quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:50 schreef Oksel het volgende:
Zo, weer terug uit Spanje. Heel veel MK gespeeld, met een paar vrienden en heel veel drank.
Natuurlijk!quote:
zorg dat je een ster of kogel of iets dergelijks bemachtigd en gebruik die pas vlak voor de finishquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:47 schreef shroomer het volgende:
Bah dit spel is nep en vals! Hoe moet ik sterren behalen als ik steeds op het laatst door iets wordt geraakt?
Ow leuk!quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:40 schreef Tamaartje het volgende:
er is weer een nieuwe competitionje moet zo snel mogelijk door 10 poortjes rijden
Ja hier knipperde de wiiquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:42 schreef neggix het volgende:
Kome die competties niet meer met een blauw ledje?? Vorige keer wel
Nou eens ff kijken.. Nu ik weer werk een stuk minder tijd....
En helaas is er ook bijna nooit meer iemand online
Omdat sommige mensen niet goed genoeg zijn en met de wheel hebben die mensen meer kans.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:45 schreef Hot_Baboon het volgende:
waarom moet de nieuwe competitie per se met het wheel gespeeld worden wat is dat nou weer voor onzin. moet ik weer 12,50 gaan uitgeven voor een stuk plastic
wat een drogredenatie (niet van jouw kant hoor maar van degene die het bedacht heeft) iedereen moet toch zelf weten hoe hij speelt. zo vind ik het bijvoorbeeld prettig met de gamecube controller te spelenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen niet goed genoeg zijn en met de wheel hebben die mensen meer kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |