Het spel is net 3 dagen uit. Denk je nou echt dat nu al bekend is?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:53 schreef lungo het volgende:
zijn de systeemeisen van de pc versie al bekent
Ik heb een Airport Express. En er zit ook nog een hub aan vast. En Speedlinq als ISPquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Gamer_V het volgende:
Mensen die (als de servers het wel doen) de melding 'connection lost to one or more players' krijgen, hebben die toevallig zo'n bagger experia box? Heb gisteren al wat poorten opengegooid, maar de servers liggen de hele dag al plat)
Ik lusiter vaak naar vibe maar dat nummer nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:08 schreef Nuna het volgende:
Zo maar eens multiplayer proberen. Net trouwens op de Vibe-radiozender: Chris Brown - With You
Ik heb hem verder ook niet weer gehoord, maar was wel grappig! Misschien ligt het aan de auto waarin je rijdt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik lusiter vaak naar vibe maar dat nummer nog nooit gehoord.
Ik heb mezelf erbij gezet en jou ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:19 schreef Cyberzone het volgende:
Gooi mij maar ook tussen de lijst van PSN-ID's.
ID is: Bladespark
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:52 schreef janrad het volgende:
Heb ik eindelijk weer een date met Michelle druk ik op het verkeerde knopje op mijn controller en krijgt Michelle een beuk voor d'r hoofd. Ze wilde direct naar huis en ik kreeg een paar omstanders op mijn nek.. Uit frustratie heb ik ergens een truck gejat en ben er mee in het rond gaan rausen in de stad.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik roep IRL ook altijd 'SORRY SCHAT, MISCLICK" als ik mijn date voor dr neus stomp
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef bar_rel het volgende:
Nou net terug..geen gta meer. Was wel te verwachten op zich maar je weet het niet. Nou dan maar op bol wachten
ik ben dat net gewordenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:49 schreef R_B het volgende:
Vanavond dat online maar eens proberen dan..afgelopen dagen was het echt dikke poep...
Wanneer kan je nou dronken worden, moet je daar eerst een paar vlad missies gedaan voor hebben?
(Ik weet het het is helemaal in het begin, maar ik ben eerst meer wezen freeriden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |