Gamecube controller > stuurtjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:00 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
wat een drogredenazinatie (niet van jouw kant hoor maar van degene die het bedacht heeft) iedereen moet toch zelf weten hoe hij speelt. zo vind ik het bijvoorbeeld prettig met de gamecube controller te spelen
Het Wii Wheel kreeg je gratis bij het spel, vlegel!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:45 schreef Hot_Baboon het volgende:
waarom moet de nieuwe competitie per se met het wheel gespeeld worden wat is dat nou weer voor onzin. moet ik weer 12,50 gaan uitgeven voor een stuk plastic
Dan zit die zeker nog ergens vast in mijn internetkabel..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het Wii Wheel kreeg je gratis bij het spel, vlegel!
Dat is nog verrotterquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:33 schreef eborn het volgende:
Je kunt de competitie natuurlijk ook gewoon zonder stuurtje spelen, en alleen de wiimote gebruiken als je dat prettig vindt.
Ik weet niet of ik het fijn vind metquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:14 schreef neggix het volgende:
Liever jij dan ik
VInd je dat echt relax joh, zonder Wheel?? Dan nog liever het wiel erom....
Ach je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon een kwestie van even wennen, het speelt echt niet verkeerd als je het onder de knie hebt.
Bovendien kun altijd gewoon een poging wagen. Hoe slecht je tijd ook is, stuur het gewoon in. Je verliest er niks mee, het is gewoon voor de lol
Die torpedo moet je online niet nemen, niet echt practisch in gebruik! Veel beter de Bowserbike, die kan een stuk strakkere bochten maken!quote:Op zondag 18 mei 2008 18:59 schreef IkWasHier het volgende:
Zat vanochtend nog op 8400. En toen besloot ik maar om te switchen naar manual ipv automatic, sindsdien ben ik gekelderd naar 7400Iemand tips? Ik gebruik Funky met de torpedo.
Heb ondertussen wel 3 sterren
Je score is maar een getalletje. Je speelt het spel toch niet puur om een hoog getalletje te halen, maar om de fun?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |