abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58459790
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Echt niet, gek. En ik kom hier omdat ik een PS3 heb, dus tief zelf maar op.
Ok, doei.
pi_58459852
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Ok, doei.
Doei.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58460021
Ik kwam er trouwens net pas achter dat als je gewoon ff een uurtje in je eentje wil kloten in GTA je net zo goed de multiplayer party mode kunt starten. Dan spawn je met alle voertuigen (helikopter, boot, sportwagen) en wapens naast je, en je krijgt geen politie achter je aan. Kan je lekker je gang gaan

pi_58460720
WTF is dit!!

Hij wil mijn savegame niet meer laden. godverdomme heb al alles geprobeerd, zoals internetbestanden verwijderen opnieuw opstarten en ps3 volledig uitzetten, maar het wil maar niet lukken.

Iemand enige tips of die hetzelfde ervaart als mij? Godverdomme ik wil spelen
pi_58460813
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 21:25 schreef mie_at_work het volgende:
WTF is dit!!

Hij wil mijn savegame niet meer laden. godverdomme heb al alles geprobeerd, zoals internetbestanden verwijderen opnieuw opstarten en ps3 volledig uitzetten, maar het wil maar niet lukken.

Iemand enige tips of die hetzelfde ervaart als mij? Godverdomme ik wil spelen
PSN Afmelden

Kwaliteitstopic dit Volgende TT moet worden:

MELD JE EERST AF VAN PSN FOR THE LOVE OF FUCK

Rockstar doet een slechte als ze niet binnen nu en 5 werkdagen met een patch komen trouwen
pi_58460853
superfruitig, waar kan ik dit doen?

nvm, gevonden. dank je hij doet het weer =D
nu maar ff eten
pi_58460952
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 21:31 schreef mie_at_work het volgende:
superfruitig, waar kan ik dit doen?
In je XMB bij PlayStation Network? En dan Sign out. Of je internetkabel eruit trekken, of je wireless disablen.
pi_58460970
damn, nu maar hopen dat ze snel met een patch komen godverdomme
pi_58461171
Kan iemand nog ff een invite sturen? ik heb er zin in
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:28:51 #260
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_58461851
Vandaag erg veel lol beleefd met donerchef tyr glennz dagger etc...
Veel potjes gewonnen ook .

Headset is echt ideaal online!
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_58461902
quote:
DVD-lezer kapot door Grand Theft Auto 4
RIJSWIJK - De populaire nieuwe game Grand Theft Auto zorgt voor heel wat vastgelopen spelconsoles zoals Playstation en Xbox 360. Naar schatting een op drie gamers moeten hun console resetten, soms gaat de dvd-lezer zelfs stuk. Vooral consoles van een half jaar oud kampen met problemen.

Grand Theft Auto IV is bij de introductie direct overal uitverkocht.
,,Rockstar Games, de producent van het spel, beloofde enkele herstellingsprocedures online te zetten, maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen'', zegt Playstation Nederland zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

Gamers uit allerhande landen spuwen hun gal op internetfora, zoals tweaker.net en gamert.nl en proberen gezamenlijk een oplossing te vinden. Het blijft echter wachten tot de producent de problemen herstelt. De slachtoffers hebben recht op een nieuw spel en volledige reparatie van hun console, meldde de Belgische consumentenbond TestAankoop. De Nederlandse Consumentenbond kon nog geen reactie geven op het nieuws en de schade.

Het computerspel, waarin de hoofdrolspeler moet zien te overleven in de onderwereld van Liberty City, ligt sinds dinsdag in de winkels. Van de voorgaande drie delen gingen tientallen miljoen exemplaren over de toonbank. De recensies van deel vier waren aanvankelijk lovend, maar nu blijken veel gamers dus in de problemen te zitten.(ANP)
Weet niet of dit al gepost was.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:33:00 #262
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58461905
Dat bluetooth ding dat ik vanmiddag gekocht had is niet echt van geweldige kwaliteit. Ik verwacht niet veel voor die prijs, maar toch.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  Forum Admin zaterdag 3 mei 2008 @ 23:16:30 #263
35723 crew  GGMM
pi_58462553
Net ook mijn eerst freeze meegemaakt, fijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:45:07 #264
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_58463023
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Weet niet of dit al gepost was.
Staat niet eens op games.fok ik hoorde het vanmiddag in de auto op de radio.
Dat die laser stuk gaat zal dan echt niet aan GTA4 liggen, dat was al een bekend probleem voor de PS3. Hier draait ie nog steeds als een zonnetje, heb alleen een hele korte freeze als iemand joint in een multiplayer game. Maar dat lijkt me normaal, niet eens storend in tegenstelling wat ik op filmpjes heb gezien op Youtube.
pi_58463244
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:45 schreef JK het volgende:

[..]

Staat niet eens op games.fok ik hoorde het vanmiddag in de auto op de radio.
Dat die laser stuk gaat zal dan echt niet aan GTA4 liggen, dat was al een bekend probleem voor de PS3. Hier draait ie nog steeds als een zonnetje, heb alleen een hele korte freeze als iemand joint in een multiplayer game. Maar dat lijkt me normaal, niet eens storend in tegenstelling wat ik op filmpjes heb gezien op Youtube.
Ten eerste heeft de ps3 helemaal geen dvd laser

Ten tweede is het dikke paniekzaaing dat software zoals games, hardware van een console kapot maakt Wat denken ze echt? Dat de software een bom plaatst in die ps3 Gewoon paniek zaaing, het enige wat GTAIV nu doet is lekker buggen, en dat moet gesolved worden, klaar.

Ik heb er ook weinig last van btw, na ongeveer 15 uur gameplay (zowel online als offline) heb ik 1 freeze gehad, en meer niet. Storm in een glas water weer imo.
pi_58463264
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:33 schreef Gamer_V het volgende:
Dat bluetooth ding dat ik vanmiddag gekocht had is niet echt van geweldige kwaliteit. Ik verwacht niet veel voor die prijs, maar toch.
Welke heb je gehaald en wat kostte die? Ik wil dr ook nog 1 halen.
pi_58463290
nog geen freeze meegemaakt gelukkig, maar ergerde me wel dood aan het feit dat die mijn savegames niet laadde. nu heb ik automatisch aanmelden bij PSN uitgezet en doet die het weer =D
pi_58463392
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:16 schreef GGMM het volgende:
Net ook mijn eerst freeze meegemaakt, fijn.
hier ook, had ik net veel geld gemaakt online
pi_58463410
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Vandaag erg veel lol beleefd met donerchef tyr glennz dagger etc...
Veel potjes gewonnen ook .

Headset is echt ideaal online!
whaha
pi_58463589
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ten eerste heeft de ps3 helemaal geen dvd laser
Oja? Hoe leest ie dan de dvd's?

pi_58464549
Wie is derium?

Met party mode mag je best wat sneller zo'n game starten Het duurt altijd zo lang
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_58464597
ik doe volgende keer ook mee

Als ik tenminste online kan komen..
  zondag 4 mei 2008 @ 01:19:35 #273
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_58464745
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:17 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Oja? Hoe leest ie dan de dvd's?
Dat weet je toch. Met de magische Sony-force. Ik was dus aan 't twijfelen tussen PS3 en 360 vanwege GTA maar zoals het er nu naar uitziet, ga ik toch voor 360. Of Rockstar moet ineens met een goede patch komen waardoor de ps3 qua performance superieur wordt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_58465218
Hallo allemaal,

GTA is de bom, tot nu toe niet echt problemen.. mss 5 a 6 uur gespeeld, paar potjes online en geen freezes so far, alleen bij de missie Jamaican heat bleef hij vanmiddag hangen met het opstarten van het spel, maar goed als jullie mij willen adden. Mijn naam online is BlitzKicker

Hebben jullie tips mbt het aanschaffen van een BT headsetje? Het is alleen voor GTA en mogelijke andere games in de toekomst.
  zondag 4 mei 2008 @ 02:17:00 #275
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58465585
Net even wat dingen uitgezocht, en het schijnt dat de eerste batch pal van GTA de freezes vertoond

Er zijn naar wat ik gelezen heb, 2 batches in omloop.
Kijk even wat je op de zijkant van je doosje heb staan, en vermeld het even hier

Bij mijn maat staat er Bles 00229 op , deze vertoond geen kuren
Nogmaals ik heb het gehoord, dus hang me er niet aan op.

Bij problemen met vastlopen bij de instalatie, moet je je afmelden van PSN omdat hij geen verbinding met de servers kan maken
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')