Als ik m hebquote:
Spoilertag.quote:
Kicken kan wel met een vote systeem ofzo, ik weet niet of de host gewoon kan kicken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:03 schreef JK het volgende:
Net even online een game speeld, free mode.. komt er ene jonny_90c online... en raad eens wat. Hij kan niet dood. We hebben er hele magazijnen op leeggeschoten, granaten naar gegooid, raketten op afgevuurd maar meneer loopt rustig aan door... het is toch nu niet al zo dat er online ook gecheat kan worden?![]()
Zou voor mij wel de online play verzieken.... en ik wil een optie om gebruikers te kicken of een eigen server online te gooien incl. password..... of doe ik iets fout? Iedereen kan mijn game joinen en dat hoeft niet van mij. Alleen invitees only....
Ik had je nog ge-invite maar je kwam maar nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:10 schreef Tyr80 het volgende:
Moet je een private sessie maken, en dan private slots op max zetten, dan kunnen d'r alleen mensen met een invite in.
Zou graag weer mee doen met SuperFruitig en Deviant, kunnen jullie nog 's een invite proberen?
Daar kun je gewoon een chat accountje maken zodat we kunnen chatten als we online willen, is misschien wel handig.quote:
Zal wel aan mijn versie van Java liggen denk ik.quote:Connecting...
Unable to connect : java.security.AccessControlException : access denied (java.net.SocketPermission irc.deltaanime.net resolve)
Raar bij mij doet het gewoon wel met de browser, maar ik ben nu met Mirc ingelogd.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal wel aan mijn versie van Java liggen denk ik.
Hehe net in die Ambulance iedereen omver rijdenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Lache potjes jongensIk heb genoten
![]()
Morgenavond weer
Geen probleem met Fedora Linux. Firefox 2.0.0.14, java jre 1.6.0_0.5quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:28 schreef Patje1987 het volgende:
Kan iemand dit even proberen?
http://www.derium-online.com/chat/chat.html
@Patje87;quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:10 schreef Tyr80 het volgende:
Moet je een private sessie maken, en dan private slots op max zetten, dan kunnen d'r alleen mensen met een invite in.
Zou graag weer mee doen met SuperFruitig en Deviant, kunnen jullie nog 's een invite proberen?
Morgen of begin volgende week verwacht ik mijn US exemplaar, die gaat dan meteen de verkoop in. (in heb hem dinsdag bij MM Arena gekocht), zo te lezen gaat dat wel lukken danquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:15 schreef ikookhier het volgende:
Ik ben volgende week de eersteoveral uit verkocht
Ik was tweedequote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
Morgenavond weer
Tis trouwens helemaal goed gekomen met Michelle, we zijn verderop in de game ook nog van bil gegaan (aan het geluid te horen dan)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik roep IRL ook altijd 'SORRY SCHAT, MISCLICK" als ik mijn date voor dr neus stomp
dat wordt toch ook gedaan of zie ik dat verkeerdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef spunznl het volgende:
ik hoop dat er hier wat meer gepraat word over freezes en problemen rondom de game.
Ik heb al 4 pagina's gelezen met: oeh hej je zag er leuk uit, hej ik knalde jou.
Allemaal wel leuk dat ijverig zijn over die gave game, maar dat kan ook in het topic, wat over het spelen van de game gaat. of zie ik dit verkeerd?
zoals zovelen moet ik ook wachten tot er een eerste patch vrijgegeven wordt. Tot die tijd kunnen we elkaar een beetje helpen dmw tips en of probeersels uit te wisselen, zodat het spelen voor ons (de mensen die last hebben van erge drops en freezes) toch een beetje kunnen genieten van de game.
Staat toch nergens dat dit topic over freezes en problemen moet gaan? Aan de OP te zien is dit gewoon als PS3 GTA IV topic bedoeld hoor. Ook al vind ik het behoorlijk overbodig om drie GTA IV topics te hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef spunznl het volgende:
ik hoop dat er hier wat meer gepraat word over freezes en problemen rondom de game.
Ik heb al 4 pagina's gelezen met: oeh hej je zag er leuk uit, hej ik knalde jou.
Allemaal wel leuk dat ijverig zijn over die gave game, maar dat kan ook in het topic, wat over het spelen van de game gaat. of zie ik dit verkeerd?
zoals zovelen moet ik ook wachten tot er een eerste patch vrijgegeven wordt. Tot die tijd kunnen we elkaar een beetje helpen dmw tips en of probeersels uit te wisselen, zodat het spelen voor ons (de mensen die last hebben van erge drops en freezes) toch een beetje kunnen genieten van de game.
idd, ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
Morgenavond weer
tof, ik add je zo evenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:21 schreef dannbla het volgende:
Gasten, add mij please!
Ik zoek een hoop lui om online mee te knallen! (GTA 4)
PSN Name: donerchef
We komen er wel uitquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef spunznl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |