quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
Nu weet je aan wie je wat hebt hequote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik ben zwaar teleurgesteld in de mede-nijmegenarenen djkoster
![]()
Goed bezig....quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou..quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat was dat jochie toch?
Hoezo?![]()
Ben je als je avatar, of ook zon pauper als UTWOLquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:48 schreef LittleBoy_ het volgende:
[..]
Nou..
Hij is een bekende van Morgane enzo en ik ook
Verder goed topic. [ afbeelding ]
Newbie stfuquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ben je als je avatar, of ook zon pauper als UTWOL
Heel zuur. M'n zus is een paar weken terug ook onderuit gegaan. Eerste rit na de zomer, drempel niet helemaal goed genomen bij het wegrijden van een parkeerplaats + los zand =quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck, net 1e schuiver sinds een jaar gemaakt... Rotonde in Beuningen te enthousiast af gereden...
Resultaat, stuur krom en afgeschaafd, remhendel gebroken, en het ergste, motorbroek telt een oppervlakkig gat en wat krasjes
Kom net uit de stad, best druk overalquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:41 schreef J-heronimus het volgende:
Weet iemand of er vanavond iets te doen is in de stad ?
Paar vrienden vroegen me mee, maar ik weet eigenlijk niet of koninginnennacht iets is in Nijmegen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mikkie als enige die er van begin af aan bij was
Môgguhquote:Op woensdag 30 april 2008 04:54 schreef swarmahoer het volgende:
zo gezellig dagje gehadhans klok zat op het terras bij ons
ik was samen met hero nog naar 2xb geweest maar stond een rij buitendus helaas f niet kunnen spotten
van buren was ook wel gezellig en druk
1 vd redenen waarom ik ook kuiploos rijd, had geen zin om die verrotte die ik er bij kreeg te maken. Ik ga zo denk ik richting een maat van me in Nijmegen, woont aan de goffert. ff kijken of er nog wat leuks te koop is, anders stad > als het regent GTA Vquote:Op woensdag 30 april 2008 01:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel zuur. M'n zus is een paar weken terug ook onderuit gegaan. Eerste rit na de zomer, drempel niet helemaal goed genomen bij het wegrijden van een parkeerplaats + los zand =. Scheur in de kuip, 750 euro reparatie.
.
quote:
Hou is gewoon verwendquote:
En wat doe je hier dan nogquote:Nu wel vrij
Ga nu weer wegquote:Op woensdag 30 april 2008 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Hou is gewoon verwend![]()
![]()
[..]
En wat doe je hier dan nog
Al is het wel gezellig dat er nog iemand is
Je zal nu maar in Amsterdam zittenquote:Op woensdag 30 april 2008 14:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://buienradar.nl/
help, nederland vol oranje gifwolken
F zit daarquote:Op woensdag 30 april 2008 14:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je zal nu maar in Amsterdam zitten.
Ook net pas wakker?quote:Op woensdag 30 april 2008 16:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooiiii
Ik heb een kater!Ik was gister ook een beetje lam
Maar de Jeugd was prachtig
en dan toch al 2000 posts hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
En dan te bedenken dat Yashaaaaa er als een van de laatsten is bijgekomen
Alsof we meer dan 10 vaste posters in deze reeks hebbenquote:Op woensdag 30 april 2008 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
en dan toch al 2000 posts hebben
Maar DJ dan die zit hier ook nog maar 10 topics ofzo
Jij, dus? Je bent er zo goed inquote:Op woensdag 30 april 2008 10:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Reserveert er nou trouwens iemand iets voor de meet?
Fuck die afwas, die staat er morgen ook nog welquote:Op woensdag 30 april 2008 19:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nog ziek, was het maar zo'n feest dat ik in 3 uurtjes beter kon wordenDus zitten vervelen en zit nu tegen aan te hikken dat ik nog moet afwassen enzo
En dat van die hakschoenen is niet echt slim nee
Ja ik doe 't niet voor m'n lol... ik kan anders niet koken.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fuck die afwas, die staat er morgen ook nog wel.
Ik zou hem ook herkennen, eigenlijk best ergquote:Op woensdag 30 april 2008 19:37 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
En wij zo in zo'n klein italiaans restaurantje waar verder echt niemand was eten, komt Wolter Kroes binnen. Maar niemand behalve ik wist wie dat was
![]()
.
Dan dus alleen afwassen wat je echt nodig hebtquote:Op woensdag 30 april 2008 19:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja ik doe 't niet voor m'n lol... ik kan anders niet koken.
Niet koken = niet eten en dat is sowieso niet zo hendig maar al helemaal niet als je ziek bent.
Heb 'm 3x gezien ofzoquote:Op woensdag 30 april 2008 20:01 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Gewoon alleen het hoognodige afwassen.
En idd die metLeonardo
. Serieus echt een heel vette film, heb hem al lang niet meer gezien...
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
En je aanrecht gepoetst ? Gasfornuis?
Nog een jaar wachten. Minimaal.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
En mooooooi...:D Super shootouts gehad met de cops, rijervaringen enz
Die heb ik ook wel eens, maar dan als basisgerecht. Tief er meestal nog eigen groente en vlees enzo bijquote:Trouwens een aanrader van mij voor jullie: Aviko Aardappelgerechten voor in de vries. Hongaarse en Griekse zijn het lekkerst vind ik. Snelle hap in de pan, toch beetje gezond.
Klopt, groente die er bij zit verpieterd voordat je piepers gaar zijnquote:Op woensdag 30 april 2008 20:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nog een jaar wachten. Minimaal..
[..]
Die heb ik ook wel eens, maar dan als basisgerecht. Tief er meestal nog eigen groente en vlees enzo bij.
Jij hebt echt geld teveelquote:Op woensdag 30 april 2008 20:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ging vanmiddag naar bol.com om me te trakteren op een ps3/gta4 pack maar die hadden ze nog niet
Hoe kom je aan zoveel geld?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ging vanmiddag naar bol.com om me te trakteren op een ps3/gta4 pack maar die hadden ze nog niet
Nee maar je bent toch een student, en de studenten die ik ken kopen niet even een PS3quote:Op woensdag 30 april 2008 21:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
PS3 is niet van goud gemaakt ofzo hoor
Ik kan gewoon bijna elk moment dat ik wil er gewoon heen gaan om GTA te spelen @ super kwaliteit, 5.1 surround in de homecinemaquote:Op woensdag 30 april 2008 22:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Ik moet ook wachten
Even een bullbar op m'n auto monterenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:37 schreef DJKoster het volgende:
Mikkie.. Ik denk dat we even iemand moeten bezoeken in Nijmegen..
In GTA-style welteverstaan...
Jij woont niet thuis. Maar je hoeft je studie dus ook niet zelf te dokken? Mja, dat scheelt wel dik 200 euro per maand jaquote:Op woensdag 30 april 2008 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
mwoh, vooral studenten die nog thuis wonen en niet zelf hun studie hoeven te dokken houden ook aardig wat over per maand hoor
Ha, bij mij morgen om kwart voor achtquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:12 schreef DJKoster het volgende:
Typisch... De hele avond doodmoe en nu ben ik weer klaarwakker![]()
Morgen om half 8 gaat de wekker![]()
Werken, net als morgenquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:18 schreef DJKoster het volgende:
Wat moest je vanochtend zo vroeg doen dan?
Jawel, dok ik zelf.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij woont niet thuis. Maar je hoeft je studie dus ook niet zelf te dokken? Mja, dat scheelt wel dik 200 euro per maand ja.
Wat doe je dan voor werk dat je zoveel over houdt? Of leef je gewoon heel slim en zuinig en geef je niet veel uit? Daar zit bij mij ook een probleem...avondjes stappen, etentjes etc...dat gaat loeihardquote:
Gaat helemaal goed komen DJquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:23 schreef DJKoster het volgende:
Ow, succes/sterkte dan...
Ik ben vanaf morgen t/m zondag lekker een paar daagjes uitwaaien aan de Duitse waddenkust.
De weersvoorspellingen zien er prima uit
Ik ben waarschijnlijk wel de grootste vrek hier, ik heb afgelopen maand 125 euro overgehouden van mijn uitkerinkje..quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor werk dat je zoveel over houdt? Of leef je gewoon heel slim en zuinig en geef je niet veel uit? Daar zit bij mij ook een probleem...avondjes stappen, etentjes etc...dat gaat loeihard
Zow...quote:1 swarmahoer - 3335
2 Mikkie - 2781
3 Hertog_Martin - 2735
4 PietjePuk007 - 2530
5 Yashaaaaa - 2178
6 DJKoster - 798
7 Houniet - 796
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 08:13 schreef DJKoster het volgende:
Nu echt weg
@Yashaaaaa: Die $@#@$Pizzo heeft onze Steel Resolve Chest gekocht
*aaioverdebolsmiley* (te lui om de echte te zoeken, zit nog niet thuis)quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:57 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
En goedemorgen idereen!Van mijn filmkijkplannen is niets terecht gekomen, om 22.00u lag ik al in bed met migraine en koorts en megakeelpijn, en toen strandden mijn zusje en haar vrienden ook nog eens in Nijmegen, zodat ik die om half 3 nog kon opvangen... daarna natuurlijk nauwelijks meer geslapen
.
Ik ookquote:
Goed om te horen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:19 schreef Brammie1 het volgende:
ben ik ook weerhet gaat weer beter met m'n pa. Hij is gister van de IC naar heelkunde verplaatst.
Doe eens F5quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:57 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
En goedemorgen idereen!Van mijn filmkijkplannen is niets terecht gekomen, om 22.00u lag ik al in bed met migraine en koorts en megakeelpijn, en toen strandden mijn zusje en haar vrienden ook nog eens in Nijmegen, zodat ik die om half 3 nog kon opvangen... daarna natuurlijk nauwelijks meer geslapen
.
Nope, lijkt alleen maar erger te worden, sinds gister knallende koppijn er bij cadeau gekregen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:40 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:![]()
Nooit aspirine? Ik heb er in minder dan 24 uur nu al 5 op...
Maar jij ook nog niet beter dus?
Gewoon 1/3 van 't hele topic volspammenquote:Spam-records
104 posts - swarmahoer - Nijmegen #34 - waar we wachten op de terugkeer van Houniet
Winnen ze welquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ajax wint uit, Twente wint met 3-0, op naar Ajax - Twente.
NEC vanavond pas.
Vond je ervan? Ik was echt zwaar onder de indruk na 't zien van Zwartboek, dat heb ik maar bij weinig filmsquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm gisternacht in mijn verveling besloten dat ik ook een homecinema wildeBank op mijn kamer goed gezet, kratjes Warsteiner eronder
ff tv van zolder gesjouwd, stereo + dvd aangesloten, en Zwartboek maar eens gekeken
![]()
[ afbeelding ]
Gister was ie opgelostquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi, hoe is 't met de verstopping
?
Dan is google kapoetquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhm dan heeft ze niet de u900ff zoeken
quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch een u900 maar dan de soul editie ofzo.. dat middelste is touch.. echt supertof!
Vast een optimale reclamefotoquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/2442146049/ Deze foto is ermee genomen
Betrapt, je bent nu ook officieel een nerdquote:
Ziet er wel sexy uit.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch een u900 maar dan de soul editie ofzo.. dat middelste is touch.. echt supertof!
Ik ben in H'sum geweest, was erg leukquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:56 schreef Californium het volgende:
hallo...mensen gister nog iets leuks gedaan in Nijmegen?
Ik kom daar altijd alleen voor productinformatie, zijn die nerds nog ergens goed voorquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Betrapt, je bent nu ook officieel een nerd.
Een ontkennende, dat zijn de ergstequote:Op donderdag 1 mei 2008 19:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom daar altijd alleen voor productinformatie,
Same here hoor, maar ik zie wel het voordeel van een goede camera op je mobiel. Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:10 schreef J-heronimus het volgende:
Mij boeit het niet welke mobiel ik heb
Sms-en en bellen daar gaat het mij om, en ik loop nu alweer een jaar rond met een of andere bagger Samsung (wel met radio) die ik nog heb gekregen van me ex
Hoewel een camera me wel handig lijkt.
Een ramptoerist ben je dus gewoonquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja dan wel, maar zoals pas met de rellen op de korenmarkt, zit ik wel allemaal foto's te schieten maar allemaal zo onduidelijk als wat én ik kan ze geeneens op de pc zetten
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:27 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Een ramptoerist ben je dus gewoon
talentenjacht was wel ok...niet veel van gezien maar wel druk! Bij valkenhof was wel gezellig...En bij de Boogie Woogie was gezellige muziek s'avonds... Veel bekende leuke dansliedjes...Alleen was het bier daar echt 2,20 voor zo'n plastic bekertje...Super duur joh!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben in H'sum geweest, was erg leuk. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe oranjepop / talentenjacht was in Nijmegen
. Wij hebben geen regen gehad iig dus 't weer was goed
.
In Hilversum 2,50quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:41 schreef Californium het volgende:
talentenjacht was wel ok...niet veel van gezien maar wel druk! Bij valkenhof was wel gezellig...En bij de Boogie Woogie was gezellige muziek s'avonds... Veel bekende leuke dansliedjes...Alleen was het bier daar echt 2,20 voor zo'n plastic bekertje...Super duur joh!
quote:
Tijd voor bierquote:
Die 2,10 van afgelopen jaar was zo'n onzin... loop je te kloten met die 10 centquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zomerfeesten zal ook wel 2,50 worden.
Die biertent met halve liters bij HC bij de waalkade wasquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die 2,10 van afgelopen jaar was zo'n onzin... loop je te kloten met die 10 cent
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh my god
[ afbeelding ]
Burger King, van de FP
Zonder serie en episodenaam / -nummer kunnen we je natuurlijk niet helpenquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
God men moeder had een ep van der serie gemist maar ik kan nergens nederlandse ondertiteling er voor vinden.. bierdopje laat me in de steek. En men mama is niet zo goed in engels
Zit niet meer in Nijmegen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:40 schreef Brammie1 het volgende:
waar zit de subway nou eigenlijk? Issie eigenlijk alweer open?
Mja, ligt eraan wat je wilt. Vaak, en vooral met nieuwe telefoons, betaal je dik voor een abo, of je hebt een klein abo en moet je los heel veel geld bijleggen voor een telefoon.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik moet ook nog wat aan school doen, maar staat m'n hoofd echt niet naar.
Ik wil trouwens een nieuwe telefoon, omdat ik eentje wil met echt een goede camera er op zodat ik niet als ik foto's wil maken m'n dig cam hoef mee te nemen.. onhandig enzo.
Ik heb nu gewoon prepaid enzo. Ipv prepaid houden en los een nieuwe telefoon te kopen kan ik beter zo'n abbo nemen waar je 'm praktisch gratis erbij krijgt... maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer... ook nooit in verdiept dus weinig verstand van alle abonnementstypes etc.
Ik bel en sms vrij weinig eigenlijk..
Bij Exxotic daar hè? Dat was echt briljant ja, heb ik er (de ene avond dat ik op de Waalkade wasquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die biertent met halve liters bij HC bij de waalkade was. Dit jaar weer in de gate houden
.
Hoef je niks bij te betalen dan voor je telefoon? Tweejarig abo denk ik? Valt mee danquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mja net ff nagekeken en ben slechts 11 euro per maand aan beltegoed kwijt geweest afgelopen jaar. Verwachting is wel dat dat gaat stijgen (evenredig met het verkrijgen van meer leven![]()
) en dan is 22 per maand abbo niet zo heel gek als je er telefoon bij krijgt twv 450 euro
Dat doet pijn. Ik heb nu een abo van 11 euro per maand (sim-only), en daar red ik het prima mee. Nieuwe abo is iets kleiner. Nadeeltje: als ik een vriendin krijg ben ik de lul, want dan ga ik never nooit uitkomen met dit aboquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:13 schreef Californium het volgende:
Toen me vriend nog tefefoon had zat ik op de 40, 50 euro per maand...met een abonement van 25 euro...Nu hij geen foon meer heeft, blijft het mooi op dat bedrag...
Je kunt me toch juist missen als je níet hier bent?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ben er zelf ook amper geweest maar goed
Jaloers?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik stel voor dat jullie elkaar ff keihard anaal nemen, en dat 't daarmee klaar is. Stelletje slijmjurken bij elkaar
.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik ga ook zeker niet bij Mikkie zitten wroeten![]()
![]()
![]()
Ah joh, doe niet zo preutsquote:
Ach kom, dat zorgt toch gewoon voor een beetje afwisseling?quote:
Da's niet duur inderdaad. Hoeveel belminuten/smsjes krijg je voor die 25 euro?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe vet, Samsung G800 op basis van 25 euro Hi abbo, 1e jaar 10tje per maand 2e jaar 25 per maand. Leek me niet echt duurEn foto's dat hij maakt
En k had oooook nog via webwinkelquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook zoiets aan belmunuten/smsjes volgens mijMaar ik wilde ook weer een tof toestel.. dus jah dan maar gewoon abbo.. eerste jaar maar 10 euro 2e jaar 20..
God en ik moet nog steeds die zeker mobiel service opzeggen.. morgen nog maar es ff bellen
Je kan de aanbiedingen gewoon vergelijken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
mij lijkt direct bij de provider toch?
Mja maar als ik van tevoren weet dat bij provider beste is dan kan ik me die moeite besparen om al die telefoonboerensites op te zoeken en alles te vergelijkenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan de aanbiedingen gewoon vergelijken.
Mijn god, ik wil niet eens weten wat er gebeurd als je haar echt een keer tegenkomtquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
* Hertog_Martin is benieuwd hoe het met F gaat
Dat dusquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mijn god, ik wil niet eens weten wat er gebeurd als je haar echt een keer tegenkomt![]()
![]()
F ook nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mijn god, ik wil niet eens weten wat er gebeurd als je haar echt een keer tegenkomt![]()
![]()
Jaloers omdat het niet jouw naamtopic is?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehe Mikkie en ik ouwehoeren wederzijds.. dat is iets anders als die stalkerige adoratie van jouw
Ouwehoeren?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehe Mikkie en ik ouwehoeren wederzijds.. dat is iets anders als die stalkerige adoratie van jouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |