Hmm, ik weet niet wat ik er van moet denkenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:19 schreef zeebonk het volgende:
Jeuj![]()
Bekijk deze YouTube-video
Let vooral niet op het geluid, het lijkt wel een button basher
Nouja, het loopt iig beter dan bij hem, dus dat scheelt alweerquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:26 schreef zeebonk het volgende:
Ik heb het filmpje met m'n telefoon gemaakt, het ziet er slechter uit dat het daadwerkelijk is. Ik had eerst met m'n digitale videocamera geprobeerd maar youtube ondersteunt het bestandstype niet en dan moet ik eerst de software weer installeren![]()
M'n Playstation van 40gb heb ik 3 weken geleden gekocht
vast wel met een heli. maar anders niet. 1 tip, ga er naar binnen en je zult iets vinden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef Slappy het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja kan je helemaal boven aan zitten op vrijheids beeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikigta.org/wiki/RPG_%28GTA_IV%29quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:45 schreef Slappy het volgende:
Waar kan ik die rpg vinden ?Ik word beetje moe van die klote politie heli
Heb het ook al een paar keer gehad met de "gratis bij het abbonement" tele2 modem (gedraad). Gister gewoon vloeiend kunnen spelen, vandaag he-le-maal niks.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Gamer_V het volgende:
Mensen die (als de servers het wel doen) de melding 'connection lost to one or more players' krijgen, hebben die toevallig zo'n bagger experia box? Heb gisteren al wat poorten opengegooid, maar de servers liggen de hele dag al plat)
Idem hier. Las op een US forum dat ze daar ook al flinke connectie problemen hadden vandaag.( UPC en bedraad )quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb het ook al een paar keer gehad met de "gratis bij het abbonement" tele2 modem (gedraad). Gister gewoon vloeiend kunnen spelen, vandaag he-le-maal niks.
In mijn beleven zou dit eventueel waar kunnen zijn als je PS3 crashed met een game, al lijkt het me niet waarschijnlijk. De lage framerate en de 1-3 seconde freezes die men ervaart lijken mij niet aan hardware problemen te koppelen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:17 schreef spunznl het volgende:
stukje van een ps3 user:
I posted this under the other "crashing" post, but I think it is relevant here too. I had a 60GB PS3 which had similar problems a few months ago. I got it repaired but I think the problem is related. I sent multiple "tips" into Kotaku but it seemed to fall on deaf ears. Here is my experience, I hope it helps:
When Folklore came out, there were reports of it crashing (like you are describing with GTA) when certain graphical effects were applied. The same situation would cause it to crash every time. I experienced this myself and got my PS3 serviced (it had a few weeks left on warranty). The replacement unit has been fine but I believe there was a legitimate hardware failure based on a somewhat flakey part.
Specifically, I believe the GPU begins to fail on the older PS3s. In particular, if you run a LOT of folding@home then the GPU wears out faster. If you have the crashing problem, try it on a newer PS3 (in store floor model or a friends). I bet it will be fine. If that is case CHECK YOUR WARRANTY AND GET IT REPLACED. I think a crack or flaw develops in the GPU and it needs to be replaced. If you are past warranty, pony up the $50-75 plus shipping for a third party repair. It will only get worse and no software patch will help you. That's my 2 cents.
Hier nog geen problemen gehad met xbox livequote:Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef JK het volgende:
[..]
Tijd dat ze er dus wat servers bijplaatsen en misschien nog wat extra bandbreedte.
Ik vraag me af hoe dat met Xbox Live gaat... of ze daar ook problemen hebben. Ik neem aan dat het animo te groot is om online te gaan, iedereen wil dat natuurlijk.
Het spel is net 3 dagen uit. Denk je nou echt dat nu al bekend is?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:53 schreef lungo het volgende:
zijn de systeemeisen van de pc versie al bekent
Ik heb een Airport Express. En er zit ook nog een hub aan vast. En Speedlinq als ISPquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Gamer_V het volgende:
Mensen die (als de servers het wel doen) de melding 'connection lost to one or more players' krijgen, hebben die toevallig zo'n bagger experia box? Heb gisteren al wat poorten opengegooid, maar de servers liggen de hele dag al plat)
Ik lusiter vaak naar vibe maar dat nummer nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:08 schreef Nuna het volgende:
Zo maar eens multiplayer proberen. Net trouwens op de Vibe-radiozender: Chris Brown - With You
Ik heb hem verder ook niet weer gehoord, maar was wel grappig! Misschien ligt het aan de auto waarin je rijdt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik lusiter vaak naar vibe maar dat nummer nog nooit gehoord.
Ik heb mezelf erbij gezet en jou ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:19 schreef Cyberzone het volgende:
Gooi mij maar ook tussen de lijst van PSN-ID's.
ID is: Bladespark
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:52 schreef janrad het volgende:
Heb ik eindelijk weer een date met Michelle druk ik op het verkeerde knopje op mijn controller en krijgt Michelle een beuk voor d'r hoofd. Ze wilde direct naar huis en ik kreeg een paar omstanders op mijn nek.. Uit frustratie heb ik ergens een truck gejat en ben er mee in het rond gaan rausen in de stad.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik roep IRL ook altijd 'SORRY SCHAT, MISCLICK" als ik mijn date voor dr neus stomp
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef bar_rel het volgende:
Nou net terug..geen gta meer. Was wel te verwachten op zich maar je weet het niet. Nou dan maar op bol wachten
ik ben dat net gewordenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:49 schreef R_B het volgende:
Vanavond dat online maar eens proberen dan..afgelopen dagen was het echt dikke poep...
Wanneer kan je nou dronken worden, moet je daar eerst een paar vlad missies gedaan voor hebben?
(Ik weet het het is helemaal in het begin, maar ik ben eerst meer wezen freeriden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |