ja dat is waar jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:19 schreef YPrue het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, je kunt ook met minder punten een starrank krijgen. Ik heb bijvoorbeeld met 57 punten ook bij een cup een starrank
Haha jaquote:
Ja ik keek mee dus daardoor zag ik dat je op 9001 stond..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha jaff dan
Daarna weer een dikke 100pts verloren maar ik kom weer in de buurt
PS: Eric is ook goed btw!(deed net wat races met o.a. hem dus)
zoals je meschien wel weet is de beste keuze voor de meeste levels funky kong met bowser bikequote:
Dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:32 schreef Tamaartje het volgende:
misschien dit nog even toevoegen aan de OP ?
[..]
Tuurlijk wel. Eerst gewoon goed offline oefenen, de banen leren kennen en welke kart/bike bij je past.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:37 schreef Maisnon het volgende:
Maar serieus, als ik dus morgen begin aan het hele Kart gebeuren, dan kan ik toch met geen mogelijkheid ooit die punten van jullie inhalen? Dat vind ik ook zoiets
Op een korte geluksbaan goed gaan rijden heeft totaal geen zin, gewoon laatste gaan rijden en pas in de laatste lap in gaan halen, grotere kans op succes!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:12 schreef neggix het volgende:
Net ff met Pom geraced.. Wat een scheitmensen die elke keer weer die tyfus korte geluks banen kiezenWord ik echt schietziek van, een paar tussendoor oke, maar pffff.
En die 8000 wil maar niet lukken elke keer.... 3e worden en dan min punten krijgen elke keer
Rij Bowsers Castle een paar keer in TimeTrial en kijk hoe je snel kan rijden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:50 schreef Borizzz het volgende:
Nou het gaat dus al een paar keer zo:
dry dry ruins: 1e (das makkelijk; als het een keer niet lukt gewoon opnieuw beginnen)
moonview highway: 1e of 2e lukt wel
bowser castle: 9e (hier zit dus t probleem)... tips?
rainbow road: 1e of 2e wordt ik meestal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |