Tijd dat ze er dus wat servers bijplaatsen en misschien nog wat extra bandbreedte.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerder nog steeds, is de hele avond al zo.
Dat is verboden terrein, het zelfde als dat je naar een gedeelte van de stad gaat die je nog niet vrijgespeeld hebtquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:22 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat sexen met die Michelle wel tam trouwens. Had wat meer spektakel verwacht in een 18+ game. Ik reed net trouwens het vliegveld op en gelijk had ik een wanted leven van 4 sterren. Waarom is dat? Vind ik wel redelijk suf. In GTA 3 kon je tenminste gewoon ongestoord rondcrossen op het vliegveld
.
Microsoft had vlak voor release volgens mij extra servers ingezet om die piek op te vangen. Naderhand wanneer er weer mensen afhaken omdat het misschien saai is of mensen weer overstappen op andere games zullen ze dat aantal servers wel weer wat afbouwen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef JK het volgende:
[..]
Tijd dat ze er dus wat servers bijplaatsen en misschien nog wat extra bandbreedte.
Ik vraag me af hoe dat met Xbox Live gaat... of ze daar ook problemen hebben. Ik neem aan dat het animo te groot is om online te gaan, iedereen wil dat natuurlijk.
Ik weet er alles van... Het hoort gewoon niet, punt uit. Het is effe wachten op luitjes die wat video's plaatsenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:33 schreef spunznl het volgende:
seakerhelt, ik geloof nooit dat het aan ons kan liggen. Overal (diverse fora's) hebben ze het erover dat de game very smooth verloopt, heel vloeiend, zelfs met 6 sterren wanted level en 3 helicopters boven tollend. Ik ben al vanaf vanmiddag enige info aan het opdoen, vandaar dat ik dat weet/heb gelezen.
Ik weet wel, ben wel verwend door crysis etc. maar dit draait echt niet zoals het hoort hoor. Echt schokken, zelfs als je alleen al als je om niko zelf draai met je rechter stick.
:S
Hoe neem je dat op dan??quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Nouja, het is heel simpel:
Op YouTube lopen al die gameplay-beelden en trailers perfect (zowel PS3 als 360), dus het MOET gewoon lukken... Alleen de vraag: waarom heeft de ene wel goede framerate, en de ander niet? Of zou het zo zijn dat het spel overal hetzelfde loopt, maar de een een verschil in framerate zeer duidelijk opvalt en de ander niet?
Daarom ben ik dus ook zo benieuwd naar zelf opgenomen videobeelden waarop de framerate duidelijk te zien is (liefst PS3). Dan kunnen we met onze eigen ogen kijken of het aan ons ligt of aan het spel.
Dus zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een video te maken van de gameplay waarop de framerate duidelijk te zien is?Dan is het meteen duidelijk!
Sony blijkbaar niet... erg jammer, met de tijd zal het inderdaad rustiger worden. Maar dat zal met een populair spel als GTA4 nog wel eventjes druk blijven. Toch betaal ik liever een paar euro's per maand voor een stabiele service dan gratis en prut.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Microsoft had vlak voor release volgens mij extra servers ingezet om die piek op te vangen. Naderhand wanneer er weer mensen afhaken omdat het misschien saai is of mensen weer overstappen op andere games zullen ze dat aantal servers wel weer wat afbouwen.
Eens! Ik heb dat ook gemeld in het GAM Feedback topic, maar niemand lijkt er iets mee te doen. Het beste lijkt mij om 1 centraal topic te houden, en eventueel daarnaast een multiplayer topic. Elk platform een eigen topic vind ik een beetje onzin.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:31 schreef ryangozer het volgende:
Toch vind ik het onzin dat er serieus 3 topics lopen over 1 spel, (1 centrale, 1 ps, en 1 xbox topic) das toch nergens voor nodig met alleen die centrale redden we het toch ook wel?
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eens! Ik heb dat ook gemeld in het GAM Feedback topic, maar niemand lijkt er iets mee te doen. Het beste lijkt mij om 1 centraal topic te houden, en eventueel daarnaast een multiplayer topic. Elk platform een eigen topic vind ik een beetje onzin.
Ja, bij hem stond de PS3 wel redelijk afgesloten in de kast, en hij maakte veel lawaai, ik zal morgen eens kijken of dat helpt... zou wat zijn zeg...quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:39 schreef Gamer_V het volgende:
Blijkbaar zijn de servers gedaan door gamespy ofzo .. tja. Maar het spel loopt hier redelijk vloeiend. Staat ie wel geventileerd genoeg? Unchartered deed ook vreemd (en met keihare ventilatoren) totdat ik hem van zijn krappe plank afhaalde en op de grond plaatste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |