Hij durft niet tegen FOK!kers te rijden, anders was hij al die punten allang kwijtgeweestquote:Op zondag 27 april 2008 18:41 schreef McGilles het volgende:
Heb je tegen de jostiband gereden om zo die 8200 punten te krijgen?
Ik wou hem veranderen naar 'ik zie sterretjes!' maar je kan je titel niet meer weizigenquote:Op zondag 27 april 2008 19:21 schreef SnuggLe het volgende:
He, geef dit topic eens een fatsoenlijke naam!
Iets van "op naar de 9999 punten en 3 sterren!"
-298quote:Op zondag 27 april 2008 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou hem veranderen naar 'ik zie sterretjes!' maar je kan je titel niet meer weizigeneerste keer had ik haast, ben aant racen namelijk.
Moo Moo Farm valt nog mee, genoeg ruimte om strakke bochten te nemen + miniboost en daarna gelijk wheelie'squote:Op zondag 27 april 2008 19:32 schreef GGMM het volgende:
-298 Auw, dat deed pijnik haat moo moo farm, klijn level waar je puur op geluk kan rijden.
Banaantjes bewaren jij!quote:Op zondag 27 april 2008 19:40 schreef SnuggLe het volgende:
GVD! hele race 1e liggen en dan net voor de finish 2 rode schilden en 4e worden.
LULLO's!
Een van de twee was die van mijquote:Op zondag 27 april 2008 19:40 schreef SnuggLe het volgende:
GVD! hele race 1e liggen en dan net voor de finish 2 rode schilden en 4e worden.
LULLO's!
lol, dat had ik toevallig ook gisterquote:Op zondag 27 april 2008 19:42 schreef McGilles het volgende:
Nog vergeten te zeggen, gisteren schoot ik mezelf neer met een rood schild!![]()
Ik in DK map, schoot hem af en sprong over een schansje, ik vrolijk doorrijden en 1 seconde later kwam hij vlak naast mij langs, toen slipte ik ertegen aanquote:Op zondag 27 april 2008 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
lol, dat had ik toevallig ook gisterin Luigi Cuircit gooide in hem in de bocht, toen haalde ik hem kennelijk in
Kreeg ze nietquote:Op zondag 27 april 2008 19:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Banaantjes bewaren jij!Of kreeg je die niet?
Nee.quote:Op zondag 27 april 2008 20:08 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Btw is er ergens MAKKELIJK te zien:
- hoeveel sterren je bij welke cup hebt?
- welke ghost staff shit je al wel geunloced hebt en welke niet?
Met welke motor rij je? je moet de bowser bike proberen, als je er eenmaal mee kan rijden haalt niemand je meer in.quote:Op zondag 27 april 2008 20:08 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Kreeg ze niet![]()
Net een beetje aan het time-trialen geweest. Oa tegen de expert ghost op Luigi Circuit. Zelfs die kan ik niet eens verslaan![]()
Ziet er toch naar uit dat als ik beter wil worden ik manual driften zou moeten leren. Vond het laatst alleen totaal NIET prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |