Sorry to burst your bubble, maar ik heb ook Bles 00229 en wel degelijk een freeze gehad.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Net even wat dingen uitgezocht, en het schijnt dat de eerste batch pal van GTA de freezes vertoond
Er zijn naar wat ik gelezen heb, 2 batches in omloop.
Kijk even wat je op de zijkant van je doosje heb staan, en vermeld het even hier
Bij mijn maat staat er Bles 00229 op , deze vertoond geen kuren![]()
Nogmaals ik heb het gehoord, dus hang me er niet aan op.
Bij problemen met vastlopen bij de instalatie, moet je je afmelden van PSN omdat hij geen verbinding met de servers kan maken
Dat ben ik, maar omdat je niet op de chat zit, of een headset gebruikt weet je natuurlijk niet wat er aan de hand wasquote:Op zondag 4 mei 2008 01:09 schreef Agiath het volgende:
Wie is derium?
Met party mode mag je best wat sneller zo'n game startenHet duurt altijd zo lang
Een Jabba BT2040. Hing een prijskaartje van 18 euro, maar bij de kassa bleek ie 8 euro te zijn. Dat ding doet trouwens pijn aan mijn oor, niet echt ergonomisch.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Welke heb je gehaald en wat kostte die? Ik wil dr ook nog 1 halen.
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Net even wat dingen uitgezocht, en het schijnt dat de eerste batch pal van GTA de freezes vertoond
Er zijn naar wat ik gelezen heb, 2 batches in omloop.
Kijk even wat je op de zijkant van je doosje heb staan, en vermeld het even hier
Bij mijn maat staat er Bles 00229 op , deze vertoond geen kuren![]()
Nogmaals ik heb het gehoord, dus hang me er niet aan op.
Bij problemen met vastlopen bij de instalatie, moet je je afmelden van PSN omdat hij geen verbinding met de servers kan maken
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:17 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Een Jabba BT2040. Hing een prijskaartje van 18 euro, maar bij de kassa bleek ie 8 euro te zijn. Dat ding doet trouwens pijn aan mijn oor, niet echt ergonomisch.MediaMarkt was dat, hing bij de ps3 accessoires.
Waarschijnlijk bedoelen ze ook gewoon de blauwe laser, maarja wat wil je, de bron is ANP. Alsof die verstand van gameconsoles hebben. Dit bericht stond trouwens vandaag ook op de voorpagina van de Telegraaf. Vraag me toch af hoe ze bij 1 op de 3 komenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vooruit.
Hoe kun je een dvd laser slopen als de game er geen gebruik van maakt?
Nu heb ik al 8 euro uitgegevenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:34 schreef dannbla het volgende:
[..]
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004005455755&Section=GAMES&lgl=1&plid=pb2R5JsZQHgAAAEZ4ZRscrN%2e&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
super ding, volume regelen + knop om mic te muten (van jezelf)
Zeker nog nooit gehoord dat bijv. 'foute' firmware upgrades hardware kunnen 'slopen'?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ten eerste heeft de ps3 helemaal geen dvd laser
Ten tweede is het dikke paniekzaaing dat software zoals games, hardware van een console kapot maaktWat denken ze echt? Dat de software een bom plaatst in die ps3
Gewoon paniek zaaing, het enige wat GTAIV nu doet is lekker buggen, en dat moet gesolved worden, klaar.
Ik heb er ook weinig last van btw, na ongeveer 15 uur gameplay (zowel online als offline) heb ik 1 freeze gehad, en meer niet. Storm in een glas water weer imo.
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=gta&thread.id=370613&view=by_date_ascending&page=393quote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef JK het volgende:
[..]
Zeker nog nooit gehoord dat bijv. 'foute' firmware upgrades hardware kunnen 'slopen'?![]()
Het is dus echt wel mogelijk om met software hardware kapot te maken. Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan.![]()
GTA4 bugt inderdaad, maar in het nieuwsbericht hadden ze het er over dat de laser niets meer wou lezen... dat verhaal hadden we anders allang op diverse fora kunnen lezen, dus waar het ANP dat vandaan haalt....
Zit je dan ook echt met 16 man..ik dan meestal met 2-3 man ofzoquote:Op zondag 4 mei 2008 16:30 schreef Gamer_V het volgende:
'Connection has been lost to one or more players..'
Heb ik ook. Het gebeurd bij 80% van de potjes.Betekend wel dat na 5 keer proberen ik een potje kan spelen, en dat is dan wel vet.
Inderdaad, een man of 4. En als ik dan in een lobby terecht kom met een stuk of 10 mensen, ben ik er zeker van dat ik die melding weer krijg.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zit je dan ook echt met 16 man..ik dan meestal met 2-3 man ofzo
Hier ook. Nog geen oplossing gevonden.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Inderdaad, een man of 4. En als ik dan in een lobby terecht kom met een stuk of 10 mensen, ben ik er zeker van dat ik die melding weer krijg.
Zit een soort wit draaischijfje achter de lens waarmee je 'm omhoog en omlaag kunt draaien zodat hij dichter op de dvd of verder van de dvd af zit.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:02 schreef Gamer_V het volgende:
Draaimechanisme bijdraaien?Ik heb mijn ps2 ooit opengemaakt om de laser te reinigen met alcohol, hielp niks. Linkje naar wat jij bedoeld?
Al geprobeerd, heeft niks geholpen.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:54 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Hier ook. Nog geen oplossing gevonden.
Misschien dit:
http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=933036&topic=42902291
Maar dat heb ik nog niet geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |