abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:07:40 #1
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58424483

Platform(en): Xbox 360, Playstation 3, PC Releasedatum: 29 April Ontwikkelaar: Rockstar North Uitgever: Rockstar Games and Take Two Downloadable Content: Xbox 360 (2 exclusieve episodes), Playstation 3 (voorlopig geen) Game modes: Single player and multiplayer (16 players maximum) Physics Engine: Euphoria Game Engine: RAGE

Rockstar Games GTA Wiki Planet GTA

- Phuctivity - SuperFruitig - Derium - MedicJune - FrenkyV - Cidolfas - EvEs0r - MindstateNL - GamerV - DaggerNL - RekiOnline - glennz_ - donkehkong - RobbelBobbel -

Bespreek hier alles en alleen omtrent de PS3 versie. Hulp nodig bij het behalen van een achievement, het organiseren van matches en uitleg met betrekking tot de PS3 controls behoren hier o.a. toe.

Meer overzicht en duidelijkheid, minder slow-chat.

TT Sucks hard maar goed ..., verder is de openingspost schaamteloos gejat van de Xbox 360 topique en waar nodig aangepast/ingekort.

Vorige topics:
[PS3] GTA IV #1 'Freeze or not to freeze'
[PS3] GTA IV #2 Waar we er lustig op los freezen

Fok! Wiki met de openingspost...
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:13:07 #2
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_58424579
zonder game
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:18:24 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58424714
Om even verder te gaan op de belachelijke trucjes die voorgesteld worden om het aan de praat te krijgen: op gamefaqs suggereren ze dat je een demo download aanzet om de verbinding actief te houden en dan het spel op te starten en online te gaan. Oh, en ze hebben het er tevens over dat de servers van GameSpy voor de PS3 versie gebruikt worden, zijn die echt zo slecht?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:19:26 #4
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58424745
Ik merk af en toe dat de game een seconde ofzo bevriest, maar das zeldzaam. Hele vastlopers heb ik ook nog niet gehad. Ik mag mezelf gelukkig rekenen blijkbaar.

Klopt ook af
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:19:46 #5
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_58424754
Online is weer down hoor....
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:22:11 #6
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58424810
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:19 schreef JK het volgende:
Online is weer down hoor....
Eerder nog steeds, is de hele avond al zo.
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:22:54 #7
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_58424835
Ik vind dat sexen met die Michelle wel tam trouwens. Had wat meer spektakel verwacht in een 18+ game . Ik reed net trouwens het vliegveld op en gelijk had ik een wanted leven van 4 sterren. Waarom is dat? Vind ik wel redelijk suf. In GTA 3 kon je tenminste gewoon ongestoord rondcrossen op het vliegveld .
pi_58424842
nope jongens, het helpt allemaal niet,

zonder internet gespeeld, gam opnieuw geinstalleerd, andere hdmi kabels geprobeert, andere output settings geprobeert, het lagt like hell!!

Tering, wat baal ik hier enorm van zeg. Wel blij idd dat ik niet de enigste ben, najah we zijn met zn 2jen, zullen we nu gewoon een fucked up console hebben of een fucked up game :S

fps rate hangt volgens mij af van de hardware, het freezen van de disc/game.

pff wil spelen man...kut sony en kut rockstar *

check dit filmpje, dit is exact hetzelfde als wat wij hebben: kijk naar de rand van het scherm, dat hakkelt als de @*(#&@*#&

http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=15157
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:28:19 #9
4259 JK
pi_58424923
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:22 schreef JJH het volgende:

[..]

Eerder nog steeds, is de hele avond al zo.
Tijd dat ze er dus wat servers bijplaatsen en misschien nog wat extra bandbreedte.
Ik vraag me af hoe dat met Xbox Live gaat... of ze daar ook problemen hebben. Ik neem aan dat het animo te groot is om online te gaan, iedereen wil dat natuurlijk.
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:28:27 #10
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58424926
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:22 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat sexen met die Michelle wel tam trouwens. Had wat meer spektakel verwacht in een 18+ game . Ik reed net trouwens het vliegveld op en gelijk had ik een wanted leven van 4 sterren. Waarom is dat? Vind ik wel redelijk suf. In GTA 3 kon je tenminste gewoon ongestoord rondcrossen op het vliegveld .
Dat is verboden terrein, het zelfde als dat je naar een gedeelte van de stad gaat die je nog niet vrijgespeeld hebt
pi_58424929
Nouja, het is heel simpel:

Op YouTube lopen al die gameplay-beelden en trailers perfect (zowel PS3 als 360), dus het MOET gewoon lukken... Alleen de vraag: waarom heeft de ene wel goede framerate, en de ander niet? Of zou het zo zijn dat het spel overal hetzelfde loopt, maar de een een verschil in framerate zeer duidelijk opvalt en de ander niet?

Daarom ben ik dus ook zo benieuwd naar zelf opgenomen videobeelden waarop de framerate duidelijk te zien is (liefst PS3). Dan kunnen we met onze eigen ogen kijken of het aan ons ligt of aan het spel.

Dus zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een video te maken van de gameplay waarop de framerate duidelijk te zien is? Dan is het meteen duidelijk!
pi_58424958
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef JK het volgende:

[..]

Tijd dat ze er dus wat servers bijplaatsen en misschien nog wat extra bandbreedte.
Ik vraag me af hoe dat met Xbox Live gaat... of ze daar ook problemen hebben. Ik neem aan dat het animo te groot is om online te gaan, iedereen wil dat natuurlijk.
Microsoft had vlak voor release volgens mij extra servers ingezet om die piek op te vangen. Naderhand wanneer er weer mensen afhaken omdat het misschien saai is of mensen weer overstappen op andere games zullen ze dat aantal servers wel weer wat afbouwen.
pi_58424982
Toch vind ik het onzin dat er serieus 3 topics lopen over 1 spel, (1 centrale, 1 ps, en 1 xbox topic) das toch nergens voor nodig met alleen die centrale redden we het toch ook wel?
Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_58425031
seakerhelt, ik geloof nooit dat het aan ons kan liggen. Overal (diverse fora's) hebben ze het erover dat de game very smooth verloopt, heel vloeiend, zelfs met 6 sterren wanted level en 3 helicopters boven tollend. Ik ben al vanaf vanmiddag enige info aan het opdoen, vandaar dat ik dat weet/heb gelezen.

Ik weet wel, ben wel verwend door crysis etc. maar dit draait echt niet zoals het hoort hoor. Echt schokken, zelfs als je alleen al als je om niko zelf draai met je rechter stick.

:S
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:34:17 #15
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58425053
TVP, ga hem morgen halen
Tics van je petten.
pi_58425066
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:33 schreef spunznl het volgende:
seakerhelt, ik geloof nooit dat het aan ons kan liggen. Overal (diverse fora's) hebben ze het erover dat de game very smooth verloopt, heel vloeiend, zelfs met 6 sterren wanted level en 3 helicopters boven tollend. Ik ben al vanaf vanmiddag enige info aan het opdoen, vandaar dat ik dat weet/heb gelezen.

Ik weet wel, ben wel verwend door crysis etc. maar dit draait echt niet zoals het hoort hoor. Echt schokken, zelfs als je alleen al als je om niko zelf draai met je rechter stick.

:S
Ik weet er alles van... Het hoort gewoon niet, punt uit. Het is effe wachten op luitjes die wat video's plaatsen
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:35:45 #17
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58425079
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Nouja, het is heel simpel:

Op YouTube lopen al die gameplay-beelden en trailers perfect (zowel PS3 als 360), dus het MOET gewoon lukken... Alleen de vraag: waarom heeft de ene wel goede framerate, en de ander niet? Of zou het zo zijn dat het spel overal hetzelfde loopt, maar de een een verschil in framerate zeer duidelijk opvalt en de ander niet?

Daarom ben ik dus ook zo benieuwd naar zelf opgenomen videobeelden waarop de framerate duidelijk te zien is (liefst PS3). Dan kunnen we met onze eigen ogen kijken of het aan ons ligt of aan het spel.

Dus zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een video te maken van de gameplay waarop de framerate duidelijk te zien is? Dan is het meteen duidelijk!
Hoe neem je dat op dan??
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:36:38 #18
4259 JK
pi_58425093
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Microsoft had vlak voor release volgens mij extra servers ingezet om die piek op te vangen. Naderhand wanneer er weer mensen afhaken omdat het misschien saai is of mensen weer overstappen op andere games zullen ze dat aantal servers wel weer wat afbouwen.
Sony blijkbaar niet... erg jammer, met de tijd zal het inderdaad rustiger worden. Maar dat zal met een populair spel als GTA4 nog wel eventjes druk blijven. Toch betaal ik liever een paar euro's per maand voor een stabiele service dan gratis en prut.
pi_58425105
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:35 schreef zeebonk het volgende:

[..]

Hoe neem je dat op dan??
Ja kweenie, met een videocamera denk ik

Het gaat ons alleen om de framerate, meer niet.
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:38:09 #20
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_58425138
Ik ben ook weer aanwezig, nu aan de website aan het werken .
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_58425151
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:31 schreef ryangozer het volgende:
Toch vind ik het onzin dat er serieus 3 topics lopen over 1 spel, (1 centrale, 1 ps, en 1 xbox topic) das toch nergens voor nodig met alleen die centrale redden we het toch ook wel?
Eens! Ik heb dat ook gemeld in het GAM Feedback topic, maar niemand lijkt er iets mee te doen. Het beste lijkt mij om 1 centraal topic te houden, en eventueel daarnaast een multiplayer topic. Elk platform een eigen topic vind ik een beetje onzin.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
&nbsp;
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:39:54 #22
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58425178
Blijkbaar zijn de servers gedaan door gamespy ofzo .. tja. Maar het spel loopt hier redelijk vloeiend. Staat ie wel geventileerd genoeg? Unchartered deed ook vreemd (en met keihare ventilatoren) totdat ik hem van zijn krappe plank afhaalde en op de grond plaatste.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_58425185
zeebonk, gebruik anders je telefoon camera, ofja die camera's zijn tegenwoordig ook niet je van het hè, opnemen doen ze allemaal in vga (grootste gedeelte)

we hebben idd alleen een kort stukje nodig (het liefst iets met veel wagens/time square oid, en dan rijdens in een wagen

@ sackboy, als ditgene ook wordt gepost in het centrale topic, wordt er niets mee gedaan, dan praat iedereen over hetgeen alles vloeiend draait en over eventuele missies. Het algemene foutentopic vind ik dus een goede oplossing om alleen over dit lastige probleem te praten.

Maar dat ben ik
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:40:27 #24
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58425193
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:38 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Eens! Ik heb dat ook gemeld in het GAM Feedback topic, maar niemand lijkt er iets mee te doen. Het beste lijkt mij om 1 centraal topic te houden, en eventueel daarnaast een multiplayer topic. Elk platform een eigen topic vind ik een beetje onzin.
Ik ben het met je eens.
pi_58425217
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:39 schreef Gamer_V het volgende:
Blijkbaar zijn de servers gedaan door gamespy ofzo .. tja. Maar het spel loopt hier redelijk vloeiend. Staat ie wel geventileerd genoeg? Unchartered deed ook vreemd (en met keihare ventilatoren) totdat ik hem van zijn krappe plank afhaalde en op de grond plaatste.
Ja, bij hem stond de PS3 wel redelijk afgesloten in de kast, en hij maakte veel lawaai, ik zal morgen eens kijken of dat helpt... zou wat zijn zeg...
pi_58425276
troost je maar, maakt niets uit. Zoveel filmpjes van wel vloeiende framerate op youtube met totaal afgesloten ps3's. Mijn ps3 ligt zelfs open en bloot zo'n 70cm van een raam. En daarbij, alle andere games like burnout, motorstorm etc werken wel op en top. Koeling kan het niet zijn, stil blijft hij hier ook (lauw)
pi_58425342
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:43 schreef spunznl het volgende:
troost je maar, maakt niets uit. Zoveel filmpjes van wel vloeiende framerate op youtube met totaal afgesloten ps3's. Mijn ps3 ligt zelfs open en bloot zo'n 70cm van een raam. En daarbij, alle andere games like burnout, motorstorm etc werken wel op en top. Koeling kan het niet zijn, stil blijft hij hier ook (lauw)
Zou ook te gek zijn als dat het was
pi_58425405
precies, het is gewoon een software of hardware of combinatie daarvan probleem. Ik geef rockstar een week.

wordt wel moeilijk het weekend doorkomen zeg
pi_58425447
ik sta ertussen
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:51:22 #30
165802 Reki
no comment.
pi_58425460
tvp ben op het 2e eiland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie ondertitel :)
pi_58425468
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:49 schreef spunznl het volgende:
precies, het is gewoon een software of hardware of combinatie daarvan probleem. Ik geef rockstar een week.

wordt wel moeilijk het weekend doorkomen zeg
En dat gebeurt in alle resoluties he?

Wat voor tv/monitor heb je eigenlijk?
pi_58425487
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:19 schreef Gamer_V het volgende:
Ik merk af en toe dat de game een seconde ofzo bevriest, maar das zeldzaam. Hele vastlopers heb ik ook nog niet gehad. Ik mag mezelf gelukkig rekenen blijkbaar.

Klopt ook af
dat heb ik ook wel eens
pi_58425495
Haha, sukkels die nog steeds denken (lees: hopen) dat het aan hun PS3/XDOOS ligt ipv het spel!
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:53:23 #34
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58425510
ik heb al wat opgenomen, ff ergens online zetten
pi_58425526
ps3 60gb
samsung le32s81b (32inch dus)
720P/1080i, beiden geprobeert.

euh, 3 hdmi kabels van goedkoop tot duur, geprobeert. etc wat ik voorheen al verteld heb zoals internet eruit enzo.

Ja in alle resoluties is het aanwezig
pi_58425534
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:53 schreef zeebonk het volgende:
ik heb al wat opgenomen, ff ergens online zetten
Ben benieuwd
pi_58425544
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:51 schreef Reki het volgende:
tvp ben op het 2e eiland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die moest ik ook 2 keer overdoen. dan moet je eerst naar beneden lopen en dan bellen. dan hoor je een stem en loop je erop af, pop je em neer en ontwijk je de popo's
pi_58425565
ik kan hele dag al niet online komen, maar ben wel aangemeld op psn en kan ook browsen op internet.
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:55:27 #39
141104 Patje1987
pi_58425566
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:51 schreef Reki het volgende:
tvp ben op het 2e eiland
SPOILER
SPOILER
pi_58425586
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:55 schreef Patje1987 het volgende:

[..]
SPOILER
klopt
pi_58425595
PDOA ik hoop juist het wederzijdse hoor. Ik hoop op de game ipv de consoles, waarom? 60gb kost 6 weken reparatie, een patch downloaden 5minuutjes
pi_58425627
Ik wil verdomme online spelen!
pi_58425665
ik doe gta nu 3 dagen lang de hele dag. verder nix anders behalve eten. had op 29 april een tree energydrink gekocht en dat is nu bijna op. wat ben ik toch een trouw fan
pi_58425674
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:57 schreef Sangers het volgende:
Ik wil verdomme online spelen!
IK OOK !!
pi_58425779
ik ben ook erg benieuwd zeebonk, spannend moment voor ons beiden haha

alleen we weten toch wel wat het zal worden! als wij het verkeerd zagen en het ons opvalt is de game waardeloos en niet te spelen, en dus ook geen 10en van reviewers
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:05:09 #46
36431 bleiblei
pi_58425796
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef zeebonk het volgende:

[..]

Dat is verboden terrein, het zelfde als dat je naar een gedeelte van de stad gaat die je nog niet vrijgespeeld hebt
Ah helder .
Bij looptie trouwens ook perfect.
Wel op een PS3 60Gb (Gen1) aangesloten via scart op een gewone CRT tv .
pi_58425808
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:07:22 #48
36431 bleiblei
pi_58425842
Wat wel matig is, ik heb nu net een paar weken GH3 en mijn vriendin is verslaafd .
Weinig tijd voor GTA dus .
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:15:19 #49
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58426005
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:54 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ben benieuwd
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:04 schreef spunznl het volgende:
ik ben ook erg benieuwd zeebonk, spannend moment voor ons beiden haha

alleen we weten toch wel wat het zal worden! als wij het verkeerd zagen en het ons opvalt is de game waardeloos en niet te spelen, en dus ook geen 10en van reviewers
Uploaded (processing, please wait)

Hopen dat het niet te lang duurt
pi_58426012
tvp
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:16:55 #51
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58426043
Krijg nu wel invites, maar kan ze niet accepten omdat je dan verbonden moet zijn met de rockstar servers...bedankt voor het proberen iig
pi_58426058
stukje van een ps3 user:

I posted this under the other "crashing" post, but I think it is relevant here too. I had a 60GB PS3 which had similar problems a few months ago. I got it repaired but I think the problem is related. I sent multiple "tips" into Kotaku but it seemed to fall on deaf ears. Here is my experience, I hope it helps:

When Folklore came out, there were reports of it crashing (like you are describing with GTA) when certain graphical effects were applied. The same situation would cause it to crash every time. I experienced this myself and got my PS3 serviced (it had a few weeks left on warranty). The replacement unit has been fine but I believe there was a legitimate hardware failure based on a somewhat flakey part.
Specifically, I believe the GPU begins to fail on the older PS3s. In particular, if you run a LOT of folding@home then the GPU wears out faster. If you have the crashing problem, try it on a newer PS3 (in store floor model or a friends). I bet it will be fine. If that is case CHECK YOUR WARRANTY AND GET IT REPLACED. I think a crack or flaw develops in the GPU and it needs to be replaced. If you are past warranty, pony up the $50-75 plus shipping for a third party repair. It will only get worse and no software patch will help you. That's my 2 cents.
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:19:55 #53
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58426107
Jeuj

Bekijk deze YouTube-video

Let vooral niet op het geluid, het lijkt wel een button basher
pi_58426177
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:19 schreef zeebonk het volgende:
Jeuj

Bekijk deze YouTube-video

Let vooral niet op het geluid, het lijkt wel een button basher
Hmm, ik weet niet wat ik er van moet denken
Aan de ene kant loopt het vloeiender dan ik bij mijn kameraad heb gezien, aan de andere kant zijn die trailers nog vloeiender. Deze zit er een beetje tussenin, maar het kan er mee door...
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:26:06 #55
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58426284
Ik heb het filmpje met m'n telefoon gemaakt, het ziet er slechter uit dat het daadwerkelijk is. Ik had eerst met m'n digitale videocamera geprobeerd maar youtube ondersteunt het bestandstype niet en dan moet ik eerst de software weer installeren

M'n Playstation van 40gb heb ik 3 weken geleden gekocht
pi_58426303
hej zeebonk erg bedankt man,

het loopt STUKKEn ja echt stukken vloeiender dan bij mij, als er iets ontploft bij mij heb ik nog meer last dan zonder ontploffing. het veel vloeiender gaan van het beeld bij jou kun je ook zien doordat je onder het rijden wel eens de camera draait met je stick. Als ik dat doet schoktie ook onder het draaien van de camera, dat is niet zo bij jou.

Over het beetje schokken, je neemt via een camera (beeld) weer een beeld op, dat is nooit exact vloeiend.

Conclusie, er is iets goed mis met mn console cq spel!!
pi_58426319
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:26 schreef zeebonk het volgende:
Ik heb het filmpje met m'n telefoon gemaakt, het ziet er slechter uit dat het daadwerkelijk is. Ik had eerst met m'n digitale videocamera geprobeerd maar youtube ondersteunt het bestandstype niet en dan moet ik eerst de software weer installeren

M'n Playstation van 40gb heb ik 3 weken geleden gekocht
Nouja, het loopt iig beter dan bij hem, dus dat scheelt alweer

Maar goed, ik wacht de komende tijd wel af wat anderen hierover zeggen. Iig bedankt voor het filmpje!
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:29:19 #58
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58426352
Dit filmpje maakte ik ook met m'n telefoon, om te laten zien dat die ook niet vloeiend loopt

donderdag 1 mei 2008 @ 23:35:13 #59
138914 Slappy
ambtenaar
pi_58426488

Ohja kan je helemaal boven aan zitten op vrijheids beeld?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_58426682
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef Slappy het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja kan je helemaal boven aan zitten op vrijheids beeld?
vast wel met een heli. maar anders niet. 1 tip, ga er naar binnen en je zult iets vinden.
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:45:41 #61
138914 Slappy
ambtenaar
pi_58426732
Waar kan ik die rpg vinden ?Ik word beetje moe van die klote politie heli
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_58426754
moest kiezen tussen de twee negers
SPOILER
pi_58426776
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:45 schreef Slappy het volgende:
Waar kan ik die rpg vinden ?Ik word beetje moe van die klote politie heli
http://nl.wikigta.org/wiki/RPG_%28GTA_IV%29
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:24:13 #64
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58427642
Mensen die (als de servers het wel doen) de melding 'connection lost to one or more players' krijgen, hebben die toevallig zo'n bagger experia box? Heb gisteren al wat poorten opengegooid, maar de servers liggen de hele dag al plat)
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:38:29 #65
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58427942
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Gamer_V het volgende:
Mensen die (als de servers het wel doen) de melding 'connection lost to one or more players' krijgen, hebben die toevallig zo'n bagger experia box? Heb gisteren al wat poorten opengegooid, maar de servers liggen de hele dag al plat)
Heb het ook al een paar keer gehad met de "gratis bij het abbonement" tele2 modem (gedraad). Gister gewoon vloeiend kunnen spelen, vandaag he-le-maal niks.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:04:42 #66
164122 Feitosa
Brombeer
pi_58428527
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:38 schreef JJH het volgende:

[..]

Heb het ook al een paar keer gehad met de "gratis bij het abbonement" tele2 modem (gedraad). Gister gewoon vloeiend kunnen spelen, vandaag he-le-maal niks.
Idem hier. Las op een US forum dat ze daar ook al flinke connectie problemen hadden vandaag.( UPC en bedraad )

Ze melden daar ook dat de freezes een softwarefout zijn en dat Rockstar met man en macht bezig is om het op te lossen.

Waar zij de info vandaan halen weet ik verder niet.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_58428930
Gave Game For Ever !
pi_58428944
Hier staat het ook :

http://www.psonly.nl/nieu(...)an_een_patch_GTA_IV/

Damn wat hoop ik dat ze het echt gaan fixen, ook al ik heb "pas" twee/drie freezes gehad en die waren allemaal 1/2 dagen geleden.

Ik zou het spel verder een 9,8 als cijfer geven.
minpuntjes voor mij tot nu toe:
- best wel weinig wagens..
- volgens mij niet echt nieuwe wagens in andere deel van de stad? ben pas in deel 2
- muziek niet echt boeiend
- geen user tracks functie
- FREEZES!!!
- online bijna niet te bereiken

maar al met al wel een van de vetste games die ik ooit gespeeld (misschien wel dé, maar dat moet ik nog even laten bezinken)
pi_58429472
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:17 schreef spunznl het volgende:
stukje van een ps3 user:

I posted this under the other "crashing" post, but I think it is relevant here too. I had a 60GB PS3 which had similar problems a few months ago. I got it repaired but I think the problem is related. I sent multiple "tips" into Kotaku but it seemed to fall on deaf ears. Here is my experience, I hope it helps:

When Folklore came out, there were reports of it crashing (like you are describing with GTA) when certain graphical effects were applied. The same situation would cause it to crash every time. I experienced this myself and got my PS3 serviced (it had a few weeks left on warranty). The replacement unit has been fine but I believe there was a legitimate hardware failure based on a somewhat flakey part.
Specifically, I believe the GPU begins to fail on the older PS3s. In particular, if you run a LOT of folding@home then the GPU wears out faster. If you have the crashing problem, try it on a newer PS3 (in store floor model or a friends). I bet it will be fine. If that is case CHECK YOUR WARRANTY AND GET IT REPLACED. I think a crack or flaw develops in the GPU and it needs to be replaced. If you are past warranty, pony up the $50-75 plus shipping for a third party repair. It will only get worse and no software patch will help you. That's my 2 cents.
In mijn beleven zou dit eventueel waar kunnen zijn als je PS3 crashed met een game, al lijkt het me niet waarschijnlijk. De lage framerate en de 1-3 seconde freezes die men ervaart lijken mij niet aan hardware problemen te koppelen.

Het werkt, of het werkt niet..... het werkt niet een beetje.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_58429492
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef JK het volgende:

[..]

Hier nog geen problemen gehad met xbox live
edwink89.hyves.nl
  vrijdag 2 mei 2008 @ 08:39:30 #71
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58430342
Gisterenavond steeds invite's gehad voor MP. Maar jammer genoeg deed de server het niet. Wel leuk hoor die invite spam.
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015
pi_58430373
Mijn track en trace zegt dat ie pas morgen komt !

Nu kunnen ze echt de bal krijgen
Correct en tevens juist...
pi_58430429
zijn de systeemeisen van de pc versie al bekent
pi_58430569
tvp
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_58430618
waneer komt hij uit op de computer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 09:28:36 #76
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58430706
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 08:53 schreef lungo het volgende:
zijn de systeemeisen van de pc versie al bekent
Het spel is net 3 dagen uit. Denk je nou echt dat nu al bekend is?
- TARDIS., 2015
pi_58430734
nou ja misschien wist iemand het
pi_58430757
Hij komt niet op de PC, heeft Rockstar bekend gemaakt.
pi_58430788
op naar de winkel voor een xbox 360
pi_58430904
Ik ga nu maar wat winkels af , hopen dat ze hem nog hebben
pi_58430960
wens je veel geluk maar ik denk dat ze er niet meer zijn,hier in italie liggen de rekken nog vol
pi_58431315
voeg mij ook maar toe aan de OP: Unioz
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_58431674
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb een Airport Express. En er zit ook nog een hub aan vast. En Speedlinq als ISP
Ik ben hier niet om vrienden te maken
pi_58432201
Zo maar eens multiplayer proberen. Net trouwens op de Vibe-radiozender: Chris Brown - With You
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:11:13 #85
141104 Patje1987
pi_58432245
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:08 schreef Nuna het volgende:
Zo maar eens multiplayer proberen. Net trouwens op de Vibe-radiozender: Chris Brown - With You
Ik lusiter vaak naar vibe maar dat nummer nog nooit gehoord.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:23:43 #86
141104 Patje1987
pi_58432483
Die mp heeft denk ik ook met je NAT type te maken, was bij fifa ook. Maat van mij kan niet in andere games, alleen als hij zelf host. En ik kan gewoon overal in zonder problemen.
pi_58432623
Nou net terug..geen gta meer. Was wel te verwachten op zich maar je weet het niet. Nou dan maar op bol wachten
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:55:01 #88
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58433071
het ziet er overigens ook ontzettend vet uit als het regent en je rijdt door de straten met neon verlichting

Ik heb trouwens nog helemaal geen freeze ofzo gehad, wel paar keer gehad dat hij 1 sec. even haperde maar meer ook niet
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:19:45 #89
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58433541
Gooi mij maar ook tussen de lijst van PSN-ID's.
ID is: Bladespark
- TARDIS., 2015
pi_58433579
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:11 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ik lusiter vaak naar vibe maar dat nummer nog nooit gehoord.
Ik heb hem verder ook niet weer gehoord, maar was wel grappig! Misschien ligt het aan de auto waarin je rijdt?
pi_58434084
Ik heb nu ook die Freezes, (60 GB PS3) toen ik de game startte en elke keer als ik online wil gaan dan blijft ie vast bij starting game...
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:50:40 #92
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58434152
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:19 schreef Cyberzone het volgende:
Gooi mij maar ook tussen de lijst van PSN-ID's.
ID is: Bladespark
Ik heb mezelf erbij gezet en jou ook
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:52:11 #93
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58434180
Wel cool trouwens net, had een missie afgerond, stap mijn auto in en komt opeens de politie tevoorschijn die bad guys aan het achtervolgen waren. Natuurlijk stappen ze allemaal uit waar ik net in mijn auto zit.

Hevig schietgevecht en de politie zocht dekking achter mijn auto. Zag er wel cool uit
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:52:55 #94
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58434194
Heb ik eindelijk weer een date met Michelle druk ik op het verkeerde knopje op mijn controller en krijgt Michelle een beuk voor d'r hoofd. Ze wilde direct naar huis en ik kreeg een paar omstanders op mijn nek. . Uit frustratie heb ik ergens een truck gejat en ben er mee in het rond gaan rausen in de stad.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_58434240
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:52 schreef janrad het volgende:
Heb ik eindelijk weer een date met Michelle druk ik op het verkeerde knopje op mijn controller en krijgt Michelle een beuk voor d'r hoofd. Ze wilde direct naar huis en ik kreeg een paar omstanders op mijn nek. . Uit frustratie heb ik ergens een truck gejat en ben er mee in het rond gaan rausen in de stad.

Ik roep IRL ook altijd 'SORRY SCHAT, MISCLICK" als ik mijn date voor dr neus stomp
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:00:12 #96
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58434336
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik roep IRL ook altijd 'SORRY SCHAT, MISCLICK" als ik mijn date voor dr neus stomp

ik zal dat onthouden
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_58434884
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef bar_rel het volgende:
Nou net terug..geen gta meer. Was wel te verwachten op zich maar je weet het niet. Nou dan maar op bol wachten
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:37:23 #98
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58435073
Jeuh!! Online doet het weer!! Dit wordt een TOPdag!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:49:18 #99
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_58435277
Vanavond dat online maar eens proberen dan..afgelopen dagen was het echt dikke poep...

Wanneer kan je nou dronken worden, moet je daar eerst een paar vlad missies gedaan voor hebben?
(Ik weet het het is helemaal in het begin, maar ik ben eerst meer wezen freeriden )
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:51:15 #100
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58435313
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:49 schreef R_B het volgende:
Vanavond dat online maar eens proberen dan..afgelopen dagen was het echt dikke poep...

Wanneer kan je nou dronken worden, moet je daar eerst een paar vlad missies gedaan voor hebben?
(Ik weet het het is helemaal in het begin, maar ik ben eerst meer wezen freeriden )
ik ben dat net geworden echt geweldig

gewoon met roman naar een bar gaan
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:51:26 #101
141104 Patje1987
pi_58435317
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:49 schreef R_B het volgende:

Probeer roman te bellen en vragen of hij ergens naar toe wil, dan lukt het vast wel.

Ik ga even verder met de website, zo misschien weer een potje online?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 14:20:14 #102
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58435791
Sorry fruitig, was m'n eerste keer Cops 'n Crooks. Moesten we niet naar die oto toe?

Nog 1 rondje en dan ga ik ff een headset kopen, is vast handig met al dit team gedoe. Rockband mic werkt wel, maar dan hoor ik niemand.

En wederom mijn excuses, de baas belde, doet ie normaal nooit...ik ben over een kwartiertje weer terug denk ik, dan graag nog eens!

[ Bericht 35% gewijzigd door Tyr80 op 02-05-2008 14:25:57 ]
pi_58435840
ben zeker net te laat was in een missie, volgende keer beter dan maar
pi_58436223
Die laatste ging niet helemaal lekker. Maar was wel vet om te doen
pi_58436260
Was tof of niet

Ik zit iedereen online te spammen, als iemand in is voor een potje DM dan laat maar komen
  vrijdag 2 mei 2008 @ 14:51:18 #106
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58436313
Headset moet eerst opladen verdomme...laat de invites maar komen! Session no longer exists net...nu al 3 keer achter mekaar...

[ Bericht 13% gewijzigd door Tyr80 op 02-05-2008 14:56:30 ]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:00:09 #107
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58436462
Waarom niet normaal death match, wat doet party mode? En de spawn distance is IETS te close nu denk ik dude..
pi_58436665
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 15:00 schreef Tyr80 het volgende:
Waarom niet normaal death match, wat doet party mode? En de spawn distance is IETS te close nu denk ik dude..
Ik doe normal deathmatch met normal spawn distance Shiiip it!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:11:52 #109
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58436677
On-line doet het hier ook weer.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:12:47 #110
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58436692
Nah, alles nog een keer gereset hier, hopen dat ik nu geen verdwenen sessies meer ga zoeken. Zou toch mooi zijn als we lekker de hele avond konden knallen. Dat Cops 'n Crooks was ook wel lachen, maakt me eigenlijk niet zo uit wat we doen.
pi_58436964
Ja okay, dus wie maakt een game en invite? Ik denk dat me meeste mijn invites een beeje beu zijn, met al dat gespam (alleen Tyr reageerd nog )
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:28:52 #112
141104 Patje1987
pi_58436973
Voeg me ook toe jongens
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:29:01 #113
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58436976
ik heb hem nu ook online staan, dus mij kan je ook inviten
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:34:53 #114
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58437093
Zit nu in een topgame, vind dat vliegveld 3x niks, en heb ook auto-aim hard nodig
pi_58437115
Nou ik heb hem woo..

wil ik online proberen..zie ik staan

'Need more players..'

Waarom zijn er niet genoeg mensen ofzo ?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:38:58 #116
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58437173
Wat de hel is party mode? Alleen maar teamkillen ofzo?
pi_58437242
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 15:38 schreef Tyr80 het volgende:
Van daaruit kun je een game maken met de mensen in je party.

Maar dat party-mode alleen is een beetje saai. Als iedereen nou even op mijn invite reageerd, kunnen we cops n robbers doen met zn 8-en

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2008 15:45:15 ]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:44:19 #118
141104 Patje1987
pi_58437248
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 15:38 schreef Tyr80 het volgende:
Nee maar de leider snapt er niks van, maak iemand ff een game ofzo, heeft niemand een headset? ik probeerde uit te leggen dat als je een party maakt je een game kunt starten. Maar elkaar zo afschieten is niks aan.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:45:19 #119
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58437265
Ah, vandaar. Vond het al zo'n zooi...headset is vol, dus die ga ik ff instellen. Wil wel createn en inviten, maar mijn verbinding zuigt te hard...
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:46:27 #120
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58437279
ah, ik wist eerst niet wat we moesten doen
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:49:59 #121
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58437344
Ik moet wel zeggen, als de multiplayer het doet, is ie wel echt heel erg vet!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:51:54 #122
165802 Reki
no comment.
pi_58437368
hoe heet die multiplayer mode waar je een bank kan overvallen?
pi_58437384
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 15:44 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Nee maar de leider snapt er niks van, maak iemand ff een game ofzo, heeft niemand een headset? ik probeerde uit te leggen dat als je een party maakt je een game kunt starten. Maar elkaar zo afschieten is niks aan.
Ah, ik snapte er ook al niks van. Wel grappig elke keer als je iemand killed: ''MedicJune 3rd worlded SuperFruitig.''
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:58:43 #124
141104 Patje1987
pi_58437468
Waarom ben ik weer lvl 0 , ik was bijna level 2
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:58:53 #125
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58437470
wie is darsiie?
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:01:49 #126
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58437498
En ik wilde net gaan vragen wie MedicJune was.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:07:32 #127
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58437586
hahaha, die stunt net met die autos

ik zie iemand overreden worden en daarna ik
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:08:15 #128
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58437596
Dit is zoooo veeeet!
pi_58437683
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:01 schreef Gamer_V het volgende:
En ik wilde net gaan vragen wie MedicJune was.
Haha
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:14:51 #130
141104 Patje1987
pi_58437720
Ik weet alleen niet waarom ik lvl 0 ben weer .

Spawnpunten vind ik en beetje kut. Te dicht bij elkaar.
Zullen we een spel met teamverband doen?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:21:42 #131
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58437855
Waren we net zo lekker bezig, taait de helft af naar 't vliegveld. Leuk hoor...
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:23:11 #132
141104 Patje1987
pi_58437879
Ik ging er ook heen maar kon geen heli pakken, toen was ik al dood.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:23:55 #133
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58437897
hehe, was wat minder ja
iedereen zat opeens ergens.

nu maar ff single player doen, vanavond denk ik dat ik anders wel weer meedoe met multi
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:26:01 #134
141104 Patje1987
pi_58437931
Om te zorgen dat het hier geen slowchat wordt, ga ik een chatding aanmaken voor op de website, dan kunnen we daar chatten over wat we online doen en wie een uitnodiging wil.
pi_58437936
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:21 schreef Tyr80 het volgende:
Waren we net zo lekker bezig, taait de helft af naar 't vliegveld. Leuk hoor...
Sorry heb een heli-fetish

Maar nog een potje doen? Ik heb wat meer mensen ge-add op PSN. Ik heb nu 10 man online met GTA DM is wel tof, anders een mission-objective mp?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:27:44 #136
141104 Patje1987
pi_58437956
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:26 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sorry heb een heli-fetish

Maar nog een potje doen? Ik heb wat meer mensen ge-add op PSN. Ik heb nu 10 man online met GTA DM is wel tof, anders een mission-objective mp?
Is goed, nog wel een potje , daarna site + eten.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:28:11 #137
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58437963
Goed idee Patje, zonder headsets communiceert 't nie echt he...maar ok, proberen we 't nog een keer.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:03:49 #138
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58438541
Wat is er mis met deathmatch en Cops 'n Crooks? Als ik een missie wil doen ga ik wel single player spelen...
pi_58438557
Is er nu nog ergens een game te vinden?
Heb er zin in !
pi_58438560
Waarom zie ik alleen mezlf bij de lijst met spelers staan? Doe ik iets fout ? Ik dacht dat miljoenen mensen dit spel hadden..
pi_58438566
Ok Ok DM dan
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:05:55 #142
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58438583
Ja maar serieus, dat wil iedereen toch? Wie zit er nou te wachten op een online missie waarbij je hoofden in een rivier moet dumpen..schei toch uit...
pi_58438601
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 17:05 schreef Tyr80 het volgende:
Ja maar serieus, dat wil iedereen toch? Wie zit er nou te wachten op een online missie waarbij je hoofden in een rivier moet dumpen..schei toch uit...
ik vond het wel tof, omdat iedereen dezelfde objectives had en dan moet je elkaar dus dwarsbomen enzo

Maargoed DM it is JOIN JOIN!
pi_58438610
Wie is wie eigenlijk? Ik ben RobbelBobbel
pi_58438612
Ok er gaat ff iets mis Wie maakt er server?
pi_58438643
Ik ben SuperFruitig ldo
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:11:46 #147
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:13:50 #148
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58438727
Hij pakte weer eens niet, ik draai wel ff wat lekkers en wacht op de volgende ronde.
pi_58438741
Ik volg er geen snars van. soms wel autoaim en soms niet?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:15:23 #150
64875 Cid
Kupo!
pi_58438751
Haha net m'n eerste online match gedaan (met o.a. SuperFruitig).... lachen! Bazooka = fun!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:15:49 #151
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_58438760
Ik ben volgende week de eerste overal uit verkocht
Pax & Pry Free download
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:16:18 #152
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58438767
Klopt Rob, host bepaalt of dat toegestaan wordt of niet.

Moet zeggen dat ik je doorzettingsvermogen bewonder SuperFruitig, krijg echt iedere keer session no longer exists...
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:19:11 #153
165802 Reki
no comment.
pi_58438814
Wanneer komt die patch nou voor die freezes?
  Forum Admin vrijdag 2 mei 2008 @ 17:27:38 #154
35723 crew  GGMM
pi_58438978
Dwane of Playboy?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_58438989
Dit ging helemaal nergens over bij mij, snapte er de ballen van

Volgende keer beter dan maar
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:28:54 #156
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_58439006
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 17:19 schreef Reki het volgende:
Wanneer komt die patch nou voor die freezes?
Als ik m heb
Pax & Pry Free download
pi_58439068
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 17:27 schreef GGMM het volgende:
Dwane of Playboy?
Spoilertag.
&nbsp;
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:01:02 #158
141104 Patje1987
pi_58439614
Ik heb nu een IRC kanaal gemaakt voor de chat. Nu ben ik een goeie webchat aan het zoeken zodat je geen mirc ofzo hoeft te downloaden.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:03:50 #159
4259 JK
pi_58439650
Net even online een game speeld, free mode.. komt er ene jonny_90c online... en raad eens wat. Hij kan niet dood. We hebben er hele magazijnen op leeggeschoten, granaten naar gegooid, raketten op afgevuurd maar meneer loopt rustig aan door... het is toch nu niet al zo dat er online ook gecheat kan worden?

Zou voor mij wel de online play verzieken.... en ik wil een optie om gebruikers te kicken of een eigen server online te gooien incl. password..... of doe ik iets fout? Iedereen kan mijn game joinen en dat hoeft niet van mij. Alleen invitees only....
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:09:52 #160
141104 Patje1987
pi_58439757
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:03 schreef JK het volgende:
Net even online een game speeld, free mode.. komt er ene jonny_90c online... en raad eens wat. Hij kan niet dood. We hebben er hele magazijnen op leeggeschoten, granaten naar gegooid, raketten op afgevuurd maar meneer loopt rustig aan door... het is toch nu niet al zo dat er online ook gecheat kan worden?

Zou voor mij wel de online play verzieken.... en ik wil een optie om gebruikers te kicken of een eigen server online te gooien incl. password..... of doe ik iets fout? Iedereen kan mijn game joinen en dat hoeft niet van mij. Alleen invitees only....
Kicken kan wel met een vote systeem ofzo, ik weet niet of de host gewoon kan kicken.
Als je wilt voten pak je je telefoon dan phonebook, dan de player en dan kick.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:10:45 #161
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58439776
Moet je een private sessie maken, en dan private slots op max zetten, dan kunnen d'r alleen mensen met een invite in.

Zou graag weer mee doen met SuperFruitig en Deviant, kunnen jullie nog 's een invite proberen?
pi_58439797
Lache potjes jongens Ik heb genoten

Morgenavond weer
pi_58439807
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:10 schreef Tyr80 het volgende:
Moet je een private sessie maken, en dan private slots op max zetten, dan kunnen d'r alleen mensen met een invite in.

Zou graag weer mee doen met SuperFruitig en Deviant, kunnen jullie nog 's een invite proberen?
Ik had je nog ge-invite maar je kwam maar niet

Tofste potje by far die DM met 10 man
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:13:11 #164
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58439824
Wil ook wel eens on-line meedoenj maar heb nog geen invite gezien.

Net even de mensen uit de OP toegevoegd, dus als je er een voorbij ziet komen, ik was het.
pi_58439897
Eindelijk ontvangen van Bol.com

Vanavond lekker spelen
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:23:10 #166
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58439968
Voor de mensen die nog problemen hebben met online komen / blijven, hier iemand die contact heeft gehad met TakeTwo en specifieke poort nummers losgepeuterd heeft.

http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=933036&topic=42902291

Voeg me maar toe als je wil, zal iedereen die ik zie proberen te inviten, maar heb geen superverbinding helaas. I-Tyr-I (i's, en koppeltekens, geen underscores)
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:28:05 #167
141104 Patje1987
pi_58440060
Kan iemand dit even proberen?

http://www.derium-online.com/chat/chat.html
pi_58440109
werkt Firefox 2.0.0.14

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2008 18:30:57 ]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:34:23 #169
141104 Patje1987
pi_58440176
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:30 schreef SuperFruitig het volgende:
werkt Firefox 2.0.0.14
Daar kun je gewoon een chat accountje maken zodat we kunnen chatten als we online willen, is misschien wel handig.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:36:20 #170
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58440192
quote:
Connecting...
Unable to connect : java.security.AccessControlException : access denied (java.net.SocketPermission irc.deltaanime.net resolve)
Zal wel aan mijn versie van Java liggen denk ik.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:38:45 #171
141104 Patje1987
pi_58440212
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:36 schreef JJH het volgende:

[..]

Zal wel aan mijn versie van Java liggen denk ik.
Raar bij mij doet het gewoon wel met de browser, maar ik ben nu met Mirc ingelogd.
pi_58440287
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:

Morgenavond weer
Hehe net in die Ambulance iedereen omver rijden
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:48:42 #173
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58440372
Java up-ge-date en hij doet nog steeds niks. Heb ook Firefox/2.0.0.14.

Ennn in IE doet ie het wel... Maffe zooi.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:02:11 #174
64875 Cid
Kupo!
pi_58440605
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:28 schreef Patje1987 het volgende:
Kan iemand dit even proberen?

Geen probleem met Fedora Linux. Firefox 2.0.0.14, java jre 1.6.0_0.5
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:05:42 #175
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58440655
Chat werkt, welk kanaal?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:06:17 #176
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58440667
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:05 schreef Tyr80 het volgende:
Chat werkt, welk kanaal?
/join #EZHH
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:09:14 #177
4259 JK
pi_58440715
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:10 schreef Tyr80 het volgende:

@Patje87;

Thanks, denk dat ik zo wel mensen kan kicken. Keek nooit in het phonebook zelf.

@Tyr80;
Dat is idd ook een optie, ga ik vanavond even proberen. En nu nog even zorgen dat m'n BT headset werkt, want zonder is het toch lastig aan te geven wat je soms bedoelt
pi_58440717
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 17:15 schreef ikookhier het volgende:
Ik ben volgende week de eerste overal uit verkocht
Morgen of begin volgende week verwacht ik mijn US exemplaar, die gaat dan meteen de verkoop in. (in heb hem dinsdag bij MM Arena gekocht), zo te lezen gaat dat wel lukken dan , met al die tekorten.
quote:

Morgenavond weer
Ik was tweede Niet slecht voor mijn eerste MP game
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:23:50 #179
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58440946
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Tis trouwens helemaal goed gekomen met Michelle, we zijn verderop in de game ook nog van bil gegaan (aan het geluid te horen dan)
  Forum Admin vrijdag 2 mei 2008 @ 19:30:16 #180
35723 crew  GGMM
pi_58441064
Net had iemand het op de radio over een aflevering van '72' waarin iemand al 3 dagen op was en terroistme probeerd te bestrijden
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:41:01 #181
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58441290
Ha ik heb wel bericht gehoord over de sponsoring van het meest sensationele auto ongeluk. Ik was met een missie bezig dus kan het niet exact herhalen.
pi_58441390
Yo ik wil ook mee doen met jullie fokkers online!!

Voeg me toe: KREUKNEUS

Tot straks.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:57:12 #183
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58441656
Toegevoegd, kun je ook in de chat komen die een paar posts terug staat?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:15:57 #184
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58442018
Mijn eerste freeze was zojuist daar, hopen dat het bij die ene blijft..
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:16:13 #185
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58442024
LC Noses

achtervolging door de cops, stap uit en bots recht op een politiehummer met de tekst op de voorkant ''LC Noses''

busted!
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_58442095
ik hoop dat er hier wat meer gepraat word over freezes en problemen rondom de game.

Ik heb al 4 pagina's gelezen met: oeh hej je zag er leuk uit, hej ik knalde jou.

Allemaal wel leuk dat ijverig zijn over die gave game, maar dat kan ook in het topic, wat over het spelen van de game gaat. of zie ik dit verkeerd?

zoals zovelen moet ik ook wachten tot er een eerste patch vrijgegeven wordt. Tot die tijd kunnen we elkaar een beetje helpen dmw tips en of probeersels uit te wisselen, zodat het spelen voor ons (de mensen die last hebben van erge drops en freezes) toch een beetje kunnen genieten van de game.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:27:56 #187
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58442301
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef spunznl het volgende:
ik hoop dat er hier wat meer gepraat word over freezes en problemen rondom de game.

Ik heb al 4 pagina's gelezen met: oeh hej je zag er leuk uit, hej ik knalde jou.

Allemaal wel leuk dat ijverig zijn over die gave game, maar dat kan ook in het topic, wat over het spelen van de game gaat. of zie ik dit verkeerd?

zoals zovelen moet ik ook wachten tot er een eerste patch vrijgegeven wordt. Tot die tijd kunnen we elkaar een beetje helpen dmw tips en of probeersels uit te wisselen, zodat het spelen voor ons (de mensen die last hebben van erge drops en freezes) toch een beetje kunnen genieten van de game.
dat wordt toch ook gedaan of zie ik dat verkeerd
volgens mij zijn er nu wel een aantal tips gegeven en die van r* en tot die tijd is het volgens mij gewoon wachten tot de patch...
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_58442695
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_58442781
tvp

Broertje nu op Ps3
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_58442821
quote:

Staat toch nergens dat dit topic over freezes en problemen moet gaan? Aan de OP te zien is dit gewoon als PS3 GTA IV topic bedoeld hoor. Ook al vind ik het behoorlijk overbodig om drie GTA IV topics te hebben.
&nbsp;
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:53:33 #191
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58442833
http://i30.tinypic.com/5e5to5.jpg

best stevig die hekjes in gta
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:14:50 #192
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58443250
Ik ben op dit moment online en ready to play.
En mensen join ff

- TARDIS., 2015
pi_58443610
quote:

Morgenavond weer
idd, ik ook
pi_58444075
Ik heb dit spel al sinds dinsdag en zo'n 10 uurtjes gespeeld en nog GEEN enkele vastloper!
pi_58444301
iedereen uit de OP even geadd
pi_58444353
Wat een bagger online trouwens, ik kom steeds in potjes met maximaal 4 mensen. Volgende week de X360 versie maar eens proberen, hopelijk gaat het met Xbox Live beter..
&nbsp;
pi_58444692
Gasten, add mij please!
Ik zoek een hoop lui om online mee te knallen! (GTA 4)

PSN Name: donerchef
TwitchTV: okaydanny
pi_58444734
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:21 schreef dannbla het volgende:
Gasten, add mij please!
Ik zoek een hoop lui om online mee te knallen! (GTA 4)

PSN Name: donerchef
tof, ik add je zo even
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:40:06 #199
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58445131
Wordt druk geknald hier hoor, maar we kunnen wel wat meer volk gebruiken. Dus kom naar de chat of add me ff, I-Tyr-I.
pi_58445212
quote:

We komen er wel uit

Heb even een bericht geplaatst op het drukste GTA IV forum:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=gta&thread.id=401120
  vrijdag 2 mei 2008 @ 23:05:52 #201
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_58445716
Ben nog niet online geweest met GTA, morgen maar eens proberen.

PSN-nick: PlrE
*die l is een kleine letter l, geen hoofdletter i .

Kan ik ook gewoon een USB-headset op die USB-poort aansluiten? Heb nog zo'n plantronics ding liggen uit clanperiode (PC)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_58445757
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 23:05 schreef PirE het volgende:
Ben nog niet online geweest met GTA, morgen maar eens proberen.

PSN-nick: PlrE
*die l is een kleine letter l, geen hoofdletter i .

Kan ik ook gewoon een USB-headset op die USB-poort aansluiten? Heb nog zo'n plantronics ding liggen uit clanperiode (PC)
Ja, moet ik ook maar eens overwegen, want mijn bluetooth headset gooit altijd de controllers eruit, en dat terwijl hij speciaal voor de ps3 gemaakt is
pi_58445985
quote:

Dat zijn 4 pagina's. Dan verwijs ik je nu door naar:

http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=gta&thread.id=370613&view=by_date_ascending&page=307

307 pagina's over freezende PS3 consoles (en hier en daar ook 360 opmerking). Overigens zijn al die stappen/oplossingen die je kan nemen soms wel nuttig, veelal niet.
Ik ben vanaf het begin mee gaan lezen (ook al heb ik een 360 en werkt mijn versie vooralsnog) maar lees soms dat mensen geen enkele game meer kunnen spelen op hun PS3 of een RROD krijgen op de 360 (alhoewel dat laatste niet echt bijzonder behoeft te zijn).
Heb je dus alleen maar freezes, vooral niet uitzetten via de power switch at the back, zoals ze dat zeggen op het forum daar. Daarnaast wellicht wijselijk om even te wachten op de patch.
pi_58446168
http://www.gametrailers.com/player/33469.html

Doet de PS3 versie bij jullie ook de gebouwen en straatverlichting laden als je over de stad vliegt? 360 versie ziet er ook veel scherper uit.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 01:10:13 #205
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58448337
Vandaag gehaald

Bijna 9 uur gegamed en geen last van freezes
Tics van je petten.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 08:08:52 #206
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58450381
Gisteravond me eerste freeze .. Wel leuk MP gespeeld met een paar gasten van hier
- TARDIS., 2015
  zaterdag 3 mei 2008 @ 09:20:09 #207
141104 Patje1987
pi_58450637
Ok mensen, wie zin heeft in een potje MP. Join de chat!
Ga naar http://www.derium-online.com en klik op chat.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:00:06 #208
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58451446
Ik ga ff een aantal van jullie toevoegen aan mijn friends list dus niet schrikken.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:30:17 #209
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58451758
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:00 schreef janrad het volgende:
Ik ga ff een aantal van jullie toevoegen aan mijn friends list dus niet schrikken.
spannend
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:39:12 #210
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_58451875
Nou, mijn versie freezed vanaf nu tijdens het laden. 40GB ps3, 5 maanden oud. Al meest recente savegame verwijdert, werkt niet. Ben nu aan het installeren. Heb er goed de P in nu!

edit: installeren werkt ook niet.

[ Bericht 15% gewijzigd door J.Clarkson op 03-05-2008 11:46:00 ]
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_58453239
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:39 schreef J.Clarkson het volgende:
Nou, mijn versie freezed vanaf nu tijdens het laden. 40GB ps3, 5 maanden oud. Al meest recente savegame verwijdert, werkt niet. Ben nu aan het installeren. Heb er goed de P in nu!

Ga spelen zonder het internet kabeltje erin...
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:40:01 #212
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_58453595
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:15 schreef xminator het volgende:

[..]

Ga spelen zonder het internet kabeltje erin...
Heb me uitgelogd van PSN, werkte ook.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_58454198
Ik vind de vuur- en rookeffecten in GTA4 trouwens wel erg goed gedaan. Explosies zien er zeer goed uit en als je een burnout doet met een wagen dan zie je echt van die dikke witte rook van je banden komen. Mooi gedaan
Ik heb trouwens 1 keer gehad dat ik stilviel met een wagen en dat ik deze niet meer aan de praat kreeg. Dat was op zich wel grappig om eens mee te maken in een spel.
PSN id: NL_SToRM
pi_58454285
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:26 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind de vuur- en rookeffecten in GTA4 trouwens wel erg goed gedaan. Explosies zien er zeer goed uit en als je een burnout doet met een wagen dan zie je echt van die dikke witte rook van je banden komen. Mooi gedaan
Ik heb trouwens 1 keer gehad dat ik stilviel met een wagen en dat ik deze niet meer aan de praat kreeg. Dat was op zich wel grappig om eens mee te maken in een spel.
ja alleen wat minder grappig in een 6 sterren achtervolging, als je auto flink begint te roken onder de motorkap, vervolgens wordt je geramt en sta je stil met 100 polities om je heen, en jij maar tegen die auto schreeuwen dat hij moet starten
pi_58454368
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:39 schreef J.Clarkson het volgende:

mijne freezed ook tijdens het laden
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:06:26 #216
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_58454665
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:39 schreef Rorata het volgende:

[..]

mijne freezed ook tijdens het laden
Uitloggen uit PSN network. Dan game starten.
pi_58454990
Ja, ik had net ook 6 freezes in een half uur (vooral bij het laden en in cutscenes). Internetkabel eruit getrokken en kon daarna gewoon lekker doorspelen zonder ook maar één keer te freezen. Zodra ik de internetkabel er weer in doe en hij is ingelogd, kreeg ik gelijk weer een freeze. Kan dus nu ook geen multiplayer meer doen helaas.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:32:43 #218
141104 Patje1987
pi_58455063
Net lekker team dm gespeeld met wat medefokkers, en we waren zeker goed
pi_58455479
Is toch fucking niet normaal? Kudt PS3. Had ik maar een x360.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 16:05:05 #220
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58455529
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:00 schreef xminator het volgende:
Blasphemy! Madness!

Zojuist een BT headsetje gekocht. Nu hopen dat online ook goed gaat werken.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 16:23:33 #221
141104 Patje1987
pi_58455760
Wie was medicjune ookal weer? Party mode is eigenlijk een lobby waar we mensen invite, daarna gaan we pas een game spelen dus het is niet de bedoeling iedereen on sight neer te schieten .
pi_58455912
GVD ik net 3000 euro verdient online freezt ie, kutzooi!!!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 16:51:23 #223
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58456077
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
Wie was medicjune ookal weer? Party mode is eigenlijk een lobby waar we mensen invite, daarna gaan we pas een game spelen dus het is niet de bedoeling iedereen on sight neer te schieten .
We zijn nog geen game aan het spelen, dus je moet JUIST iedereen neerschieten.
pi_58456209
Vies kutspel

Hij laad ineens de laatste savegame niet meer
Hij blijft onderin maar zeggen loading - Call and Collect en er gebeurd helemaal niks
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:35:05 #225
44906 merino
World of Sleepers
pi_58456768
uitloggen op PSN schijnt de oplossing te zijn
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_58457003
Vandaag GTAIV gekocht. Ik krijg het spel niet eens aan de praat! Eerste keer installatie......'Creating New Game' rechtsonderin beeld. Niks......Tweede keer installatie.....Hey, er gebeurt wat.....Introotje. En ik mag gaan rijden....2 seconden later....FREEEEZE......Ben nu met de derde keer installatie bezig.

WAT IS DIT VOOR GEL*L!!!!!!! Kutzooi.......

Ja, ik heb een EU PS3 launch console met 60gb hd.......
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:50:24 #227
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_58457024
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:35 schreef merino het volgende:
uitloggen op PSN schijnt de oplossing te zijn
Correct. Werkte bij mij ook.
pi_58457078
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
Haha ikke. Maar wat moet je daar anders doen dan? Beetje rondlopen gaat ook saai worden .
  zaterdag 3 mei 2008 @ 18:06:45 #229
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_58457295
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:49 schreef Latok het volgende:
Vandaag GTAIV gekocht. Ik krijg het spel niet eens aan de praat! Eerste keer installatie......'Creating New Game' rechtsonderin beeld. Niks......Tweede keer installatie.....Hey, er gebeurt wat.....Introotje. En ik mag gaan rijden....2 seconden later....FREEEEZE......Ben nu met de derde keer installatie bezig.

WAT IS DIT VOOR GEL*L!!!!!!! Kutzooi.......

Ja, ik heb een EU PS3 launch console met 60gb hd.......
DISCONNECT FROM THE INTERNET YOU BLITHERING IDIOT!!!! Serieus, dat werkt.

GTA was net nog op het nieuws, omdat het voor vastgelopen consoles zorgt. Wel terecht op zich, maar het is een klein probleem wat makkelijk op te lossen is.

Dus geen multiplayer voor mij tot de patch.
pi_58457454
Internetkabel eruit werkt inderdaad.....Thx.......
  zaterdag 3 mei 2008 @ 18:54:38 #231
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58457946
freakin' hell

ik schoot net een band kapot van een auto voor me en reed dus rustig verder. ik stop verderop en opeens komt die wagen alle kanten opsturend langs me heen richting een benzinepomp

Dat hele ding ontplofte als een gek
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_58458151
En ja hoor, hij is bij mij (60GB PS3) nu ook vastgelopen. Tijdens het laadscherm van de multiplayer

Sowieso is dat PSN al k*t zeg, elke keer match disconnected en als het een keer lukt zit je in een potje met niet meer dan 4 man.. Gelukkig krijg ik volgende week de X360 versie binnen!

Xbox Live
&nbsp;
  Donald Duck held zaterdag 3 mei 2008 @ 19:08:34 #233
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_58458195
internet uitzetten dus? Kun je dat ergens even in een soort van sleep mode gooien in het menu, of moet ik dan in de router de PS3 blokkeren?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:15:14 #234
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58458291
Gewoon je kabel uittrekken?
Tics van je petten.
  Donald Duck held zaterdag 3 mei 2008 @ 19:16:27 #235
46149 __Saviour__
pi_58458306
er is geen kabel. en als ik de router eruit trek is er negens meer internet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_58458307
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:06 schreef Sackboy het volgende:
En ja hoor, hij is bij mij (60GB PS3) nu ook vastgelopen. Tijdens het laadscherm van de multiplayer

Sowieso is dat PSN al k*t zeg, elke keer match disconnected en als het een keer lukt zit je in een potje met niet meer dan 4 man.. Gelukkig krijg ik volgende week de X360 versie binnen!

Xbox Live
Je moeten gewoon een soort lobby maken dat je niet elke keer weer naar de SP gegooit word. Voorderest werkt het goed
pi_58458320
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:15 schreef nattermann het volgende:
Gewoon je kabel uittrekken?
Zijn er serieus mensen die geen wireless internet hebben?
&nbsp;
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:17:06 #238
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_58458322
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
internet uitzetten dus? Kun je dat ergens even in een soort van sleep mode gooien in het menu, of moet ik dan in de router de PS3 blokkeren?
Gewoon via je PS3 je PSN account uitloggen is genoeg.
  Donald Duck held zaterdag 3 mei 2008 @ 19:19:21 #239
46149 __Saviour__
pi_58458353
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:17 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Gewoon via je PS3 je PSN account uitloggen is genoeg.
ah dat natuurlijk ja, bedankt. ik zie inderdaad altijd 'aangemeld' verschijnen vlak na het opstarten, dus blijkbaar maakt die altijd al gelijk verbinding normaal gesproken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:27:19 #240
21467 franske19
Hit the deck!
pi_58458503
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:00 schreef xminator het volgende:
Zucht. Heeft niks met de PS3 te maken kneus.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:29:14 #241
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_58458541
WTF ik had ook last van freeze tijdens het laden al.. uitloggen op PSN werkt idd.. wat is dat nou voor f*** onglogisch iets.. ik ben al sinds de playstation 1 tijdperk vaste klant bij Sony... maar dit slaat echt alles.
PSN-ID: SoliD_S
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:35:02 #242
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_58458642
Voor de mensen met problemen, zou het niet handig zijn om dan een lijstje te maken met de consoles die problemen veroorzaken. Misschien dat alle consoles tussen een bepaalde tijd problematisch zijn bijvoorbeeld.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:37:07 #243
21467 franske19
Hit the deck!
pi_58458680
Voor de zoveelste keer het heeft niets met de PS3 te maken maar met Rockstar. Het spel GTA 4 is het probleem, maar goed de gemiddelde console gamer is niet bijster intelligent blijkt maar weer. Stel je voor dat ik MS de schuld zou geven van een PC spel dat niet goed werkt. De developer van de game is nog altijd verantwoordelijk voor het eigen product.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:46:11 #244
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_58458843
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:37 schreef franske19 het volgende:
Voor de zoveelste keer het heeft niets met de PS3 te maken maar met Rockstar. Het spel GTA 4 is het probleem, maar goed de gemiddelde console gamer is niet bijster intelligent blijkt maar weer. Stel je voor dat ik MS de schuld zou geven van een PC spel dat niet goed werkt. De developer van de game is nog altijd verantwoordelijk voor het eigen product.
Ja, dus? Als het op de 360 wel werkt en op de PS3 niet dan boeit het voor de consument echt niet wiens fout het is. Het is niet opeens minder kut dat je GTA niet kunt spelen omdat het Rockstar's fout is.
pi_58458892
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja, dus? Als het op de 360 wel werkt en op de PS3 niet dan boeit het voor de consument echt niet wiens fout het is. Het is niet opeens minder kut dat je GTA niet kunt spelen omdat het Rockstar's fout is.
360 heeft ook problemen hoor.

Mijn broertjes account flipt em nu ook.

Ikzelf heb nog nergens last van gehad gelukkig
  zaterdag 3 mei 2008 @ 20:02:01 #246
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58459113
middelste eiland beschikbaar
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_58459632
dat vastlopen is echt niet normaal gek word je ervan iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_58459649
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:29 schreef st0fzuiger het volgende:
dat vastlopen is echt niet normaal gek word je ervan iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Xbox 360 kopen.
&nbsp;
pi_58459686
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:29 schreef st0fzuiger het volgende:
- PSN uitloggen en inloggen
- Naar de winkel gaan en nieuw exemplaar vragen
- Rockstar/Sony contacteren
- Autosave uitzetten
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:30 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Xbox 360 kopen.
Dan loopt het nog steeds vast gek. En tief op met je 360 uit het PS3-topic.
pi_58459735
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Dan loopt het nog steeds vast gek. En tief op met je 360 uit het PS3-topic.
Echt niet, gek. En ik kom hier omdat ik een PS3 heb, dus tief zelf maar op.
&nbsp;
pi_58459790
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Echt niet, gek. En ik kom hier omdat ik een PS3 heb, dus tief zelf maar op.
Ok, doei.
pi_58459852
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Ok, doei.
Doei.
&nbsp;
pi_58460021
Ik kwam er trouwens net pas achter dat als je gewoon ff een uurtje in je eentje wil kloten in GTA je net zo goed de multiplayer party mode kunt starten. Dan spawn je met alle voertuigen (helikopter, boot, sportwagen) en wapens naast je, en je krijgt geen politie achter je aan. Kan je lekker je gang gaan
&nbsp;
pi_58460720
WTF is dit!!

Hij wil mijn savegame niet meer laden. godverdomme heb al alles geprobeerd, zoals internetbestanden verwijderen opnieuw opstarten en ps3 volledig uitzetten, maar het wil maar niet lukken.

Iemand enige tips of die hetzelfde ervaart als mij? Godverdomme ik wil spelen
pi_58460813
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 21:25 schreef mie_at_work het volgende:
WTF is dit!!

Hij wil mijn savegame niet meer laden. godverdomme heb al alles geprobeerd, zoals internetbestanden verwijderen opnieuw opstarten en ps3 volledig uitzetten, maar het wil maar niet lukken.

Iemand enige tips of die hetzelfde ervaart als mij? Godverdomme ik wil spelen
PSN Afmelden

Kwaliteitstopic dit Volgende TT moet worden:

MELD JE EERST AF VAN PSN FOR THE LOVE OF FUCK

Rockstar doet een slechte als ze niet binnen nu en 5 werkdagen met een patch komen trouwen
pi_58460853
superfruitig, waar kan ik dit doen?

nvm, gevonden. dank je hij doet het weer =D
nu maar ff eten
pi_58460952
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 21:31 schreef mie_at_work het volgende:
superfruitig, waar kan ik dit doen?
In je XMB bij PlayStation Network? En dan Sign out. Of je internetkabel eruit trekken, of je wireless disablen.
pi_58460970
damn, nu maar hopen dat ze snel met een patch komen godverdomme
pi_58461171
Kan iemand nog ff een invite sturen? ik heb er zin in
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:28:51 #260
141104 Patje1987
pi_58461851
Vandaag erg veel lol beleefd met donerchef tyr glennz dagger etc...
Veel potjes gewonnen ook .

Headset is echt ideaal online!
pi_58461902
quote:
DVD-lezer kapot door Grand Theft Auto 4
RIJSWIJK - De populaire nieuwe game Grand Theft Auto zorgt voor heel wat vastgelopen spelconsoles zoals Playstation en Xbox 360. Naar schatting een op drie gamers moeten hun console resetten, soms gaat de dvd-lezer zelfs stuk. Vooral consoles van een half jaar oud kampen met problemen.

Grand Theft Auto IV is bij de introductie direct overal uitverkocht.
,,Rockstar Games, de producent van het spel, beloofde enkele herstellingsprocedures online te zetten, maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen'', zegt Playstation Nederland zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

Gamers uit allerhande landen spuwen hun gal op internetfora, zoals tweaker.net en gamert.nl en proberen gezamenlijk een oplossing te vinden. Het blijft echter wachten tot de producent de problemen herstelt. De slachtoffers hebben recht op een nieuw spel en volledige reparatie van hun console, meldde de Belgische consumentenbond TestAankoop. De Nederlandse Consumentenbond kon nog geen reactie geven op het nieuws en de schade.

Het computerspel, waarin de hoofdrolspeler moet zien te overleven in de onderwereld van Liberty City, ligt sinds dinsdag in de winkels. Van de voorgaande drie delen gingen tientallen miljoen exemplaren over de toonbank. De recensies van deel vier waren aanvankelijk lovend, maar nu blijken veel gamers dus in de problemen te zitten.(ANP)
Weet niet of dit al gepost was.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:33:00 #262
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58461905
Dat bluetooth ding dat ik vanmiddag gekocht had is niet echt van geweldige kwaliteit. Ik verwacht niet veel voor die prijs, maar toch.
  Forum Admin zaterdag 3 mei 2008 @ 23:16:30 #263
35723 crew  GGMM
pi_58462553
Net ook mijn eerst freeze meegemaakt, fijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:45:07 #264
4259 JK
pi_58463023
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Weet niet of dit al gepost was.
Staat niet eens op games.fok ik hoorde het vanmiddag in de auto op de radio.
Dat die laser stuk gaat zal dan echt niet aan GTA4 liggen, dat was al een bekend probleem voor de PS3. Hier draait ie nog steeds als een zonnetje, heb alleen een hele korte freeze als iemand joint in een multiplayer game. Maar dat lijkt me normaal, niet eens storend in tegenstelling wat ik op filmpjes heb gezien op Youtube.
pi_58463244
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:45 schreef JK het volgende:

[..]

Staat niet eens op games.fok ik hoorde het vanmiddag in de auto op de radio.
Dat die laser stuk gaat zal dan echt niet aan GTA4 liggen, dat was al een bekend probleem voor de PS3. Hier draait ie nog steeds als een zonnetje, heb alleen een hele korte freeze als iemand joint in een multiplayer game. Maar dat lijkt me normaal, niet eens storend in tegenstelling wat ik op filmpjes heb gezien op Youtube.
Ten eerste heeft de ps3 helemaal geen dvd laser

Ten tweede is het dikke paniekzaaing dat software zoals games, hardware van een console kapot maakt Wat denken ze echt? Dat de software een bom plaatst in die ps3 Gewoon paniek zaaing, het enige wat GTAIV nu doet is lekker buggen, en dat moet gesolved worden, klaar.

Ik heb er ook weinig last van btw, na ongeveer 15 uur gameplay (zowel online als offline) heb ik 1 freeze gehad, en meer niet. Storm in een glas water weer imo.
pi_58463264
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:33 schreef Gamer_V het volgende:
Dat bluetooth ding dat ik vanmiddag gekocht had is niet echt van geweldige kwaliteit. Ik verwacht niet veel voor die prijs, maar toch.
Welke heb je gehaald en wat kostte die? Ik wil dr ook nog 1 halen.
pi_58463290
nog geen freeze meegemaakt gelukkig, maar ergerde me wel dood aan het feit dat die mijn savegames niet laadde. nu heb ik automatisch aanmelden bij PSN uitgezet en doet die het weer =D
pi_58463392
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:16 schreef GGMM het volgende:
Net ook mijn eerst freeze meegemaakt, fijn.
hier ook, had ik net veel geld gemaakt online
pi_58463410
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Vandaag erg veel lol beleefd met donerchef tyr glennz dagger etc...
Veel potjes gewonnen ook .

Headset is echt ideaal online!
whaha
pi_58463589
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Oja? Hoe leest ie dan de dvd's?
&nbsp;
pi_58464549
Wie is derium?

Met party mode mag je best wat sneller zo'n game starten Het duurt altijd zo lang
pi_58464597
ik doe volgende keer ook mee

Als ik tenminste online kan komen..
  zondag 4 mei 2008 @ 01:19:35 #273
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_58464745
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:17 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Dat weet je toch. Met de magische Sony-force. Ik was dus aan 't twijfelen tussen PS3 en 360 vanwege GTA maar zoals het er nu naar uitziet, ga ik toch voor 360. Of Rockstar moet ineens met een goede patch komen waardoor de ps3 qua performance superieur wordt.
pi_58465218
Hallo allemaal,

GTA is de bom, tot nu toe niet echt problemen.. mss 5 a 6 uur gespeeld, paar potjes online en geen freezes so far, alleen bij de missie Jamaican heat bleef hij vanmiddag hangen met het opstarten van het spel, maar goed als jullie mij willen adden. Mijn naam online is BlitzKicker

Hebben jullie tips mbt het aanschaffen van een BT headsetje? Het is alleen voor GTA en mogelijke andere games in de toekomst.
  zondag 4 mei 2008 @ 02:17:00 #275
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58465585
Net even wat dingen uitgezocht, en het schijnt dat de eerste batch pal van GTA de freezes vertoond

Er zijn naar wat ik gelezen heb, 2 batches in omloop.
Kijk even wat je op de zijkant van je doosje heb staan, en vermeld het even hier

Bij mijn maat staat er Bles 00229 op , deze vertoond geen kuren
Nogmaals ik heb het gehoord, dus hang me er niet aan op.

Bij problemen met vastlopen bij de instalatie, moet je je afmelden van PSN omdat hij geen verbinding met de servers kan maken
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 4 mei 2008 @ 08:31:41 #276
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58466954
Klopt, als ik het internet van me ps3 uitzet. Heb ik geen last van freezes. Ligt dus echt aan PSN. ALL HAIL PSN.... ofzo...
- TARDIS., 2015
pi_58467200
me eerste freeze gehad

en hij wil soms ook de game niet laden als je opstart. dan hoor je het muziekje, en meestal is het muziekje afgelopen en start ie. maar tot 2x toe niet.

Ik ga maar eens auto-save en aanmelden op psn uitzetten
  zondag 4 mei 2008 @ 09:44:59 #278
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58467224
Heb niet echt freezes, zeker niet in single player, maar wel van die hangers als online een sessie wegvalt / niet gevonden kan worden ooit. En ik heb ook een BLES 00229. Op gamefaqs hadden ze 't zelfs over code's op de disc zelf, A01, A02 en A03 of iets.
pi_58467768
quote:
Op zondag 4 mei 2008 02:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Net even wat dingen uitgezocht, en het schijnt dat de eerste batch pal van GTA de freezes vertoond

Kijk even wat je op de zijkant van je doosje heb staan, en vermeld het even hier

Bij problemen met vastlopen bij de instalatie, moet je je afmelden van PSN omdat hij geen verbinding met de servers kan maken
Sorry to burst your bubble, maar ik heb ook Bles 00229 en wel degelijk een freeze gehad.
pi_58467780
weet eimand of het spel al weer een beetje te krijgen is?
  zondag 4 mei 2008 @ 10:58:02 #281
141104 Patje1987
pi_58467945
quote:
Op zondag 4 mei 2008 01:09 schreef Agiath het volgende:
Wie is derium?

Met party mode mag je best wat sneller zo'n game starten Het duurt altijd zo lang
Dat ben ik, maar omdat je niet op de chat zit, of een headset gebruikt weet je natuurlijk niet wat er aan de hand was

Sommige mensen hadden wat problemen met hun ps3/online dus daar waren we op aan het wachten.
En meestal was donerchef de host
  zondag 4 mei 2008 @ 12:17:07 #282
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58468988
quote:

[..]

Welke heb je gehaald en wat kostte die? Ik wil dr ook nog 1 halen.
Een Jabba BT2040. Hing een prijskaartje van 18 euro, maar bij de kassa bleek ie 8 euro te zijn. Dat ding doet trouwens pijn aan mijn oor, niet echt ergonomisch. MediaMarkt was dat, hing bij de ps3 accessoires.
pi_58469278
quote:
Op zondag 4 mei 2008 02:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:

onzin ik heb dezelfde en heb wel degelijk last van freezes
pi_58469323
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:17 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Een Jabba BT2040. Hing een prijskaartje van 18 euro, maar bij de kassa bleek ie 8 euro te zijn. Dat ding doet trouwens pijn aan mijn oor, niet echt ergonomisch. MediaMarkt was dat, hing bij de ps3 accessoires.

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004005455755&Section=GAMES&lgl=1&plid=pb2R5JsZQHgAAAEZ4ZRscrN%2e&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1

super ding, volume regelen + knop om mic te muten (van jezelf)
pi_58469643
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:17 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Vooruit.

Hoe kun je een dvd laser slopen als de game er geen gebruik van maakt?
pi_58469783
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Vooruit.

Hoe kun je een dvd laser slopen als de game er geen gebruik van maakt?
Waarschijnlijk bedoelen ze ook gewoon de blauwe laser, maarja wat wil je, de bron is ANP. Alsof die verstand van gameconsoles hebben. Dit bericht stond trouwens vandaag ook op de voorpagina van de Telegraaf. Vraag me toch af hoe ze bij 1 op de 3 komen
&nbsp;
  zondag 4 mei 2008 @ 13:08:50 #287
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58469967
quote:
Nu heb ik al 8 euro uitgegeven plus, die is niet draadloos.
  zondag 4 mei 2008 @ 13:13:34 #288
4259 JK
pi_58470071
quote:

[..]

Ten tweede is het dikke paniekzaaing dat software zoals games, hardware van een console kapot maakt Wat denken ze echt? Dat de software een bom plaatst in die ps3 Gewoon paniek zaaing, het enige wat GTAIV nu doet is lekker buggen, en dat moet gesolved worden, klaar.

Ik heb er ook weinig last van btw, na ongeveer 15 uur gameplay (zowel online als offline) heb ik 1 freeze gehad, en meer niet. Storm in een glas water weer imo.
Zeker nog nooit gehoord dat bijv. 'foute' firmware upgrades hardware kunnen 'slopen'?
Het is dus echt wel mogelijk om met software hardware kapot te maken. Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan.

GTA4 bugt inderdaad, maar in het nieuwsbericht hadden ze het er over dat de laser niets meer wou lezen... dat verhaal hadden we anders allang op diverse fora kunnen lezen, dus waar het ANP dat vandaan haalt....
pi_58470859
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef JK het volgende:

[..]

Zeker nog nooit gehoord dat bijv. 'foute' firmware upgrades hardware kunnen 'slopen'?
Het is dus echt wel mogelijk om met software hardware kapot te maken. Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan.

GTA4 bugt inderdaad, maar in het nieuwsbericht hadden ze het er over dat de laser niets meer wou lezen... dat verhaal hadden we anders allang op diverse fora kunnen lezen, dus waar het ANP dat vandaan haalt....
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=gta&thread.id=370613&view=by_date_ascending&page=393

Hier in dit topic zijn verschillende mensen waarbij de PS3 niets meer leest. Geen game, geen films, niets meer.
  zondag 4 mei 2008 @ 15:37:52 #290
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_58472796
Vraag is nu in hoeverre hij echt kapot is, hè. Bij mijn PS2 heb ik een keer gehad dat de laser van de DVD op de een of andere manier verkeerd stond en ik heb 'm echt nooit opengemaakt. (Tot dat moment natuurlijk en toen heb ik 'm via dat draaimechanisme bijgedraaid waarna hij 't weer deed. Zal nu ongetwijfeld wat anders zijn met de PS3 maar toch.)
  zondag 4 mei 2008 @ 16:02:30 #291
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58473207
Draaimechanisme bijdraaien? Ik heb mijn ps2 ooit opengemaakt om de laser te reinigen met alcohol, hielp niks. Linkje naar wat jij bedoeld?
pi_58473722
Ben ik nou de enigste waarbij multiplayer het niet werkt? Ik zie iedereen in dit topic erover hebben...in kan inloggen, ik kan mode kiezen...en dan zie ik in de lijst alleen mezelf staan. En als er meerdere zijn dan is het 'Connection has been lost to one or more players..'

wat oh wat doe ik fout!
  zondag 4 mei 2008 @ 16:30:11 #293
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58473774
'Connection has been lost to one or more players..'

Heb ik ook. Het gebeurd bij 80% van de potjes. Betekend wel dat na 5 keer proberen ik een potje kan spelen, en dat is dan wel vet.
pi_58474014
quote:
Op zondag 4 mei 2008 16:30 schreef Gamer_V het volgende:
'Connection has been lost to one or more players..'

Heb ik ook. Het gebeurd bij 80% van de potjes. Betekend wel dat na 5 keer proberen ik een potje kan spelen, en dat is dan wel vet.
Zit je dan ook echt met 16 man..ik dan meestal met 2-3 man ofzo
  zondag 4 mei 2008 @ 17:34:21 #295
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58474880
quote:
Op zondag 4 mei 2008 16:41 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Zit je dan ook echt met 16 man..ik dan meestal met 2-3 man ofzo
Inderdaad, een man of 4. En als ik dan in een lobby terecht kom met een stuk of 10 mensen, ben ik er zeker van dat ik die melding weer krijg.
pi_58475177
quote:
Op zondag 4 mei 2008 17:34 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Inderdaad, een man of 4. En als ik dan in een lobby terecht kom met een stuk of 10 mensen, ben ik er zeker van dat ik die melding weer krijg.
Hier ook. Nog geen oplossing gevonden.

Misschien dit:

Maar dat heb ik nog niet geprobeerd
Ik ben hier niet om vrienden te maken
  zondag 4 mei 2008 @ 17:58:12 #297
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_58475235
quote:
Op zondag 4 mei 2008 16:02 schreef Gamer_V het volgende:
Draaimechanisme bijdraaien? Ik heb mijn ps2 ooit opengemaakt om de laser te reinigen met alcohol, hielp niks. Linkje naar wat jij bedoeld?
Zit een soort wit draaischijfje achter de lens waarmee je 'm omhoog en omlaag kunt draaien zodat hij dichter op de dvd of verder van de dvd af zit.

http://arstechnica.com/articles/paedia/hardware/ps2.ars/3
  zondag 4 mei 2008 @ 17:59:08 #298
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58475246
quote:
Op zondag 4 mei 2008 17:54 schreef latin_LiZzY het volgende:

[..]

Hier ook. Nog geen oplossing gevonden.

Misschien dit:

Maar dat heb ik nog niet geprobeerd
Al geprobeerd, heeft niks geholpen.
  zondag 4 mei 2008 @ 18:51:07 #299
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58476058
Kwam er maar nooit een einde aan dit spel die extra contents die Microsoft gekocht heeft wil ik ook
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 4 mei 2008 @ 18:56:23 #300
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58476137
En hier nog een handig linkje over het weggooien van je GTA4 profiel bestand, schijnt voor sommigen ook te werken.

http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=933036&topic=42940802
pi_58477335
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef JK het volgende:

[..]

Weer last van je PMS huilie?

GTA IV is een software, een game, dat is ganz anders dan een fucking firmware die rechtstreeks in biossen schrijft ed.

Er is echt geen enkele GAME die je hardware naar zn grootje helpt, denk eens na wat voor schadeclaims dat alleen al van sony zou opleveren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')