Nee, wel met het pookje van de nunchuck.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:35 schreef webbyplus het volgende:
Uhhh, vraagje: Ik heb mario kart gisteren ff uitgeprobeerd bij een vriend van me, maar kun je ook met de pijltjes die kart besturen???, want die besturing met dat wiel is echt !@#$
thx voor de info alvast
De kans om te winnen hangt van de relatieve kwaliteit van je tegenstanders af.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou 'gozer', het maakt wel een fuck uit. Waar denk je meer kans te hebben om te winnen, een baan van 10 seconden of eentje van 6 minuten.
Luigi circuit is gewoon dik klote, het hangt niet meer af van hoe goed je kan rijden en hoe goed je kan driften.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:14 schreef KingOfMystery het volgende:
De kans om te winnen hangt van de geluk van je items af.
Ook van de items en de lengte en de baan. Op een langere baan is er veel meer tijd om verder voorop te rijden zodat dingen als blauwe schildjes niet zo'n impact hebben. Die je dan ook maar toevallig wel of niet veel tegen krijgt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:55 schreef zovty het volgende:
[..]
De kans om te winnen hangt van de relatieve kwaliteit van je tegenstanders af.
Hehe, toevallig lees ik weer een keer dit topic nadat ik Mario Kart al in geen 3 weken heb aangeraakt. Ik zal binnenkort weer eens die Wii gaan aanzetten en de data sturen. Waarnaar ben je benieuwd?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:43 schreef TheStar het volgende:
Eey McGilles zou je me je ghostdata van DK's Snowboard Cross willen sturen?
hoe kun je zo'n game 3 weken laten liggen, dan moet je wel een heel goede reden hebbequote:Op woensdag 28 mei 2008 15:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hehe, toevallig lees ik weer een keer dit topic nadat ik Mario Kart al in geen 3 weken heb aangeraakt. Ik zal binnenkort weer eens die Wii gaan aanzetten en de data sturen. Waarnaar ben je benieuwd?
Dan ga ik me daar eens mee bezighouden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef TheStar het volgende:
Zo sta nu eerste op DK's Snowboards Cross in mijn friendslist
Toch lastig maar zit al wel in de buurt! Als ik driemaal mijn toprondetijd rij dan lukt het!quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:17 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Dan ga ik me daar eens mee bezighouden.![]()
Gisteren veel bezig geweest met DK's Mountain. Erg leuke track en sta nr. 1 in de friendslist!
nee dat ligt gewoon aan die stomme amerikanen...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:37 schreef TheStar het volgende:
vandaar dat er zo weinig amerikanen online zijnof ben ik op de verkeerde tijdstippen online
Wat is er anders aan die kabel, dan de bijgeleverde dan? dat het zo'n verschil maaktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:36 schreef shroomer het volgende:
Sjonge jonge wat een verschil in beeldkwaliteit nu ik een rgb scart kabel gebruik in plaats van die bijgeleverde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |