis en er was zowaar een Nintendo Message waar ik op zat te wachten.
HET NINTENDO PREVIEW CHANNEL!!!!! Met infomercials over Nintendo producten en Video previews. Nu kan ik eindelijk games bekijken op de TV voordat ik ze koop.
(ik weet niet ofdat het in Europa al te downloaden is)
heb je helemaal gelijk in, hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mensen ze gewoon origineel kopen hoor
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mensen ze gewoon origineel kopen hoor
ja dat is zo. ik merk het aan mezelf ook hoor. maar als je ziet hoeveel kutspelletjes er op de wii zijn gekomen mag ik toch van geluk spreken dat ik die niet gekocht heb.die dvd die ik eraan verneukt heb wordt dan ook direct tot oud vuil omgetoverd. aan een demo of filmpje kan je natuurlijk ook zien of een spel leuk is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:44 schreef Icefire het volgende:
[..]
![]()
Je probeert een spel dan echt helemaal uit te spelen en gooit 'm niet zo snel in de hoek als het eventjes niet lukt.
Ja ik ben er ook blij om (ben zelf ook geen koperquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:36 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in, hoor.
ik ben blij dat die mensen ook bestaan! iedereen zijn ding.
Ik noem bv heel had: SEGA FUCKING SUPERSTAR TENNIS.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:47 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
ja dat is zo. ik merk het aan mezelf ook hoor. maar als je ziet hoeveel kutspelletjes er op de wii zijn gekomen mag ik toch van geluk spreken dat ik die niet gekocht heb.die dvd die ik eraan verneukt heb wordt dan ook direct tot oud vuil omgetoverd. aan een demo of filmpje kan je natuurlijk ook zien of een spel leuk is.
Ach, ik heb daar soms ook last van hoor, zo'n periode dat niks lukt en ik meermaals 7e wordt tegen een aantal beginnersquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:49 schreef Tamaartje het volgende:
pomik ging echt slecht! heb gewoon vandaag 500 punten verloren ofzo
Gelukkig morgen even op vakantie want dit gaat niet goed
Er zijn kutspellen maar ook kutspelletjes, wat met de verbreding van doelgroepen door Nintendo te maken heeft. Wii Play bijvoorbeeld bevat geinige spelletjes voor mensen die nooit gamen, maar een hardcore gamer is er zo op uitgekeken. Daarnaast zijn nog te weinig third party ontwikkelaars met vernieuwende ideen gekomen. Er zijn veel 'opgewarmde kliekjes' uit het vorige consoletijdperk gekomen die alleen de vernieuwende besturing als speerpunt hebben. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat naast Nintendo iig Capcom en Konami met de nodige toptitels zullen komen in de toekomstquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:47 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
ja dat is zo. ik merk het aan mezelf ook hoor. maar als je ziet hoeveel kutspelletjes er op de wii zijn gekomen mag ik toch van geluk spreken dat ik die niet gekocht heb.die dvd die ik eraan verneukt heb wordt dan ook direct tot oud vuil omgetoverd. aan een demo of filmpje kan je natuurlijk ook zien of een spel leuk is.
Waarschijnlijk heb je dan de pech dat de race al begonnen is, of dat die gewoon vol zit op dat momentquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:47 schreef online het volgende:
Heb geen last meer van disconnect's maar kan vaak niet joinen bij een VS race van FC vrienden.
Fok!Manga en Fok!Brave zie ik vaak online, maar kan dan niet mee doen.
Unable to join friend als foutmelding, terwijl dit bij andere nooit voorkomt. (selectief?)
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:11 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Er zijn kutspellen maar ook kutspelletjes, wat met de verbreding van doelgroepen door Nintendo te maken heeft. Wii Play bijvoorbeeld bevat geinige spelletjes voor mensen die nooit gamen, maar een hardcore gamer is er zo op uitgekeken. Daarnaast zijn nog te weinig third party ontwikkelaars met vernieuwende ideen gekomen. Er zijn veel 'opgewarmde kliekjes' uit het vorige consoletijdperk gekomen die alleen de vernieuwende besturing als speerpunt hebben. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat naast Nintendo iig Capcom en Konami met de nodige toptitels zullen komen in de toekomst. Trouwens, als straks Smash Bros. uitkomt heb je daar voor een paar maanden (half jaar?) meer dan genoeg aan
.
Ja dat vind ik nou ook..quote:
zeker als je na een avondje stappen thuis komt en ontdekt dat je wii nog aan staat...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nou ook..
Elke keer denk ik, dit is de laatste en dan toch elke keer weer op next race drukken
Zeer herkenbaar. Ik heb ondertussen eelt op mijn duim gekregen omdat ik een onmogelijke time trail wilde neerzetten voor een vriend. Continue op weer op next race of retry drukken uit automatismequote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nou ook..
Elke keer denk ik, dit is de laatste en dan toch elke keer weer op next race drukken
Ik ken het... erg lamequote:Op donderdag 8 mei 2008 18:28 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik heb het even gehad met die mirror class. Hoe vaak het me niet is overkomen dat ik bijna nonstop op 1 lig maar aan het einde tig schilden en weet ik het wat op me afkrijg en alsnog ergens onderaan eindig. Dat is echt zo verschrikkelijk frustrerend.
quote:
Vind trouwens wel dat je als downloader ook niet mag klagen, ik zou zeggen koop de toptitels en laat de rest zitten. Een blik op gamerankings en je weet hoe goed je de game mag inschatten dus...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:57 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
Smash Bros is allang uit. ik heb dat spel ook al enkele maanden in mijn bezit.(ook een voordeel van downloaden) toen mario kart uitkwam verdween Smash Bros weer in de zipper wallet![]()
Ja, een ster waarschijnlijk ook, maar meestal hou je een item nooit zo lang vast. Dan komt er wel een bliksem of powquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:25 schreef ASSpirine het volgende:
heb ooit een bullet bill gehad toen ik op positie 11 ofzo stond, ben daarna gewoon tot nr 1 gereden zonder de bullet bill te gebruiken. En vlak voor ik aan de finish kwam werd een blauwe schild op me afgevuurd, heb dus uit noodzaak een paar meter voor de finish bullet bill gebruikt en die blijkt ook imuun te zijn tegen de blauwe schild
Ja, dat had ik dus ook, ik lag eerste, vuurde vlak voor de finish dat blauwe schild af, kreeg hem zelf 0.1mm voor de finish op m'n kop en eindigde als vijfde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef TheStar het volgende:
Ik heb zelfs 1x gehad online dat ik een blauw schild kreeg terwijl ik eerste stondvlak voor de finish weggedaan en kreeg over de finishlijn op mn kop
was wel maf
Hehe, ik kreeg eens een blauw schildje bij Wario's Goldmine, maar ik had helemaal niet door dat ik eerste stond. Ik vuur dus dat ding af met de gedachte 'zo, kan ik dadelijk even zwaaien naar de nummer 1 als ik er voorbijrijd'. Net na het moment dat ik dat ding afvuurde zag ik de '1st' in de hoek staan. Dat blauwe gevaarte vloog even een eindje vooruit, kwam toen terug en raakte me dusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef TheStar het volgende:
Ik heb zelfs 1x gehad online dat ik een blauw schild kreeg terwijl ik eerste stondvlak voor de finish weggedaan en kreeg over de finishlijn op mn kop
was wel maf
Oh dan ben ik dus gelukkig niet de enige.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 07:42 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hehe, ik kreeg eens een blauw schildje bij Wario's Goldmine, maar ik had helemaal niet door dat ik eerste stond. Ik vuur dus dat ding af met de gedachte 'zo, kan ik dadelijk even zwaaien naar de nummer 1 als ik er voorbijrijd'. Net na het moment dat ik dat ding afvuurde zag ik de '1st' in de hoek staan. Dat blauwe gevaarte vloog even een eindje vooruit, kwam toen terug en raakte me dus
Die is een heletijd geleden al gestart toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Net een bericht van wiiconnect24,
de eerste mario kart competition is gestart!!
Je MOET vndaag een race doen erbij anders kun je al niet meer meedoen...
Yeah rightquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook, ik lag eerste, vuurde vlak voor de finish dat blauwe schild af, kreeg hem zelf 0.1mm voor de finish op m'n kop en eindigde als vijfde.
Naar rankings gaan in het channel. Dan een baan kiezen en een friend, en dan gewoon versturenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:38 schreef WjeroneW het volgende:
Heb al tijdje niet meer op de topics van MK gezeten, maar ik heb het laatst ff uitgespeeld en ik ging ff time trials doen en toen vroeg ik me af:
Hoe stuur ik mijn tijden van time trials naar een Friend heen (als dat kan)?
Lees het eerst eens zorgvuldig door waar het over ging en oordeel daarna pas.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:37 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Niets yeah right, dat klopt.
Als de nr1 al binnen is , gaat het schild naar de nr2, etc.....
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:50 schreef Oksel het volgende:
Zo, weer terug uit Spanje. Heel veel MK gespeeld, met een paar vrienden en heel veel drank.
Natuurlijk!quote:
zorg dat je een ster of kogel of iets dergelijks bemachtigd en gebruik die pas vlak voor de finishquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:47 schreef shroomer het volgende:
Bah dit spel is nep en vals! Hoe moet ik sterren behalen als ik steeds op het laatst door iets wordt geraakt?
Ow leuk!quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:40 schreef Tamaartje het volgende:
er is weer een nieuwe competitionje moet zo snel mogelijk door 10 poortjes rijden
Ja hier knipperde de wiiquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:42 schreef neggix het volgende:
Kome die competties niet meer met een blauw ledje?? Vorige keer wel
Nou eens ff kijken.. Nu ik weer werk een stuk minder tijd....
En helaas is er ook bijna nooit meer iemand online
Omdat sommige mensen niet goed genoeg zijn en met de wheel hebben die mensen meer kans.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:45 schreef Hot_Baboon het volgende:
waarom moet de nieuwe competitie per se met het wheel gespeeld worden wat is dat nou weer voor onzin. moet ik weer 12,50 gaan uitgeven voor een stuk plastic
wat een drogredenatie (niet van jouw kant hoor maar van degene die het bedacht heeft) iedereen moet toch zelf weten hoe hij speelt. zo vind ik het bijvoorbeeld prettig met de gamecube controller te spelenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen niet goed genoeg zijn en met de wheel hebben die mensen meer kans.
Gamecube controller > stuurtjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:00 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
wat een drogredenazinatie (niet van jouw kant hoor maar van degene die het bedacht heeft) iedereen moet toch zelf weten hoe hij speelt. zo vind ik het bijvoorbeeld prettig met de gamecube controller te spelen
Het Wii Wheel kreeg je gratis bij het spel, vlegel!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:45 schreef Hot_Baboon het volgende:
waarom moet de nieuwe competitie per se met het wheel gespeeld worden wat is dat nou weer voor onzin. moet ik weer 12,50 gaan uitgeven voor een stuk plastic
Dan zit die zeker nog ergens vast in mijn internetkabel..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het Wii Wheel kreeg je gratis bij het spel, vlegel!
Dat is nog verrotterquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:33 schreef eborn het volgende:
Je kunt de competitie natuurlijk ook gewoon zonder stuurtje spelen, en alleen de wiimote gebruiken als je dat prettig vindt.
Ik weet niet of ik het fijn vind metquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:14 schreef neggix het volgende:
Liever jij dan ik
VInd je dat echt relax joh, zonder Wheel?? Dan nog liever het wiel erom....
Ach je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon een kwestie van even wennen, het speelt echt niet verkeerd als je het onder de knie hebt.
Bovendien kun altijd gewoon een poging wagen. Hoe slecht je tijd ook is, stuur het gewoon in. Je verliest er niks mee, het is gewoon voor de lol
Die torpedo moet je online niet nemen, niet echt practisch in gebruik! Veel beter de Bowserbike, die kan een stuk strakkere bochten maken!quote:Op zondag 18 mei 2008 18:59 schreef IkWasHier het volgende:
Zat vanochtend nog op 8400. En toen besloot ik maar om te switchen naar manual ipv automatic, sindsdien ben ik gekelderd naar 7400Iemand tips? Ik gebruik Funky met de torpedo.
Heb ondertussen wel 3 sterren
Je score is maar een getalletje. Je speelt het spel toch niet puur om een hoog getalletje te halen, maar om de fun?quote:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 18 mei 2008 19:49 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben zo slecht in manual, dan val ik steeds overal vanaf. Soms gaat het wel aardig, maar ik zou er nog meer op moeten oefenen.
Voorlopig blijf ik op automatic racen. Vanmiddag ook een hoop punten kwijtgeraakt.
Nou ik vind het niet fun als je met allemaal kneuzen rijdt en je 1e staat en je alsmaar blauwe en rode schilden krijgt, dan op de 5e plek komt, geraakt wordt door een bullit en mensen die sterretjes hebben en je daardoor eindigt als 8e ofzoquote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je score is maar een getalletje. Je speelt het spel toch niet puur om een hoog getalletje te halen, maar om de fun?
Tip: oefen in time trail. Kun je ook snel herstarten enzo.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:27 schreef ASSpirine het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig om een ster te halen in 150 cc Mushroom cup...
Het ligt vaak aan de laatste track, Toad factory, het lukt me maar niet om de boosts te gebruiken vlak voor de finish waardoor ik vaak vast kom te zitten in modder...
pak een motor die scherp stuurt, dan pak je zonder problemen die 3 boostsquote:Op zondag 18 mei 2008 20:27 schreef ASSpirine het volgende:
Het ligt vaak aan de laatste track, Toad factory, het lukt me maar niet om de boosts te gebruiken vlak voor de finish waardoor ik vaak vast kom te zitten in modder...
Tsja, als alles je gewoon tegen zit qua medespelers en je altijd afgestraft wordt als je voorin rijdt, kan dat af en toe behoorlijk de fun wegnemenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je score is maar een getalletje. Je speelt het spel toch niet puur om een hoog getalletje te halen, maar om de fun?
Maar winnen is altijd net wat meer fun dan verliezen hequote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
verliezen..vooral de omgeving ervaart dit als je een groot aantal nieuwe ziektes heb uitgevonden. en soms moet ook de controller het ontgeldenquote:Op maandag 19 mei 2008 02:19 schreef neggix het volgende:
[..]
Maar winnen is altijd net wat meer fun dan verliezen he
Veel plezier in NY!quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:56 schreef Tamaartje het volgende:
veel plezier met spelenik moet het even 2 weken missen ( op vakantie naar Amerika
) maar daarna ben ik er natuurlijk weer
whehehe... had ik gister ook. Gestart met 7750, meteen de eerste 2 circuits waren Luigi Circuit. Hoppa, 320 punten kwijt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:45 schreef Maisnon het volgende:
Leuk joh
Ik heb heel de tijd van game zitten wisselen, maar ze blijven me bij 4000-5000 mensen zitten en ik als enige 7500+ erbij, nou, dat zeg ik dan wel, maar doordat die sukkels de hele tijd luigi circuit en van dat soort schijttracks kiezen ben ik net even 400 punten verloren
Natuurlijk heeft het ook met jezelf te maken, maar om te zeggen dat het niks met toeval te maken heeft vind ik een beetje overdreven. Vooral op die korte banen is er niet genoeg tijd om een buffer te maken van afstand die je voor ligt zodat je een blauw schildje kan hebben enzo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
whehehe... had ik gister ook. Gestart met 7750, meteen de eerste 2 circuits waren Luigi Circuit. Hoppa, 320 punten kwijt.![]()
Maar ja, ik vind dat ik dat soort races ook gewoon moet kunnen winnen, en doe ik dat niet, dan ben ik punten kwijt. Ligt dus niet aan andere 'sukkels' maar aan jezelf..
Ik heb 'm via een maat van me geregeld vorige week. Hij heeft een gameshop in Apeldoorn (level up volgens mij). Verder heb ik 'm nog nergens zien liggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:50 schreef webbyplus het volgende:
Is mario kart weer een beetje op voorraad in de winkels? Of is het nog steeds huilen met de pet op?
Wat de fuck maakt het nou weer uit welke track je speelt, je kan gewoon niet racen gozer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:45 schreef Maisnon het volgende:
Leuk joh
Ik heb heel de tijd van game zitten wisselen, maar ze blijven me bij 4000-5000 mensen zitten en ik als enige 7500+ erbij, nou, dat zeg ik dan wel, maar doordat die sukkels de hele tijd luigi circuit en van dat soort schijttracks kiezen ben ik net even 400 punten verloren
Lol dat is juist mijn beste track. Veel punten mee gepakt online. Al blijf ik nu een beetje hangen rond de 6800 7000quote:Op zondag 18 mei 2008 20:27 schreef ASSpirine het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:15 schreef J0ttem het volgende:
Mario Kart Wii, een onuitputtelijke bron van vloekbuien, that's why I love it
Nou 'gozer', het maakt wel een fuck uit. Waar denk je meer kans te hebben om te winnen, een baan van 10 seconden of eentje van 6 minuten.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat de fuck maakt het nou weer uit welke track je speelt, je kan gewoon niet racen gozer.
Nee, wel met het pookje van de nunchuck.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:35 schreef webbyplus het volgende:
Uhhh, vraagje: Ik heb mario kart gisteren ff uitgeprobeerd bij een vriend van me, maar kun je ook met de pijltjes die kart besturen???, want die besturing met dat wiel is echt !@#$
thx voor de info alvast
De kans om te winnen hangt van de relatieve kwaliteit van je tegenstanders af.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou 'gozer', het maakt wel een fuck uit. Waar denk je meer kans te hebben om te winnen, een baan van 10 seconden of eentje van 6 minuten.
Luigi circuit is gewoon dik klote, het hangt niet meer af van hoe goed je kan rijden en hoe goed je kan driften.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:14 schreef KingOfMystery het volgende:
De kans om te winnen hangt van de geluk van je items af.
Ook van de items en de lengte en de baan. Op een langere baan is er veel meer tijd om verder voorop te rijden zodat dingen als blauwe schildjes niet zo'n impact hebben. Die je dan ook maar toevallig wel of niet veel tegen krijgt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:55 schreef zovty het volgende:
[..]
De kans om te winnen hangt van de relatieve kwaliteit van je tegenstanders af.
Hehe, toevallig lees ik weer een keer dit topic nadat ik Mario Kart al in geen 3 weken heb aangeraakt. Ik zal binnenkort weer eens die Wii gaan aanzetten en de data sturen. Waarnaar ben je benieuwd?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:43 schreef TheStar het volgende:
Eey McGilles zou je me je ghostdata van DK's Snowboard Cross willen sturen?
hoe kun je zo'n game 3 weken laten liggen, dan moet je wel een heel goede reden hebbequote:Op woensdag 28 mei 2008 15:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hehe, toevallig lees ik weer een keer dit topic nadat ik Mario Kart al in geen 3 weken heb aangeraakt. Ik zal binnenkort weer eens die Wii gaan aanzetten en de data sturen. Waarnaar ben je benieuwd?
Dan ga ik me daar eens mee bezighouden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef TheStar het volgende:
Zo sta nu eerste op DK's Snowboards Cross in mijn friendslist
Toch lastig maar zit al wel in de buurt! Als ik driemaal mijn toprondetijd rij dan lukt het!quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:17 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Dan ga ik me daar eens mee bezighouden.![]()
Gisteren veel bezig geweest met DK's Mountain. Erg leuke track en sta nr. 1 in de friendslist!
nee dat ligt gewoon aan die stomme amerikanen...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:37 schreef TheStar het volgende:
vandaar dat er zo weinig amerikanen online zijnof ben ik op de verkeerde tijdstippen online
Wat is er anders aan die kabel, dan de bijgeleverde dan? dat het zo'n verschil maaktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:36 schreef shroomer het volgende:
Sjonge jonge wat een verschil in beeldkwaliteit nu ik een rgb scart kabel gebruik in plaats van die bijgeleverde...
Dit is onzin. De WIi gaat in Amerika als warme broodjes over de toonbank en zal waarschijnlijk deze maand de 360 inhalen qua aantal verkochte consoles. De PS3 wordt het beste verkocht in Europa overigens. Verder heeft Nederland een veel kleiner marktaandeel dan Amerika en krijgt daarom ook veel minder geleverd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:43 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
nee dat ligt gewoon aan die stomme amerikanen...geen respect voor de wii, tsssss
![]()
want amerika is helemaal fan van xbox 360 en dat vind ik niet erg maar in amerika worden ook de meeste ps3's verkocht en dan denk ik bij mezelf, why the fuck zou je zo'n ding kopen ik bedoel als je misschien een blu-ray dvd speler nodig hebt maar als spelcomputer![]()
t'is om van te huilen
Zo'n RGB scart kabel stuurt de kleuren apart (rood groen blauw) door naar de tv in plaats van alle kleuren door 1 zo'n tulpje.. Ik ergerde me er al langer aan dat ik sommige dingen gewoon niet echt scherp had en je soms zelfs van die 'bewegende schuine strepen' door bepaalde objecten heenzag. Dat is nu echt verholpen, al is het wel wat donkerder geworden maar dat kan ik nog wel bijstellen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:16 schreef TheStar het volgende:
[..]
Wat is er anders aan die kabel, dan de bijgeleverde dan? dat het zo'n verschil maakt
oquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dit is onzin. De WIi gaat in Amerika als warme broodjes over de toonbank en zal waarschijnlijk deze maand de 360 inhalen qua aantal verkochte consoles. De PS3 wordt het beste verkocht in Europa overigens. Verder heeft Nederland een veel kleiner marktaandeel dan Amerika en krijgt daarom ook veel minder geleverd.
Okee, duidelijk!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
De mogelijkheden om een online spel te starten zijn maar erg beperkt, het blijft Nintendo.
Als je een speciale room opent, kunnen alleen uitgenodigden daarin. Wil je samen online racen tegen anderen, dan moet een van de twee gewoon een continental of wordwide race starten, en de ander kan die joinen door op de naam van die friend te klikken. je hebt dan wel kans dat je elkaar kwijt raakt na een wedstrijd omdat je dan in een andere groep gegooid wordt.
is dat die met door poortjes rijden of is er al weer een nieuwe?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Iemand de nieuwe competition al geprobeerd? Op de een of andere manier heb ik een tijd neergezet van 36 en nog wat seconden. Kan het alleen nog niet vergelijken, de charts staan nog niet online. Wat zijn jullie tijden?
Gezellig!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:23 schreef Tamaartje het volgende:
Weer thuis uit de USAdus weer tijd voor Mario Kart
Ja had ik gisteren ook, gegeven moment vond ie paar spelers uit spanje, rest zit blijkbaar EK te kijken ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:09 schreef Tamaartje het volgende:
Nou het connecten wil hier weer niet zo lukken, duurt echt 10 min voordat die online komt en dan nog eens 5 voordat hij spelers heeft gevonden
Heb hem net besteld (jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Weet iemand of er ook nog ergens Mkart VOOR eind augustus geleverd wordt?
Maar heeft het gewoon altijd goed gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:28 schreef koentjuh18 het volgende:
Nee geen last van. maar gezien je bevindingen denk ik eerder dat het aan de verbinding ligt van je Wii met het internet.
Raar ja. Je zit niet toevallig bij ZIggo? Die zijn namelijk hier en daar wel bezig met het netwerkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar heeft het gewoon altijd goed gedaan
Er is niets veranderd verder.. dus blijft vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |