Probeer roman te bellen en vragen of hij ergens naar toe wil, dan lukt het vast wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:49 schreef R_B het volgende:
Vanavond dat online maar eens proberen dan..afgelopen dagen was het echt dikke poep...
Wanneer kan je nou dronken worden, moet je daar eerst een paar vlad missies gedaan voor hebben?
(Ik weet het het is helemaal in het begin, maar ik ben eerst meer wezen freeriden)
Ik doe normal deathmatch met normal spawn distancequote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:00 schreef Tyr80 het volgende:
Waarom niet normaal death match, wat doet party mode? En de spawn distance is IETS te close nu denk ik dude..
Van daaruit kun je een game maken met de mensen in je party.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:38 schreef Tyr80 het volgende:
Wat de hel is party mode? Alleen maar teamkillen ofzo?
Nee maar de leider snapt er niks van, maak iemand ff een game ofzo, heeft niemand een headset? ik probeerde uit te leggen dat als je een party maakt je een game kunt starten. Maar elkaar zo afschieten is niks aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:38 schreef Tyr80 het volgende:
Wat de hel is party mode? Alleen maar teamkillen ofzo?
Ah, ik snapte er ook al niks van. Wel grappig elke keer als je iemand killed: ''MedicJune 3rd worlded SuperFruitig.''quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee maar de leider snapt er niks van, maak iemand ff een game ofzo, heeft niemand een headset? ik probeerde uit te leggen dat als je een party maakt je een game kunt starten. Maar elkaar zo afschieten is niks aan.
Hahaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:01 schreef Gamer_V het volgende:
En ik wilde net gaan vragen wie MedicJune was.
Sorry heb een heli-fetishquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:21 schreef Tyr80 het volgende:
Waren we net zo lekker bezig, taait de helft af naar 't vliegveld. Leuk hoor...
Is goed, nog wel een potjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sorry heb een heli-fetish
Maar nog een potje doen? Ik heb wat meer mensen ge-add op PSN. Ik heb nu 10 man online met GTADM is wel tof, anders een mission-objective mp?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:05 schreef Tyr80 het volgende:
Ja maar serieus, dat wil iedereen toch? Wie zit er nou te wachten op een online missie waarbij je hoofden in een rivier moet dumpen..schei toch uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |