quote:Unlockable Characters:
King Boo - Win 50cc Star Cup
Diddy Kong - Win all 50cc Cups
Baby Daisy - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Wii Grand Prix Cups
Mii (Outfit A) - Win 100cc Special Cup
Mii (Outfit B) - Unlock 32 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Mii (Outfit C) - Get 15,000 points in VS mode - *unconfirmed
Dry Bones - Win 100cc Leaf Cup
Bowser Jr. - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Retro Grand Prix Cups
Daisy - Win 150cc Special Cup
Dry Bowser - Attain at least 1 Star Rank for all 150cc Wii Grand Prix Cups
Funky Kong - Unlock 4 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Baby Luigi - Unlock 8 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Birdo - Play Time Trials on 16 different courses/Get 250 wins online
Toadette - Play Time Trials on all 32 different courses
Rosalina - With a Super Mario Galaxy save, win a series of Grand Prix cups/Without Galaxy save, Attain at least 1 Star Rank for all Mirror Grand Prix Cup
Unlockable Karts:
Cheep Charger (small kart) - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Retro Grand Prix Cups
Blue Falcon (small kart) - Win Mirror Lightning Cup
Rally Romper (small kart) - Unlock 1 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Turbo Blooper (medium kart) - Win 50cc Leaf Cup
Royal Racer (medium kart) - Win 150cc Leaf Cup
B-Dasher (medium kart) - Unlock 24 Expert Staff Ghost data
Piranha Prowler (large kart) - Win 50cc Special Cup
Dragonetti (large kart) - Win 150cc Lightning Cup
Aero Glider (large kart) - Win all 150cc Retro Grand Prix Cups
Unlockable Bikes:
Quacker (small bike) - Win 150cc Star Cup
Bubble Bike (small bike) - Win Mirror Leaf Cup
Magikruiser (small bike) - Play Time Trials on 8 different courses
Rapide (medium bike) - Win 100cc Lightning Cup
Nitrocycle (medium bike) - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Wii Grand Prix Cups
Dolphin Dasher (medium bike) - Win Mirror Star Cup
Twinkle Star (large bike) - Win 100cc Star Cup
Phantom (large bike) - Win Mirror Special Cup
Torpedo (large bike) - Unlock 12 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Misc Unlockables:
Picture option to send to Wii Message Board - Complete all 8 Cups in a class
Karts & Bikes (50cc) - Earn trophies in all 50cc Grand Prix Cups
Karts & Bikes (100cc) - Earn trophies in all 100cc Grand Prix Cups
Mirror Class - Win all 150cc Cups
Alternate Title Screen - Win all Cups
Hoe krijg je een starranking bij een 1P Grand Prix?
- wordt in alle wedstrijden 1e
- goede rondetijden rijden
- zo min mogelijk items gebruiken
Hoe maak ik een superstart?
Begin pas met gasgeven als het 2e licht net aan is.
Snel weg na een recover
Zodra Lakitu je weer op de baan zet, gas geven en je zal sneller wegrijden.
Ontwijk het POW blok!
Zodra je het POW blok in beeld ziet, begin dan met het schudden van je controller. Je zal je huidige item wel verliezen, maar je zal wel op snelheid blijven.
Bestaan er ook shortcuts?
daar ben ik een zeer goede voor:)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:58 schreef McGilles het volgende:
Zijn hier nog meer fans van Time Trial die zin hebben om snelle tijden neer te zetten? Want het leukste vind ik als ik echt een uitdaging heb en een bepaalde tijd die verbetert moet worden!
Wat is je tijd op SNES Mario Circuit 3 en wat is je tijd op Shy Guy Beach?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:07 schreef mangamusicfan het volgende:
[..]
daar ben ik een zeer goede voor:)
bij snes 3 zit ik niet al te ver van de top 10 af:)
ongeveer 1,2 sec
en shy guy beach:)
maar verder vind ik er meer leuk. om te doen:)
maar sommigen levels
Jij staat verdomme overal boven aan in mijn lijstjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:07 schreef mangamusicfan het volgende:
[..]
daar ben ik een zeer goede voor:)
bij snes 3 zit ik niet al te ver van de top 10 af:)
ongeveer 1,2 sec
en shy guy beach:)
maar verder vind ik er meer leuk. om te doen:)
maar sommigen levels
oke ik zal je toevoegenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat is je tijd op SNES Mario Circuit 3 en wat is je tijd op Shy Guy Beach?
ps: voeg mij ff toe: McGilles 0645-5944-5887
jij staat bij mij bij meestal 6 tot 10quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jij staat verdomme overal boven aan in mijn lijstje
En ik heb net Dry Bowser unlocked, yay
Maar uit welke game komt die eigenlijk?
quote:Unlockable Characters:
King Boo - Win 50cc Star Cup
Diddy Kong - Win all 50cc Cups
Baby Daisy - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Wii Grand Prix Cups
Mii (Outfit A) - Win 100cc Special Cup
Mii (Outfit B) - Unlock 32 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Mii (Outfit C) - Get 15,000 points in VS mode - *unconfirmed
Dry Bones - Win 100cc Leaf Cup
Bowser Jr. - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Retro Grand Prix Cups
Daisy - Win 150cc Special Cup
Dry Bowser - Attain at least 1 Star Rank for all 150cc Wii Grand Prix Cups
Funky Kong - Unlock 4 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Baby Luigi - Unlock 8 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Birdo - Play Time Trials on 16 different courses/Get 250 wins online
Toadette - Play Time Trials on all 32 different courses
Rosalina - With a Super Mario Galaxy save, win a series of Grand Prix cups/Without Galaxy save, Attain at least 1 Star Rank for all Mirror Grand Prix Cup
Unlockable Karts:
Cheep Charger (small kart) - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Retro Grand Prix Cups
Blue Falcon (small kart) - Win Mirror Lightning Cup
Rally Romper (small kart) - Unlock 1 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Turbo Blooper (medium kart) - Win 50cc Leaf Cup
Royal Racer (medium kart) - Win 150cc Leaf Cup
B-Dasher (medium kart) - Unlock 24 Expert Staff Ghost data
Piranha Prowler (large kart) - Win 50cc Special Cup
Dragonetti (large kart) - Win 150cc Lightning Cup
Aero Glider (large kart) - Win all 150cc Retro Grand Prix Cups
Unlockable Bikes:
Quacker (small bike) - Win 150cc Star Cup
Bubble Bike (small bike) - Win Mirror Leaf Cup
Magikruiser (small bike) - Play Time Trials on 8 different courses
Rapide (medium bike) - Win 100cc Lightning Cup
Nitrocycle (medium bike) - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Wii Grand Prix Cups
Dolphin Dasher (medium bike) - Win Mirror Star Cup
Twinkle Star (large bike) - Win 100cc Star Cup
Phantom (large bike) - Win Mirror Special Cup
Torpedo (large bike) - Unlock 12 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Misc Unlockables:
Picture option to send to Wii Message Board - Complete all 8 Cups in a class
Karts & Bikes (50cc) - Earn trophies in all 50cc Grand Prix Cups
Karts & Bikes (100cc) - Earn trophies in all 100cc Grand Prix Cups
Mirror Class - Win all 150cc Cups
Alternate Title Screen - Win all Cups
Hoe krijg je een starranking bij een 1P Grand Prix?
- goede rondetijden rijden
- zo min mogelijk items gebruiken
Hoe maak ik een superstart?
Begin pas met gasgeven als het 2e licht net aan is.
Snel weg na een recover
Zodra Lakitu je weer op de baan zet, gas geven en je zal sneller wegrijden.
Ontwijk het POW blok!
Zodra je het POW blok in beeld ziet, begin dan met het schudden van je controller. Je zal je huidige item wel verliezen, maar je zal wel op snelheid blijven.
Bestaan er ook shortcuts?
Jawel hoor
Je kunt ook met zn 2-en onlinequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:32 schreef Maisnon het volgende:
Oh cool, Dry Bowser zit ook nog echt in die game
Ja, die heb ik dus nooit gespeeld
Maar eh, zodra ik hem een beetje gewend bent ga ik online meerijden en time trialen! Moet hem wel met 3 andere Mario Kart fanaten delen, broertjes enzo.
Wat dus betekend dat ik vaker offline multiplayer zal doen dan online
En ik heb new super mario bros nog in mn kast staan ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:30 schreef mangamusicfan het volgende:
[..]
jij staat bij mij bij meestal 6 tot 10
ook goed:)
en dry bowser
komt uit de game: new super mario bros voor op de ds
Mja het werd in de vorige delen zovaak gevraagd dat het gewoon handig is als het erin staat denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:34 schreef Maisnon het volgende:
Die unlockables zijn ook best spoilers misschienmaar toch handig aan de andere kant.
Het is maar een spelletjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:39 schreef Oksel het volgende:
Ik heb veel punten weer verloren. Ach.
Dat hoeft niet hoor, je kunt ook met minder punten een starrank krijgen. Ik heb bijvoorbeeld met 57 punten ook bij een cup een starrankquote:Hoe krijg je een starranking bij een 1P Grand Prix?
lquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:20 schreef shroomer het volgende:
tvp.
Kan iemand iets zeggen over voor en nadelen van sommige karts en gewichtsklassen bij time-trails en/of cups?
Kun je bijvoorbeeld een 3 sterren rating behalen of expert ghosts halen met baby mario en zo'n kinderbuggy, of kan dat veel makkelijker met bowser/bulletbike etc.?
Of een linkje naar een goede f.a.q. als je geen zin hebt om te typen
Ah daar heb ik al wat aanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:29 schreef mangamusicfan het volgende:
[..]
l
licht erg aan de baan die je kiest.
shy guy ebach bevoorbeeld moet met een kleine want die remt weinig af in ehtw ater maar dat abby geval moet je dan absoluut neit gebruiken.
maar in de meeste levels maak je toch gebruik van de bowser bikes alleen voor time trail dan.
want in een normale race kan ik het niet met zware voertuigen
heb bijna overal 3 ster nog 1 cup amar die wil maar niet lukkendat stomme flower cup ding op mirror
![]()
ja dat is waar jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:19 schreef YPrue het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, je kunt ook met minder punten een starrank krijgen. Ik heb bijvoorbeeld met 57 punten ook bij een cup een starrank
Haha jaquote:
Ja ik keek mee dus daardoor zag ik dat je op 9001 stond..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha jaff dan
Daarna weer een dikke 100pts verloren maar ik kom weer in de buurt
PS: Eric is ook goed btw!(deed net wat races met o.a. hem dus)
zoals je meschien wel weet is de beste keuze voor de meeste levels funky kong met bowser bikequote:
Dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:32 schreef Tamaartje het volgende:
misschien dit nog even toevoegen aan de OP ?
[..]
Tuurlijk wel. Eerst gewoon goed offline oefenen, de banen leren kennen en welke kart/bike bij je past.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:37 schreef Maisnon het volgende:
Maar serieus, als ik dus morgen begin aan het hele Kart gebeuren, dan kan ik toch met geen mogelijkheid ooit die punten van jullie inhalen? Dat vind ik ook zoiets
Op een korte geluksbaan goed gaan rijden heeft totaal geen zin, gewoon laatste gaan rijden en pas in de laatste lap in gaan halen, grotere kans op succes!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:12 schreef neggix het volgende:
Net ff met Pom geraced.. Wat een scheitmensen die elke keer weer die tyfus korte geluks banen kiezenWord ik echt schietziek van, een paar tussendoor oke, maar pffff.
En die 8000 wil maar niet lukken elke keer.... 3e worden en dan min punten krijgen elke keer
Rij Bowsers Castle een paar keer in TimeTrial en kijk hoe je snel kan rijden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:50 schreef Borizzz het volgende:
Nou het gaat dus al een paar keer zo:
dry dry ruins: 1e (das makkelijk; als het een keer niet lukt gewoon opnieuw beginnen)
moonview highway: 1e of 2e lukt wel
bowser castle: 9e (hier zit dus t probleem)... tips?
rainbow road: 1e of 2e wordt ik meestal wel
Waar Bowser die vuurballen gooit moet je net niet die boostjes nemen maar gewoon die sprong evenwijdig nemen aan de rand, veel sneller. Ook kan je de eerste 3 bochten allemaal miniturbo'tjes + wheelie's doen, op het laatste rechte stuk kan je minimaal 2x stunten en net na die Bowser vuurballen kan je de binnenbocht nemen waar die vuur uit de grond komt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:20 schreef Webby het volgende:
Als je 9e wordt rij je hem niet foutloos iig. Bowsers castle is een leuke track. Bij die golvende grond kan je stunts doen. De 90 graden bochten daarna kan je allemaal een mini turbo halen. Dan na de half pipe waar bowser vuurballen gooit heb je een flauwe hele lange bocht naar rechts, daar kan je als je die doortrekt de trappen op 3x een mini turbo doen en aan het einde stunten over de lava.
Je rijdt zeg maar op die blauwe boost dingen af op de zijkant, als je er bijna bent ga je evenwijdig rijden met die dingen en ipv een grote sprong maar je gewoon een rechte sprong naar de overkant, veel sneller, je moet bij de eerste sprong geen truck doen maar bij de 2e wel, beide moet je trouwens links rijden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:37 schreef Borizzz het volgende:
Het zit m denk ik in de half pipe waar bowser die vuurballen op je af stuurt.
Ik ga altijd 2x een sprong maken aan de zijkant omdan over die trage stukken te geraken. Geen idee hoe het anders moet. Wordt hierboven wel iets over gezegd maar ik vat dat niet helemaal. Iemand die dit kan/wil uitleggen?
Kom ik ook niet aan. Ik zat rond de 7500 maar door al die disconnects nu rond de 6600. Ik ga no way boven de 7500 uitkomen. Zo goed ben ik gewoon niet. Maar lol is belangrijker :-)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:12 schreef neggix het volgende:
En die 8000 wil maar niet lukken elke keer.... 3e worden en dan min punten krijgen elke keer
Ik ben gisteravond nog online geweest en had geen last van disconnectsquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:06 schreef __Saviour__ het volgende:
werkt online nu al weer wat beter?
Ik zit nu rond de 9000 nog-wat punten, dus mocht je vanavond online zijn kom je me mss tegenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:32 schreef saskia_89 het volgende:
Had er vandaag nog wel 2 ofzo, maar niet onder de race dus geen punten verloren. Maar ik heb dat wel eens vaker, ook voordat Amerika massaal ging mario karten. Sta nu nog steeds 8100 nog wat, wil wel graag boven de 8000 rijden, maar zit steeds met mensen rond de 5500 dus dat schiet niet echt op.
Hoe doe je dat in vredesnaam? Als je zoveel punten hebt krijg je er steeds maar superweinig bij als je wint.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit nu rond de 9000 nog-wat punten, dus mocht je vanavond online zijn kom je me mss tegen
Hier werkt online goedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:03 schreef SnuggLe het volgende:
Goede vraag van __Saviour__, doettie het al weer? Dan kom ik vanavond ook nog even online.
[..]
Kom ik ook niet aan. Ik zat rond de 7500 maar door al die disconnects nu rond de 6600. Ik ga no way boven de 7500 uitkomen. Zo goed ben ik gewoon niet. Maar lol is belangrijker :-)
Vooral voorzichtig spelen en niet te lang achter elkaarquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in vredesnaam? Als je zoveel punten hebt krijg je er steeds maar superweinig bij als je wint.
Ik val bij de eerste gewoon in de afgrondquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je rijdt zeg maar op die blauwe boost dingen af op de zijkant, als je er bijna bent ga je evenwijdig rijden met die dingen en ipv een grote sprong maar je gewoon een rechte sprong naar de overkant, veel sneller, je moet bij de eerste sprong geen truck doen maar bij de 2e wel, beide moet je trouwens links rijden.
Op naar de starratingquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:04 schreef Borizzz het volgende:
Nou ja t is gelukt: DRY BOWSER unlocked; en dat schijnt toch best lastig te zijn
1e - 1e - 4e - 1e was voldoende
Waar blijven de Fok!ers..?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je de Worldwide Rankings bekijkt van de nu lopende competitie zeg, dat wordt gedomineerd door Japanners
Dan sta je op gelijk niveau met de amerikanen, juist spelen nu, dan is het een eerlijke uitdagingquote:Ik ga niet online, heb 1 biertje, 3 glazen champgane, 2 glazen wit, 3 glazen rood, 2 glazen dessertwijn, 3 glazen port en 1drambuie op. Oh, en net nog een biertje op het terras. En nu nog een biertje. Dus nee, ga jullie geen gratis punten geven...
ik heb geen min gehad:Oquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:43 schreef Oksel het volgende:
Fok!Manga had net -434..Au!
Ik heb de 7000 gehaald. Ik ben ook niet zo goed, dus kijken of ik dat kan vasthouden.
Ja je hebt daar een normal ghost en een expert ghost, net als op elke andere baan!quote:Op zondag 4 mei 2008 10:10 schreef Tamaartje het volgende:
Mijn vriend is nu de ghost data's aan het proberen te verbeteren maar klopt het dat er op sommige tracks meerdere ghosts zijn? Zoals op DK Mountain?
maar je ziet er niet overal 2quote:Op zondag 4 mei 2008 10:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja je hebt daar een normal ghost en een expert ghost, net als op elke andere baan!
DK mountain moet je echt de shortcut nemen aan het eind, dan rij je zo een snelle tijd
Ik rij vanaf het begin af aan al met toad en later toen ik toadette heb unlockt ben ik met haar gaan racen op de Bullet Bike.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
Online loopt geloof ik nu weer goed, ik heb geen problemen meer ervaren. Ik merk wel dat ik beter kan blijven bij mijn Mario + basic kart. Lekker standaard maar die kart heb ik 100% onder controleVooral omdat ik gigantisch veel drift. Sorry.Zo'n standaard uitrusting komt namelijk heel amateuristisch over Wat vinden jullie de snelste/fijnste combinatie van Kart+Character? Is het Mii Poppetje een beetje fijn dan? Die moet ik namelijk nog steeds unlocken
Als je ondergewicht hebt nietquote:Op zondag 4 mei 2008 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
Online loopt geloof ik nu weer goed, ik heb geen problemen meer ervaren. Ik merk wel dat ik beter kan blijven bij mijn Mario + basic kart. Lekker standaard maar die kart heb ik 100% onder controleVooral omdat ik gigantisch veel drift. Sorry.Zo'n standaard uitrusting komt namelijk heel amateuristisch over Wat vinden jullie de snelste/fijnste combinatie van Kart+Character? Is het Mii Poppetje een beetje fijn dan? Die moet ik namelijk nog steeds unlocken
Mii + nitrobike = win!quote:Op zondag 4 mei 2008 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
Motorenquote:
Staat toch niet gesynchoniseerd met WiiFit hehquote:
Ik heb ze nog geen aandacht gegeven.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kan je er niet mee rijden jongen?
Tja, we zijn niet allemaal pro he![]()
Motoren ftw. Die wheelies kunnen je echt vaak net dat beetje extra geven dat nodig is voor winst.quote:
Zo'n lekker gevoel als je een kart voorbij 'wheelied' voor de eerste plek, 10m voor de finishquote:Op zondag 4 mei 2008 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Motoren ftw. Die wheelies kunnen je echt vaak net dat beetje extra geven dat nodig is voor winst.
Ben ook een grote fan van Time Trailsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:58 schreef McGilles het volgende:
Zijn hier nog meer fans van Time Trial die zin hebben om snelle tijden neer te zetten? Want het leukste vind ik als ik echt een uitdaging heb en een bepaalde tijd die verbetert moet worden!
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Motoren.
[..]
Staat toch niet gesynchoniseerd met WiiFit hehWant dan telt die van mij als zo'n zware Bowser
En dan iemand expres tegen je aanrijd, omdat je zwakker bent tijdens een wheelie en je 3e wordtquote:Op maandag 5 mei 2008 01:59 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Zo'n lekker gevoel als je een kart voorbij 'wheelied' voor de eerste plek, 10m voor de finish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |