zou ik doen:)quote:Op zondag 4 mei 2008 23:10 schreef SnuggLe het volgende:
Netjes manga, die 9999 punten. Vindt het een hele prestatie!
Screenshot naturlijk effe maken voor hier ;-)
Dry Bowser ben ik bijna 2 weken mee bezig geweest om te halen, werd steeds gepwnd door items of maakte zelf enorme fouten die ik anders nooit maaktequote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:23 schreef ASSpirine het volgende:
Bowser junior gehaald
Nu nog funky kong, dry bowser, baby luigi en daisy
dry bowser en daisy lijken niet zo moeilijk om te halen
maar de andere 2, of ik heb nog niet veel moeite gedaan met time trials, of ik vind ze gewoon te moeilijk...
Inderdaad zover ik weer gewoon overal, dus ook op mirrorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:05 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Wanneer krijg je trouwens die ster online achter je naam? Moet je dan ook een star ranking halen op mirror mode? Heb het nu voor 50, 100 en 150cc en zie zelf nog niks...
Staat dat je 15000 punten moet halen in VS race oftewel 1000x eerste wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:35 schreef Borizzz het volgende:
Ik vond 1 star rank halen al pittig hoor!
Maar idd op naar de 2 sterren!
En klopt het dat er een mii outfit C bestaat of is dit een hoax?
nee ik krijg niks alleen 0+ mja ik win meestal ook wel ruim als ik nog verlies zijn het meestal van 9700+ mensenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wow.
En als je nu wint? Kunnen er nu geen punten meer bij?
Ik druk hem altijd pas in als de 2 bijna op zn grootst isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:37 schreef Wriggles het volgende:
Wat me nog niet goed lukte is die Boost Start of hoe je het noemt...
Zou iemand wat tips kunnen geven? Ik moet gas geven ingedrukt blijven houden toch? En wanneer moet je precies beginnen? Dat uit de OP lukte niet goed.
Haha, ja ik merkte dat idd, dacht namelijk eerst dat ie in een normale race actief was maar later bleek dat hij me had gejoined in een battlequote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef Tamaartje het volgende:
BongEric wilde je joinen maar net toen hij kwam ging jij weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |