Ah, ik snapte er ook al niks van. Wel grappig elke keer als je iemand killed: ''MedicJune 3rd worlded SuperFruitig.''quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee maar de leider snapt er niks van, maak iemand ff een game ofzo, heeft niemand een headset? ik probeerde uit te leggen dat als je een party maakt je een game kunt starten. Maar elkaar zo afschieten is niks aan.
Hahaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:01 schreef Gamer_V het volgende:
En ik wilde net gaan vragen wie MedicJune was.
Sorry heb een heli-fetishquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:21 schreef Tyr80 het volgende:
Waren we net zo lekker bezig, taait de helft af naar 't vliegveld. Leuk hoor...
Is goed, nog wel een potjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sorry heb een heli-fetish
Maar nog een potje doen? Ik heb wat meer mensen ge-add op PSN. Ik heb nu 10 man online met GTADM is wel tof, anders een mission-objective mp?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:05 schreef Tyr80 het volgende:
Ja maar serieus, dat wil iedereen toch? Wie zit er nou te wachten op een online missie waarbij je hoofden in een rivier moet dumpen..schei toch uit...
Als ik m hebquote:
Spoilertag.quote:
Kicken kan wel met een vote systeem ofzo, ik weet niet of de host gewoon kan kicken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:03 schreef JK het volgende:
Net even online een game speeld, free mode.. komt er ene jonny_90c online... en raad eens wat. Hij kan niet dood. We hebben er hele magazijnen op leeggeschoten, granaten naar gegooid, raketten op afgevuurd maar meneer loopt rustig aan door... het is toch nu niet al zo dat er online ook gecheat kan worden?![]()
Zou voor mij wel de online play verzieken.... en ik wil een optie om gebruikers te kicken of een eigen server online te gooien incl. password..... of doe ik iets fout? Iedereen kan mijn game joinen en dat hoeft niet van mij. Alleen invitees only....
Ik had je nog ge-invite maar je kwam maar nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:10 schreef Tyr80 het volgende:
Moet je een private sessie maken, en dan private slots op max zetten, dan kunnen d'r alleen mensen met een invite in.
Zou graag weer mee doen met SuperFruitig en Deviant, kunnen jullie nog 's een invite proberen?
Daar kun je gewoon een chat accountje maken zodat we kunnen chatten als we online willen, is misschien wel handig.quote:
Zal wel aan mijn versie van Java liggen denk ik.quote:Connecting...
Unable to connect : java.security.AccessControlException : access denied (java.net.SocketPermission irc.deltaanime.net resolve)
Raar bij mij doet het gewoon wel met de browser, maar ik ben nu met Mirc ingelogd.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal wel aan mijn versie van Java liggen denk ik.
Hehe net in die Ambulance iedereen omver rijdenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Lache potjes jongensIk heb genoten
![]()
Morgenavond weer
Geen probleem met Fedora Linux. Firefox 2.0.0.14, java jre 1.6.0_0.5quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:28 schreef Patje1987 het volgende:
Kan iemand dit even proberen?
http://www.derium-online.com/chat/chat.html
@Patje87;quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:10 schreef Tyr80 het volgende:
Moet je een private sessie maken, en dan private slots op max zetten, dan kunnen d'r alleen mensen met een invite in.
Zou graag weer mee doen met SuperFruitig en Deviant, kunnen jullie nog 's een invite proberen?
Morgen of begin volgende week verwacht ik mijn US exemplaar, die gaat dan meteen de verkoop in. (in heb hem dinsdag bij MM Arena gekocht), zo te lezen gaat dat wel lukken danquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:15 schreef ikookhier het volgende:
Ik ben volgende week de eersteoveral uit verkocht
Ik was tweedequote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
Morgenavond weer
Tis trouwens helemaal goed gekomen met Michelle, we zijn verderop in de game ook nog van bil gegaan (aan het geluid te horen dan)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik roep IRL ook altijd 'SORRY SCHAT, MISCLICK" als ik mijn date voor dr neus stomp
dat wordt toch ook gedaan of zie ik dat verkeerdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef spunznl het volgende:
ik hoop dat er hier wat meer gepraat word over freezes en problemen rondom de game.
Ik heb al 4 pagina's gelezen met: oeh hej je zag er leuk uit, hej ik knalde jou.
Allemaal wel leuk dat ijverig zijn over die gave game, maar dat kan ook in het topic, wat over het spelen van de game gaat. of zie ik dit verkeerd?
zoals zovelen moet ik ook wachten tot er een eerste patch vrijgegeven wordt. Tot die tijd kunnen we elkaar een beetje helpen dmw tips en of probeersels uit te wisselen, zodat het spelen voor ons (de mensen die last hebben van erge drops en freezes) toch een beetje kunnen genieten van de game.
Staat toch nergens dat dit topic over freezes en problemen moet gaan? Aan de OP te zien is dit gewoon als PS3 GTA IV topic bedoeld hoor. Ook al vind ik het behoorlijk overbodig om drie GTA IV topics te hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef spunznl het volgende:
ik hoop dat er hier wat meer gepraat word over freezes en problemen rondom de game.
Ik heb al 4 pagina's gelezen met: oeh hej je zag er leuk uit, hej ik knalde jou.
Allemaal wel leuk dat ijverig zijn over die gave game, maar dat kan ook in het topic, wat over het spelen van de game gaat. of zie ik dit verkeerd?
zoals zovelen moet ik ook wachten tot er een eerste patch vrijgegeven wordt. Tot die tijd kunnen we elkaar een beetje helpen dmw tips en of probeersels uit te wisselen, zodat het spelen voor ons (de mensen die last hebben van erge drops en freezes) toch een beetje kunnen genieten van de game.
idd, ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
Morgenavond weer
tof, ik add je zo evenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:21 schreef dannbla het volgende:
Gasten, add mij please!
Ik zoek een hoop lui om online mee te knallen! (GTA 4)
PSN Name: donerchef
We komen er wel uitquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef spunznl het volgende:
Ja, moet ik ook maar eens overwegen, want mijn bluetooth headset gooit altijd de controllers eruit, en dat terwijl hij speciaal voor de ps3 gemaakt isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:05 schreef PirE het volgende:
Ben nog niet online geweest met GTA, morgen maar eens proberen.
PSN-nick: PlrE
*die l is een kleine letter l, geen hoofdletter i.
Kan ik ook gewoon een USB-headset op die USB-poort aansluiten? Heb nog zo'n plantronics ding liggen uit clanperiode (PC)
Dat zijn 4 pagina's. Dan verwijs ik je nu door naar:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef spunznl het volgende:
spannendquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:00 schreef janrad het volgende:
Ik ga ff een aantal van jullie toevoegen aan mijn friends list dus niet schrikken.
Ga spelen zonder het internet kabeltje erin...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:39 schreef J.Clarkson het volgende:
Nou, mijn versie freezed vanaf nu tijdens het laden.40GB ps3, 5 maanden oud. Al meest recente savegame verwijdert, werkt niet. Ben nu aan het installeren. Heb er goed de P in nu!
edit: installeren werkt ook niet.
Heb me uitgelogd van PSN, werkte ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga spelen zonder het internet kabeltje erin...
ja alleen wat minder grappig in een 6 sterren achtervolging, als je auto flink begint te roken onder de motorkap, vervolgens wordt je geramt en sta je stil met 100 polities om je heen, en jij maar tegen die auto schreeuwen dat hij moet startenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:26 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind de vuur- en rookeffecten in GTA4 trouwens wel erg goed gedaan. Explosies zien er zeer goed uit en als je een burnout doet met een wagen dan zie je echt van die dikke witte rook van je banden komen. Mooi gedaan
Ik heb trouwens 1 keer gehad dat ik stilviel met een wagen en dat ik deze niet meer aan de praat kreeg. Dat was op zich wel grappig om eens mee te maken in een spel.
mijne freezed ook tijdens het ladenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:39 schreef J.Clarkson het volgende:
Nou, mijn versie freezed vanaf nu tijdens het laden.40GB ps3, 5 maanden oud. Al meest recente savegame verwijdert, werkt niet. Ben nu aan het installeren. Heb er goed de P in nu!
edit: installeren werkt ook niet.
Uitloggen uit PSN network.quote:
Blasphemy! Madness!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:00 schreef xminator het volgende:
Is toch fucking niet normaal? Kudt PS3. Had ik maar een x360.
We zijn nog geen game aan het spelen, dus je moet JUIST iedereen neerschieten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
Wie was medicjune ookal weer? Party mode is eigenlijk een lobby waar we mensen invite, daarna gaan we pas een game spelen dus het is niet de bedoeling iedereen on sight neer te schieten.
Correct.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:35 schreef merino het volgende:
uitloggen op PSN schijnt de oplossing te zijn
Haha ikke. Maar wat moet je daar anders doen dan? Beetje rondlopen gaat ook saai wordenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
Wie was medicjune ookal weer? Party mode is eigenlijk een lobby waar we mensen invite, daarna gaan we pas een game spelen dus het is niet de bedoeling iedereen on sight neer te schieten.
DISCONNECT FROM THE INTERNET YOU BLITHERING IDIOT!!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:49 schreef Latok het volgende:
Vandaag GTAIV gekocht. Ik krijg het spel niet eens aan de praat! Eerste keer installatie......'Creating New Game' rechtsonderin beeld. Niks......Tweede keer installatie.....Hey, er gebeurt wat.....Introotje. En ik mag gaan rijden....2 seconden later....FREEEEZE......Ben nu met de derde keer installatie bezig.
WAT IS DIT VOOR GEL*L!!!!!!! Kutzooi.......
Ja, ik heb een EU PS3 launch console met 60gb hd.......
Je moeten gewoon een soort lobby maken dat je niet elke keer weer naar de SP gegooit word. Voorderest werkt het goedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:06 schreef Sackboy het volgende:
En ja hoor, hij is bij mij (60GB PS3) nu ook vastgelopen. Tijdens het laadscherm van de multiplayer![]()
Sowieso is dat PSN al k*t zeg, elke keer match disconnected en als het een keer lukt zit je in een potje met niet meer dan 4 man.. Gelukkig krijg ik volgende week de X360 versie binnen!
Xbox Live
Zijn er serieus mensen die geen wireless internet hebben?quote:
Gewoon via je PS3 je PSN account uitloggen is genoeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
internet uitzetten dus? Kun je dat ergens even in een soort van sleep mode gooien in het menu, of moet ik dan in de router de PS3 blokkeren?
ah dat natuurlijk ja, bedankt. ik zie inderdaad altijd 'aangemeld' verschijnen vlak na het opstarten, dus blijkbaar maakt die altijd al gelijk verbinding normaal gesproken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:17 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Gewoon via je PS3 je PSN account uitloggen is genoeg.
Zucht. Heeft niks met de PS3 te maken kneus.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:00 schreef xminator het volgende:
Is toch fucking niet normaal? Kudt PS3. Had ik maar een x360.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |