ik heb geen min gehad:Oquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:43 schreef Oksel het volgende:
Fok!Manga had net -434..Au!
Ik heb de 7000 gehaald. Ik ben ook niet zo goed, dus kijken of ik dat kan vasthouden.
Ja je hebt daar een normal ghost en een expert ghost, net als op elke andere baan!quote:Op zondag 4 mei 2008 10:10 schreef Tamaartje het volgende:
Mijn vriend is nu de ghost data's aan het proberen te verbeteren maar klopt het dat er op sommige tracks meerdere ghosts zijn? Zoals op DK Mountain?
maar je ziet er niet overal 2quote:Op zondag 4 mei 2008 10:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja je hebt daar een normal ghost en een expert ghost, net als op elke andere baan!
DK mountain moet je echt de shortcut nemen aan het eind, dan rij je zo een snelle tijd
Ik rij vanaf het begin af aan al met toad en later toen ik toadette heb unlockt ben ik met haar gaan racen op de Bullet Bike.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
Online loopt geloof ik nu weer goed, ik heb geen problemen meer ervaren. Ik merk wel dat ik beter kan blijven bij mijn Mario + basic kart. Lekker standaard maar die kart heb ik 100% onder controleVooral omdat ik gigantisch veel drift. Sorry.Zo'n standaard uitrusting komt namelijk heel amateuristisch over Wat vinden jullie de snelste/fijnste combinatie van Kart+Character? Is het Mii Poppetje een beetje fijn dan? Die moet ik namelijk nog steeds unlocken
Als je ondergewicht hebt nietquote:Op zondag 4 mei 2008 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
Online loopt geloof ik nu weer goed, ik heb geen problemen meer ervaren. Ik merk wel dat ik beter kan blijven bij mijn Mario + basic kart. Lekker standaard maar die kart heb ik 100% onder controleVooral omdat ik gigantisch veel drift. Sorry.Zo'n standaard uitrusting komt namelijk heel amateuristisch over Wat vinden jullie de snelste/fijnste combinatie van Kart+Character? Is het Mii Poppetje een beetje fijn dan? Die moet ik namelijk nog steeds unlocken
Mii + nitrobike = win!quote:Op zondag 4 mei 2008 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
Motorenquote:
Staat toch niet gesynchoniseerd met WiiFit hehquote:
Ik heb ze nog geen aandacht gegeven.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kan je er niet mee rijden jongen?
Tja, we zijn niet allemaal pro he![]()
Motoren ftw. Die wheelies kunnen je echt vaak net dat beetje extra geven dat nodig is voor winst.quote:
Zo'n lekker gevoel als je een kart voorbij 'wheelied' voor de eerste plek, 10m voor de finishquote:Op zondag 4 mei 2008 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Motoren ftw. Die wheelies kunnen je echt vaak net dat beetje extra geven dat nodig is voor winst.
Ben ook een grote fan van Time Trailsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:58 schreef McGilles het volgende:
Zijn hier nog meer fans van Time Trial die zin hebben om snelle tijden neer te zetten? Want het leukste vind ik als ik echt een uitdaging heb en een bepaalde tijd die verbetert moet worden!
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Motoren.
[..]
Staat toch niet gesynchoniseerd met WiiFit hehWant dan telt die van mij als zo'n zware Bowser
En dan iemand expres tegen je aanrijd, omdat je zwakker bent tijdens een wheelie en je 3e wordtquote:Op maandag 5 mei 2008 01:59 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Zo'n lekker gevoel als je een kart voorbij 'wheelied' voor de eerste plek, 10m voor de finish
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |