Tijd dat ze er dus wat servers bijplaatsen en misschien nog wat extra bandbreedte.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerder nog steeds, is de hele avond al zo.
Dat is verboden terrein, het zelfde als dat je naar een gedeelte van de stad gaat die je nog niet vrijgespeeld hebtquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:22 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat sexen met die Michelle wel tam trouwens. Had wat meer spektakel verwacht in een 18+ game. Ik reed net trouwens het vliegveld op en gelijk had ik een wanted leven van 4 sterren. Waarom is dat? Vind ik wel redelijk suf. In GTA 3 kon je tenminste gewoon ongestoord rondcrossen op het vliegveld
.
Microsoft had vlak voor release volgens mij extra servers ingezet om die piek op te vangen. Naderhand wanneer er weer mensen afhaken omdat het misschien saai is of mensen weer overstappen op andere games zullen ze dat aantal servers wel weer wat afbouwen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef JK het volgende:
[..]
Tijd dat ze er dus wat servers bijplaatsen en misschien nog wat extra bandbreedte.
Ik vraag me af hoe dat met Xbox Live gaat... of ze daar ook problemen hebben. Ik neem aan dat het animo te groot is om online te gaan, iedereen wil dat natuurlijk.
Ik weet er alles van... Het hoort gewoon niet, punt uit. Het is effe wachten op luitjes die wat video's plaatsenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:33 schreef spunznl het volgende:
seakerhelt, ik geloof nooit dat het aan ons kan liggen. Overal (diverse fora's) hebben ze het erover dat de game very smooth verloopt, heel vloeiend, zelfs met 6 sterren wanted level en 3 helicopters boven tollend. Ik ben al vanaf vanmiddag enige info aan het opdoen, vandaar dat ik dat weet/heb gelezen.
Ik weet wel, ben wel verwend door crysis etc. maar dit draait echt niet zoals het hoort hoor. Echt schokken, zelfs als je alleen al als je om niko zelf draai met je rechter stick.
:S
Hoe neem je dat op dan??quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Nouja, het is heel simpel:
Op YouTube lopen al die gameplay-beelden en trailers perfect (zowel PS3 als 360), dus het MOET gewoon lukken... Alleen de vraag: waarom heeft de ene wel goede framerate, en de ander niet? Of zou het zo zijn dat het spel overal hetzelfde loopt, maar de een een verschil in framerate zeer duidelijk opvalt en de ander niet?
Daarom ben ik dus ook zo benieuwd naar zelf opgenomen videobeelden waarop de framerate duidelijk te zien is (liefst PS3). Dan kunnen we met onze eigen ogen kijken of het aan ons ligt of aan het spel.
Dus zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een video te maken van de gameplay waarop de framerate duidelijk te zien is?Dan is het meteen duidelijk!
Sony blijkbaar niet... erg jammer, met de tijd zal het inderdaad rustiger worden. Maar dat zal met een populair spel als GTA4 nog wel eventjes druk blijven. Toch betaal ik liever een paar euro's per maand voor een stabiele service dan gratis en prut.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Microsoft had vlak voor release volgens mij extra servers ingezet om die piek op te vangen. Naderhand wanneer er weer mensen afhaken omdat het misschien saai is of mensen weer overstappen op andere games zullen ze dat aantal servers wel weer wat afbouwen.
Eens! Ik heb dat ook gemeld in het GAM Feedback topic, maar niemand lijkt er iets mee te doen. Het beste lijkt mij om 1 centraal topic te houden, en eventueel daarnaast een multiplayer topic. Elk platform een eigen topic vind ik een beetje onzin.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:31 schreef ryangozer het volgende:
Toch vind ik het onzin dat er serieus 3 topics lopen over 1 spel, (1 centrale, 1 ps, en 1 xbox topic) das toch nergens voor nodig met alleen die centrale redden we het toch ook wel?
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eens! Ik heb dat ook gemeld in het GAM Feedback topic, maar niemand lijkt er iets mee te doen. Het beste lijkt mij om 1 centraal topic te houden, en eventueel daarnaast een multiplayer topic. Elk platform een eigen topic vind ik een beetje onzin.
Ja, bij hem stond de PS3 wel redelijk afgesloten in de kast, en hij maakte veel lawaai, ik zal morgen eens kijken of dat helpt... zou wat zijn zeg...quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:39 schreef Gamer_V het volgende:
Blijkbaar zijn de servers gedaan door gamespy ofzo .. tja. Maar het spel loopt hier redelijk vloeiend. Staat ie wel geventileerd genoeg? Unchartered deed ook vreemd (en met keihare ventilatoren) totdat ik hem van zijn krappe plank afhaalde en op de grond plaatste.
Zou ook te gek zijn als dat het wasquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:43 schreef spunznl het volgende:
troost je maar, maakt niets uit. Zoveel filmpjes van wel vloeiende framerate op youtube met totaal afgesloten ps3's. Mijn ps3 ligt zelfs open en bloot zo'n 70cm van een raam. En daarbij, alle andere games like burnout, motorstorm etc werken wel op en top. Koeling kan het niet zijn, stil blijft hij hier ook (lauw)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie ondertitel :)
En dat gebeurt in alle resoluties he?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:49 schreef spunznl het volgende:
precies, het is gewoon een software of hardware of combinatie daarvan probleem. Ik geef rockstar een week.
wordt wel moeilijk het weekend doorkomen zeg
dat heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:19 schreef Gamer_V het volgende:
Ik merk af en toe dat de game een seconde ofzo bevriest, maar das zeldzaam. Hele vastlopers heb ik ook nog niet gehad. Ik mag mezelf gelukkig rekenen blijkbaar.
Klopt ook af
Ben benieuwdquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:53 schreef zeebonk het volgende:
ik heb al wat opgenomen, ff ergens online zetten
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:51 schreef Reki het volgende:
tvp ben op het 2e eilanddie moest ik ook 2 keer overdoen. dan moet je eerst naar beneden lopen en dan bellen. dan hoor je een stem en loop je erop af, pop je em neer en ontwijk je de popo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:51 schreef Reki het volgende:
tvp ben op het 2e eilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah helderquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef zeebonk het volgende:
[..]
Dat is verboden terrein, het zelfde als dat je naar een gedeelte van de stad gaat die je nog niet vrijgespeeld hebt
quote:
Uploaded (processing, please wait)quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:04 schreef spunznl het volgende:
ik ben ook erg benieuwd zeebonk, spannend moment voor ons beidenhaha
alleen we weten toch wel wat het zal worden! als wij het verkeerd zagen en het ons opvalt is de game waardeloos en niet te spelen, en dus ook geen 10en van reviewers
Hmm, ik weet niet wat ik er van moet denkenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:19 schreef zeebonk het volgende:
Jeuj![]()
Bekijk deze YouTube-video
Let vooral niet op het geluid, het lijkt wel een button basher
Nouja, het loopt iig beter dan bij hem, dus dat scheelt alweerquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:26 schreef zeebonk het volgende:
Ik heb het filmpje met m'n telefoon gemaakt, het ziet er slechter uit dat het daadwerkelijk is. Ik had eerst met m'n digitale videocamera geprobeerd maar youtube ondersteunt het bestandstype niet en dan moet ik eerst de software weer installeren![]()
M'n Playstation van 40gb heb ik 3 weken geleden gekocht
vast wel met een heli. maar anders niet. 1 tip, ga er naar binnen en je zult iets vinden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef Slappy het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja kan je helemaal boven aan zitten op vrijheids beeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikigta.org/wiki/RPG_%28GTA_IV%29quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:45 schreef Slappy het volgende:
Waar kan ik die rpg vinden ?Ik word beetje moe van die klote politie heli
Heb het ook al een paar keer gehad met de "gratis bij het abbonement" tele2 modem (gedraad). Gister gewoon vloeiend kunnen spelen, vandaag he-le-maal niks.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Gamer_V het volgende:
Mensen die (als de servers het wel doen) de melding 'connection lost to one or more players' krijgen, hebben die toevallig zo'n bagger experia box? Heb gisteren al wat poorten opengegooid, maar de servers liggen de hele dag al plat)
Idem hier. Las op een US forum dat ze daar ook al flinke connectie problemen hadden vandaag.( UPC en bedraad )quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb het ook al een paar keer gehad met de "gratis bij het abbonement" tele2 modem (gedraad). Gister gewoon vloeiend kunnen spelen, vandaag he-le-maal niks.
In mijn beleven zou dit eventueel waar kunnen zijn als je PS3 crashed met een game, al lijkt het me niet waarschijnlijk. De lage framerate en de 1-3 seconde freezes die men ervaart lijken mij niet aan hardware problemen te koppelen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:17 schreef spunznl het volgende:
stukje van een ps3 user:
I posted this under the other "crashing" post, but I think it is relevant here too. I had a 60GB PS3 which had similar problems a few months ago. I got it repaired but I think the problem is related. I sent multiple "tips" into Kotaku but it seemed to fall on deaf ears. Here is my experience, I hope it helps:
When Folklore came out, there were reports of it crashing (like you are describing with GTA) when certain graphical effects were applied. The same situation would cause it to crash every time. I experienced this myself and got my PS3 serviced (it had a few weeks left on warranty). The replacement unit has been fine but I believe there was a legitimate hardware failure based on a somewhat flakey part.
Specifically, I believe the GPU begins to fail on the older PS3s. In particular, if you run a LOT of folding@home then the GPU wears out faster. If you have the crashing problem, try it on a newer PS3 (in store floor model or a friends). I bet it will be fine. If that is case CHECK YOUR WARRANTY AND GET IT REPLACED. I think a crack or flaw develops in the GPU and it needs to be replaced. If you are past warranty, pony up the $50-75 plus shipping for a third party repair. It will only get worse and no software patch will help you. That's my 2 cents.
Hier nog geen problemen gehad met xbox livequote:Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef JK het volgende:
[..]
Tijd dat ze er dus wat servers bijplaatsen en misschien nog wat extra bandbreedte.
Ik vraag me af hoe dat met Xbox Live gaat... of ze daar ook problemen hebben. Ik neem aan dat het animo te groot is om online te gaan, iedereen wil dat natuurlijk.
Het spel is net 3 dagen uit. Denk je nou echt dat nu al bekend is?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:53 schreef lungo het volgende:
zijn de systeemeisen van de pc versie al bekent
Ik heb een Airport Express. En er zit ook nog een hub aan vast. En Speedlinq als ISPquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Gamer_V het volgende:
Mensen die (als de servers het wel doen) de melding 'connection lost to one or more players' krijgen, hebben die toevallig zo'n bagger experia box? Heb gisteren al wat poorten opengegooid, maar de servers liggen de hele dag al plat)
Ik lusiter vaak naar vibe maar dat nummer nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:08 schreef Nuna het volgende:
Zo maar eens multiplayer proberen. Net trouwens op de Vibe-radiozender: Chris Brown - With You
Ik heb hem verder ook niet weer gehoord, maar was wel grappig! Misschien ligt het aan de auto waarin je rijdt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik lusiter vaak naar vibe maar dat nummer nog nooit gehoord.
Ik heb mezelf erbij gezet en jou ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:19 schreef Cyberzone het volgende:
Gooi mij maar ook tussen de lijst van PSN-ID's.
ID is: Bladespark
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:52 schreef janrad het volgende:
Heb ik eindelijk weer een date met Michelle druk ik op het verkeerde knopje op mijn controller en krijgt Michelle een beuk voor d'r hoofd. Ze wilde direct naar huis en ik kreeg een paar omstanders op mijn nek.. Uit frustratie heb ik ergens een truck gejat en ben er mee in het rond gaan rausen in de stad.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik roep IRL ook altijd 'SORRY SCHAT, MISCLICK" als ik mijn date voor dr neus stomp
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef bar_rel het volgende:
Nou net terug..geen gta meer. Was wel te verwachten op zich maar je weet het niet. Nou dan maar op bol wachten
ik ben dat net gewordenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:49 schreef R_B het volgende:
Vanavond dat online maar eens proberen dan..afgelopen dagen was het echt dikke poep...
Wanneer kan je nou dronken worden, moet je daar eerst een paar vlad missies gedaan voor hebben?
(Ik weet het het is helemaal in het begin, maar ik ben eerst meer wezen freeriden)
Probeer roman te bellen en vragen of hij ergens naar toe wil, dan lukt het vast wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:49 schreef R_B het volgende:
Vanavond dat online maar eens proberen dan..afgelopen dagen was het echt dikke poep...
Wanneer kan je nou dronken worden, moet je daar eerst een paar vlad missies gedaan voor hebben?
(Ik weet het het is helemaal in het begin, maar ik ben eerst meer wezen freeriden)
Ik doe normal deathmatch met normal spawn distancequote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:00 schreef Tyr80 het volgende:
Waarom niet normaal death match, wat doet party mode? En de spawn distance is IETS te close nu denk ik dude..
Van daaruit kun je een game maken met de mensen in je party.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:38 schreef Tyr80 het volgende:
Wat de hel is party mode? Alleen maar teamkillen ofzo?
Nee maar de leider snapt er niks van, maak iemand ff een game ofzo, heeft niemand een headset? ik probeerde uit te leggen dat als je een party maakt je een game kunt starten. Maar elkaar zo afschieten is niks aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:38 schreef Tyr80 het volgende:
Wat de hel is party mode? Alleen maar teamkillen ofzo?
Ah, ik snapte er ook al niks van. Wel grappig elke keer als je iemand killed: ''MedicJune 3rd worlded SuperFruitig.''quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee maar de leider snapt er niks van, maak iemand ff een game ofzo, heeft niemand een headset? ik probeerde uit te leggen dat als je een party maakt je een game kunt starten. Maar elkaar zo afschieten is niks aan.
Hahaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:01 schreef Gamer_V het volgende:
En ik wilde net gaan vragen wie MedicJune was.
Sorry heb een heli-fetishquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:21 schreef Tyr80 het volgende:
Waren we net zo lekker bezig, taait de helft af naar 't vliegveld. Leuk hoor...
Is goed, nog wel een potjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sorry heb een heli-fetish
Maar nog een potje doen? Ik heb wat meer mensen ge-add op PSN. Ik heb nu 10 man online met GTADM is wel tof, anders een mission-objective mp?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:05 schreef Tyr80 het volgende:
Ja maar serieus, dat wil iedereen toch? Wie zit er nou te wachten op een online missie waarbij je hoofden in een rivier moet dumpen..schei toch uit...
Als ik m hebquote:
Spoilertag.quote:
Kicken kan wel met een vote systeem ofzo, ik weet niet of de host gewoon kan kicken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:03 schreef JK het volgende:
Net even online een game speeld, free mode.. komt er ene jonny_90c online... en raad eens wat. Hij kan niet dood. We hebben er hele magazijnen op leeggeschoten, granaten naar gegooid, raketten op afgevuurd maar meneer loopt rustig aan door... het is toch nu niet al zo dat er online ook gecheat kan worden?![]()
Zou voor mij wel de online play verzieken.... en ik wil een optie om gebruikers te kicken of een eigen server online te gooien incl. password..... of doe ik iets fout? Iedereen kan mijn game joinen en dat hoeft niet van mij. Alleen invitees only....
Ik had je nog ge-invite maar je kwam maar nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:10 schreef Tyr80 het volgende:
Moet je een private sessie maken, en dan private slots op max zetten, dan kunnen d'r alleen mensen met een invite in.
Zou graag weer mee doen met SuperFruitig en Deviant, kunnen jullie nog 's een invite proberen?
Daar kun je gewoon een chat accountje maken zodat we kunnen chatten als we online willen, is misschien wel handig.quote:
Zal wel aan mijn versie van Java liggen denk ik.quote:Connecting...
Unable to connect : java.security.AccessControlException : access denied (java.net.SocketPermission irc.deltaanime.net resolve)
Raar bij mij doet het gewoon wel met de browser, maar ik ben nu met Mirc ingelogd.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal wel aan mijn versie van Java liggen denk ik.
Hehe net in die Ambulance iedereen omver rijdenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Lache potjes jongensIk heb genoten
![]()
Morgenavond weer
Geen probleem met Fedora Linux. Firefox 2.0.0.14, java jre 1.6.0_0.5quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:28 schreef Patje1987 het volgende:
Kan iemand dit even proberen?
http://www.derium-online.com/chat/chat.html
@Patje87;quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:10 schreef Tyr80 het volgende:
Moet je een private sessie maken, en dan private slots op max zetten, dan kunnen d'r alleen mensen met een invite in.
Zou graag weer mee doen met SuperFruitig en Deviant, kunnen jullie nog 's een invite proberen?
Morgen of begin volgende week verwacht ik mijn US exemplaar, die gaat dan meteen de verkoop in. (in heb hem dinsdag bij MM Arena gekocht), zo te lezen gaat dat wel lukken danquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:15 schreef ikookhier het volgende:
Ik ben volgende week de eersteoveral uit verkocht
Ik was tweedequote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
Morgenavond weer
Tis trouwens helemaal goed gekomen met Michelle, we zijn verderop in de game ook nog van bil gegaan (aan het geluid te horen dan)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik roep IRL ook altijd 'SORRY SCHAT, MISCLICK" als ik mijn date voor dr neus stomp
dat wordt toch ook gedaan of zie ik dat verkeerdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef spunznl het volgende:
ik hoop dat er hier wat meer gepraat word over freezes en problemen rondom de game.
Ik heb al 4 pagina's gelezen met: oeh hej je zag er leuk uit, hej ik knalde jou.
Allemaal wel leuk dat ijverig zijn over die gave game, maar dat kan ook in het topic, wat over het spelen van de game gaat. of zie ik dit verkeerd?
zoals zovelen moet ik ook wachten tot er een eerste patch vrijgegeven wordt. Tot die tijd kunnen we elkaar een beetje helpen dmw tips en of probeersels uit te wisselen, zodat het spelen voor ons (de mensen die last hebben van erge drops en freezes) toch een beetje kunnen genieten van de game.
Staat toch nergens dat dit topic over freezes en problemen moet gaan? Aan de OP te zien is dit gewoon als PS3 GTA IV topic bedoeld hoor. Ook al vind ik het behoorlijk overbodig om drie GTA IV topics te hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef spunznl het volgende:
ik hoop dat er hier wat meer gepraat word over freezes en problemen rondom de game.
Ik heb al 4 pagina's gelezen met: oeh hej je zag er leuk uit, hej ik knalde jou.
Allemaal wel leuk dat ijverig zijn over die gave game, maar dat kan ook in het topic, wat over het spelen van de game gaat. of zie ik dit verkeerd?
zoals zovelen moet ik ook wachten tot er een eerste patch vrijgegeven wordt. Tot die tijd kunnen we elkaar een beetje helpen dmw tips en of probeersels uit te wisselen, zodat het spelen voor ons (de mensen die last hebben van erge drops en freezes) toch een beetje kunnen genieten van de game.
idd, ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
Morgenavond weer
tof, ik add je zo evenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:21 schreef dannbla het volgende:
Gasten, add mij please!
Ik zoek een hoop lui om online mee te knallen! (GTA 4)
PSN Name: donerchef
We komen er wel uitquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef spunznl het volgende:
Ja, moet ik ook maar eens overwegen, want mijn bluetooth headset gooit altijd de controllers eruit, en dat terwijl hij speciaal voor de ps3 gemaakt isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:05 schreef PirE het volgende:
Ben nog niet online geweest met GTA, morgen maar eens proberen.
PSN-nick: PlrE
*die l is een kleine letter l, geen hoofdletter i.
Kan ik ook gewoon een USB-headset op die USB-poort aansluiten? Heb nog zo'n plantronics ding liggen uit clanperiode (PC)
Dat zijn 4 pagina's. Dan verwijs ik je nu door naar:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef spunznl het volgende:
spannendquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:00 schreef janrad het volgende:
Ik ga ff een aantal van jullie toevoegen aan mijn friends list dus niet schrikken.
Ga spelen zonder het internet kabeltje erin...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:39 schreef J.Clarkson het volgende:
Nou, mijn versie freezed vanaf nu tijdens het laden.40GB ps3, 5 maanden oud. Al meest recente savegame verwijdert, werkt niet. Ben nu aan het installeren. Heb er goed de P in nu!
edit: installeren werkt ook niet.
Heb me uitgelogd van PSN, werkte ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga spelen zonder het internet kabeltje erin...
ja alleen wat minder grappig in een 6 sterren achtervolging, als je auto flink begint te roken onder de motorkap, vervolgens wordt je geramt en sta je stil met 100 polities om je heen, en jij maar tegen die auto schreeuwen dat hij moet startenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:26 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind de vuur- en rookeffecten in GTA4 trouwens wel erg goed gedaan. Explosies zien er zeer goed uit en als je een burnout doet met een wagen dan zie je echt van die dikke witte rook van je banden komen. Mooi gedaan
Ik heb trouwens 1 keer gehad dat ik stilviel met een wagen en dat ik deze niet meer aan de praat kreeg. Dat was op zich wel grappig om eens mee te maken in een spel.
mijne freezed ook tijdens het ladenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:39 schreef J.Clarkson het volgende:
Nou, mijn versie freezed vanaf nu tijdens het laden.40GB ps3, 5 maanden oud. Al meest recente savegame verwijdert, werkt niet. Ben nu aan het installeren. Heb er goed de P in nu!
edit: installeren werkt ook niet.
Uitloggen uit PSN network.quote:
Blasphemy! Madness!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:00 schreef xminator het volgende:
Is toch fucking niet normaal? Kudt PS3. Had ik maar een x360.
We zijn nog geen game aan het spelen, dus je moet JUIST iedereen neerschieten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
Wie was medicjune ookal weer? Party mode is eigenlijk een lobby waar we mensen invite, daarna gaan we pas een game spelen dus het is niet de bedoeling iedereen on sight neer te schieten.
Correct.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:35 schreef merino het volgende:
uitloggen op PSN schijnt de oplossing te zijn
Haha ikke. Maar wat moet je daar anders doen dan? Beetje rondlopen gaat ook saai wordenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
Wie was medicjune ookal weer? Party mode is eigenlijk een lobby waar we mensen invite, daarna gaan we pas een game spelen dus het is niet de bedoeling iedereen on sight neer te schieten.
DISCONNECT FROM THE INTERNET YOU BLITHERING IDIOT!!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:49 schreef Latok het volgende:
Vandaag GTAIV gekocht. Ik krijg het spel niet eens aan de praat! Eerste keer installatie......'Creating New Game' rechtsonderin beeld. Niks......Tweede keer installatie.....Hey, er gebeurt wat.....Introotje. En ik mag gaan rijden....2 seconden later....FREEEEZE......Ben nu met de derde keer installatie bezig.
WAT IS DIT VOOR GEL*L!!!!!!! Kutzooi.......
Ja, ik heb een EU PS3 launch console met 60gb hd.......
Je moeten gewoon een soort lobby maken dat je niet elke keer weer naar de SP gegooit word. Voorderest werkt het goedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:06 schreef Sackboy het volgende:
En ja hoor, hij is bij mij (60GB PS3) nu ook vastgelopen. Tijdens het laadscherm van de multiplayer![]()
Sowieso is dat PSN al k*t zeg, elke keer match disconnected en als het een keer lukt zit je in een potje met niet meer dan 4 man.. Gelukkig krijg ik volgende week de X360 versie binnen!
Xbox Live
Zijn er serieus mensen die geen wireless internet hebben?quote:
Gewoon via je PS3 je PSN account uitloggen is genoeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
internet uitzetten dus? Kun je dat ergens even in een soort van sleep mode gooien in het menu, of moet ik dan in de router de PS3 blokkeren?
ah dat natuurlijk ja, bedankt. ik zie inderdaad altijd 'aangemeld' verschijnen vlak na het opstarten, dus blijkbaar maakt die altijd al gelijk verbinding normaal gesproken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:17 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Gewoon via je PS3 je PSN account uitloggen is genoeg.
Zucht. Heeft niks met de PS3 te maken kneus.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:00 schreef xminator het volgende:
Is toch fucking niet normaal? Kudt PS3. Had ik maar een x360.
Ja, dus? Als het op de 360 wel werkt en op de PS3 niet dan boeit het voor de consument echt niet wiens fout het is. Het is niet opeens minder kut dat je GTA niet kunt spelen omdat het Rockstar's fout is.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:37 schreef franske19 het volgende:
Voor de zoveelste keer het heeft niets met de PS3 te maken maar met Rockstar. Het spel GTA 4 is het probleem, maar goed de gemiddelde console gamer is niet bijster intelligent blijkt maar weer. Stel je voor dat ik MS de schuld zou geven van een PC spel dat niet goed werkt. De developer van de game is nog altijd verantwoordelijk voor het eigen product.
360 heeft ook problemen hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, dus? Als het op de 360 wel werkt en op de PS3 niet dan boeit het voor de consument echt niet wiens fout het is. Het is niet opeens minder kut dat je GTA niet kunt spelen omdat het Rockstar's fout is.
Xbox 360 kopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:29 schreef st0fzuiger het volgende:
dat vastlopen is echt niet normaal gek word je ervan iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
- PSN uitloggen en inloggenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:29 schreef st0fzuiger het volgende:
dat vastlopen is echt niet normaal gek word je ervan iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Dan loopt het nog steeds vast gek. En tief op met je 360 uit het PS3-topic.quote:
Echt niet, gek. En ik kom hier omdat ik een PS3 heb, dus tief zelf maar op.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dan loopt het nog steeds vast gek. En tief op met je 360 uit het PS3-topic.
Ok, doei.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Echt niet, gek. En ik kom hier omdat ik een PS3 heb, dus tief zelf maar op.
Doei.quote:
PSN Afmeldenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:25 schreef mie_at_work het volgende:
WTF is dit!!
Hij wil mijn savegame niet meer laden. godverdomme heb al alles geprobeerd, zoals internetbestanden verwijderen opnieuw opstarten en ps3 volledig uitzetten, maar het wil maar niet lukken.
Iemand enige tips of die hetzelfde ervaart als mij? Godverdomme ik wil spelen
In je XMB bij PlayStation Network? En dan Sign out. Of je internetkabel eruit trekken, of je wireless disablen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:31 schreef mie_at_work het volgende:
superfruitig, waar kan ik dit doen?
Weet niet of dit al gepost was.quote:DVD-lezer kapot door Grand Theft Auto 4
RIJSWIJK - De populaire nieuwe game Grand Theft Auto zorgt voor heel wat vastgelopen spelconsoles zoals Playstation en Xbox 360. Naar schatting een op drie gamers moeten hun console resetten, soms gaat de dvd-lezer zelfs stuk. Vooral consoles van een half jaar oud kampen met problemen.
Grand Theft Auto IV is bij de introductie direct overal uitverkocht.
,,Rockstar Games, de producent van het spel, beloofde enkele herstellingsprocedures online te zetten, maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen'', zegt Playstation Nederland zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
Gamers uit allerhande landen spuwen hun gal op internetfora, zoals tweaker.net en gamert.nl en proberen gezamenlijk een oplossing te vinden. Het blijft echter wachten tot de producent de problemen herstelt. De slachtoffers hebben recht op een nieuw spel en volledige reparatie van hun console, meldde de Belgische consumentenbond TestAankoop. De Nederlandse Consumentenbond kon nog geen reactie geven op het nieuws en de schade.
Het computerspel, waarin de hoofdrolspeler moet zien te overleven in de onderwereld van Liberty City, ligt sinds dinsdag in de winkels. Van de voorgaande drie delen gingen tientallen miljoen exemplaren over de toonbank. De recensies van deel vier waren aanvankelijk lovend, maar nu blijken veel gamers dus in de problemen te zitten.(ANP)
Staat niet eens op games.fokquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Weet niet of dit al gepost was.
Ten eerste heeft de ps3 helemaal geen dvd laserquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:45 schreef JK het volgende:
[..]
Staat niet eens op games.fokik hoorde het vanmiddag in de auto op de radio.
Dat die laser stuk gaat zal dan echt niet aan GTA4 liggen, dat was al een bekend probleem voor de PS3. Hier draait ie nog steeds als een zonnetje, heb alleen een hele korte freeze als iemand joint in een multiplayer game. Maar dat lijkt me normaal, niet eens storend in tegenstelling wat ik op filmpjes heb gezien op Youtube.
Welke heb je gehaald en wat kostte die? Ik wil dr ook nog 1 halen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:33 schreef Gamer_V het volgende:
Dat bluetooth ding dat ik vanmiddag gekocht had is niet echt van geweldige kwaliteit. Ik verwacht niet veel voor die prijs, maar toch.
whahaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Vandaag erg veel lol beleefd met donerchef tyr glennz dagger etc...
Veel potjes gewonnen ook.
Headset is echt ideaal online!
Oja? Hoe leest ie dan de dvd's?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ten eerste heeft de ps3 helemaal geen dvd laser
Dat weet je toch. Met de magische Sony-force.quote:
Sorry to burst your bubble, maar ik heb ook Bles 00229 en wel degelijk een freeze gehad.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Net even wat dingen uitgezocht, en het schijnt dat de eerste batch pal van GTA de freezes vertoond
Er zijn naar wat ik gelezen heb, 2 batches in omloop.
Kijk even wat je op de zijkant van je doosje heb staan, en vermeld het even hier
Bij mijn maat staat er Bles 00229 op , deze vertoond geen kuren![]()
Nogmaals ik heb het gehoord, dus hang me er niet aan op.
Bij problemen met vastlopen bij de instalatie, moet je je afmelden van PSN omdat hij geen verbinding met de servers kan maken
Dat ben ik, maar omdat je niet op de chat zit, of een headset gebruikt weet je natuurlijk niet wat er aan de hand wasquote:Op zondag 4 mei 2008 01:09 schreef Agiath het volgende:
Wie is derium?
Met party mode mag je best wat sneller zo'n game startenHet duurt altijd zo lang
Een Jabba BT2040. Hing een prijskaartje van 18 euro, maar bij de kassa bleek ie 8 euro te zijn. Dat ding doet trouwens pijn aan mijn oor, niet echt ergonomisch.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Welke heb je gehaald en wat kostte die? Ik wil dr ook nog 1 halen.
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Net even wat dingen uitgezocht, en het schijnt dat de eerste batch pal van GTA de freezes vertoond
Er zijn naar wat ik gelezen heb, 2 batches in omloop.
Kijk even wat je op de zijkant van je doosje heb staan, en vermeld het even hier
Bij mijn maat staat er Bles 00229 op , deze vertoond geen kuren![]()
Nogmaals ik heb het gehoord, dus hang me er niet aan op.
Bij problemen met vastlopen bij de instalatie, moet je je afmelden van PSN omdat hij geen verbinding met de servers kan maken
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:17 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Een Jabba BT2040. Hing een prijskaartje van 18 euro, maar bij de kassa bleek ie 8 euro te zijn. Dat ding doet trouwens pijn aan mijn oor, niet echt ergonomisch.MediaMarkt was dat, hing bij de ps3 accessoires.
Waarschijnlijk bedoelen ze ook gewoon de blauwe laser, maarja wat wil je, de bron is ANP. Alsof die verstand van gameconsoles hebben. Dit bericht stond trouwens vandaag ook op de voorpagina van de Telegraaf. Vraag me toch af hoe ze bij 1 op de 3 komenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vooruit.
Hoe kun je een dvd laser slopen als de game er geen gebruik van maakt?
Nu heb ik al 8 euro uitgegevenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:34 schreef dannbla het volgende:
[..]
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004005455755&Section=GAMES&lgl=1&plid=pb2R5JsZQHgAAAEZ4ZRscrN%2e&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
super ding, volume regelen + knop om mic te muten (van jezelf)
Zeker nog nooit gehoord dat bijv. 'foute' firmware upgrades hardware kunnen 'slopen'?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ten eerste heeft de ps3 helemaal geen dvd laser
Ten tweede is het dikke paniekzaaing dat software zoals games, hardware van een console kapot maaktWat denken ze echt? Dat de software een bom plaatst in die ps3
Gewoon paniek zaaing, het enige wat GTAIV nu doet is lekker buggen, en dat moet gesolved worden, klaar.
Ik heb er ook weinig last van btw, na ongeveer 15 uur gameplay (zowel online als offline) heb ik 1 freeze gehad, en meer niet. Storm in een glas water weer imo.
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=gta&thread.id=370613&view=by_date_ascending&page=393quote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef JK het volgende:
[..]
Zeker nog nooit gehoord dat bijv. 'foute' firmware upgrades hardware kunnen 'slopen'?![]()
Het is dus echt wel mogelijk om met software hardware kapot te maken. Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan.![]()
GTA4 bugt inderdaad, maar in het nieuwsbericht hadden ze het er over dat de laser niets meer wou lezen... dat verhaal hadden we anders allang op diverse fora kunnen lezen, dus waar het ANP dat vandaan haalt....
Zit je dan ook echt met 16 man..ik dan meestal met 2-3 man ofzoquote:Op zondag 4 mei 2008 16:30 schreef Gamer_V het volgende:
'Connection has been lost to one or more players..'
Heb ik ook. Het gebeurd bij 80% van de potjes.Betekend wel dat na 5 keer proberen ik een potje kan spelen, en dat is dan wel vet.
Inderdaad, een man of 4. En als ik dan in een lobby terecht kom met een stuk of 10 mensen, ben ik er zeker van dat ik die melding weer krijg.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zit je dan ook echt met 16 man..ik dan meestal met 2-3 man ofzo
Hier ook. Nog geen oplossing gevonden.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Inderdaad, een man of 4. En als ik dan in een lobby terecht kom met een stuk of 10 mensen, ben ik er zeker van dat ik die melding weer krijg.
Zit een soort wit draaischijfje achter de lens waarmee je 'm omhoog en omlaag kunt draaien zodat hij dichter op de dvd of verder van de dvd af zit.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:02 schreef Gamer_V het volgende:
Draaimechanisme bijdraaien?Ik heb mijn ps2 ooit opengemaakt om de laser te reinigen met alcohol, hielp niks. Linkje naar wat jij bedoeld?
Al geprobeerd, heeft niks geholpen.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:54 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Hier ook. Nog geen oplossing gevonden.
Misschien dit:
http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=933036&topic=42902291
Maar dat heb ik nog niet geprobeerd
Weer last van je PMS huilie?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef JK het volgende:
[..]
Zeker nog nooit gehoord dat bijv. 'foute' firmware upgrades hardware kunnen 'slopen'?![]()
Het is dus echt wel mogelijk om met software hardware kapot te maken. Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan.![]()
GTA4 bugt inderdaad, maar in het nieuwsbericht hadden ze het er over dat de laser niets meer wou lezen... dat verhaal hadden we anders allang op diverse fora kunnen lezen, dus waar het ANP dat vandaan haalt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |