Ok, doei.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Echt niet, gek. En ik kom hier omdat ik een PS3 heb, dus tief zelf maar op.
Doei.quote:
PSN Afmeldenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:25 schreef mie_at_work het volgende:
WTF is dit!!
Hij wil mijn savegame niet meer laden. godverdomme heb al alles geprobeerd, zoals internetbestanden verwijderen opnieuw opstarten en ps3 volledig uitzetten, maar het wil maar niet lukken.
Iemand enige tips of die hetzelfde ervaart als mij? Godverdomme ik wil spelen
In je XMB bij PlayStation Network? En dan Sign out. Of je internetkabel eruit trekken, of je wireless disablen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:31 schreef mie_at_work het volgende:
superfruitig, waar kan ik dit doen?
Weet niet of dit al gepost was.quote:DVD-lezer kapot door Grand Theft Auto 4
RIJSWIJK - De populaire nieuwe game Grand Theft Auto zorgt voor heel wat vastgelopen spelconsoles zoals Playstation en Xbox 360. Naar schatting een op drie gamers moeten hun console resetten, soms gaat de dvd-lezer zelfs stuk. Vooral consoles van een half jaar oud kampen met problemen.
Grand Theft Auto IV is bij de introductie direct overal uitverkocht.
,,Rockstar Games, de producent van het spel, beloofde enkele herstellingsprocedures online te zetten, maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen'', zegt Playstation Nederland zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
Gamers uit allerhande landen spuwen hun gal op internetfora, zoals tweaker.net en gamert.nl en proberen gezamenlijk een oplossing te vinden. Het blijft echter wachten tot de producent de problemen herstelt. De slachtoffers hebben recht op een nieuw spel en volledige reparatie van hun console, meldde de Belgische consumentenbond TestAankoop. De Nederlandse Consumentenbond kon nog geen reactie geven op het nieuws en de schade.
Het computerspel, waarin de hoofdrolspeler moet zien te overleven in de onderwereld van Liberty City, ligt sinds dinsdag in de winkels. Van de voorgaande drie delen gingen tientallen miljoen exemplaren over de toonbank. De recensies van deel vier waren aanvankelijk lovend, maar nu blijken veel gamers dus in de problemen te zitten.(ANP)
Staat niet eens op games.fokquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Weet niet of dit al gepost was.
Ten eerste heeft de ps3 helemaal geen dvd laserquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:45 schreef JK het volgende:
[..]
Staat niet eens op games.fokik hoorde het vanmiddag in de auto op de radio.
Dat die laser stuk gaat zal dan echt niet aan GTA4 liggen, dat was al een bekend probleem voor de PS3. Hier draait ie nog steeds als een zonnetje, heb alleen een hele korte freeze als iemand joint in een multiplayer game. Maar dat lijkt me normaal, niet eens storend in tegenstelling wat ik op filmpjes heb gezien op Youtube.
Welke heb je gehaald en wat kostte die? Ik wil dr ook nog 1 halen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:33 schreef Gamer_V het volgende:
Dat bluetooth ding dat ik vanmiddag gekocht had is niet echt van geweldige kwaliteit. Ik verwacht niet veel voor die prijs, maar toch.
whahaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Vandaag erg veel lol beleefd met donerchef tyr glennz dagger etc...
Veel potjes gewonnen ook.
Headset is echt ideaal online!
Oja? Hoe leest ie dan de dvd's?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ten eerste heeft de ps3 helemaal geen dvd laser
Dat weet je toch. Met de magische Sony-force.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |