abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:07:40 #1
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58424483

Platform(en): Xbox 360, Playstation 3, PC Releasedatum: 29 April Ontwikkelaar: Rockstar North Uitgever: Rockstar Games and Take Two Downloadable Content: Xbox 360 (2 exclusieve episodes), Playstation 3 (voorlopig geen) Game modes: Single player and multiplayer (16 players maximum) Physics Engine: Euphoria Game Engine: RAGE

Rockstar Games GTA Wiki Planet GTA

- Phuctivity - SuperFruitig - Derium - MedicJune - FrenkyV - Cidolfas - EvEs0r - MindstateNL - GamerV - DaggerNL - RekiOnline - glennz_ - donkehkong - RobbelBobbel -

Bespreek hier alles en alleen omtrent de PS3 versie. Hulp nodig bij het behalen van een achievement, het organiseren van matches en uitleg met betrekking tot de PS3 controls behoren hier o.a. toe.

Meer overzicht en duidelijkheid, minder slow-chat.

TT Sucks hard maar goed ..., verder is de openingspost schaamteloos gejat van de Xbox 360 topique en waar nodig aangepast/ingekort.

Vorige topics:
[PS3] GTA IV #1 'Freeze or not to freeze'
[PS3] GTA IV #2 Waar we er lustig op los freezen

Fok! Wiki met de openingspost...
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:13:07 #2
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_58424579
zonder game
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:18:24 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58424714
Om even verder te gaan op de belachelijke trucjes die voorgesteld worden om het aan de praat te krijgen: op gamefaqs suggereren ze dat je een demo download aanzet om de verbinding actief te houden en dan het spel op te starten en online te gaan. Oh, en ze hebben het er tevens over dat de servers van GameSpy voor de PS3 versie gebruikt worden, zijn die echt zo slecht?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:19:26 #4
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58424745
Ik merk af en toe dat de game een seconde ofzo bevriest, maar das zeldzaam. Hele vastlopers heb ik ook nog niet gehad. Ik mag mezelf gelukkig rekenen blijkbaar.

Klopt ook af
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:19:46 #5
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_58424754
Online is weer down hoor....
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:22:11 #6
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58424810
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:19 schreef JK het volgende:
Online is weer down hoor....
Eerder nog steeds, is de hele avond al zo.
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:22:54 #7
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_58424835
Ik vind dat sexen met die Michelle wel tam trouwens. Had wat meer spektakel verwacht in een 18+ game . Ik reed net trouwens het vliegveld op en gelijk had ik een wanted leven van 4 sterren. Waarom is dat? Vind ik wel redelijk suf. In GTA 3 kon je tenminste gewoon ongestoord rondcrossen op het vliegveld .
pi_58424842
nope jongens, het helpt allemaal niet,

zonder internet gespeeld, gam opnieuw geinstalleerd, andere hdmi kabels geprobeert, andere output settings geprobeert, het lagt like hell!!

Tering, wat baal ik hier enorm van zeg. Wel blij idd dat ik niet de enigste ben, najah we zijn met zn 2jen, zullen we nu gewoon een fucked up console hebben of een fucked up game :S

fps rate hangt volgens mij af van de hardware, het freezen van de disc/game.

pff wil spelen man...kut sony en kut rockstar *

check dit filmpje, dit is exact hetzelfde als wat wij hebben: kijk naar de rand van het scherm, dat hakkelt als de @*(#&@*#&

http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=15157
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:28:19 #9
4259 JK
pi_58424923
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:22 schreef JJH het volgende:

[..]

Eerder nog steeds, is de hele avond al zo.
Tijd dat ze er dus wat servers bijplaatsen en misschien nog wat extra bandbreedte.
Ik vraag me af hoe dat met Xbox Live gaat... of ze daar ook problemen hebben. Ik neem aan dat het animo te groot is om online te gaan, iedereen wil dat natuurlijk.
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:28:27 #10
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58424926
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:22 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat sexen met die Michelle wel tam trouwens. Had wat meer spektakel verwacht in een 18+ game . Ik reed net trouwens het vliegveld op en gelijk had ik een wanted leven van 4 sterren. Waarom is dat? Vind ik wel redelijk suf. In GTA 3 kon je tenminste gewoon ongestoord rondcrossen op het vliegveld .
Dat is verboden terrein, het zelfde als dat je naar een gedeelte van de stad gaat die je nog niet vrijgespeeld hebt
pi_58424929
Nouja, het is heel simpel:

Op YouTube lopen al die gameplay-beelden en trailers perfect (zowel PS3 als 360), dus het MOET gewoon lukken... Alleen de vraag: waarom heeft de ene wel goede framerate, en de ander niet? Of zou het zo zijn dat het spel overal hetzelfde loopt, maar de een een verschil in framerate zeer duidelijk opvalt en de ander niet?

Daarom ben ik dus ook zo benieuwd naar zelf opgenomen videobeelden waarop de framerate duidelijk te zien is (liefst PS3). Dan kunnen we met onze eigen ogen kijken of het aan ons ligt of aan het spel.

Dus zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een video te maken van de gameplay waarop de framerate duidelijk te zien is? Dan is het meteen duidelijk!
pi_58424958
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef JK het volgende:

[..]

Tijd dat ze er dus wat servers bijplaatsen en misschien nog wat extra bandbreedte.
Ik vraag me af hoe dat met Xbox Live gaat... of ze daar ook problemen hebben. Ik neem aan dat het animo te groot is om online te gaan, iedereen wil dat natuurlijk.
Microsoft had vlak voor release volgens mij extra servers ingezet om die piek op te vangen. Naderhand wanneer er weer mensen afhaken omdat het misschien saai is of mensen weer overstappen op andere games zullen ze dat aantal servers wel weer wat afbouwen.
pi_58424982
Toch vind ik het onzin dat er serieus 3 topics lopen over 1 spel, (1 centrale, 1 ps, en 1 xbox topic) das toch nergens voor nodig met alleen die centrale redden we het toch ook wel?
Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_58425031
seakerhelt, ik geloof nooit dat het aan ons kan liggen. Overal (diverse fora's) hebben ze het erover dat de game very smooth verloopt, heel vloeiend, zelfs met 6 sterren wanted level en 3 helicopters boven tollend. Ik ben al vanaf vanmiddag enige info aan het opdoen, vandaar dat ik dat weet/heb gelezen.

Ik weet wel, ben wel verwend door crysis etc. maar dit draait echt niet zoals het hoort hoor. Echt schokken, zelfs als je alleen al als je om niko zelf draai met je rechter stick.

:S
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:34:17 #15
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58425053
TVP, ga hem morgen halen
Tics van je petten.
pi_58425066
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:33 schreef spunznl het volgende:
seakerhelt, ik geloof nooit dat het aan ons kan liggen. Overal (diverse fora's) hebben ze het erover dat de game very smooth verloopt, heel vloeiend, zelfs met 6 sterren wanted level en 3 helicopters boven tollend. Ik ben al vanaf vanmiddag enige info aan het opdoen, vandaar dat ik dat weet/heb gelezen.

Ik weet wel, ben wel verwend door crysis etc. maar dit draait echt niet zoals het hoort hoor. Echt schokken, zelfs als je alleen al als je om niko zelf draai met je rechter stick.

:S
Ik weet er alles van... Het hoort gewoon niet, punt uit. Het is effe wachten op luitjes die wat video's plaatsen
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:35:45 #17
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58425079
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Nouja, het is heel simpel:

Op YouTube lopen al die gameplay-beelden en trailers perfect (zowel PS3 als 360), dus het MOET gewoon lukken... Alleen de vraag: waarom heeft de ene wel goede framerate, en de ander niet? Of zou het zo zijn dat het spel overal hetzelfde loopt, maar de een een verschil in framerate zeer duidelijk opvalt en de ander niet?

Daarom ben ik dus ook zo benieuwd naar zelf opgenomen videobeelden waarop de framerate duidelijk te zien is (liefst PS3). Dan kunnen we met onze eigen ogen kijken of het aan ons ligt of aan het spel.

Dus zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een video te maken van de gameplay waarop de framerate duidelijk te zien is? Dan is het meteen duidelijk!
Hoe neem je dat op dan??
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:36:38 #18
4259 JK
pi_58425093
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Microsoft had vlak voor release volgens mij extra servers ingezet om die piek op te vangen. Naderhand wanneer er weer mensen afhaken omdat het misschien saai is of mensen weer overstappen op andere games zullen ze dat aantal servers wel weer wat afbouwen.
Sony blijkbaar niet... erg jammer, met de tijd zal het inderdaad rustiger worden. Maar dat zal met een populair spel als GTA4 nog wel eventjes druk blijven. Toch betaal ik liever een paar euro's per maand voor een stabiele service dan gratis en prut.
pi_58425105
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:35 schreef zeebonk het volgende:

[..]

Hoe neem je dat op dan??
Ja kweenie, met een videocamera denk ik

Het gaat ons alleen om de framerate, meer niet.
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:38:09 #20
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_58425138
Ik ben ook weer aanwezig, nu aan de website aan het werken .
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_58425151
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:31 schreef ryangozer het volgende:
Toch vind ik het onzin dat er serieus 3 topics lopen over 1 spel, (1 centrale, 1 ps, en 1 xbox topic) das toch nergens voor nodig met alleen die centrale redden we het toch ook wel?
Eens! Ik heb dat ook gemeld in het GAM Feedback topic, maar niemand lijkt er iets mee te doen. Het beste lijkt mij om 1 centraal topic te houden, en eventueel daarnaast een multiplayer topic. Elk platform een eigen topic vind ik een beetje onzin.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
&nbsp;
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:39:54 #22
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58425178
Blijkbaar zijn de servers gedaan door gamespy ofzo .. tja. Maar het spel loopt hier redelijk vloeiend. Staat ie wel geventileerd genoeg? Unchartered deed ook vreemd (en met keihare ventilatoren) totdat ik hem van zijn krappe plank afhaalde en op de grond plaatste.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_58425185
zeebonk, gebruik anders je telefoon camera, ofja die camera's zijn tegenwoordig ook niet je van het hè, opnemen doen ze allemaal in vga (grootste gedeelte)

we hebben idd alleen een kort stukje nodig (het liefst iets met veel wagens/time square oid, en dan rijdens in een wagen

@ sackboy, als ditgene ook wordt gepost in het centrale topic, wordt er niets mee gedaan, dan praat iedereen over hetgeen alles vloeiend draait en over eventuele missies. Het algemene foutentopic vind ik dus een goede oplossing om alleen over dit lastige probleem te praten.

Maar dat ben ik
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:40:27 #24
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58425193
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:38 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Eens! Ik heb dat ook gemeld in het GAM Feedback topic, maar niemand lijkt er iets mee te doen. Het beste lijkt mij om 1 centraal topic te houden, en eventueel daarnaast een multiplayer topic. Elk platform een eigen topic vind ik een beetje onzin.
Ik ben het met je eens.
pi_58425217
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:39 schreef Gamer_V het volgende:
Blijkbaar zijn de servers gedaan door gamespy ofzo .. tja. Maar het spel loopt hier redelijk vloeiend. Staat ie wel geventileerd genoeg? Unchartered deed ook vreemd (en met keihare ventilatoren) totdat ik hem van zijn krappe plank afhaalde en op de grond plaatste.
Ja, bij hem stond de PS3 wel redelijk afgesloten in de kast, en hij maakte veel lawaai, ik zal morgen eens kijken of dat helpt... zou wat zijn zeg...
pi_58425276
troost je maar, maakt niets uit. Zoveel filmpjes van wel vloeiende framerate op youtube met totaal afgesloten ps3's. Mijn ps3 ligt zelfs open en bloot zo'n 70cm van een raam. En daarbij, alle andere games like burnout, motorstorm etc werken wel op en top. Koeling kan het niet zijn, stil blijft hij hier ook (lauw)
pi_58425342
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:43 schreef spunznl het volgende:
troost je maar, maakt niets uit. Zoveel filmpjes van wel vloeiende framerate op youtube met totaal afgesloten ps3's. Mijn ps3 ligt zelfs open en bloot zo'n 70cm van een raam. En daarbij, alle andere games like burnout, motorstorm etc werken wel op en top. Koeling kan het niet zijn, stil blijft hij hier ook (lauw)
Zou ook te gek zijn als dat het was
pi_58425405
precies, het is gewoon een software of hardware of combinatie daarvan probleem. Ik geef rockstar een week.

wordt wel moeilijk het weekend doorkomen zeg
pi_58425447
ik sta ertussen
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:51:22 #30
165802 Reki
no comment.
pi_58425460
tvp ben op het 2e eiland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie ondertitel :)
pi_58425468
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:49 schreef spunznl het volgende:
precies, het is gewoon een software of hardware of combinatie daarvan probleem. Ik geef rockstar een week.

wordt wel moeilijk het weekend doorkomen zeg
En dat gebeurt in alle resoluties he?

Wat voor tv/monitor heb je eigenlijk?
pi_58425487
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:19 schreef Gamer_V het volgende:
Ik merk af en toe dat de game een seconde ofzo bevriest, maar das zeldzaam. Hele vastlopers heb ik ook nog niet gehad. Ik mag mezelf gelukkig rekenen blijkbaar.

Klopt ook af
dat heb ik ook wel eens
pi_58425495
Haha, sukkels die nog steeds denken (lees: hopen) dat het aan hun PS3/XDOOS ligt ipv het spel!
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:53:23 #34
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58425510
ik heb al wat opgenomen, ff ergens online zetten
pi_58425526
ps3 60gb
samsung le32s81b (32inch dus)
720P/1080i, beiden geprobeert.

euh, 3 hdmi kabels van goedkoop tot duur, geprobeert. etc wat ik voorheen al verteld heb zoals internet eruit enzo.

Ja in alle resoluties is het aanwezig
pi_58425534
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:53 schreef zeebonk het volgende:
ik heb al wat opgenomen, ff ergens online zetten
Ben benieuwd
pi_58425544
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:51 schreef Reki het volgende:
tvp ben op het 2e eiland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die moest ik ook 2 keer overdoen. dan moet je eerst naar beneden lopen en dan bellen. dan hoor je een stem en loop je erop af, pop je em neer en ontwijk je de popo's
pi_58425565
ik kan hele dag al niet online komen, maar ben wel aangemeld op psn en kan ook browsen op internet.
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:55:27 #39
141104 Patje1987
pi_58425566
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:51 schreef Reki het volgende:
tvp ben op het 2e eiland
SPOILER
SPOILER
pi_58425586
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:55 schreef Patje1987 het volgende:

[..]
SPOILER
klopt
pi_58425595
PDOA ik hoop juist het wederzijdse hoor. Ik hoop op de game ipv de consoles, waarom? 60gb kost 6 weken reparatie, een patch downloaden 5minuutjes
pi_58425627
Ik wil verdomme online spelen!
pi_58425665
ik doe gta nu 3 dagen lang de hele dag. verder nix anders behalve eten. had op 29 april een tree energydrink gekocht en dat is nu bijna op. wat ben ik toch een trouw fan
pi_58425674
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:57 schreef Sangers het volgende:
Ik wil verdomme online spelen!
IK OOK !!
pi_58425779
ik ben ook erg benieuwd zeebonk, spannend moment voor ons beiden haha

alleen we weten toch wel wat het zal worden! als wij het verkeerd zagen en het ons opvalt is de game waardeloos en niet te spelen, en dus ook geen 10en van reviewers
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:05:09 #46
36431 bleiblei
pi_58425796
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef zeebonk het volgende:

[..]

Dat is verboden terrein, het zelfde als dat je naar een gedeelte van de stad gaat die je nog niet vrijgespeeld hebt
Ah helder .
Bij looptie trouwens ook perfect.
Wel op een PS3 60Gb (Gen1) aangesloten via scart op een gewone CRT tv .
pi_58425808
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:07:22 #48
36431 bleiblei
pi_58425842
Wat wel matig is, ik heb nu net een paar weken GH3 en mijn vriendin is verslaafd .
Weinig tijd voor GTA dus .
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:15:19 #49
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58426005
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:54 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ben benieuwd
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:04 schreef spunznl het volgende:
ik ben ook erg benieuwd zeebonk, spannend moment voor ons beiden haha

alleen we weten toch wel wat het zal worden! als wij het verkeerd zagen en het ons opvalt is de game waardeloos en niet te spelen, en dus ook geen 10en van reviewers
Uploaded (processing, please wait)

Hopen dat het niet te lang duurt
pi_58426012
tvp
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:16:55 #51
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58426043
Krijg nu wel invites, maar kan ze niet accepten omdat je dan verbonden moet zijn met de rockstar servers...bedankt voor het proberen iig
pi_58426058
stukje van een ps3 user:

I posted this under the other "crashing" post, but I think it is relevant here too. I had a 60GB PS3 which had similar problems a few months ago. I got it repaired but I think the problem is related. I sent multiple "tips" into Kotaku but it seemed to fall on deaf ears. Here is my experience, I hope it helps:

When Folklore came out, there were reports of it crashing (like you are describing with GTA) when certain graphical effects were applied. The same situation would cause it to crash every time. I experienced this myself and got my PS3 serviced (it had a few weeks left on warranty). The replacement unit has been fine but I believe there was a legitimate hardware failure based on a somewhat flakey part.
Specifically, I believe the GPU begins to fail on the older PS3s. In particular, if you run a LOT of folding@home then the GPU wears out faster. If you have the crashing problem, try it on a newer PS3 (in store floor model or a friends). I bet it will be fine. If that is case CHECK YOUR WARRANTY AND GET IT REPLACED. I think a crack or flaw develops in the GPU and it needs to be replaced. If you are past warranty, pony up the $50-75 plus shipping for a third party repair. It will only get worse and no software patch will help you. That's my 2 cents.
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:19:55 #53
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58426107
Jeuj

Bekijk deze YouTube-video

Let vooral niet op het geluid, het lijkt wel een button basher
pi_58426177
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:19 schreef zeebonk het volgende:
Jeuj

Bekijk deze YouTube-video

Let vooral niet op het geluid, het lijkt wel een button basher
Hmm, ik weet niet wat ik er van moet denken
Aan de ene kant loopt het vloeiender dan ik bij mijn kameraad heb gezien, aan de andere kant zijn die trailers nog vloeiender. Deze zit er een beetje tussenin, maar het kan er mee door...
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:26:06 #55
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58426284
Ik heb het filmpje met m'n telefoon gemaakt, het ziet er slechter uit dat het daadwerkelijk is. Ik had eerst met m'n digitale videocamera geprobeerd maar youtube ondersteunt het bestandstype niet en dan moet ik eerst de software weer installeren

M'n Playstation van 40gb heb ik 3 weken geleden gekocht
pi_58426303
hej zeebonk erg bedankt man,

het loopt STUKKEn ja echt stukken vloeiender dan bij mij, als er iets ontploft bij mij heb ik nog meer last dan zonder ontploffing. het veel vloeiender gaan van het beeld bij jou kun je ook zien doordat je onder het rijden wel eens de camera draait met je stick. Als ik dat doet schoktie ook onder het draaien van de camera, dat is niet zo bij jou.

Over het beetje schokken, je neemt via een camera (beeld) weer een beeld op, dat is nooit exact vloeiend.

Conclusie, er is iets goed mis met mn console cq spel!!
pi_58426319
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:26 schreef zeebonk het volgende:
Ik heb het filmpje met m'n telefoon gemaakt, het ziet er slechter uit dat het daadwerkelijk is. Ik had eerst met m'n digitale videocamera geprobeerd maar youtube ondersteunt het bestandstype niet en dan moet ik eerst de software weer installeren

M'n Playstation van 40gb heb ik 3 weken geleden gekocht
Nouja, het loopt iig beter dan bij hem, dus dat scheelt alweer

Maar goed, ik wacht de komende tijd wel af wat anderen hierover zeggen. Iig bedankt voor het filmpje!
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:29:19 #58
214237 zeebonk
Instant classic
pi_58426352
Dit filmpje maakte ik ook met m'n telefoon, om te laten zien dat die ook niet vloeiend loopt

donderdag 1 mei 2008 @ 23:35:13 #59
138914 Slappy
ambtenaar
pi_58426488

Ohja kan je helemaal boven aan zitten op vrijheids beeld?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_58426682
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef Slappy het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja kan je helemaal boven aan zitten op vrijheids beeld?
vast wel met een heli. maar anders niet. 1 tip, ga er naar binnen en je zult iets vinden.
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:45:41 #61
138914 Slappy
ambtenaar
pi_58426732
Waar kan ik die rpg vinden ?Ik word beetje moe van die klote politie heli
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_58426754
moest kiezen tussen de twee negers
SPOILER
pi_58426776
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:45 schreef Slappy het volgende:
Waar kan ik die rpg vinden ?Ik word beetje moe van die klote politie heli
http://nl.wikigta.org/wiki/RPG_%28GTA_IV%29
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:24:13 #64
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58427642
Mensen die (als de servers het wel doen) de melding 'connection lost to one or more players' krijgen, hebben die toevallig zo'n bagger experia box? Heb gisteren al wat poorten opengegooid, maar de servers liggen de hele dag al plat)
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:38:29 #65
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58427942
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Gamer_V het volgende:
Mensen die (als de servers het wel doen) de melding 'connection lost to one or more players' krijgen, hebben die toevallig zo'n bagger experia box? Heb gisteren al wat poorten opengegooid, maar de servers liggen de hele dag al plat)
Heb het ook al een paar keer gehad met de "gratis bij het abbonement" tele2 modem (gedraad). Gister gewoon vloeiend kunnen spelen, vandaag he-le-maal niks.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:04:42 #66
164122 Feitosa
Brombeer
pi_58428527
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:38 schreef JJH het volgende:

[..]

Heb het ook al een paar keer gehad met de "gratis bij het abbonement" tele2 modem (gedraad). Gister gewoon vloeiend kunnen spelen, vandaag he-le-maal niks.
Idem hier. Las op een US forum dat ze daar ook al flinke connectie problemen hadden vandaag.( UPC en bedraad )

Ze melden daar ook dat de freezes een softwarefout zijn en dat Rockstar met man en macht bezig is om het op te lossen.

Waar zij de info vandaan halen weet ik verder niet.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_58428930
Gave Game For Ever !
pi_58428944
Hier staat het ook :

http://www.psonly.nl/nieu(...)an_een_patch_GTA_IV/

Damn wat hoop ik dat ze het echt gaan fixen, ook al ik heb "pas" twee/drie freezes gehad en die waren allemaal 1/2 dagen geleden.

Ik zou het spel verder een 9,8 als cijfer geven.
minpuntjes voor mij tot nu toe:
- best wel weinig wagens..
- volgens mij niet echt nieuwe wagens in andere deel van de stad? ben pas in deel 2
- muziek niet echt boeiend
- geen user tracks functie
- FREEZES!!!
- online bijna niet te bereiken

maar al met al wel een van de vetste games die ik ooit gespeeld (misschien wel dé, maar dat moet ik nog even laten bezinken)
pi_58429472
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:17 schreef spunznl het volgende:
stukje van een ps3 user:

I posted this under the other "crashing" post, but I think it is relevant here too. I had a 60GB PS3 which had similar problems a few months ago. I got it repaired but I think the problem is related. I sent multiple "tips" into Kotaku but it seemed to fall on deaf ears. Here is my experience, I hope it helps:

When Folklore came out, there were reports of it crashing (like you are describing with GTA) when certain graphical effects were applied. The same situation would cause it to crash every time. I experienced this myself and got my PS3 serviced (it had a few weeks left on warranty). The replacement unit has been fine but I believe there was a legitimate hardware failure based on a somewhat flakey part.
Specifically, I believe the GPU begins to fail on the older PS3s. In particular, if you run a LOT of folding@home then the GPU wears out faster. If you have the crashing problem, try it on a newer PS3 (in store floor model or a friends). I bet it will be fine. If that is case CHECK YOUR WARRANTY AND GET IT REPLACED. I think a crack or flaw develops in the GPU and it needs to be replaced. If you are past warranty, pony up the $50-75 plus shipping for a third party repair. It will only get worse and no software patch will help you. That's my 2 cents.
In mijn beleven zou dit eventueel waar kunnen zijn als je PS3 crashed met een game, al lijkt het me niet waarschijnlijk. De lage framerate en de 1-3 seconde freezes die men ervaart lijken mij niet aan hardware problemen te koppelen.

Het werkt, of het werkt niet..... het werkt niet een beetje.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_58429492
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef JK het volgende:

[..]

Hier nog geen problemen gehad met xbox live
edwink89.hyves.nl
  vrijdag 2 mei 2008 @ 08:39:30 #71
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58430342
Gisterenavond steeds invite's gehad voor MP. Maar jammer genoeg deed de server het niet. Wel leuk hoor die invite spam.
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015
pi_58430373
Mijn track en trace zegt dat ie pas morgen komt !

Nu kunnen ze echt de bal krijgen
Correct en tevens juist...
pi_58430429
zijn de systeemeisen van de pc versie al bekent
pi_58430569
tvp
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_58430618
waneer komt hij uit op de computer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 09:28:36 #76
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58430706
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 08:53 schreef lungo het volgende:
zijn de systeemeisen van de pc versie al bekent
Het spel is net 3 dagen uit. Denk je nou echt dat nu al bekend is?
- TARDIS., 2015
pi_58430734
nou ja misschien wist iemand het
pi_58430757
Hij komt niet op de PC, heeft Rockstar bekend gemaakt.
pi_58430788
op naar de winkel voor een xbox 360
pi_58430904
Ik ga nu maar wat winkels af , hopen dat ze hem nog hebben
pi_58430960
wens je veel geluk maar ik denk dat ze er niet meer zijn,hier in italie liggen de rekken nog vol
pi_58431315
voeg mij ook maar toe aan de OP: Unioz
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_58431674
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb een Airport Express. En er zit ook nog een hub aan vast. En Speedlinq als ISP
Ik ben hier niet om vrienden te maken
pi_58432201
Zo maar eens multiplayer proberen. Net trouwens op de Vibe-radiozender: Chris Brown - With You
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:11:13 #85
141104 Patje1987
pi_58432245
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:08 schreef Nuna het volgende:
Zo maar eens multiplayer proberen. Net trouwens op de Vibe-radiozender: Chris Brown - With You
Ik lusiter vaak naar vibe maar dat nummer nog nooit gehoord.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:23:43 #86
141104 Patje1987
pi_58432483
Die mp heeft denk ik ook met je NAT type te maken, was bij fifa ook. Maat van mij kan niet in andere games, alleen als hij zelf host. En ik kan gewoon overal in zonder problemen.
pi_58432623
Nou net terug..geen gta meer. Was wel te verwachten op zich maar je weet het niet. Nou dan maar op bol wachten
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:55:01 #88
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58433071
het ziet er overigens ook ontzettend vet uit als het regent en je rijdt door de straten met neon verlichting

Ik heb trouwens nog helemaal geen freeze ofzo gehad, wel paar keer gehad dat hij 1 sec. even haperde maar meer ook niet
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:19:45 #89
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58433541
Gooi mij maar ook tussen de lijst van PSN-ID's.
ID is: Bladespark
- TARDIS., 2015
pi_58433579
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:11 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ik lusiter vaak naar vibe maar dat nummer nog nooit gehoord.
Ik heb hem verder ook niet weer gehoord, maar was wel grappig! Misschien ligt het aan de auto waarin je rijdt?
pi_58434084
Ik heb nu ook die Freezes, (60 GB PS3) toen ik de game startte en elke keer als ik online wil gaan dan blijft ie vast bij starting game...
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:50:40 #92
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58434152
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:19 schreef Cyberzone het volgende:
Gooi mij maar ook tussen de lijst van PSN-ID's.
ID is: Bladespark
Ik heb mezelf erbij gezet en jou ook
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:52:11 #93
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58434180
Wel cool trouwens net, had een missie afgerond, stap mijn auto in en komt opeens de politie tevoorschijn die bad guys aan het achtervolgen waren. Natuurlijk stappen ze allemaal uit waar ik net in mijn auto zit.

Hevig schietgevecht en de politie zocht dekking achter mijn auto. Zag er wel cool uit
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:52:55 #94
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58434194
Heb ik eindelijk weer een date met Michelle druk ik op het verkeerde knopje op mijn controller en krijgt Michelle een beuk voor d'r hoofd. Ze wilde direct naar huis en ik kreeg een paar omstanders op mijn nek. . Uit frustratie heb ik ergens een truck gejat en ben er mee in het rond gaan rausen in de stad.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_58434240
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:52 schreef janrad het volgende:
Heb ik eindelijk weer een date met Michelle druk ik op het verkeerde knopje op mijn controller en krijgt Michelle een beuk voor d'r hoofd. Ze wilde direct naar huis en ik kreeg een paar omstanders op mijn nek. . Uit frustratie heb ik ergens een truck gejat en ben er mee in het rond gaan rausen in de stad.

Ik roep IRL ook altijd 'SORRY SCHAT, MISCLICK" als ik mijn date voor dr neus stomp
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:00:12 #96
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58434336
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik roep IRL ook altijd 'SORRY SCHAT, MISCLICK" als ik mijn date voor dr neus stomp

ik zal dat onthouden
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_58434884
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef bar_rel het volgende:
Nou net terug..geen gta meer. Was wel te verwachten op zich maar je weet het niet. Nou dan maar op bol wachten
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:37:23 #98
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58435073
Jeuh!! Online doet het weer!! Dit wordt een TOPdag!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:49:18 #99
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_58435277
Vanavond dat online maar eens proberen dan..afgelopen dagen was het echt dikke poep...

Wanneer kan je nou dronken worden, moet je daar eerst een paar vlad missies gedaan voor hebben?
(Ik weet het het is helemaal in het begin, maar ik ben eerst meer wezen freeriden )
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:51:15 #100
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_58435313
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:49 schreef R_B het volgende:
Vanavond dat online maar eens proberen dan..afgelopen dagen was het echt dikke poep...

Wanneer kan je nou dronken worden, moet je daar eerst een paar vlad missies gedaan voor hebben?
(Ik weet het het is helemaal in het begin, maar ik ben eerst meer wezen freeriden )
ik ben dat net geworden echt geweldig

gewoon met roman naar een bar gaan
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:51:26 #101
141104 Patje1987
pi_58435317
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:49 schreef R_B het volgende:

Probeer roman te bellen en vragen of hij ergens naar toe wil, dan lukt het vast wel.

Ik ga even verder met de website, zo misschien weer een potje online?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')