Zeer herkenbaar. Ik heb ondertussen eelt op mijn duim gekregen omdat ik een onmogelijke time trail wilde neerzetten voor een vriend. Continue op weer op next race of retry drukken uit automatismequote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nou ook..
Elke keer denk ik, dit is de laatste en dan toch elke keer weer op next race drukken
Ik ken het... erg lamequote:Op donderdag 8 mei 2008 18:28 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik heb het even gehad met die mirror class. Hoe vaak het me niet is overkomen dat ik bijna nonstop op 1 lig maar aan het einde tig schilden en weet ik het wat op me afkrijg en alsnog ergens onderaan eindig. Dat is echt zo verschrikkelijk frustrerend.
quote:
Vind trouwens wel dat je als downloader ook niet mag klagen, ik zou zeggen koop de toptitels en laat de rest zitten. Een blik op gamerankings en je weet hoe goed je de game mag inschatten dus...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:57 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
Smash Bros is allang uit. ik heb dat spel ook al enkele maanden in mijn bezit.(ook een voordeel van downloaden) toen mario kart uitkwam verdween Smash Bros weer in de zipper wallet![]()
Ja, een ster waarschijnlijk ook, maar meestal hou je een item nooit zo lang vast. Dan komt er wel een bliksem of powquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:25 schreef ASSpirine het volgende:
heb ooit een bullet bill gehad toen ik op positie 11 ofzo stond, ben daarna gewoon tot nr 1 gereden zonder de bullet bill te gebruiken. En vlak voor ik aan de finish kwam werd een blauwe schild op me afgevuurd, heb dus uit noodzaak een paar meter voor de finish bullet bill gebruikt en die blijkt ook imuun te zijn tegen de blauwe schild
Ja, dat had ik dus ook, ik lag eerste, vuurde vlak voor de finish dat blauwe schild af, kreeg hem zelf 0.1mm voor de finish op m'n kop en eindigde als vijfde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef TheStar het volgende:
Ik heb zelfs 1x gehad online dat ik een blauw schild kreeg terwijl ik eerste stondvlak voor de finish weggedaan en kreeg over de finishlijn op mn kop
was wel maf
Hehe, ik kreeg eens een blauw schildje bij Wario's Goldmine, maar ik had helemaal niet door dat ik eerste stond. Ik vuur dus dat ding af met de gedachte 'zo, kan ik dadelijk even zwaaien naar de nummer 1 als ik er voorbijrijd'. Net na het moment dat ik dat ding afvuurde zag ik de '1st' in de hoek staan. Dat blauwe gevaarte vloog even een eindje vooruit, kwam toen terug en raakte me dusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef TheStar het volgende:
Ik heb zelfs 1x gehad online dat ik een blauw schild kreeg terwijl ik eerste stondvlak voor de finish weggedaan en kreeg over de finishlijn op mn kop
was wel maf
Oh dan ben ik dus gelukkig niet de enige.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 07:42 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hehe, ik kreeg eens een blauw schildje bij Wario's Goldmine, maar ik had helemaal niet door dat ik eerste stond. Ik vuur dus dat ding af met de gedachte 'zo, kan ik dadelijk even zwaaien naar de nummer 1 als ik er voorbijrijd'. Net na het moment dat ik dat ding afvuurde zag ik de '1st' in de hoek staan. Dat blauwe gevaarte vloog even een eindje vooruit, kwam toen terug en raakte me dus
Die is een heletijd geleden al gestart toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Net een bericht van wiiconnect24,
de eerste mario kart competition is gestart!!
Je MOET vndaag een race doen erbij anders kun je al niet meer meedoen...
Yeah rightquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook, ik lag eerste, vuurde vlak voor de finish dat blauwe schild af, kreeg hem zelf 0.1mm voor de finish op m'n kop en eindigde als vijfde.
Naar rankings gaan in het channel. Dan een baan kiezen en een friend, en dan gewoon versturenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:38 schreef WjeroneW het volgende:
Heb al tijdje niet meer op de topics van MK gezeten, maar ik heb het laatst ff uitgespeeld en ik ging ff time trials doen en toen vroeg ik me af:
Hoe stuur ik mijn tijden van time trials naar een Friend heen (als dat kan)?
Lees het eerst eens zorgvuldig door waar het over ging en oordeel daarna pas.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:37 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Niets yeah right, dat klopt.
Als de nr1 al binnen is , gaat het schild naar de nr2, etc.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |